IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Bush versus Kerry Vorige pagina | Volgende pagina
Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 03-11-2004 18:19 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

Voor wie je nou ook bent, een ding staat vast: in het land dat zich het rijkste ter wereld noemt leeft 40% onder de armoedgrens en heeft niet eens een ziektekostenvergoeding. Kerry is niet veel minder erg dan Bush, maar wil hier tenminste iets aan doen, terwijl Bush aan de rijken denkt.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-11-2004 18:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Let The Attack begin!!

Ik stel een pool voor. Wanneer is de eerst volgende aanslag op Amerikaanse Bodem?

Ik stem op 13 November. Of op de datum dat de ramadan afgelopen is (weet ik veel wanneer dat is)


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-11-2004 18:26 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Bush gewonnen, weer een bewijs van het feit dat Amerikanen te achterlijk voor woorden zijn.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 03-11-2004 18:36 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 18:26 schreef Y Draig Goch het volgende:
Bush gewonnen, weer een bewijs van het feit dat Amerikanen te achterlijk voor woorden zijn.


En alle moslims neuken geiten.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 03-11-2004 18:38 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Een oorlogsmisdadiger met dictatoriale en totalitaire neigingen herkozen tot president, samen met de hele kliek Likudcriminelen. Het alternatief was niks beter op buitenlandpolitiek gebied en de mensen die op hem hebben gestemd deden dat ook nog grotendeels uit weerzin tegen de andere en niet omdat een Kerry regering nou zo'n aantrekkelijk perspectief bood.

Het is bijna net zo'n treurige dag als de 2e kerstdag.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 03-11-2004 18:39 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Inderdaad een belachelijke opmerking Amerikanen zijn statistisch gezien echt niet dommer dan Europeanen, een zeer ongeinformeerd vooroordeel dus...

Ik ben niet pro Bush maar net zo min Pro Kerry, maar dat anti Amerikaanse gezeik is oud nieuws!



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-11-2004 19:12 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat Kerry er van gebakken zou hebben; de Democraten zijn vaak wel wat genuanceerder in alles (da's althans wat ik destileer uit mijn verkregen info... ).


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-11-2004 19:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 17:43 schreef Hapna Hapna het volgende:
Nee: Irak was zo'n beetje de moeilijkste plek in het Midden-Oosten voor terroristen om voet aan de grond te krijgen, omdat Saddam Hussein hier hard tegen extremisme optrad.
Dus als je dan Irak binnenvalt vanwege je 'war on terror', dan denk je krom.
Alsof het slechts om terroristische organisaties alla al-Qaeda gaat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 03-11-2004 19:31 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 3 november 2004 17:56 schreef Misanthrope het volgende:
Het is idd veel beter om niets te doen en te geloven in de goedheid van anderen. Verder heeft Bush heeeeel veel te maken met dat economische verval dat ondertussen overigens door de maatregelen van Bush weer grotendeels is weggewerkt.


Zie ook reactie van Helmet, hoe kom je erbij dat door de maatregelen van Bush het economische verval is teruggebracht?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-11-2004 19:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 19:31 schreef Jebes het volgende:
Zie ook reactie van Helmet, hoe kom je erbij dat door de maatregelen van Bush het economische verval is teruggebracht?
Bush heeft ervoor gezorgd dat de economische crisis die Amerika heeft getroffen de kortste ooit is geweest. Daarom is het economische verval teruggebracht. Nu moet hij ervoor zorgen dat hij met een rap tempo die staatsschuld wegwerkt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-11-2004 20:35 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ik weet niet of het hier al genoemd is, maar ze hebben in een aantal staten de verkiezingen laten samenvallen met een referendum over het homohuwlijk. dat schijnt de republikeinen veel extra stemmen te hebben opgeleverd...


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 03-11-2004 20:36 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 3 november 2004 19:52 schreef Misanthrope het volgende:
Bush heeft ervoor gezorgd dat de economische crisis die Amerika heeft getroffen de kortste ooit is geweest. Daarom is het economische verval teruggebracht. Nu moet hij ervoor zorgen dat hij met een rap tempo die staatsschuld wegwerkt.


Zijn begrotingstekorten zijn de hoogste ooit in de VS, zo kan ik ook een crisis wegwerken op korte termijn. Op de lange termijn is het echter een rampzalig beleid. Maar goed, laat de VS maar lekker economisch kapot gaan, is goed voor de machtspositie van Europa in de wereld.

Zelf was ik trouwens voor Ralph Nader


no text supplied


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2004 20:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 18:19 schreef Hapna Hapna het volgende:
Voor wie je nou ook bent, een ding staat vast: in het land dat zich het rijkste ter wereld noemt leeft 40% onder de armoedgrens en heeft niet eens een ziektekostenvergoeding. Kerry is niet veel minder erg dan Bush, maar wil hier tenminste iets aan doen, terwijl Bush aan de rijken denkt.


40% onder de armoedegrens? BWAUAHAHAHA

En weet je wat de armoede grens is in de VS?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2004 20:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Politiek bedrijven kunnen die gasten wel.

Kerry was niet mijn kandidaat maar hij gaf een goede speech.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2004 20:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 20:35 schreef El Chulo het volgende:
ik weet niet of het hier al genoemd is, maar ze hebben in een aantal staten de verkiezingen laten samenvallen met een referendum over het homohuwlijk. dat schijnt de republikeinen veel extra stemmen te hebben opgeleverd...


De presidentsverkiezingen vallen ALTIJD samen met een groot aantal senaats en congresverkiezingen EN referenda. Dit is niks nieuws.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-11-2004 20:56 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 20:52 schreef Chelman het volgende:
De presidentsverkiezingen vallen ALTIJD samen met een groot aantal senaats en congresverkiezingen EN referenda. Dit is niks nieuws.

dat weet jij ongetwijfeld beter dan ik.

in elk geval heeft een enquete over een dergelijk onderwerp veel conservatief cristelijke amerikanen naar de stembus getrokken die normaal niet zouden stemmen.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-11-2004 20:56 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hmmz, jammer nog 4 jaar verder met die gek. Volgens verkiezingspraat Bush geen belastingsverhoging. Kan hij die uitspraak van zijn vader overnemen.


Bazzio Attacks!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-11-2004 20:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

...read my lips...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 03-11-2004 21:34 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 19:26 schreef kwelgeest het volgende:
Alsof het slechts om terroristische organisaties alla al-Qaeda gaat.


I also want to speak tonight directly to Muslims throughout the world. We respect your faith. It's practiced freely by many millions of Americans, and by millions more in countries that America counts as friends. Its teachings are good and peaceful, and those who commit evil in the name of Allah blaspheme the name of Allah. (Applause.) The terrorists are traitors to their own faith, trying, in effect, to hijack Islam itself. The enemy of America is not our many Muslim friends; it is not our many Arab friends. Our enemy is a radical network of terrorists, and every government that supports them. (Applause.)



F*ck hippies


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 03-11-2004 21:43 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 3 november 2004 18:39 schreef enforcer het volgende:
Inderdaad een belachelijke opmerking Amerikanen zijn statistisch gezien echt niet dommer dan Europeanen, een zeer ongeinformeerd vooroordeel dus...



Yes they are. Een schrikwekkend hoog percentage Amerikanen zijn nog christelijk op een heel letterlijke, fundamentalistische manier. Dat zijn de kiezers die het verschil hebben gemaakt en George Bush in het witte huis hebben gehouden.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 03-11-2004 21:49 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

en Christelijk = dom?? doe niet zo kortzichtig....

Ik ken zat Amerikanen die het gros van de Nederlanders die ik ken zo in hun zak steken qua intelligentie...

zo "fundamentalistisch" is het daar niet zeker niet als je het gaat vergelijken met echte fundamentalistische landen in het Midden-Oosten, ik zou iig liever in Texas dan in Iran wonen!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2004 21:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 november 2004 21:49 schreef enforcer het volgende:
en Christelijk = dom?? doe niet zo kortzichtig....
...


Iig lijkt het er flink op neer te komen; velen stemden Bush voor zijn family values (vandaar ook dat heel goed getimede homohuwelijk referendum); komt dicht in de buurt van die 'christian values' terwijl er eventjes aan voorbij wordt gegaan aan het buitensporige gedrag van z'n eigen dochters...dat de grootste criminelen de witte boorden zijn lijkt men maar niet te snappen...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 03-11-2004 21:56 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 21:49 schreef enforcer het volgende:
ik zou iig liever in Texas dan in Iran wonen!

Wie niet...
Hoop Iraniërs ook trouwens...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-11-2004 22:28 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Oud Vuil.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-11-2004 22:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Wat voor gevolgen heeft de keuze voor Bush overigens voor Europa als op zichzelf staande macht? In principe zou je denken dat Europa nu zelf meer kan groeien qua macht omdat het verder af staat van de VS dan wanneer Kerry president zou worden.. of klinkt dit allemaal erg onlogisch?


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen