IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waren de goden astronauten? Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-03-2004 18:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ben nog nooit astronaut geweest. HAHAHA.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-03-2004 20:43 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 17:56 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:


En nu ga ik oefenen. Later meer.

Mooi, want ik ben benieuwd waar je deze info vandaan hebt!

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 09-03-2004 20:45]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 09-03-2004 22:11 by Doomsday Wijzig reactieProfiel van DoomsdayQuote dit bericht

Over Babylonië het volgende: De schrijver Zecharia Sitchin heeft hier over een aantal boeken geschreven.(vooral het boek the 12th planet) De planeet achter Pluto (als die er is) heet Niburu. Hier onder zijn hypothese in het engels:


Zecharia Sitchin was born in Russia and raised in Palestina. There he learned to read the Sumerian claytablets. Sitchin wrote six books with the title "The Earth Chronicles". On the basis of these Sumerian stories and other sources Sitchin explains the history of mankind. The thesis is absolutely dramatic.

As an introduction I will give you some examples on this page:
Human is a direct clone of a different civilization, the Anunnaki, that stayed in the same solar system (the ''12th'' planet Niburu) and came on earth about 400.000 years ago. First these ancestors (Gods) created a kind of slaves by mixing their DNA with that of homo sapiens. Later these slaves turned into the human we know now.

These ancestors and the Sumerians lived in Mesopotamia. There was a launchin site and a runway for spaceships. Because of "the Flood" this civilization dissapeared and all traces were erased. Noach was the only human being that was informed about the approaching tidal wave (caused by the breaking of the ice cap of Antarctic). Therefor he then, by order of the Anunnaki, gathered all DNA of all living creatures. With a select company he survived the flood in a submarine.

After the flood the Anunnaki created a civilization in the western direction, in Egypt and Siria. Here they also created a launching site and a runway. The pyramids of Cheops were one of the beacons for approaching spaceships.Baalbek and Jerusalem became launch platforms.

Hieroglyphes found in the pyramides of Cheops are fake. They were made by investigators who wanted to get some money out of their research. The empty gravetomb in the Kingsroom is not a really a tomb, but a part of one mathematical whole. One way or another the tomb produced a perfect A-tone (as a tuning-fork). On this site you can see wich secrets the pyramid builders hid in the design.Today's Egypts remove a series of crystal-holders in the stairway to make room for the tourists. The crystals were partly destroyed when the Anunnaki fight a major war with atom bombs, what leads to the end of the spaceport in the Sinai desert, and the Mesopotamian civilisation. You still can find glass (heathed sand) from Libia to Iran.

Homepage Zecharia Sitchin: http://www.sitchin.com/


[Dit bericht is gewijzigd door Doomsday op 09-03-2004 22:16]


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-03-2004 22:23 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 21:12 schreef valfar het volgende:
Nog wel een leuk weetje is dat er een muurschildering is gevonden van mensen die op dinosauriers rijden, dat is niet zo heel speciaal, maar die tekening was 2.500.000 jaar oud, toen waren er dus nog geen mensen!

Wie heeft je dat nou weer wijs gemaakt?


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 09-03-2004 23:14 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Geweldig dat mensen zonder enig geschiedkundige kennis dit soort feiten als onzin gaan bestempelen.

Zalig zijn de armen van geest..

Waar ik deze info vandaan heb, Talloze sites boeken en docu's.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-03-2004 23:16 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

En jij kan aan mijn user-icon mijn geschiedkundige kennis aflezen, applaus!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 09-03-2004 23:19 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 22:23 schreef Iskariot het volgende:
Wie heeft je dat nou weer wijs gemaakt?
Dat is een heerschende tekenfilm!
DINORIDERS!!WIST JE DAT SOMS NIET!


F*ck hippies


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-03-2004 23:26 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

ahaa, ik stond wel even raar te kijken toen ik dat las van 4 meter hoge gasten, enfin dit topic heeft mij wel weer erg nieuwsgierig gemaakt (ik vond dit soort dingen altijd al wel intressant), ik heb nog niet zolang een computer en het was nog niet in mij opgekomen om over dit soort onderwerpen info op te zoeken! Zeg Wordfuhrer, ben jij de zanger/bassist van jullie band?

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 09-03-2004 23:28]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-03-2004 23:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 23:14 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Geweldig dat mensen zonder enig geschiedkundige kennis dit soort feiten als onzin gaan bestempelen.

Zalig zijn de armen van geest..

Waar ik deze info vandaan heb, Talloze sites boeken en docu's.

Als hoofdbron citeer jij het Gilgamesj epos. Ik vind het bijzonder waarschijnlijk dat de tekeningen van mensen van vijf meter ook berusten op datzelfde Gilgamesj epos.

Die vondsten van skeletten van 4 meter, daar ben ik wel benieuwd naar.... link? Archeologische vindplek?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-03-2004 0:32 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik ben nu op dit moment even op een site aan het lezen met veel intressante informatie, ik ga bijna denken dat wat in de bijbel staat waar is, alleen heel erg briek is geschreven (Ik ben nog niet eens op de helft hoor )Hier de link http://www.ontstaan.dixie.be/home78.htm


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 10-03-2004 1:31 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Het deel over de zonvloed komt inderdaad uit het Gilgamesk Epos. De andere verhalen over de Anunakki komen van gewone huis tuin en keuken kleitabletjes waar oa recepten opstonden, wetgevingen en beschrijvingen van gebeurtenissen.

Dat men destijds zoiets voor de lol met grote regelmaat heeft opgeschreven om ons duizenden jaren later een loer te draaien is dan ook erg onwaarschijnlijk.

Reuzen:

Jozua 11:21-22 Te dien tijde kwam Jozua en roeide de Enakieten uit, van het gebergte, uit Hebron, Debir en Anab, van het gehele gebergte van Juda en van het gehele gebergte van Israël. Hen en hun steden heeft Jozua met de ban geslagen. Er bleven geen Enakieten over in het land der Israëlieten; alleen te Gaza, te Gath en te Asdod zijn er overgebleven.

De Emieten, als genoemd in Genesis 14:5 en in Deuteronomium 2:10, behoorden eveneens tot het reuzengeslacht net als de Refaïten. Hun verschijning riep grote angst op bij de gewone mensen. De Septuagint gebruikt voor de vertaling van Refaïten, Gigas, oftewel de "Giganten" en Titanes, Titanen. De Bijbel noemt vele afstammelingen van de Refaïten die aan de zijde van de Filistijnen streden tegen Israël. Een van hen was Jisbi-Benob in (2 Samuël 21:16)- het gewicht van zijn lans was driehonderd eenheden koper…..Hij was een der afstammelingen van Rafa net als "Saf", in ( 2 Samuël 21:18). In I Kronieken 20:4-5-8, is er sprake van "Sippai een afstammeling van de Refaïten en "Lachmi" de broeder van de Gathiet Goliath, die een spies had met een schacht als een weversboom. In II Samuël is er ook sprake van een man van zeer grote lengte, die zes vingers aan zijn handen en zes tenen aan zijn voeten had. Ook hij stamde af van Rafa. Koning Og van Basan, een van de Amoritische koningen, was een Refaït. Zijn rustbank van ijzer, had een lengte van 4.35 meter en men schat dat Og zelf 4 meter lang moet zijn geweest. In het Bijbelboek Numeri wordt gesproken van de Enakieten.



Link over reuzen: http://www.homepages.hetnet.nl/~fm-ter-horst/reuzen.html

Het is geschreven door een Theoloog, denk de christelijke moraal even weg. Alles is gebasseerd op 40 jaar onderzoek.

Barabas, ik ben de gitarist zanger van TMDC



[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 10-03-2004 1:34]



Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 10-03-2004 1:34 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 1:31 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Het deel over de zonvloed komt inderdaad uit het Gilgamesk Epos. De andere verhalen over de Anunakki komen van gewone huis tuin en keuken kleitabletjes waar oa recepten opstonden, wetgevingen en beschrijvingen van gebeurtenissen.

Dat men destijds zoiets voor de lol met grote regelmaat heeft opgeschreven om ons duizenden jaren later een loer te draaien is dan ook erg onwaarschijnlijk.

Link over reuzen: http://www.homepages.hetnet.nl/~fm-ter-horst/reuzen.html

Het is geschreven door een Theoloog, denk de christelijke moraal even weg. Alles is gebasseerd op 40 jaar onderzoek.

Barabas, ik ben de gitarist zanger van TMDC




Off topic..heerschend toerverslag van die europese toer

on topic..blijf het toch knap vinden hoe die Eric van Daniken miljoenair geworden is met het schrijven van klinklare onzin..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-03-2004 1:35 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Sodeju, wat een verhaal, ik ben er gewoon scheel van Maar hier staan echt wel heel veel dingen die er zeer kloppend uitzien! Godverdomme, als er goden bestaan hebben dan waren het zeker weten astronauten!Veel leesplezier toegewenst, en als er mensen zijn die dit daadwerkelijk gelezen hebben wil ik graag weten wat uw commentaar op dit (scheppings)verhaal is proost!


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-03-2004 1:37 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 1:34 schreef Borgia II het volgende:
Off topic..heerschend toerverslag van die europese toer

on topic..blijf het toch knap vinden hoe die Eric van Daniken miljoenair geworden is met het schrijven van klinklare onzin..

Lees even (nou ja..het duurt wel even!) die link van 2 posts eerder!
Edit: @ Wordfuhrer, ahaa, ik heb namelijk een keer met jullie bassist gesproken in het Bolwerk in Sneek, vandaar dat ik het even moest vragen

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 10-03-2004 1:42]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 10-03-2004 1:58 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Eric van Daniken betichten van klinklare onzin betichten is wel heel kort door de bocht. Zijn theoriën zijn best aannemelijk

Hoe verklaar jij die zaken dan O Orakel?



Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 10-03-2004 2:42 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 1:58 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Eric van Daniken betichten van klinklare onzin betichten is wel heel kort door de bocht. Zijn theoriën zijn best aannemelijk

Hoe verklaar jij die zaken dan O Orakel?


Wetenschappelijk onderbouwen doet hij het echter ook niet.


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-03-2004 15:31 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Wat versta jij eigenlijk onder wetenschappelijk onderbouwen? als ik vragen mag


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 10-03-2004 15:54 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 15:31 schreef BARABAS het volgende:
Wat versta jij eigenlijk onder wetenschappelijk onderbouwen? als ik vragen mag


Aankomen met falcifieerbare stelling, onderbouwd met feiten. Eerst feiten en dan pas een conclusie, niet andersom. Er zijn voor iedere stelling wel fijne feiten te vinden om het gelijk ervan aan te tonen. Je kunt mijns inziens de vergelijking trekken met de de homeopatie. Het is niet zo dat het pertinent onwaar hoeft te zijn , het is gewoon niet bewezen dat het zo is. Wat ik verder helemaal niet erg vind, wetenschap is het echter niet


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 10-03-2004 15:57 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Als je bijvoorbeeld de ilias leest krijg je ook sterk het idee dat de Griekse goden astronauten waren. Ze woont Hefaistos in een metalen paleis en zijn de vliegende objecten niet van de lucht. Lees de Ilais op deze manier en het klinkt allemaal plausibel, dit maakt het echter nog niet waar.

[Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 10-03-2004 15:59]


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 10-03-2004 17:32 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

ik moest bij het lezen van sommige posts in dit topic aan het volgende "mysterie" denken:
http://www.stonepages.com/england/cerneabbas.html


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 10-03-2004 20:27 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 15:54 schreef Phlegyas het volgende:
Aankomen met falcifieerbare stelling, onderbouwd met feiten. Eerst feiten en dan pas een conclusie, niet andersom. Er zijn voor iedere stelling wel fijne feiten te vinden om het gelijk ervan aan te tonen. Je kunt mijns inziens de vergelijking trekken met de de homeopatie. Het is niet zo dat het pertinent onwaar hoeft te zijn , het is gewoon niet bewezen dat het zo is. Wat ik verder helemaal niet erg vind, wetenschap is het echter niet



Lang leve Sir Karl Popper

Ik heb het zelf ook zeker niet op pseudo-wetenschappen en zou iedereen willen aanraden eens flink rond te kijken op de site van skepsis (www.skepsis.nl), wat overgigens niet wil zeggen dat ik me helemaal bij deze vereniging aansluit, daarvoor heb ik te weinig van hun artikelen gelezen.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 11-03-2004 1:23 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2004 20:27 schreef Phaestus het volgende:
Lang leve Sir Karl Popper

Ik heb het zelf ook zeker niet op pseudo-wetenschappen en zou iedereen willen aanraden eens flink rond te kijken op de site van skepsis (www.skepsis.nl), wat overgigens niet wil zeggen dat ik me helemaal bij deze vereniging aansluit, daarvoor heb ik te weinig van hun artikelen gelezen.


En de prijs gaat naar...
Inderdaad Karl popper


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 11-03-2004 1:24 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

De prijs niet natuurlijk, die gaat naar Phaestus


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Saitanic
Usericon van Saitanic
Posted 11-03-2004 4:30 by Saitanic Wijzig reactieProfiel van SaitanicQuote dit berichthttp://www.audioscrobbler.com/user/Saitanic/

Boek ook gelezen (lang geleden), zolang er iets zinnigs inzit zijn mensen geneigd het te geloven (bv bijbel).

Maar ik kom van een aap af, heb z'n staarbot nog in m'n aars zitten bijna, heb zelfde dna overeenkomsten met vissen, en ik staar naar de sterren met dezelfe intresse hoop als de gemiddelde 2benige.

Als ik boeken kon schrijven zou atlantis ook in de geschiedenisboekjes bijgeschreven worden. (niet dat ik zo goed kan lullen maar als voorbeeld.)


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-03-2004 12:12 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 4:30 schreef Saitanic het volgende:
Boek ook gelezen (lang geleden), zolang er iets zinnigs inzit zijn mensen geneigd het te geloven (bv bijbel).

Maar ik kom van een aap af, heb z'n staarbot nog in m'n aars zitten bijna, heb zelfde dna overeenkomsten met vissen, en ik staar naar de sterren met dezelfe intresse hoop als de gemiddelde 2benige.

Als ik boeken kon schrijven zou atlantis ook in de geschiedenisboekjes bijgeschreven worden. (niet dat ik zo goed kan lullen maar als voorbeeld.)

Je bent een aap


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen