IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Toxocara - Dutch Death Metal Vorige pagina | Volgende pagina
Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 11-03-2004 19:53 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 19:51 schreef Katablaster het volgende:
ok faust
waarom gaat men hier er vanuit dat we 1,2,3 bij cbi tekenen?we gaan gewoon meteen naar metalblade!
En nekro is een hoer



En zo mag ik het horen.
Hebben jullie Metalblade getekend


nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 19:55 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Hoop nou alleen wel dat Sanguinary blijft bestaan, die band is vet ! Lekkere gave oldschool Death Metal !


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 11-03-2004 19:58 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 11 maart 2004 19:42 schreef nekro het volgende:
En wie zou er bij CBI willen tekenen voor een deal dan Kut label met geen eens een goeie band d'r op, noem mij een goeie band die op dat label zit en je krijgt van mij een biertje !

en dit dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 11-03-2004 19:58]



nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 19:59 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

grappig hoor, zeker de lolligste thuis jij ?


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 11-03-2004 19:59 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 19:58 schreef Katablaster het volgende:
en dit dan?


Ja die Nekro steekt veel z'n tong uit.


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 11-03-2004 20:01 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 11 maart 2004 19:59 schreef nekro het volgende:
grappig hoor, zeker de lolligste thuis jij ?

weet jij wel waar je over post en wat je zelf zegt?



Skull
Usericon van Skull
Posted 11-03-2004 20:01 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 11 maart 2004 19:51 schreef Katablaster het volgende:
waarom gaat men hier er vanuit dat we 1,2,3 bij cbi tekenen?we gaan gewoon meteen naar metalblade!


Ik hoop dat jullie een mooie deal kunnen sluiten, zij het met Metalblade ( ) of met een ander gerespecteerd label!!!
(Want CBI brengt wel leuk spul uit, maar de uitstraling is allemaal zo standaard en zoutloos... hoe hun bands ook hun best doen om dat te ontkennen. Hallo TMDC )


- Mutatis mutandis -


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 11-03-2004 20:02 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 19:55 schreef nekro het volgende:
Hoop nou alleen wel dat Sanguinary blijft bestaan, die band is vet ! Lekkere gave oldschool Death Metal !


Kijk, en hier heeft 'ie dan wel weer gelijk

Sanguinary blijft overigens zekers bestaan!


[Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 11-03-2004 20:03]



nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 20:02 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Kan ik ook niks aan doen,mocht er hier iemand zijn die zich beledigd voelde over iets wat ik hier heb gepost dan bied ik hier diegene mijn nederige en welgemeende excuses aan


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 11-03-2004 20:03 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 11 maart 2004 20:02 schreef nekro het volgende:
Kan ik ook niks aan doen,mocht er hier iemand zijn die zich beledigd voelde over iets wat ik hier heb gepost dan bied ik hier diegene mijn nederige en welgemeende excuses aan
ach doe maar ' n krat bier



nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 20:05 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Kan geregeld worden hoor, doen we wel bij het eerste optreden van Toxocara in de Baroeg, mocht dat er van komen.


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 11-03-2004 20:06 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

quote:
Op 11 maart 2004 20:05 schreef nekro het volgende:
Kan geregeld worden hoor, doen we wel bij het eerste optreden van Toxocara in de Baroeg, mocht dat er van komen.

is ahoy ook goed? ach man ik zit te fukken met je



nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 20:08 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Ben ik zelf eens een keer serieus ! Maar ok, alles weer ok dan ?


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 11-03-2004 20:08 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

was er iets niet oke dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Katablaster op 11-03-2004 20:09]



1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 11-03-2004 20:10 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Overigens betekend 'toxocara' 'spoelworm'. Op de site www.toxocara.com is het ondeugende aangezicht van deze worm afgebeeld.



nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 20:11 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

hehehehe, laat ook maar. Volgens mij ben jij wel en toffe gast.


nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 20:12 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

* off topic*lilith, is het intie van Sanguinary voor Trendkill issue 4 al af ?


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 11-03-2004 20:13 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 20:01 schreef Skull het volgende:
Ik hoop dat jullie een mooie deal kunnen sluiten, zij het met Metalblade ( ) of met een ander gerespecteerd label!!!
(Want CBI brengt wel leuk spul uit, maar de uitstraling is allemaal zo standaard en zoutloos... hoe hun bands ook hun best doen om dat te ontkennen. Hallo TMDC )



Die gasten waarvan CBI het spul uitbrengt zijn vaak goed te pruimen helemaal mee eens.
Maar dat de uitstraling zo standaard en zoutloos is ben ik niet met u eens.
Ik vindt ook dat ze wat meer mogen dansen(TMDC) Maar die gasten weten goed met instrumenten om te gaan. En bespelen het publiek waar Sammath nog heel wat van kan leren(uw profiel)Trouwens TMDC staat voor Death Metal en blijven trouw aan het genre.
Terwijl Sammath opduikt als 'n derde rangs Sadistik Exekution met 'n korreltje Black Metal. Terwijl Sammath ooit begon als Black Metal bandje.


nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 20:15 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Sammath


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 11-03-2004 20:16 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2004 20:12 schreef nekro het volgende:
* off topic*lilith, is het intie van Sanguinary voor Trendkill issue 4 al af ?

* off topic* 'k zal 'ns informeren



invictis
Usericon van invictis
Posted 11-03-2004 20:18 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hmmz het lijkt nu al populairder en meer omstreden dan TMDC , maar ff zonder gein ik ben reuze benieuwd naar de muziek


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 20:19 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

En weer even off topic :
Thanks,lilith, issue 3 is trouwens als het goed is rond de 18 de van deze maand uit !!Een stuk dikker dan issue 2 ( nu 25 inties ipv 6, weer een zooi reviews natuurlijk en de nodige fijne gore pix d'r in !


Skull
Usericon van Skull
Posted 11-03-2004 20:34 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 11 maart 2004 20:13 schreef Faust het volgende:
Die gasten waarvan CBI het spul uitbrengt zijn vaak goed te pruimen helemaal mee eens.
Maar dat de uitstraling zo standaard en zoutloos is ben ik niet met u eens.
Ik vindt ook dat ze wat meer mogen dansen(TMDC) Maar die gasten weten goed met instrumenten om te gaan. En bespelen het publiek waar Sammath nog heel wat van kan leren(uw profiel)Trouwens TMDC staat voor Death Metal en blijven trouw aan het genre.
Terwijl Sammath opduikt als 'n derde rangs Sadistik Exekution met 'n korreltje Black Metal. Terwijl Sammath ooit begon als Black Metal bandje.

Sammath heeft in vergelijking tot TMDC dan ook nog nauwelijks/geen live ervaring. En met dat "standaard" bedoel ik niet zozeer TMDC als wel CBI.
Wat betreft de Sammath/Sadistik Exekution "vergelijking": We "duiken niet op" maar hebben tegenwoordig een complete line-up waarmee we optredens kunnen doen,
de muziek heeft zich nu eenmaal op deze manier ontwikkeld.
En wanneer je vindt dat alle Australisch klinkende bands op Sad Ex lijken, stel ik voor dat je je wat meer in de verschillende Australische scenes verdiept

[Dit bericht is gewijzigd door Skull op 11-03-2004 20:47]


- Mutatis mutandis -


nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 22:39 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

Blood Duster !!! De wreedste band na Kutabare uit Australie !!


nekro
Usericon van nekro
Posted 11-03-2004 22:40 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

En Corpse Molestation natuurlijk !!


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen