IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : limbonic art Vorige pagina
Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 28-08-2003 18:29 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 18:22 schreef Hub de Gallier het volgende:
nee,het is een A5 boekformaat met 4 cd's in de A5 boekvorm(geen losse jewel cases).Er zit tevens een A5 boekje bij en er zitten bonusnummers op de cd's.

Heb 'em zelf ook en is zeker aan te raden


dank u! ik ga hem kopen.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 28-08-2003 18:41 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 18:29 schreef Aeolus het volgende:
dank u! ik ga hem kopen.


he, stuk tuig dat je er rondloopt, heb je mijn pm op s.com gelezen?

zo nee, dit is zo'n beetje de inhoud:

of je ff een lijstje met al je ruilmateriaal wilt posten i.v.m die Deströyer cd.


ik hoor het wel van je


[Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 28-08-2003 18:42]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-08-2003 19:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 18:22 schreef Hub de Gallier het volgende:
nee,het is een A5 boekformaat met 4 cd's in de A5 boekvorm(geen losse jewel cases).Er zit tevens een A5 boekje bij en er zitten bonusnummers op de cd's.

Heb 'em zelf ook en is zeker aan te raden

Ja godver! Zetten ze leuk ff bonusnummers erop. Tsja, ik had alle albums al voordat dit leuke pakketje op de markt kwam, dus ik betaal er geen 50 euro voor.

en toch wil ik die nummers hebben...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-08-2003 20:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 19:29 schreef NecRobert het volgende:
Ja godver! Zetten ze leuk ff bonusnummers erop. Tsja, ik had alle albums al voordat dit leuke pakketje op de markt kwam, dus ik betaal er geen 50 euro voor.

en toch wil ik die nummers hebben...
Ik had ook al alle albums op zowel cd alsook op vinyl en toch maar weer dit verzamelwerkje aangeschaft.
En niet veel later ook maar de picture disc box van Limbonic Art gekocht.
Tsja,als verzamelaar blijf je bezig hehe.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-08-2003 20:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 20:01 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik had ook al alle albums op zowel cd alsook op vinyl en toch maar weer dit verzamelwerkje aangeschaft.
En niet veel later ook maar de picture disc box van Limbonic Art gekocht.
Tsja,als verzamelaar blijf je bezig hehe.

Ja ok. Maar je zou dom zijn om van elk album verschillende versies aan te schaffen natuurlijk.
Misschien dat ik 'm ooit voor een vriendenprijsje tegenkom.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-08-2003 1:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 augustus 2003 20:08 schreef NecRobert het volgende:
Ja ok. Maar je zou dom zijn om van elk album verschillende versies aan te schaffen natuurlijk.

Mwoah, ik heb sommige cd's ook driedubbel en dat nog op LP Je bent een verzamelaar of je bent het niet.


Zenial


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-08-2003 3:42 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 1:59 schreef Zenial het volgende:
Mwoah, ik heb sommige cd's ook driedubbel en dat nog op LP Je bent een verzamelaar of je bent het niet.

Wanneer ben je een verzamelaar
Ik verzamel zoveel mogelijk platen die ik wil hebben bij elkaar. Dat maakt mij ook een verzamelaar.
Liever 500 verschillende platen, dan 250 x 2 dezelfden, toch?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 29-08-2003 3:44 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 29 augustus 2003 3:42 schreef NecRobert het volgende:
Wanneer ben je een verzamelaar
Ik verzamel zoveel mogelijk platen die ik wil hebben bij elkaar. Dat maakt mij ook een verzamelaar.
Liever 500 verschillende platen, dan 250 x 2 dezelfden, toch?
waarschijnlijk noemt men je een verzamelaar als je alles van éénzelfde genre of band wil hebben/hebt...

maar het ligt aan de mensheid dat deze mening nergens op slaat waarschijnlijk


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 29-08-2003 17:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 1:59 schreef Zenial het volgende:
Mwoah, ik heb sommige cd's ook driedubbel en dat nog op LP Je bent een verzamelaar of je bent het niet.
Inderdaad,er zijn zelfs cd's die ik 5 keer heb en dan ook nog eens enkele verschillende vinylversies.

Wel een dure hobby trouwens maar zoals gezegd:je bent een verzamelaar of je bent het niet.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-08-2003 17:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Sommige platenmaatschappijen brengen idd bepaalde albums 5 x uit in verschillende versies. Vooral labels van bands als COF zijn daar zeer handig in.
Ik trap daar in de meeste gevallen echt niet in.

Maar idd, sommige re-releases zijn wel zeer de moeite waard en ik betrap mijzelf er ook wel op dat ik die vaak ook niet kan laten liggen!
En daar is niks mis mee natuurlijk.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 29-08-2003 21:00 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik heb dinasty of death liggen en vind er geen zak an.


mvg wk10


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-08-2003 21:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 21:00 schreef windkracht10 het volgende:
Ik heb dinasty of death liggen en vind er geen zak an.


Probeer nog 1 keer Pits of the Cold Beyond op vol volume door de koptelefoon. Luister goed en mocht ie dan nóg niet bevallen: dan heb je geen smaak...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 29-08-2003 21:11 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 21:08 schreef NecRobert het volgende:

Probeer nog 1 keer Pits of the Cold Beyond op vol volume door de koptelefoon. Luister goed en mocht ie dan nóg niet bevallen: dan heb je geen smaak...


zal ik voor u doen... laat nog wel weten of je me overtuigd hebt of niet.

Graag zou ik nog weten hoe hoog je IQ is?


mvg wk10


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-09-2003 16:16 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

hehe
Heb net toch dat 4CD pakketje aangeschaft.

Hij was hier bij de platenzaak in de aanbieding voor 19 eurootjes.
En daar ik Moon in the Scorpio niet origineel had en er een stuk of wat bonusnummers op staan, vond ik 'm toch wel de moeite waard!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 02-09-2003 16:18 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2003 16:16 schreef NecRobert het volgende:
hehe
Heb net toch dat 4CD pakketje aangeschaft.

Hij was hier bij de platenzaak in de aanbieding voor 19 eurootjes.
En daar ik Moon in the Scorpio niet origineel had en er een stuk of wat bonusnummers op staan, vond ik 'm toch wel de moeite waard!


19 euro

heb er net 30 voor neergeteld

welke platenzaak is dat?


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 02-09-2003 16:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2003 16:18 schreef Aeolus het volgende:
19 euro

heb er net 30 voor neergeteld

welke platenzaak is dat?

Pop-eye in Joure.
Hij stond er al een hele tijd voor 40 euro.
Toevallig heeft ie 'm vorige week in de aanbieding gegooid.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 02-09-2003 16:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2003 16:21 schreef NecRobert het volgende:
Pop-eye in Joure.
Hij stond er al een hele tijd voor 40 euro.
Toevallig heeft ie 'm vorige week in de aanbieding gegooid.


lucky fuck!


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen