IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Waren de goden astronauten? Vorige pagina | Volgende pagina
X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 14-03-2004 17:50 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 13:09 schreef BARABAS het volgende:
Ontopic: Kennen we nou negen planeten in ons zonnestelsel?of zijn het er onderhand al tien geworden

Het zijn en blijven er negen ! Achter Pluto is wel nog een of ander ding ontdekt, waar ze een ingewikkelde naam aan gegeven hebben. (geen nieuwe planeet dus) Sterker nog, moesten ze Pluto nu pas ontdekt hebben zouden ze die ook geen planeet meer genoemd hebben.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 14-03-2004 20:56 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 13:09 schreef BARABAS het volgende:
Ik ben moeilijk, zeker nu ik gestopt ben met blowen( Ik heb nu een kater, godverdomme)
Ontopic: Kennen we nou negen planeten in ons zonnestelsel?of zijn het er onderhand al tien geworden



D'r zijn een paar theorien die zeggen dat de astroidengordel ooit een planeet was, maar helaas is ontploft.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-03-2004 21:06 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 20:56 schreef Blackjack het volgende:
D'r zijn een paar theorien die zeggen dat de astroidengordel ooit een planeet was, maar helaas is ontploft.
Het moet wel heel raar gaan als een planeet ontploft


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 14-03-2004 21:07 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 21:06 schreef BARABAS het volgende:
Het moet wel heel raar gaan als een planeet ontploft




Mwah... een asteroide van een kilometer of 2, 3 in doorsnee. Kan net voldoende zijn (of misschien net wat groter, zelfde verhaal)


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-03-2004 21:12 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ja, oke, maar ik stelde me even voor dat het uitzichzelf was gebeurd, vandaar Ik vind het trouwens wel frappant dat er in het museum van Berlijn een 6000 jaar oude sterrenkaart ligt met ons zonnestelsel er ook op.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 14-03-2004 21:53 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

We kunnen dus concluderen dat met vroeger een methode had om de sterren te bestuderen?

Kunnen we er dan nu ook vanuit gaan dat er destijds een hogere beschaving is geweest?

Ja dus



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-03-2004 23:33 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ja, ik ben overtuigt De bewijzen liggen onder onze neus en degene die dat niet willen zien zijn even dom als kerkgangers.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 15-03-2004 1:21 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ik wil wel graag wat meer bewijzen zien.
Altijd interessant


F*ck hippies


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 15-03-2004 13:46 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Ok nog eentje

quote:
De Sfinx wordt gewoonlijk pas aan Cheops' opvolger, farao Chefren, toegeschreven. Latere inscripties noemen de piramides ook 'hemelbergen'. De zoon van de legendarische kalief Haroen al Rasjid, kalief Al Mamoem, wilde in het jaar 820 in de piramide doordringen omdat hij vernomen had van werkelijk sprookjesachtige zaken die erin verborgen zouden zijn. Er zou een geheime kamer zijn, waar zich niet alleen hemelkaartem en kaarten van de aarde bevonden, maar ook 'wapens die nietroestten' en 'glas dat gebogen kon worden zonder te breken'. Hoe exact de daar mogelijk aanwezige kaarten zouden kunnen zijn bewijst wel de 'Piri Reis-kaart', die in 1513 door de Turkse marine-officier Piri Reis Ibn Haji Mehmed getekend was 'op basis van 20 verschillende kaarten', zoals Piri Reis zelf aangeeft, en waarvan de oudste dateerde uit de tijd van Alexander de Grote. De Piri Reis-kaart toont de kusten van Frankrijk, Spanje en West-Afrika met ongelooflijke precisie, voorts Midden- en Zuid-Amerika, met inbegrip van het Andesgebergte, dat pas in 1530 door Francisco Pizarro werd ontdekt. Het bijzonderste is wel dat beneden Vuurland naar de Zuidpool (Antartica) een landbrug is getekend, die eveneens buitengewoon gedetailleerd mag heten. De kaart toont namelijk de precieze details van de sinds 11.000 jaar onder 'eeuwig' ijs bedolven noordkust van Antartica, waaronder de landbrug die inderdaad voor de IJstijd bestond. Pas opmetingen van het zuidelijke gedeelte van de Atlantische Oceaan in 1957/1958 bewezen dat de Piri Reiskaart van een ongelooflijke nauwkeurigheid was. Ondanks de nauwkeurigheid valt een zekere vertekening op die de indruk wekt dat ze van grote hoogte werd opgenomen. De kaart toont de aarde zoals ze vanuit een satelliet, die hoog boven Caïro zweeft, wordt waargenomen. Met andere woorden: van boven de Grote Piramide van Gizeh.


[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 15-03-2004 13:46]



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-03-2004 13:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

de piramides staan ook in een partroon van het sterrebeeld orion (als ik me niet vergis) maar niet ten tijde van het bekende egyptische rijk maar van naar ik geloof 3000 jaar daarvoor. ook apart


Je moeder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-03-2004 13:59 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 16:40 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
voor het hele verhaal kijk even hier
http://www.dsv.nl/~rein/aarde/planeet.htm


pfffrt

Ik had me nog wel voorgenomen vroeg naar bed te gaan.. Dat wordt weer g00glen de komende tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-03-2004 14:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

even tussendoor:

quote:
NASA ontdekt tiende planeet

Uitgegeven: 15 maart 2004 13:26
Laatst gewijzigd: 15 maart 2004 13:28

AMSTERDAM - Wetenschappers van de NASA hebben een tiende planeet ontdekt in ons zonnestelsel. De planeet is meer dan 3 miljard kilometers verwijderd van Pluto. Pluto was tot nu toe de verste planeet in ons zonnestelsel. NASA zal maandag deze ontdekking bekend maken.

De tiende planeet, die ruim 10 miljard kilometer van de aarde staat, is vernoemd naar de zeegodin van de Eskimo's, Sedna. Dr. Michael Brown van de California Institute of Technology vond Sedna tijdens een driejarig onderzoek naar objecten buiten het zonnestelsel.

Sedna is een kleine planeet met een diameter van 2.000 kilometer en bestaat geheel uit ijs en steen.


Je moeder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-03-2004 14:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-03-2004 14:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 14:20 schreef Snaack het volgende:



planetenfan snaack?


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-03-2004 14:40 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 15 maart 2004 14:17 schreef karnivoor het volgende:
even tussendoor:




En op CNN staat dat NASA misschien een 10e planeet hebben gevonden, en 2000km doorsnee? Volgens mij onze maan nog groter

NASA zelf heeft het over een "unusual object", ik zie nergens wat staan over een planeet.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 15-03-2004 14:43]



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-03-2004 18:52 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 14:40 schreef Azagthoth het volgende:
En op CNN staat dat NASA misschien een 10e planeet hebben gevonden, en 2000km doorsnee? Volgens mij onze maan nog groter

NASA zelf heeft het over een "unusual object", ik zie nergens wat staan over een planeet.


Feiten zijn zo makkelijk te manipuleren..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 15-03-2004 22:46 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 16:40 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
voor het hele verhaal kijk even hier
http://www.dsv.nl/~rein/aarde/planeet.htm
Leuke tekst, jammer van de vele typfouten. Zelf nog is een boek gelezen over Antlantis. Dit boek bestond voornamelijk uit opsomming van de verscheidene verhalen over Atlantis en ook over de Inca's en dergelijken. Groten delen van deze tekst stonden hier echter niet in vermeld.
Jammer dat dit soort teksten meestal niet zijn onderbouwd zijn met feiten, maar met gissingen uit verhalen, mythen en verhalen.
Anders zouden ze nu wel vaker over het leven en het vroegere leven in het heelal praten.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 15-03-2004 22:47]


F*ck hippies


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 15-03-2004 23:03 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 14:17 schreef karnivoor het volgende:
even tussendoor:
NASA ontdekt tiende planeet


ja, da's dus verkeerd he. 9 planeten zeg ik je ! Planetoïdes tellen niet


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-03-2004 0:55 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Tja, die dingen tussen Mars en Jupiter, zouden die met z'n allen zo groot als een planeet zijn?(volgens mij wel)

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 16-03-2004 1:21]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2004 11:48 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik heb de bronnen van onze TMDCwordfuhrer gelezen en ik moet zeggen ze zijn best grappig. Alleen wil ik niet geloven dat wij een soort reageer buis kinderen zijn. Zeker omdat er in ons lichaam sporen vd evolutie te vinden zijn (blide darm, stuitje). Ik wil best geloven dat er buitenaards leven is en ook dat het op aarde aanwezig is, geweest. Die afbeeldingen zetten je toch aan het denken ( ik was er alleen al wat langer mee bekend).
Verder heeft die Dr.Joh. van Buttlar gewoon de necromicon anders uitgelegd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zarathoestra
Usericon van Zarathoestra
Posted 27-03-2004 13:53 by Zarathoestra Wijzig reactieProfiel van ZarathoestraQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 11:23 schreef Doomsday het volgende:
Erich von Daniken is een zwitserse schrijver.
Zijn bekendste boek is: "Waren de goden kosmonauten?" uit 1969
Titel in het duits: "Erinnerungen an die Zukunft"

In dit boek probeert hij aanemelijk te maken dat er vroeger buitenaardsen op onze planeet zijn geweest. Door bijvoorbeeld onderdelen uit de bijbel anders uit te leggen.(vooral het oude testament mozes enz.)
Of dat de zogenaamde lijnen van Nazca landingsbanen waren voor buitenaardsen.
Ander voorbeeld is de grafdeksel van het graf van Pacal. (een maya heerser) Op deze grafdeksel is een steenreliëf te zien. Von Daniken ziet hierin een astronaut in een raket.


ja, dat boek heb ik een tijd terug gekocht, best interessant

ben benieuwd naar de toekomst

oh ja, in mijn tienerjaren, heb ik ook een boek over de 10de planeet gelezen... en Sedna is pas (her?)ontdekt

nou hoorde ik pas ook iemand over de 11de ... Niburu ofzo? we'll see


Zarathoestra
Usericon van Zarathoestra
Posted 27-03-2004 13:57 by Zarathoestra Wijzig reactieProfiel van ZarathoestraQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 22:46 schreef Manifest het volgende:
Leuke tekst, jammer van de vele typfouten. Zelf nog is een boek gelezen over Antlantis. Dit boek bestond voornamelijk uit opsomming van de verscheidene verhalen over Atlantis en ook over de Inca's en dergelijken. Groten delen van deze tekst stonden hier echter niet in vermeld.
Jammer dat dit soort teksten meestal niet zijn onderbouwd zijn met feiten, maar met gissingen uit verhalen, mythen en verhalen.
Anders zouden ze nu wel vaker over het leven en het vroegere leven in het heelal praten.


hey, over Atlantis, ik heb pas gehypothetiseerd, dat Groenland, Atlantis was ... hmmm

ik bedoel, na de vernietiging/ondergang van Atlantis, he, werd uhm, de modder ofzo? weggespoeld, ja, en da is nou Groenland geworren denk'


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 27-03-2004 14:23 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Nee, volgensmij was dat IJsland.


[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 27-03-2004 14:26]


F*ck hippies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2004 15:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 17:56 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
De oude Babyloniers hebben wisten al van het bestaan van die planeet(naam is me ontschoten) achter Pluto. Ze wisten ook van het bestaan van Pluto zelf terwijl die door de Nasa pas in de jaren 30 is ontdekt.

Ook spreekt men van mensen die uit de hemel kwamen om hun te onderwijzen, de zogenaamde Anunakki. die kwam op aarde en stichten een basis tussen de Eufraat en de Tigris(Eden) en creeërden het mensenras als een werkras.

Er zijn veel schilderingen terug te vinden in die contreien waar men "grote"mensen in de weer ziet met reageerbuizen en machines.
Het bijbelverhaal dat Eva is geschapen uit de rib van Adam berust dan ook wel op de waarheid. In de ribben zit net als in de beenmerg de cellenstuctuur van de mens. Dat is nodig om klonen te maken.

De Annunaki hebben zich vergrepen aan de vrouwen der mensen waaruit het reuzengeslacht de Titanen voortkwam. Er zijn skelletten gevonden van mensen die rond de 4 meter moeten zijn geweest. Ook is er een rustbank gevonden van een Sumerische koning die 5 meter lang was.
De Titanen plunderden de aarde en werden uitgeroeit door hun scheppers, de Anunakki dmv een zondvloed. Dit staat beschreven in het Gilgamesj epos, een oeroude verzameling kleitabletten uit de Babylonische tijd.

Moses, de schrijver van het bijbelboek Genesis heeft het Gilgamesj epos hoogst waarschijnlijk gelezen in de bibliotheken van de Farao. Moses is aan het Egyptische hof opgegroeid en had dus vrij toegang tot die Bibliotheken,vandaar dat het verhaal over de zondvloed in de Bijbel is opgenomen.

Over de Bijbel. De Here God is een vertaalfout. Het moet zijn de hereN God. Er waren namelijk meerdere goden(De Anunakki) in de ogen van de mensen destijds. Vandaar dat de God uit de Bijbel ook van de één op andere dag van een vriendelijke barmhartige God kon veranderen in een bloeddorstige wraakzuchtige God.

En nu ga ik oefenen. Later meer.
http://www.skepsis.nl/nibiru.html

Best interessant. Het tegenbewijs is op sommige plaatsen ook onvolledig.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 30-04-2004 12:08 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Misschien waren het wel Ayreonauten


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen