IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graffiti Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-04-2005 20:07 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tering de tering, over lelijke graffiti gesproken... In Den Haag hebben ze nu in een steegje de koppen van de Kolde Ierring en Anouk vereeuwigd: LELIJK!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-04-2005 23:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Hahahahaha!

Post ff plaatje!


Suck my piss


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 26-04-2005 8:57 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2005 12:05 schreef skullfuck het volgende:
lol, vertel maar ff waar dan...ik verveel me. Misschien ga ik wel ff kijken...


Check die achter het station, op de achterkant van Ni Hao zeg maar. Echt twee mooie pieces. En natuurlijk verschillende in het ORKZ



elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 26-04-2005 18:29 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 25 april 2005 20:03 schreef psychopath het volgende:
haarlem? welke maarten? welk tunneltje?



Deze:



weet niet welk tunneltje, maar iig is er ook ergens een muur in Haarlem waar het gedoogd wordt. En 1 of ander clubhuis in Hoofddorp. Maar ik kom daar ook nooit, alleen een paar jaar geleden om foto's te maken.

edit:
Deze Maarten: http://www.pirho.tk/

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 26-04-2005 18:31]



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-01-2006 0:25 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl




Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 15-01-2006 9:06 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2001 20:49 schreef TNightmare het volgende:
Werkelijk waar, wat is dat lelijk zeg. Ik heb nog NOOIT, nog helemaal NOOIT mooie graffiti gezien!


Ik maar een paar keer, en dat waren dan legaal aangebrachte graffiti, dan iemand van een bedrijf maar op zijn muur een grote mooie tekening liet zetten zodat het niet werd ondergeklad met al die rare woorden, wat beteken die woorden eigenlijk ? graffiti taal ? dingen zoals: greregreg en ergbrt4t
en 53yb3byn535njhte en fgfgjhf en dfggfdsgrwe

of zijn het junkies die het doen

anyhoe, 99.9% van alle graffiti is lelijk en onnodig en zit overal, van mij mag er een jachtseizoen komen op die mensen, ben het spuugzat dat ze alles moeten onderkladden, zelfs de huizen van me straat.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 15-01-2006 9:09 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2001 22:47 schreef Asherah het volgende:
Ik ben gek op graffiti, er is ene station in Brussel ergens, en dat is helemaal grauw, lelijk en grijs, maar er is echt hele mooie graffiti, en dat fleurt alles heel wat op!!

hippie!


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 15-01-2006 9:11 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2002 9:31 schreef FireFox het volgende:
*knip*
sorry voor t vermoedelijk verneuken van de layout, maar deze zijn zo mooi


maar wat staat er nou ? sgerg ? regerg? hjrtyegw?

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 15-01-2006 9:20]


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 15-01-2006 9:19 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2006 0:25 schreef Oud Vuil het volgende:
De betere!
*knip*


kijk zo hoort het, dat is tenminste mooi en past in het straatbeeld


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-01-2006 11:47 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Meeste graffiti is wel mooi die tags zijn lelijk, en ook totaal nutteloos. Zelf heb ik het ook een paar keer gedaan en ja het heeft wel wat om snachts met je bussen ergens te spuiten, geeft een kick. Meestal zijn ook de mensen die het niet kunnen die het lelijk vinden . Maar als je goed rondkijkt dan zie je overal wel mooie stukken.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


k2o
Usericon van k2o
Posted 15-01-2006 18:05 by k2o Wijzig reactieProfiel van k2oQuote dit bericht

hmm, ben zelf nooit zo gek op die muurschilderingen. Neemt niet weg dat er afentoe wel mooie dingen tussen zitten.


Elsjefiederelsje
Usericon van Elsjefiederelsje
Posted 16-01-2006 21:40 by Elsjefiederelsje Wijzig reactieProfiel van ElsjefiederelsjeQuote dit bericht

Ik doe zelf ook pogingen... maar blijf gewoon steeds op dezelfde plek oefenen (over me vorige werk heen dus) om beter te worden...
En ben met gewone verf bezig bij t busstation.. Elke keer een laag van een bepaalde kleur.. maar schiet nie egt op ofzo..

In Gouda zijn ook mooie werken (de straat van de shoarmaoase in en dan doorlopen zit er nu 1) maar die zijn op het hout wat om een stel steigers heenstaat.. dat wordt zo weer weggehaald...


I rest my case


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-01-2006 21:52 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 januari 2006 11:47 schreef Smoochy het volgende:
Meeste graffiti is wel mooi die tags zijn lelijk, en ook totaal nutteloos.


Ik ken mooi spul idd. Maar dit is echt alles behalve mooi;


http://ainfos.de/downloads/videos/%5bainfos%5ddestroy.WMV

(kreeg een link door van Atari Teenage Riot filpje met rel inclusief rennende Me-ers, ik denk ff kijken op die site, kwam ik dit dus tegen.)


Suck my piss


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 14-03-2006 20:22 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Ok, ik heb wat pics kunnen maken van een paar schetsen





Dit zijn wat oudere. Ben momenteel ook dingen aan het inkleuren etc. Ook weer spuitbussen ingeslagen, nu nog wachten tot het iets warmer is



Argh
Usericon van Argh
Posted 20-03-2006 3:31 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ben ooit eens gepakt jaren geleden wegens sporadisch en baldadig graffiti spuiten.. n paar mislukte pieces en dingen met een vleugje humor, NP op parkeerplaatsen spuiten enzo grapje kostte uiteindelijk 800 piek, gelukkig was ik niet alleen...

heb vorig jaar nog een item gefilmd voor de locale televisie over legale muren

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-03-2006 3:33]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 20-03-2006 8:44 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Hehe. ok.

Ja, je hebt hier ook een gedoogd muurtje in de buurt, om maar eens te oefenen dan.



MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 20-03-2006 13:44 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

Tekeningen en prenten? Mooi.

'Signatures' en andere 'pieces'? NEE!



Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 20-03-2006 19:36 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Dat hoort bij die cultuur. Tags heb ik het ook niet zo op, een gruwelijk mooie piece mag wat bij betreft overal geplaatst worden, behalve over iemand zijn raam/auto.



IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 20-03-2006 21:16 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Graffiti is gaaf ja. Linke soep wel, zo hier en daar. En er zijn zeker mooie pieces. Taggen doe ik al, en ben bezig een mooie piece te ontwerpen.



Disko Disko Partizani


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 20-03-2006 22:42 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Gaaf!

Post foto's zsm.

Ik begin ergens binnenkort met etiket-taggen



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-03-2006 22:58 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Oud schetsboek gevonden



Lunar..

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 20-03-2006 23:07]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 21-03-2006 7:49 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Heersch.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-03-2006 8:36 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Crusty art........
Taggen is ongeveer gelijk aan het zeiken van honden tegen iedere hoek.

Als mensen dit zo mooi vinden, waarom doen ze het dan niet lekker in huis of op hun eigen eigendom?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-03-2006 8:48 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2006 8:36 schreef Argus het volgende:
Crusty art........
Taggen is ongeveer gelijk aan het zeiken van honden tegen iedere hoek.

Als mensen dit zo mooi vinden, waarom doen ze het dan niet lekker in huis of op hun eigen eigendom?


Taggen is idd vrij erg ja..maar dat niet..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 21-03-2006 13:55 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2006 22:58 schreef Smoochy het volgende:
Oud schetsboek gevonden



Lunar..

Post ff meer aub Ik heb inspiratie nodig..


En inderdaad, taggen vind ik dus ook lelijk etc. Maar ik heb net +-200 etiketten gevonden hier..



Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen