IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graffiti Vorige pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-03-2006 18:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:48 schreef Jansuh het volgende:
Op persoonlijke ontwikkeling kom je ook verder met het maken van graffiti. Daarbij pakt weet-ik-veel hoeveel % van de mensen die een auto heeft de auto terwijl het met gemak lopend/met de fiets kan worden afgelegd.
HOe in hemelsnaam kom je specifiek door graffiti op andermans bezit te spuiten verder in je persoonlijke ontwikkeling? Wat draag het graffiti op andermans bezit spuiten daar aan bij?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 24-03-2006 18:51 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

CFK's zitten al jaren lang niet meer in spuitbussen.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2006 18:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:51 schreef Misanthrope het volgende:
HOe in hemelsnaam kom je specifiek door graffiti op andermans bezit te spuiten verder in je persoonlijke ontwikkeling? Wat draag het graffiti op andermans bezit spuiten daar aan bij?


Je krijgt er meer aanzien door, jij bent immers die stoere graffiti spuiter en daarbij ben je voor een goed doel bezig.. je maakt de wereld immers gezelliger met je geklieder.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 24-03-2006 18:54 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:51 schreef Misanthrope het volgende:
HOe in hemelsnaam kom je specifiek door graffiti op andermans bezit te spuiten verder in je persoonlijke ontwikkeling? Wat draag het graffiti op andermans bezit spuiten daar aan bij?

Het moet ergens gebeuren. En aangezien er nou niet bepaald veel gedoog-muren zijn, moet het ergens anders.

Maargoed, ik laat het hierbij. Ik heb daarbij zelf nog nooit 'illegaal' gespoten.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-03-2006 18:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:54 schreef Jansuh het volgende:
Het moet ergens gebeuren. En aangezien er nou niet bepaald veel gedoog-muren zijn, moet het ergens anders.



Waarom dan niet op je eigen huis, op de auto van je ouders?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-03-2006 18:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 18:54 schreef Jansuh het volgende:
Het moet ergens gebeuren. En aangezien er nou niet bepaald veel gedoog-muren zijn, moet het ergens anders.

Maargoed, ik laat het hierbij. Ik heb daarbij zelf nog nooit 'illegaal' gespoten.
Koop dan zelf zo'n muur.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 14-07-2006 15:18 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-06-2011 13:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




SRSLY????


signature


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 27-11-2021 16:15 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen