IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : buitenaards leven Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 03-05-2007 14:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

O, zoveel verschillende boeken. Iedereen lult ook weer net wat anders hehe..

Hier wat links:
http://www.eridu.co.uk/
http://www.sitchin.com/
http://www.knowledge.co.uk/velikovsky



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


slome
Usericon van slome
Posted 03-05-2007 14:03 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

spanks


murtcelP
Joah!
Usericon van murtcelP
Posted 03-05-2007 15:09 by murtcelP Wijzig reactieProfiel van murtcelPQuote dit berichthttp://www.libithum.nl

quote:
Op 3 mei 2007 13:42 schreef Zenial het volgende:
Oh ja joh? Waarop baseer je die kans?



Wij kunnen nog maar zo weinig van het heelal bestuderen. Die paar lichtjaren die zichtbaar voor ons zijn in verhouding tot, laten we aannemen, een oneindigheid, gewoon te verwaarlozen.
Maar natuurlijk blijft het speculeren.




de laar
Usericon van de laar
Posted 03-05-2007 19:00 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 12:22 schreef ElitE het volgende:
stel dat aliens soortgelijk aan ons 500 eerder zijn ontstaan dan zijn ze nu al zo verschrikkelijk veel verder. en 500 jaar is dan maar een erg kleine stap in de evolutie.

Zo vanzelfsprekend is dat niet.
Niet elk levend wezen is even actief en intelligent.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-05-2007 19:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 mei 2007 19:00 schreef de laar het volgende:
Zo vanzelfsprekend is dat niet.
Niet elk levend wezen is even actief en intelligent.


ik bedoelde in mijn vergelijking ook ongeveer even intelligente wezens.
Als er veel werelden zijn is de kans groot dat er wezens intelligenter en/of actiever zijn. en op ons aardklootje bestaat pas 3,8 miljard jaar leven. andere werelden kunnen iets ouder zijn. en dat maakt behoorlijk uit als je ziet wat de laatste 5000 jaar voor ons soort heeft betekend.

maar dit betekend ook dat er in verhouding veeeeel meer werelden zijn met minder complexe levensvormen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 03-05-2007 19:21]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


de laar
Usericon van de laar
Posted 03-05-2007 19:56 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Hier kan ik me dan weer wel in vinden.
Maar dat blijft natuurlijk gissen want ik kan me niet voorstellen dat het,ook maar ergens in het universum,technisch mogelijk is om een of meerdere lichtjaren (levend) te overbruggen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-05-2007 20:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Vroeger dachten ze dat je dood ging als je harder dan 30 km per uur reed met een trein...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 04-05-2007 11:40 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 20:10 schreef spectre het volgende:
Vroeger dachten ze dat je dood ging als je harder dan 30 km per uur reed met een trein...


Aha, daar komt de film Speed dus vandaan..



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-05-2007 11:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 15:09 schreef murtcelP het volgende:
Wij kunnen nog maar zo weinig van het heelal bestuderen. Die paar lichtjaren die zichtbaar voor ons zijn in verhouding tot, laten we aannemen, een oneindigheid, gewoon te verwaarlozen.
Maar natuurlijk blijft het speculeren.


Alles is ten opzichte van oneindigheid verwaarloosbaar.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-05-2007 12:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2007 11:40 schreef Borthulaz het volgende:
Aha, daar komt de film Speed dus vandaan..
maar dat is een bus hee


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-05-2007 17:48 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Voor wie wil rekenen op hoeveel kans er is op buitenaards leven met enige intelligentie. Tenminste met onze beperkte kennis,

The Drake Equation was developed by Frank Drake in 1961 as a way to focus on the factors which determine how many intelligent, communicating civilizations there are in our galaxy. The Drake Equation is:
N = N* fp ne fl fi fc fL

The equation can really be looked at as a number of questions:

N* represents the number of stars in the Milky Way Galaxy

Question: How many stars are in the Milky Way Galaxy?
Answer: Current estimates are 100 billion.

fp is the fraction of stars that have planets around them

Question: What percentage of stars have planetary systems?
Answer: Current estimates range from 20% to 50%.

ne is the number of planets per star that are capable of sustaining life

Question: For each star that does have a planetary system, how many planets are capable of sustaining life?
Answer: Current estimates range from 1 to 5.

fl is the fraction of planets in ne where life evolves

Question: On what percentage of the planets that are capable of sustaining life does life actually evolve?
Answer: Current estimates range from 100% (where life can evolve it will) down to close to 0%.

fi is the fraction of fl where intelligent life evolves

Question: On the planets where life does evolve, what percentage evolves intelligent life?
Answer: Estimates range from 100% (intelligence is such a survival advantage that it will certainly evolve) down to near 0%.

fc is the fraction of fi that communicate

Question: What percentage of intelligent races have the means and the desire to communicate?
Answer: 10% to 20%

fL is fraction of the planet's life during which the communicating civilizations live

Question: For each civilization that does communicate, for what fraction of the planet's life does the civilization survive?
Answer: This is the toughest of the questions. If we take Earth as an example, the expected lifetime of our Sun and the Earth is roughly 10 billion years. So far we've been communicating with radio waves for less than 100 years. How long will our civilization survive? Will we destroy ourselves in a few years like some predict or will we overcome our problems and survive for millennia? If we were destroyed tomorrow the answer to this question would be 1/100,000,000th. If we survive for 10,000 years the answer will be 1/1,000,000th.

When all of these variables are multiplied together when come up with:

N, the number of communicating civilizations in the galaxy.


Een kleine snol zit zo vol.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 04-05-2007 17:50 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

42 zeg ik je!



de laar
Usericon van de laar
Posted 04-05-2007 18:41 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 20:10 schreef spectre het volgende:
Vroeger dachten ze dat je dood ging als je harder dan 30 km per uur reed met een trein...

De technische mogelijkheden worden anders wel beperkt door natuurkundige wetten,wijsneus.
Wil je een dergelijke ruimtereis maken dan moet je de lichtsnelheid (zo'n slordige 300.000 KILOmeter per seconde) toch wel een heel eind benaderen,wil het niet te lang gaan duren.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-05-2007 18:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Vinden ze wel wat op Je mist mijn punt overigens compleet maar dat is niet erg


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


de laar
Usericon van de laar
Posted 04-05-2007 19:12 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Oh,even dacht ik dat je mijn veronderstellingen in twijfel trok.
Ik vond het al zo vreemd.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 04-05-2007 19:25 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Hier op aarde is ook buitenaards leven...
Kijk maar naar Mental


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-05-2007 19:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2007 19:25 schreef robbemans het volgende:
Hier op aarde is ook buitenaards leven...
Kijk maar naar Mental
Stompzinnige Lul.


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-05-2007 19:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ozo!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-05-2007 19:41 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Dus.


Fuck the world and fuck you


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-05-2007 19:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hoe denk jij over buitenaards leven, mental?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 04-05-2007 20:06 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht


Onzinnige vraag: mental denkt niet...


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-05-2007 20:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hij weet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Martinator
Cereal killer
Usericon van Martinator
Posted 04-05-2007 20:07 by Martinator Wijzig reactieProfiel van MartinatorQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2007 11:51 schreef Misanthrope het volgende:
Alles is ten opzichte van oneindigheid verwaarloosbaar.


Oneindig dus ook?


Cees
Usericon van Cees
Posted 04-05-2007 20:23 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht



Gaaf hoe ze dat zo kunnen maken


The trend is dead.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-05-2007 20:30 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2007 20:06 schreef Martinator het volgende:
Onzinnige vraag: mental denkt niet...

Godver man, stoere vent !


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen