IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Graffiti Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-03-2006 16:59 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht




Check www.graffiti.org maar eens uit..genoeg op te doen daar..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 21-03-2006 17:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Ik heb nog een paar best toffe liggen.... eben de scanner benutten


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-03-2006 17:04 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Deze is van Pixel..die is goed





SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-03-2006 17:07 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht



Brutal uit Brasil ook een steengoede bomber.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 21-03-2006 22:58 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Gave meuk.

Aargh.. M'n tekeningen lijken al een tijdje nergens meer op ...



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-03-2006 22:59 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2006 16:59 schreef Smoochy het volgende:



Check www.graffiti.org maar eens uit..genoeg op te doen daar..


Heb jij die getekend? Heerschend ontwerpje.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 22-03-2006 7:42 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2006 22:59 schreef Heiden het volgende:
Heb jij die getekend? Heerschend ontwerpje.

+1

Smoochy, hoelang tekende jij voordat je dit soort dingen maakte?



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-03-2006 11:42 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 7:42 schreef Jansuh het volgende:
+1

Smoochy, hoelang tekende jij voordat je dit soort dingen maakte?


Ik kan niet tekenen, alleen dit kan ik een beetje.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-03-2006 11:58 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 26 april 2005 8:57 schreef 1i1ith het volgende:
Check die achter het station, op de achterkant van Ni Hao zeg maar. Echt twee mooie pieces. En natuurlijk verschillende in het ORKZ


laatste half jaar staan er ook een paar bij de glasfabriek. Bijna maandelijks andere/nieuwe.


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2006 12:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Sommige van die dingen zoals hierboven gepost zijn inderdaad wel mooi.

Maar het blijft vandalisme en daarom mogen ze het van mij flink hard bestraffen. Lekker de schoonmaakkosten per jaar per gemeente optellen en delen door alle in dat jaar opgepakte graffitispuiters in een desbetreffende gemeente. Dokken maar.

Waarom de 'echte' graffiti mannen het niet OK vinden om op legale muren te spuiten is mij een raadsel. Kan iemand dit aan mij uitleggen? Kan je jezelf niet 'uiten' wanneer er geen vernieling plaatsvindt?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-03-2006 12:21 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 22 maart 2006 12:16 schreef Chelman het volgende:
Waarom de 'echte' graffiti mannen het niet OK vinden om op legale muren te spuiten is mij een raadsel. Kan iemand dit aan mij uitleggen? Kan je jezelf niet 'uiten' wanneer er geen vernieling plaatsvindt?


Territoriaal gedrag, dat is het. Het is mijn "wijk" dus mijn "piece". Ga maar eens een piece zetten over andermans "piece". Dat is al een boodschap voor sommigen/


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2006 12:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 12:21 schreef skullfuck het volgende:
Territoriaal gedrag, dat is het. Het is mijn "wijk" dus mijn "piece". Ga maar eens een piece zetten over andermans "piece". Dat is al een boodschap voor sommigen/


Dat is helder. Maar voor degenen die zich echt graffitiKUNSTENAAR noemen zou het geen snars uit moeten maken. Die willen gewoon 'creatief bezig zijn'...althans, dat beweren ze.

Degenen die het alleen vanuit hun territoriale oerdriften doen zijn gewoon vandalen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-03-2006 12:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wederom crusty activiteiten. Nek schot!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-03-2006 12:51 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 22 maart 2006 12:35 schreef Chelman het volgende:
Dat is helder. Maar voor degenen die zich echt graffitiKUNSTENAAR noemen zou het geen snars uit moeten maken. Die willen gewoon 'creatief bezig zijn'...althans, dat beweren ze.

Degenen die het alleen vanuit hun territoriale oerdriften doen zijn gewoon vandalen.


the true idd

die heb je overal.


Suck my piss


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 22-03-2006 17:21 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 11:42 schreef Smoochy het volgende:
Ik kan niet tekenen, alleen dit kan ik een beetje.

Ik bedoel graffiti-tekenen.

En tsjah, graffiti op 'legale' muren vind ik ook beter dan op andermans gebouwen etc.

Treinen daarentegen



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-03-2006 17:42 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 17:21 schreef Jansuh het volgende:
Ik bedoel graffiti-tekenen.

En tsjah, graffiti op 'legale' muren vind ik ook beter dan op andermans gebouwen etc.

Treinen daarentegen
Door dat geklieder van jou op treinen is mijn treinkaartje duurder. Wat ga je daar aan doen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 22-03-2006 17:46 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 22 maart 2006 17:42 schreef Misanthrope het volgende:
Door dat geklieder van jou op treinen is mijn treinkaartje duurder. Wat ga je daar aan doen?


Ik krijg bijna zin om een spuitbus te gaan kopen en ook eens wat treinen onder handen te nemen. Alleen balen dat ik weet dat je een OVjaarkaart hebt.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-03-2006 17:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 17:46 schreef Kramy het volgende:
Ik krijg bijna zin om een spuitbus te gaan kopen en ook eens wat treinen onder handen te nemen.



Want

quote:

Alleen balen dat ik weet dat je een OVjaarkaart hebt.
Die is ook niet gratis...die wordt van belastinggeld betaald....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 22-03-2006 17:49 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 17:42 schreef Misanthrope het volgende:
Door dat geklieder van jou op treinen is mijn treinkaartje duurder. Wat ga je daar aan doen?

Zeiken bij de NS dat ze die treinen gewoon 'vies' moeten laten.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-03-2006 17:51 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 17:49 schreef Jansuh het volgende:
Zeiken bij de NS dat ze die treinen gewoon 'vies' moeten laten.
Dat doen ze niet, want veel mensen willen in een nette trein zitten, niet in een semi-krakershuis.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-03-2006 17:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 17:46 schreef Kramy het volgende:
Ik krijg bijna zin om een spuitbus te gaan kopen en ook eens wat treinen onder handen te nemen. Alleen balen dat ik weet dat je een OVjaarkaart hebt.
Nog 5/6 jaartjes wachten. Maar dan heb je natuurlijk ook een goedverdienende baan, stem je VVD en vindt je treinen bekladden ook gay.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 22-03-2006 18:03 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 17:51 schreef Misanthrope het volgende:
Dat doen ze niet, want veel mensen willen in een nette trein zitten, niet in een semi-krakershuis.

Het gaat verder niet stinken ofzo, en zolang je niet op de ramen tekent, heb je er geen last van. Wat is daar erg aan?

Waarom een nette trein? Voor hun reputatie? En dan nog, wie zegt wat netjes is, dat is ook maar relatief, en heeft weer eens alles met de algemene acceptatie te maken, die ook op onzin gebaseerd is.

[Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 22-03-2006 18:04]



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-03-2006 18:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 18:03 schreef Jansuh het volgende:
Het gaat verder niet stinken ofzo, en zolang je niet op de ramen tekent, heb je er geen last van. Wat is daar erg aan?

Waarom een nette trein? Voor hun reputatie? En dan nog, wie zegt wat netjes is, dat is ook maar relatief, en heeft weer eens alles met de algemene acceptatie te maken, die ook op onzin gebaseerd is.
Het gaat er niet om wat ik vind, het gaat erom hoe de mensen willen dat de NS zichzelf presenteert. Blijkbaar is de algemene wil dat de NS zich dusdanig presenteert dat ze hun treinen elke keer weer opnieuw schoonmaken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 22-03-2006 18:55 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

En kiezen ze er dus zelf voor dat hun kaartje duurder wordt.

Zo is het cirkeltje weer rond. Maargoed, het is dus fout en slecht en alles, maar dat zijn zoveel dingen.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-03-2006 18:59 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2006 18:55 schreef Jansuh het volgende:
En kiezen ze er dus zelf voor dat hun kaartje duurder wordt.

Zo is het cirkeltje weer rond. Maargoed, het is dus fout en slecht en alles, maar dat zijn zoveel dingen.

Dat gaat niet op. Als bij jou elke dag op het werk, laten we stellen een ruitenbedrijf, de ramen worden ingegooid en de werkgever daarom jouw salaris kort, omdat het duur is dat raam elke keer te repareren, maar de klanten willen niet consumeren bij een ruitenbedrijf die zijn eigen ruiten niet eens heel kan houden, dan is niet het bedrijf schuldig aan de korting op jouw salaris, maar de mensen die de ruiten ingooien. Het is geen cirkel, het is een gevolg.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen