IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : zwemmen Vorige pagina | Volgende pagina
MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 08-04-2004 10:33 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

lekker zwemmen in een meertje in een bos, hmm heerlijk


Kankerlul


Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 08-04-2004 10:52 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2004 10:33 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
lekker zwemmen in een meertje in een bos, hmm heerlijk


Dat heerscht inderdaad heel erg hard. Vooral 's avonds met een hoop vrienden, bier, en een draagbare cd-speler


Waag eens een dansje!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 08-04-2004 11:39 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

haha zeker weten!
's avonds zwemmen in de zee is ook heerlijk vind ik, heel vreemd dat zwarte water.. maanlicht erbij, jum!


Kankerlul


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2004 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jum?
Zout water is vies hoor ..........


Nix
Usericon van Nix
Posted 08-04-2004 15:36 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2004 12:31 schreef Jenje het volgende:
Jum?
Zout water is vies hoor ..........




Zout zwembad water al helemaal!


*Kan me nog een Nederlandse kampioenschappen reddend zwemmen junioren herinneren in Schiedam. *


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


tharos
Usericon van tharos
Posted 08-04-2004 15:38 by tharos Wijzig reactieProfiel van tharosQuote dit bericht

ik heb het opzich wel getroffen. ik zit 150 meter van de lek af. zomers echt heerlijk


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 09-04-2004 12:30 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

quote:

------------------------------------------------------------------------
Op 8 april 2004 10:06 schreef Stringz het volgende:
Hehehe, vanavond weer lekker trainen.... wedstrijdzwemmen, lekker pittig, na 1 1/4 uur ben je lekker naar de kl**te!, and that's the feeling

...overigens vind ik 2x in de week wel genoeg, voor 3x heb ik echt geen tijd meer, de meeste tijd gaat op aan
------------------------------------------------------------------------
Zwem je nog bij een bepaalde club?
2 x in de week genoeg?
Bij mij was het vroeger 2 x maal per dag.
Dat hou je trouwens niet jaren vol... Maar goed, toentertijd was het niet helemaal voor niets...


Uh, ik zwem nu voor mijn plijzier en enige conditie, die ik wel nodig heb voor een druk dagelijks leven.
Maar ik heb een jaar in de selectie gezwommen van 't Synchroonzwemmen (ja...met zo'n knijper!), en dat was 20-25 uur in de week trainen!...red ik nu ook niet meer hoor.
En die trainingen bestonden ook uit wedstrijdzwemmen en fitness.
Nu zwem ik sinds kort (alleen nog maar wedstrijdzwemmen) bij Esca in Arnhem.


Darkfantasy
Usericon van Darkfantasy
Posted 09-04-2004 13:00 by Darkfantasy Wijzig reactieProfiel van DarkfantasyQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_natasja

Hmm 's zomers is het hier wel lekker zwemmen aan de Wester of Oosterschelde ( wel zo rond juli anders is het water echt TE koud en er moeten uiteraard ook geen kwallen zijn Ghehe


Speak no more lies, It 's your turn to die.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 09-04-2004 13:09 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Gewoon op vakantie lekker in de zee af en toe...... dat kan wel fijn zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 09-04-2004 13:09]


arachnaphobia
Usericon van arachnaphobia
Posted 09-04-2004 19:52 by arachnaphobia Wijzig reactieProfiel van arachnaphobiaQuote dit bericht

Zwemmen is inderdaad heerlijk, en in de zee ook heel erg leuk. Maar echt hard zwemmen lukt mij nooit in de zee. (en dat zand!) Dus dan ga ik toch weer liever naar een zwembad.


nekro
Usericon van nekro
Posted 09-04-2004 20:05 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

In m'n badkuip.....samen met m'n eendjes Maar nee, ik kijk liever naar zwemmende mensen, en dan vooral naar Inge De Bruin.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-08-2009 20:51 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 07-11-2010 14:29 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Zo, vanmorgen voor het eerst sinds jaren weer eens in een zwembad geweest. Ben je bezig je spullen in een kluisje te gooien, komt er een heel verbaasd jongetje naast je staan die vraag of ik nou een man of een vrouw was. Verder was het wel een beetje slalommen om de bejaarden heen en kwam ik tot de conclusie dat mijn conditie ook echt niet meer geweest. Maar toch, ik geloof dat ik dit weer eens vaker ga doen.

Grappig, ik heb net de rest van het topic ook doorgelezen en ik vermoed dat Nix en ik bij dezelfde reddingsbrigade hebben gezeten

[Dit bericht is gewijzigd door Hades op 07-11-2010 14:38]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-11-2010 16:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl





En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 07-11-2010 16:26 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Snachts zwemmen is het leukste, kun je tenminste fijn naakt.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-11-2010 2:14 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2010 16:26 schreef FolkWang het volgende:
Snachts zwemmen is het leukste, kun je tenminste fijn naakt.


POIDH!

Anyway, zwemmen is gaaf. Ik ga alweer ruim 2 jaar ongeveer 1x per week lekker baantjes trekken op de vrijdagavond. Zeer goed te doen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-11-2010 9:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik houd niet van zwemmen. Kan ook aan het feit liggen dat ik me zwaar ongemakkelijk voel in een bikini.

In de zee zwemmen wil ik sporadisch nog wel eens doen(golven en zout water zijn wel best fijn), maar een zwembad krijg je mij niet in.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 08-11-2010 9:40 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Op 8 november 2010 9:31 schreef Silence het volgende:
Ik houd niet van zwemmen. Kan ook aan het feit liggen dat ik me zwaar ongemakkelijk voel in een bikini.

In de zee zwemmen wil ik sporadisch nog wel eens doen(golven en zout water zijn wel best fijn), maar een zwembad krijg je mij niet in.


Geen zorgen, schat. Ik voel me ook wreed ongemakkelijk in een bikini.


Ja hoor...


Silence
Usericon van Silence
Posted 08-11-2010 9:41 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Lotgenoten.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2010 11:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2010 9:31 schreef Silence het volgende:
Ik houd niet van zwemmen. Kan ook aan het feit liggen dat ik me zwaar ongemakkelijk voel in een bikini.



Waarom voel jij je daar ongemakkelijk bij?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-11-2010 11:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Volgens mij kun je als dame ook beter zwemmen in een badpak en zijn bikini's meer voor zonnebaden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-11-2010 11:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tsja, tis maar net wat je zelf fijner vind denk ik. Alhoewel voor baantjes zwemmen als vrouw zijnde, je inderdaad beter een badpak aan kunt hebben. Ik snap dat ongemak nooit zo, waarom ongemakkelijk voelen in een zwembad waar je bij uitstek zoveel diverse lijven tegen komt. Ben je dan als persoon zo ontzettend onzeker over jezelf? Lijkt mij erg vermoeiend! Maar goed, sommige mensen houden gewoon niet van water en zwemmen op zich, kan ook natuurlijk.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 08-11-2010 13:44 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Ik ben laatst uit het zwembad gestuurd, omdat ik in het water aan het pissen was

Ja, maar dat doen we toch allemaal?

Klopt, maar niet van de hoge springplank.





[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 08-11-2010 13:44]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2010 13:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bert heerst.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 08-11-2010 14:01 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Niet meer, hij maakt alleen nog maar dezelfde grappen.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen