IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Het rustig door het bos dwalen-topic Vorige pagina | Volgende pagina
dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 04-03-2004 21:12 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

In het bos lopen is natuurlijk heerlijk... Maar er zijn hier geen bossen echt dichtbij in de buurt...

Ben pas in Finland geweest, DAAR heb je pas bossen


changed to 'ouwe'


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 04-03-2004 21:23 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Ik vind wandelen altijd best zinloos. Kan er meestal ook niet echt van genieten, enige uitzondering is het strand in de herfst/winter, DAT is pas mooi!


Waag eens een dansje!


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 06-03-2004 14:24 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

Het bos heerscht , is hier vlakbij, woon namelijk op de Veluwe...ook gaaf om er door te wandelen en in een uitkijktoren te zitten..en natuurlijk over de hei wandelen


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 06-03-2004 14:26 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 14:24 schreef NorthernThrone het volgende:
.... uitkijktoren ....


Help, nee geen uitkijktorens!


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 06-03-2004 14:40 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

help, jahwel
oeh en waarom dan wel niet?


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-03-2004 14:50 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 4 maart 2004 20:57 schreef watery black het volgende:
ik weet wel hoe ik moet rijden hoor.....


ik rij al 15 jaar....
te paard door t bos is geweldig !!!!
alleen niet als je een paard hebt dat het leuk vind om expres te schrikken


wait for me dragon, we'll meet in the sky


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 06-03-2004 14:54 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

aah ik kan niet eens paardrijden, maar lijkt me wel gaaf om zo door het bos te rijden


fairuza
Usericon van fairuza
Posted 06-03-2004 14:57 by fairuza Wijzig reactieProfiel van fairuzaQuote dit berichthttp://www.looknmeet.Com/duvelke666

jaja ik woon hier ideaal in belgisch limburg :-p een bos vlak achter mijn huis, ECHT HEEL GROOT... paar honderd meter verder, de 1000jarige eik... met een stam-omtrek van ongeveer 9meter... en dan nog het grootste meer van heel vlaanderen ook een paar honderd meter van men thuis.. heel rustige plek, en om met het paard te gaan wandelen en zwemmen, ideaal gewoon!
en die eik... little mysterious tree ;-) zijn tijdens de tijden van de kelten enzo veel mensen opgehangen en verbrand, die boom zit nu altijd vol met Heeeeeeeel veel kraaien, wat ik persoonlijk zalige beesten vind :-) :-)


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 06-03-2004 15:02 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 14:57 schreef fairuza het volgende:
jaja ik woon hier ideaal in belgisch limburg :-p een bos vlak achter mijn huis, ECHT HEEL GROOT... paar honderd meter verder, de 1000jarige eik... met een stam-omtrek van ongeveer 9meter... en dan nog het grootste meer van heel vlaanderen ook een paar honderd meter van men thuis.. heel rustige plek, en om met het paard te gaan wandelen en zwemmen, ideaal gewoon!
en die eik... little mysterious tree ;-) zijn tijdens de tijden van de kelten enzo veel mensen opgehangen en verbrand, die boom zit nu altijd vol met Heeeeeeeel veel kraaien, wat ik persoonlijk zalige beesten vind :-) :-)



Hehe, als dat niet te ver van hier is wil ik daar wel eens een kijkske nemen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 06-03-2004 15:12 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

aaahh hier in de buurt hebben we ook een Wodanseik


fairuza
Usericon van fairuza
Posted 06-03-2004 15:13 by fairuza Wijzig reactieProfiel van fairuzaQuote dit berichthttp://www.looknmeet.Com/duvelke666

dat is allemaal in lummen, in limburg... ergens tussen hasselt en diest in, ... ongeveer 15km van hasselt :-)


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 06-03-2004 15:15 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 14:57 schreef fairuza het volgende:
jaja ik woon hier ideaal in belgisch limburg :-p een bos vlak achter mijn huis, ECHT HEEL GROOT... paar honderd meter verder, de 1000jarige eik... met een stam-omtrek van ongeveer 9meter... en dan nog het grootste meer van heel vlaanderen ook een paar honderd meter van men thuis.. heel rustige plek, en om met het paard te gaan wandelen en zwemmen, ideaal gewoon!
en die eik... little mysterious tree ;-) zijn tijdens de tijden van de kelten enzo veel mensen opgehangen en verbrand, die boom zit nu altijd vol met Heeeeeeeel veel kraaien, wat ik persoonlijk zalige beesten vind :-) :-)
Celten in de lage landen? dubieus.
Bedoel je niet de germaanse volkeren of Saksen?


fairuza
Usericon van fairuza
Posted 06-03-2004 15:24 by fairuza Wijzig reactieProfiel van fairuzaQuote dit berichthttp://www.looknmeet.Com/duvelke666

oei foutje, ben het nog eens gaan opzoeken...

>>Reeds bij de Druïden en de Kelten was de eik een heilige boom. Lummen bezit op het grondgebied Mellaer 2 mooie exemlparen: de oude eik (ca. 1700 jaar oud en met een stamomtrek van 6,40m) en de jonge eik (ca. 350 jaar oud). In lang vervlogen tijden werd er onder deze bomen recht gesproken. De omliggende velden kregen de naam " Het Verbrand", omdat ter de dood veroordeelden hier ofwel levend, ofwel na onthoofding of na ophanging werden verbrand. << en die 9 meter omtrek is dus ook fout.. nujah had dit eens gelezen.. de website van mijn gemeente, nu niet echt de site waar ik iedere dag op zit eh :-s :-)


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 06-03-2004 15:26 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

De eik was bij veel noordelijke volkeren van het Indo-Europese ras heilig. Niet slechts bij de kelten maar ook bij de Germanen en slaven.
De kelten zaten in Noord-Engeland, Schotland En Ierland.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 06-03-2004 15:41 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

eigenlijk is de scheiding tussen Kelten en Germanen op de grenzen nogal vaag
zo zijn er tussen historici nog steeds discussies over wie er nu kelten waren en germanen
die lui in Ierland oke , dat waren kelten
en die, lui in scandinavie dat waren duidelijk germanen
maar vooral in Frankrijk en belgie is de scheiding tussen kelten en germanen veel minder duidelijk
soms worden de Friezen zelfs kelten genoemd

het is maar net welke definitie je hanteert
duidelijk is wel dat germanen en kelten veel gemeen hadden
voor de romeinen waren het iig allemaal babaren
de meest oostelijke en noordelijke germanen zagen ze bijvoorbeeld als een soort superkelten


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 06-03-2004 15:45 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 15:41 schreef Volthor Kahn het volgende:
eigenlijk is de scheiding tussen Kelten en Germanen op de grenzen nogal vaag
zo zijn er tussen historici nog steeds discussies over wie er nu kelten waren en germanen
die lui in Ierland oke , dat waren kelten
en die, lui in scandinavie dat waren duidelijk germanen
maar vooral in Frankrijk en belgie is de scheiding tussen kelten en germanen veel minder duidelijk
soms worden de Friezen zelfs kelten genoemd

het is maar net welke definitie je hanteert
duidelijk is wel dat germanen en kelten veel gemeen hadden
voor de romeinen waren het iig allemaal babaren
de meest oostelijke en noordelijke germanen zagen ze bijvoorbeeld als een soort superkelten
Shotten zijn ook overduidelijk kelten. Engelse zijn Angel(?)Saksen. De lage landen werden ook bevolkt door Saksen ( een Germaans volk) onderverdeeld in meerdere 'stammen' bv Friezen en batavieren. Franzen zijn volgens mij van het zelfde Indo-Europese volk als de Italieanen. Maarja er zijn vast wel veel meng gebieden.


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 06-03-2004 15:46 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

door't bos wandelen is gewoon zalig!!! effe tot rust komen... weg van de bewoonde wereld... één met de natuur... zalig gevoel gewoon...


fairuza
Usericon van fairuza
Posted 06-03-2004 16:17 by fairuza Wijzig reactieProfiel van fairuzaQuote dit berichthttp://www.looknmeet.Com/duvelke666

quote:
Op 6 maart 2004 15:46 schreef obscenum het volgende:
door't bos wandelen is gewoon zalig!!! effe tot rust komen... weg van de bewoonde wereld... één met de natuur... zalig gevoel gewoon...


en same ist nog zoveel supereder eh, btw i love you ;-)....


obscenum
Usericon van obscenum
Posted 06-03-2004 16:18 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 6 maart 2004 16:17 schreef fairuza het volgende:
en same ist nog zoveel supereder eh, btw i love you ;-)....


mmmm.. inderdaad!!!!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-03-2004 16:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 16:17 schreef fairuza het volgende:
en same ist nog zoveel supereder eh, btw i love you ;-)....
Dude, echt waar, LEER NEDERLANDS!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 06-03-2004 19:48 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

Is dude niet een mannelijke uitgang


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-03-2004 19:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 19:48 schreef darkscar het volgende:
Is dude niet een mannelijke uitgang
'Dude' is een algemeen begrip.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 06-03-2004 19:57 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 19:56 schreef Misanthrope het volgende:
'Dude' is een algemeen begrip.
dudette


En daar ben ik serieus in, dat is de vrouwlijke variant.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-03-2004 19:58 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2004 19:57 schreef darkscar het volgende:
dudette


En daar ben ik serieus in, dat is de vrouwlijke variant.
Mierenneuker.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 07-03-2004 0:27 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

De kelten waren eerst verspreid over een groot deel van Europa.(onder andere de lage landen)
Later is er een grote volksverhuizing geweest voornamelijk naar GB dacht ik.
De overgebleven Kelten in Europa zijn geassimileerd door de Germaanse stammen.
(en de Germaanse stammen hebben ook bepaalde gebruiken overgenomen zoals Ornamenten)

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 07-03-2004 0:28]


F*ck hippies


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen