IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Het rustig door het bos dwalen-topic Vorige pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-06-2006 13:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 12:59 schreef Jenje het volgende:
I know ... daarom ... maar zowel wij als dat dier hadden elkander niet opgemerkt ... was in de Ardennen net onder Luik ...


Vorig jaar in de Ardennen stonden wij ook in het pikkedonker vlakbij een stel wilde zwijnen. Best spannend haha. Later in het licht van de zaklamp nog een vos zien lopen. Schitterend


spelfout weggehaald...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-06-2006 13:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik wil een keer een das zien.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-06-2006 13:03 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

In Duitsland, in dorpje waar we 3 nachten bleven, hadden ze een soort "dorpzwijn". Die kon je rustig brood en dergelijke naar toe gooien. Een (half-tam)vrouwtje met 4 kleintjes geloof ik. Wel leuk om te zien, en ze deed helemaal niks.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 21-06-2006 13:04 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 13:02 schreef kwelgeest het volgende:
Ik wil een keer een das zien.

Vorige vakantie in dorpje in italiƫ, we liepen snachts terug van de kroeg, rent er opeens een das door de straat!


watery black
Usericon van watery black
Posted 21-06-2006 13:15 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ik ging vroeger heel vaak paardrijden in het bos. Ben echt heel veel tegen gekomen daar.... vossen, reeen, zwijnen, dassen... Als je op een paard zit ruiken die beesten jou niet, alleen het paard, en zijn ze niet zo bang. Best mooi om te zien.

1 keer een moederzwijn tegen gekomen met een hele rij jongen erachter die nog maar net een paar dagen oud waren.... ZOOOOO schattig!!!




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-06-2006 8:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 13:02 schreef kwelgeest het volgende:
Ik wil een keer een das zien.


Maat van me die in Wageningen woont heeft een paar weekjes terug een dassenburcht gevonden. Heeft ie zo ongeveer een uur in de struiken foto's liggen maken. Prachtig!


spelfout weggehaald...


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 22-06-2006 9:12 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Als ik 1 minuut loop sta ik midden in de Soester Duinen met een mooi relatief groot bos er omheen. Ook altijd er prachtig. Vooral net voor zonsondergang met de hond even naar de duinen en een beetje foto's maken.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-06-2006 9:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Relatief groot en in 1 minuut sta je in het midden .... ergens klopt daar iets niet ..


Krijt
De drummer die je (nog) niet kent.
Usericon van Krijt
Posted 29-06-2006 21:34 by Krijt Wijzig reactieProfiel van KrijtQuote dit bericht

Ach, als je hier in het bos bent hoef je nooit lang te wachten tot je de beschaving tegenkomt. Kijk bijvoorbeeld maar gewoon eens rond en je ziet de eerste bulldozers al, die de bomen omhalen om er een woonwijk van te maken ofzo. Dat noemen ze vooruitgang geloof ik.


"Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 20-05-2023 17:03 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Rondje Laurabossen gedaan. Ondanks longsleeve en lange broek toch tig keer gestoken. Wel nog een bunker nader bekeken. Er was niets.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-05-2023 7:11 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 20 mei 2023 17:03 schreef Tanteloos het volgende:
Rondje Laurabossen gedaan. Ondanks longsleeve en lange broek toch tig keer gestoken. Wel nog een bunker nader bekeken. Er was niets.


Vertaling:
In Laura d'r deels gekapte schaambosje gespeeld. De stoppeltjes prikten door het condoom heen. Voor de zekerheid nog in d'r doosje gekeken maar er was niets.












Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 21-05-2023 7:29 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Die bunker zag er wel behoorlijk "pr0n" uit moet ik zeggen. Afgelegen plek, van alle kanten beschut, graffiti op de muren, ergens stond het woord 'anus' ingekerfd.

Misschien leuk voor een date, ooit.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen