IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Bush versus Kerry Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-11-2004 22:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 21:56 schreef Mutilator het volgende:
Iig lijkt het er flink op neer te komen; velen stemden Bush voor zijn family values (vandaar ook dat heel goed getimede homohuwelijk referendum); komt dicht in de buurt van die 'christian values' terwijl er eventjes aan voorbij wordt gegaan aan het buitensporige gedrag van z'n eigen dochters...dat de grootste criminelen de witte boorden zijn lijkt men maar niet te snappen...

Niet om het een of ander, maar het CDA is in NL nog steeds een grote partij. In bv. Limburg stemt bijna iedereen het CDA, en mort men over het ontbreken van 'de menselijke/christelijke kant'... maar volgende keer stemt men gewoon wéér CDA. Dat heeft niets met politiek te maken, maar wel met traditie en religie. In die zin zijn we echt niet anders dan Amerika.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 03-11-2004 22:43 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

En uiterlijk en charisma niet vergeten.


Bazzio Attacks!!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-11-2004 22:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 22:43 schreef bazzio het volgende:
En uiterlijk en charisma niet vergeten.


Qua Charisma hebben de democraten de plank zowiezo flink misgeslagen.. Kerry is nou niet bepaald een charismatisch figuur, terwijl Bush, hoe dom hij vaak ook overkomt, kennelijk wel de goede uitstraling heeft.. Ik denk dat de democraten het beter gedaan zouden hebben met Howard Dean.. en als ze in 2008 een kans willen maken moeten ze het gewoon op dezelfde manier aanpakken als de republikeinen in '98: een ijzersterk team vormen en een charismatische marionet naar voren schuiven. Succes gegarandeerd


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2004 22:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 21:56 schreef Mutilator het volgende:
Iig lijkt het er flink op neer te komen; velen stemden Bush voor zijn family values (vandaar ook dat heel goed getimede homohuwelijk referendum); komt dicht in de buurt van die 'christian values' terwijl er eventjes aan voorbij wordt gegaan aan het buitensporige gedrag van z'n eigen dochters...



Zijn family values verhaal kan ik me best goed in vinden. En dat zijn dochters zich misdroegen is bekend, daarvoor zijn ze gestraft en waarschijnlijk 2 keer zo hard als een andere tiener aangezien ze er in tegenstelling tot jou en mij in de krant mee geconfronteerd worden.
quote:

dat de grootste criminelen de witte boorden zijn lijkt men maar niet te snappen...


Hoe leg je de link: family values --> witte boorden criminaliteit

Ik bestrijd jouw stelling niet (daarvoor heb ik namelijk net als jij geen enkel meet instrument) maar het slaat als een lul op een varken, die dingen hebben niks met elkaar gemeen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-11-2004 23:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 november 2004 22:58 schreef Chelman het volgende:
Zijn family values verhaal kan ik me best goed in vinden.


Hmm de zoons naar het front sturen vind ik wel een behoorlijk vrije interpretatie ervan...

quote:
En dat zijn dochters zich misdroegen is bekend, daarvoor zijn ze gestraft en waarschijnlijk 2 keer zo hard als een andere tiener aangezien ze er in tegenstelling tot jou en mij in de krant mee geconfronteerd worden.


Yep maar toen was het kwaad al geschied natuurljk...

quote:
Hoe leg je de link: family values --> witte boorden criminaliteit

Ik bestrijd jouw stelling niet (daarvoor heb ik namelijk net als jij geen enkel meet instrument) maar het slaat als een lul op een varken, die dingen hebben niks met elkaar gemeen.


Het gaat om de schijn van het charisma waar men op stemt ipv rekening te houden met wat er achter de schermen gebeurd...vervolgens kan je de boekhoudschandalen noemen of de wapenindustrie...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-11-2004 23:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-11-2004 8:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 21:34 schreef Manifest het volgende:
I also want to speak tonight directly to Muslims throughout the world. We respect your faith. It's practiced freely by many millions of Americans, and by millions more in countries that America counts as friends. Its teachings are good and peaceful, and those who commit evil in the name of Allah blaspheme the name of Allah. (Applause.) The terrorists are traitors to their own faith, trying, in effect, to hijack Islam itself. The enemy of America is not our many Muslim friends; it is not our many Arab friends. Our enemy is a radical network of terrorists, and every government that supports them. (Applause.)


En je punt is?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 04-11-2004 8:45 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 22:43 schreef bazzio het volgende:
En uiterlijk en charisma niet vergeten.


euhm...Bush het juiste uiterlijk en charisma??? jeetje, dan moet je zeker ns naar Fahrenheit 9/11 kijken. brrrr...pure inbreed met die varkensoogjes


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 04-11-2004 9:19 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 4 november 2004 8:45 schreef EVILinetje het volgende:
euhm...Bush het juiste uiterlijk en charisma??? jeetje, dan moet je zeker ns naar Fahrenheit 9/11 kijken. brrrr...pure inbreed met die varkensoogjes


Blugh.. als je je mening op een pure propaganda film gaat baseren kan je iedereen wel slecht af laten steken. Ik ben geen fan van bush, maar kom op zeg.
Puur objectief gezien spreekt een lachende ietwat sullige man meer aan dan het strakke degelijke gezicht van Kerry.


Life doesn't get much better than this!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-11-2004 9:27 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 8:37 schreef kwelgeest het volgende:
En je punt is?
Dit zei G Bush. Wat moet ik nog meer zeggen? Het is duidelijk dat het alleen om terroristische organisaties gaat en landen die deze steunen.


F*ck hippies


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-11-2004 9:41 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Verdomme, nog vier jaar met die cowboy, verdamme


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-11-2004 11:40 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 8:45 schreef EVILinetje het volgende:
euhm...Bush het juiste uiterlijk en charisma??? jeetje, dan moet je zeker ns naar Fahrenheit 9/11 kijken. brrrr...pure inbreed met die varkensoogjes


Wat een zwakke propaganda film is dat zeg.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 12:07 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 8:45 schreef EVILinetje het volgende:
euhm...Bush het juiste uiterlijk en charisma??? jeetje, dan moet je zeker ns naar Fahrenheit 9/11 kijken. brrrr...pure inbreed met die varkensoogjes
Hmm.. Ja echt he?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 04-11-2004 12:42 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 3 november 2004 21:49 schreef enforcer het volgende:
zo "fundamentalistisch" is het daar niet zeker niet als je het gaat vergelijken met echte fundamentalistische landen in het Midden-Oosten, ik zou iig liever in Texas dan in Iran wonen!


You do that. Kom dan wel achteraf nie janken dat ze u willen executeren omdat je Jezus niet tof genoeg vindt.

Ik heb trouwens nie gezegd dat "alle" Amerikanen zo zijn. Obviously 50 percent isn't. Maar is het nie een beetje hypocriet om overal moslimfundamentalisme te bestrijden, terwijl die mannen in het Zuiden van de Verenigde Staten minstens even achterlijk zijn? Religious Right heeft de beslissende stem gehad voor het presidentschap in Amerika, da valt nie te ontkennen.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 13:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 12:42 schreef Marco_Filth het volgende:
You do that. Kom dan wel achteraf nie janken dat ze u willen executeren omdat je Jezus niet tof genoeg vindt.

Ik heb trouwens nie gezegd dat "alle" Amerikanen zo zijn. Obviously 50 percent isn't. Maar is het nie een beetje hypocriet om overal moslimfundamentalisme te bestrijden, terwijl die mannen in het Zuiden van de Verenigde Staten minstens even achterlijk zijn? Religious Right heeft de beslissende stem gehad voor het presidentschap in Amerika, da valt nie te ontkennen.
Hee domme penis, Kerry heeft het Christendom net zoveel gebruikt in zijn campagne. Dus waar je die 50 procent vandaag haalt, zie ik niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 04-11-2004 13:16]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-11-2004 13:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 13:16 schreef Misanthrope het volgende:
Hee domme penis, Kerry heeft het Christendom net zoveel gebruikt in zijn campagne. Dus waar je die 50 procent vandaag haalt, zie ik niet.

Als je dat niet doet als Amerikaanse presidenskandidaat kun je beter niet meedoen aan de race. En Kerry heeft alleen (uit den treure) gezegd dat hij een liefhebbende christen is en de rest van de verplichte nummers afgewerkt, terwijl Bush veel meer speelde op de sentimenten van de meer fanatieke christenen (bible belt).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 04-11-2004 15:51 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Het blijkt inderdaad dat Bush is gekozen vanwege de traditionele normen en waarden die hij voorstaat, dus geen abortus, geen homohuwelijk, iedere zondag naar de kerk... De gemiddelde Amerikaan ziet dit kennelijk graag opgedrongen aan zijn landgenoten en aan de rest van de wereld...

Waarschijnlijk krijgt Bush ook nog eens 2 posities in het hooggerechtshof te benoemen, dus dat wordt dan ook weer ultraconservatief; staan ze qua 'civil rights' weer in de jaren '50.


no text supplied


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-11-2004 16:21 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com




Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-11-2004 16:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 4 november 2004 16:21 schreef Azagthoth het volgende:






Bruce Banner


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 16:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ja en als de Islam onze Minister President had mogen kiezen had er nu een Imam en het torentje gezeten. Lekker relevant joh.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 04-11-2004 16:42 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Hillary for president !


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 16:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 16:42 schreef X-Act het volgende:
Hillary for president !
Pfff, dan is in principe Bill weer president.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-11-2004 16:47 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 4 november 2004 16:35 schreef Misanthrope het volgende:
Ja en als de Islam onze Minister President had mogen kiezen had er nu een Imam en het torentje gezeten. Lekker relevant joh.


Volgens mij zit er iets vast in je reet, laat er eens naar kijken.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 16:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 16:47 schreef Azagthoth het volgende:
Volgens mij zit er iets vast in je reet, laat er eens naar kijken.
Als jij daar blij van wordt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 04-11-2004 16:53 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Zolang je er maar geen beeldverslag van maakt.



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 04-11-2004 17:50 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Rusland en Groot Brittannië zijn ook pro-Bush hoor, dus dat plaatje klopt niet


no text supplied


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen