IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Bush versus Kerry Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-11-2004 16:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:15 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik hoorde deze week in het Duitse nieuws dat pa Bush flink veel nazi geld in zijn klauwtjes heeft gehad, net na WOII...


Ja, wist je dan nog niet dat Bush senior de zoon is van Adolf H.? En dat het familie is van Bin L.?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-11-2004 16:21 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2004 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:15 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik hoorde deze week in het Duitse nieuws dat pa Bush flink veel nazi geld in zijn klauwtjes heeft gehad, net na WOII...


Duitsers doen ook alles om hun hard gejatte geld terug te krijgen he ...


Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 03-11-2004 16:27 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

Duitsers zijn n stuk relaxter dan Amerikanen en Nederlanders.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-11-2004 16:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:27 schreef Hapna Hapna het volgende:
Duitsers zijn n stuk relaxter dan Amerikanen en Nederlanders.
Wanneer emigreer jij?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2004 16:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:27 schreef Hapna Hapna het volgende:
Duitsers zijn n stuk relaxter dan Amerikanen en Nederlanders.
Komt omdat Duitsland een enorme vergrijzing heft en dus zo dement als de tering is ..


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-11-2004 16:37 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 november 2004 15:40 schreef kwelgeest het volgende:
Gelukkig beziet Amerika erg veel objectieve bronnen; En dat de Democraten al lopen te janken tegen hun achter ban over"Elke stem tellen", zegt ook wel iets.
Wat is er op mis dat iedere stem geteld wordt? Zoals Edwards zegt, in een democratie waar iedere stem teld moet iedere stem ook getelt worden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-11-2004 16:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:37 schreef arrebar het volgende:
Wat is er op mis dat iedere stem geteld wordt? Zoals Edwards zegt, in een democratie waar iedere stem teld moet iedere stem ook getelt worden.


Het is telt en geteld


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-11-2004 16:42 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 november 2004 16:40 schreef Snaack het volgende:
Het is telt en geteld
Daarnaast is Edwards nog eens zeer slecht geciteerd.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-11-2004 16:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:37 schreef arrebar het volgende:
Wat is er op mis dat iedere stem geteld wordt? Zoals Edwards zegt, in een democratie waar iedere stem teld moet iedere stem ook getelt worden.
Er is niets mis mee ik zeg dat het soms onnodig is.
BV:
er is 76,53% vd stemmen geteld
Kandidaat A heeft 52,4% vd de stemmen dan kan kandidaat B al niet meer winnen. Maar ik neem aan dat je dit zelf ook wel kon bedenken maar mij niet begreep.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 03-11-2004 16:51 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:28 schreef kwelgeest het volgende:
Wanneer emigreer jij?


Dat bedoel ik nou. Nederlanders vinden et erg leuk om te zeggen dat Duitsland en Duitsers kut zijn, maar kijk vooral niet naar hoe aggressief en intolerant wij zijn.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-11-2004 16:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:51 schreef Hapna Hapna het volgende:
Dat bedoel ik nou. Nederlanders vinden et erg leuk om te zeggen dat Duitsland en Duitsers kut zijn, maar kijk vooral niet naar hoe aggressief en intolerant wij zijn.


Nevermind.. Komt niet over..

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 03-11-2004 16:59]


..."Hate can only create more hate"...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-11-2004 16:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:51 schreef Hapna Hapna het volgende:
Dat bedoel ik nou. Nederlanders vinden et erg leuk om te zeggen dat Duitsland en Duitsers kut zijn, maar kijk vooral niet naar hoe aggressief en intolerant wij zijn.
Ow god weer zo'n rode paddovreter zonder oog voor realiteit en een zelf gevonden menig/overtuiging. Daar hadden we er nog niet genoeg van.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 03-11-2004 16:56 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

Aha, je bent echt lekker bezig mijn mening te onderbouwen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2004 16:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:56 schreef Hapna Hapna het volgende:
Aha, je bent echt lekker bezig mijn mening te onderbouwen.


OK.

Welke user ben je?


Claw? Karni? Jenje?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 03-11-2004 16:59 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:59 schreef Chelman het volgende:
OK.

Welke user ben je?


Claw? Karni? Jenje?


Jenje?


..."Hate can only create more hate"...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-11-2004 17:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Karni heeft een ip-ban


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-11-2004 17:01 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 3 november 2004 16:50 schreef kwelgeest het volgende:
Er is niets mis mee ik zeg dat het soms onnodig is.
BV:
er is 76,53% vd stemmen geteld
Kandidaat A heeft 52,4% vd de stemmen dan kan kandidaat B al niet meer winnen. Maar ik neem aan dat je dit zelf ook wel kon bedenken maar mij niet begreep.
In dat voorbeeld kan kandidaad b die nu op 47.6% staat toch nog winnen. Als ze nou op 99% stonden snapte ik de motivatie. Nu is er echter de kans dat meneer b gaat winnen en kan er zo door het vroegtijdig eindigen een andere uitkomst komen. Als het de uitkomst kan beinvloeden is het nodig.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 03-11-2004 17:01 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

Hapna Hapna


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-11-2004 17:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 17:01 schreef arrebar het volgende:
In dat voorbeeld kan kandidaad b die nu op 47.6% staat toch nog winnen. Als ze nou op 99% stonden snapte ik de motivatie. Nu is er echter de kans dat meneer b gaat winnen en kan er zo door het vroegtijdig eindigen een andere uitkomst komen. Als het de uitkomst kan beinvloeden is het nodig.
Ik heb ook nooit beweert dat het bevestigt was dat Bush had gewoonen. Ik sprak meer van vermoeden en de algemene verwachtingen uit.

En in dat voorbeeld doelde ik natuurlijk op percentages van het totaal aantal stemmen en niet van het aantal getelde stemmen.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 03-11-2004 17:08]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-11-2004 17:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 16:51 schreef Hapna Hapna het volgende:
Dat bedoel ik nou. Nederlanders vinden et erg leuk om te zeggen dat Duitsland en Duitsers kut zijn, maar kijk vooral niet naar hoe aggressief en intolerant wij zijn.


Aggressief en intolerant? We zijn juist veel -te- tolerant geweest. Zelfs voor linkse maatstaven. Er begint nou eens eindelijk wat realisme door te klinken in de algemene discussie, een besef dat we jarenlang onder het mom van tolerantie immigrerende werkzoekenden juist in een soort uitzichtloze put hebben geflikkerd waar we nu de problemen van ondervinden!

Jij bent weer zo iemand die de mytische Nederlandse 'tolerantie-geest' verwart met desinteresse, ongeïnformeerdheid en gebrek aan initiatief om immigranten een degelijke basis hier te bezorgen in plaats van ze binnen te halen en ze daarna aan hun lot over te laten met grote onduidelijkheid en totale onthechting van de Nederlandse samenleving.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 03-11-2004 17:20 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 17:13 schreef Mark het volgende:
Aggressief en intolerant? We zijn juist veel -te- tolerant geweest. Zelfs voor linkse maatstaven. Er begint nou eens eindelijk wat realisme door te klinken in de algemene discussie, een besef dat we jarenlang onder het mom van tolerantie immigrerende werkzoekenden juist in een soort uitzichtloze put hebben geflikkerd waar we nu de problemen van ondervinden!

Jij bent weer zo iemand die de mytische Nederlandse 'tolerantie-geest' verwart met desinteresse, ongeïnformeerdheid en gebrek aan initiatief om immigranten een degelijke basis hier te bezorgen in plaats van ze binnen te halen en ze daarna aan hun lot over te laten met grote onduidelijkheid en totale onthechting van de Nederlandse samenleving.


Oke: intolerant neem ik terug. Neemt niet weg dat de integratie hier door onze aanpak mislukt is en in Duitsland niet. En het ligt niet aan onze tolerantie en aan het mislukken van de integratie dat er spanningen zijn, het is wereldwijd, ook in landen waar de integratie meer dan geslaagd is (Duitsland).


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 03-11-2004 17:27 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Het is officieel! Bush heeft gewonnen.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 03-11-2004 17:27]



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-11-2004 17:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 17:27 schreef Azagthoth het volgende:
Het is officieel!
Mooi


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-11-2004 17:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, ik kan er niet wakker van liggen. Hij is deze hele puinzooi begonnen, misschien is het maar beter dat hij het zelf tot het einde toe uitzit ook. We kunnen nu toch niet meer terug.

Prognose voor het komende jaar: invasie van Iran en voorbereidingen voor invasie van Noord-Korea.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen