IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Bush versus Kerry Vorige pagina | Volgende pagina
Jebes
Usericon van Jebes
Posted 04-11-2004 19:12 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 4 november 2004 17:50 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Rusland en Groot Brittannië zijn ook pro-Bush hoor, dus dat plaatje klopt niet


Het gaat er om wat de bevolking van Bush vindt, niet wat de regeringsleiders er van vinden


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 04-11-2004 19:39 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 4 november 2004 16:46 schreef Misanthrope het volgende:
Pfff, dan is in principe Bill weer president.
Ja en? Pa Bush is nu ook president.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-11-2004 19:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 november 2004 19:39 schreef helmet het volgende:
Ja en? Pa Bush is nu ook president.

Ja, het is echt zo vader, zo zoon daar, pappa heeft oorlogje gespeeld, ikke ook oorlogje spelen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-11-2004 19:59 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 19:39 schreef helmet het volgende:
Ja en? Pa Bush is nu ook president.
Ho ho, daar zit het in de genen, bij Hillary en Bill zit het in de relatie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-11-2004 20:09 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 november 2004 19:59 schreef Misanthrope het volgende:
Ho ho, daar zit het in de genen, bij Hillary en Bill zit het in de relatie.

Pfft, ik heb het altijd meer voor de Bill gehad, toen die in Gent op bezoek was (ergens 2jaar terug) en er een paar mensen uit een tearoom hem toeriepen "Do you want a cup of coffee?" stemde hij zonder aarzelen in, bij Bush zouden ze eerst opgepakt worden en ondervraagd worden en zou de koffie eerst moeten onderzocht worden of er al dan niet extreem giftige stoffen in zitten.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-11-2004 20:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 20:09 schreef beli mawr het volgende:
Pfft, ik heb het altijd meer voor de Bill gehad, toen die in Gent op bezoek was (ergens 2jaar terug) en er een paar mensen uit een tearoom hem toeriepen "Do you want a cup of coffee?" stemde hij zonder aarzelen in, bij Bush zouden ze eerst opgepakt worden en ondervraagd worden en zou de koffie eerst moeten onderzocht worden of er al dan niet extreem giftige stoffen in zitten.


Oh ja? Hoe weet je dat? Ken je hem persoonlijk? Mij persoonlijk lijken zowel Clinton als Bush namelijk twee goede gasten die van een fuifje houden.

Verder heeft de president heeft heel weinig vrijheid tijdens publieke betrekkingen. Wanneer hij zich niet aan een zeer strak afgestemde schedule houdt hebben de secret service figuren om hem heen de plicht om hem te dwingen door te gaan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-11-2004 20:40 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 november 2004 20:35 schreef Chelman het volgende:
Oh ja? Hoe weet je dat? Ken je hem persoonlijk? Mij persoonlijk lijken zowel Clinton als Bush namelijk twee goede gasten die van een fuifje houden.


Volgens mij staat Clinton veel dichter bij het publiek dan Bush.
quote:

Verder heeft de president heeft heel weinig vrijheid tijdens publieke betrekkingen. Wanneer hij zich niet aan een zeer strak afgestemde schedule houdt hebben de secret service figuren om hem heen de plicht om hem te dwingen door te gaan.

Dat weet ik, is ook zo bij ministers, koningen en famillie (protocol), en andere staatsafgevaardigden.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-11-2004 20:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 20:40 schreef beli mawr het volgende:
Volgens mij staat Clinton veel dichter bij het publiek dan Bush.



Ik denk dat je je daarin vergist en dat je niet in staat bent om de persoonlijkheid van de man te scheiden van zijn professionele houding.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 04-11-2004 20:43 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 11:40 schreef Chelman het volgende:
Wat een zwakke propaganda film is dat zeg.
Ach, hij verdient er wel weer geld mee om zijn kinderen op prive scholen te zetten. Als ik Michael Moore was ik hetzelfde doen.


F*ck hippies


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 04-11-2004 20:46 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ja de SS heeft ook de plicht om de president te beschermen tegen aanslagen, wanneer ze daar inlichtingen voor ontvangen van bijvoorbeeld de NSA, maar op 911 terwijl er een onbekend aantal vliegtuigen in de lucht waren, openbaar bekend was waar de president was en volgde er van de SS geen actie om de toekomstige oorlogscrimineel in veiligheid te brengen.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 04-11-2004 20:50 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

En je kunt Moore een propagandist noemen tot je appelmoes poept maar aan de feiten verander je niks en in tegenstelling tot Bush en wat dat betreft al die criminelen in de hele V.S. regering is Moore geen leugenaar.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-11-2004 20:50 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 november 2004 20:42 schreef Chelman het volgende:
Ik denk dat je je daarin vergist en dat je niet in staat bent om de persoonlijkheid van de man te scheiden van zijn professionele houding.

Ik ga maar af op wat ik zie, Clinton was imho een meer gezapig persoon, en kon meer gerust stellen. Ok, 11 september 2001 was een erg zwarte dag, ik herinner me die dag maar al te goed, vernam het nieuws in de pub Bruxelles in Dublin,het had nooit mogen gebeuren, maar Bush is imho teveel toegespitst op terrorisme, er zijn ook nog andere zaken waar ie zich van moet aantrekken. Veiligheid is een belangrijk thema, maar bv. sociale zekerheid, werkgelegenheid, miljeu (Bush wil zelfs in beschermde natuurgebieden gaan boren naar olie), en noem maar op zijn ook heel belangrijke thema's. Het was toch de entourage van Bush die het Kyotto akkoord naast zich neer legde en er zich niks van aantrok.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-11-2004 20:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 20:50 schreef Oebe het volgende:
En je kunt Moore een propagandist noemen tot je appelmoes poept maar aan de feiten verander je niks en in tegenstelling tot Bush en wat dat betreft al die criminelen in de hele V.S. regering is Moore geen leugenaar.

Moore is weldeglijk een leugenaar. Hij werpt zich namelijk op als obnjectieve documentarist. Dat is hij niet, of je nu met hem eens bent of niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-11-2004 20:55 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 4 november 2004 20:52 schreef Chelman het volgende:
Moore is weldeglijk een leugenaar. Hij werpt zich namelijk op als obnjectieve documentarist. Dat is hij niet, of je nu met hem eens bent of niet.


Over die Michael Moore zal ik me niet uit spreken, heb die docufilm nog niet gezien.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-11-2004 20:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 november 2004 20:52 schreef Chelman het volgende:
Moore is weldeglijk een leugenaar. Hij werpt zich namelijk op als obnjectieve documentarist. Dat is hij niet, of je nu met hem eens bent of niet.



Zo werpt hij zich helemaal niet op; hij heeft duidelijk verklaard tegen Bush te zijn en gebruikt zijn film daarvoor.
Moore is dus geen leugenaar.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 04-11-2004 23:57 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 4 november 2004 20:52 schreef Chelman het volgende:
Moore is weldeglijk een leugenaar. Hij werpt zich namelijk op als obnjectieve documentarist. Dat is hij niet, of je nu met hem eens bent of niet.

Moore is duidelijk niet objectief en claimt dat volgens mij ook niet..waar haal jij vanaf dat hij zich wel als objectieve documentarist opwerpt?

[typo]

[Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 04-11-2004 23:58]



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-11-2004 10:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2004 9:27 schreef Manifest het volgende:
Dit zei G Bush. Wat moet ik nog meer zeggen? Het is duidelijk dat het alleen om terroristische organisaties gaat en landen die deze steunen.

Ja dat had ik ook nog wel door. Maar hij vergeet regeringen als die van landen als Iran en N-Korea.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hapna Hapna
Usericon van Hapna Hapna
Posted 07-11-2004 17:30 by Hapna Hapna Wijzig reactieProfiel van Hapna HapnaQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2004 19:26 schreef kwelgeest het volgende:
Alsof het slechts om terroristische organisaties alla al-Qaeda gaat.


Voor n 'war on terror' moet je eerst 'terror' hebben, dus organisaties a la al-qaida.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 08-11-2004 0:53 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2004 10:31 schreef kwelgeest het volgende:
Ja dat had ik ook nog wel door. Maar hij vergeet regeringen als die van landen als Iran en N-Korea.
Ik denk niet dat ze zo snel N-Korea en Iran aanvallen.

Misschien wat sancties. Ze zijn beide namelijk veel sterker als een land zoals Irak en minder verdeeld.
Laatst wou de US nog Iran voor de UN-raad slepen met betrekking tot de "kernfusie" ontwikkelingen.
Maar China heeft zijn veto uitgesproken.


F*ck hippies


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-11-2004 1:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2004 8:07 schreef attila_de_hun het volgende:
Bush vs Kelly.

uhm, is dit uit de openingspost al eerder iemand opgevallen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 08-11-2004 7:30 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Vegris je nooit in de oorlogszucht van Washington, Manifest:

http://www.washtimes.com/upi-breaking/20041107-055605-6954r.htm

Dat is precies de reden waarom Noord Korea en Iran kernwapens nodig hebben vanuit hun perspectief. Geen kernwapens is zelfmoord met onverantwoordelijke agressors en superkernwapenmachten Bushistan en Israhel aan de knoppen.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 08-11-2004 8:25 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

"Seoul, South Korea, Nov. 7 (UPI) -- Newly declassified documents revealed the United States planned as recently as 1998 to drop nuclear bombs on North Korea if the country attacked South Korea. "
Dat deden ze niet. China heeft ook nog nukes. Wees maar niet bang Oebe, met N-Korea gebeurd niks. Iran daarintegen.


F*ck hippies


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 08-11-2004 16:26 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ik ben niet bang, ik ben woest. grrrrr!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 08-11-2004 16:41 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Dus jij bent voor de lieve regering in Iran?


F*ck hippies


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 08-11-2004 22:12 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Nee, hoe kom je daarbij?

Ik zeg dat ze een nucleair arsenaal nodig hebben om zich de V.S. van het lijf te houden en dat geldt voor N.K. ook. En die hebben een nog veel ergere regering zoals je wellicht weinig overtuiging behoeft.

Alleen zijn de V.S. niet zozeer bang voor een nucleair N.K. maar voor een nucleair Zuid-Korea. Dat is de reden waarom de ontspanningspolitiek tussen Noord en Zuid Korea moest worden doorbroken.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen