IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Razor Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 17-03-2004 9:17 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Ik heb geen idee of het waar is maar ik las dit ergens online!

Hi Razor freaks..I think i've a really good message from Bob Reid to us all!

The new album will be recorded in 12.2004 as a box set with many, many killing stuff from RAZOR (clips, some stuff from W.O.A. '99, classic footage from '84, unrelased trax, cool tour goodies etc.)
Hope You are all happy and screamin' like ME!!!!

cheers to you ALL-Razor maniacs!


DAT ZOU FUKKING VET ZIJN!

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 17-03-2004 10:39]



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-03-2004 12:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

nou, dat zou echt wat voor jou zijn ,als grootst razor fan van Nederland.
ik moet toch echt eens iets van de aanschaffen. de band is wel superonbekend, ook gezien het aantal reacties.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 17-03-2004 13:15 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2004 12:56 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, dat zou echt wat voor jou zijn ,als grootst razor fan van Nederland.
ik moet toch echt eens iets van de aanschaffen. de band is wel superonbekend, ook gezien het aantal reacties.

Niet helemaal superonbekend. Rond 1985 was ik wel enigszins bekend met de albums Executioners Song (het nummer Take This Torch staat me nog goed bij) en Evil Invaders, maar ik hoorde een tijdje terug weer eens een album van Razor (bij topicstarter Enforcer), en het was toch niet mijn smaak.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 17-03-2004 13:19 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Man man man als thrash liefhebber moet je op zijn minst "shotgun justice" en "violent restitution" gehoord hebben!


AARGGHHHH de vetste en aggressiefste thrash band ooit!


Nou ik vind ze hele erg goeed laat ik het daar op houden, het oudere materiaal "evil invaders" en "malicious intent" is veel meer VENOM achtig en wat rommeliger maar nog steeds zeer de moeite waard!

maar ik kan niet wachten nee, zeker daar ze nu weer eens een echte drummer in de studio halen (Rob `quicksnare` Mills van o.a. shotgun justice ARGHHHH)



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 17-03-2004 13:27 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Wat betreft het onbekend zijn,

ze hebben toch een album op ROADRUNNER uitgebracht enin de USA op METAL BLADE.

ze hebben diverse videoclips gemaakt (ik heb thuis op bootlegvideo iig "evil invaders", "american luck", "sucker for punishment" en nog twee titels) die ook nog op in ieder geval de Canadese TV gedraaid zijn!

Hypocrisy haaft laatst nog een cover opgenomen van "Evil Invaders", en de band heeft in de jaren 80 veel met Slayer en dark Angel gespeeld.




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-03-2004 14:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2004 13:19 schreef enforcer het volgende:
Man man man als thrash liefhebber moet je op zijn minst "shotgun justice" en "violent restitution" gehoord hebben!


AARGGHHHH de vetste en aggressiefste thrash band ooit!


Nou ik vind ze hele erg goeed laat ik het daar op houden, het oudere materiaal "evil invaders" en "malicious intent" is veel meer VENOM achtig en wat rommeliger maar nog steeds zeer de moeite waard!

maar ik kan niet wachten nee, zeker daar ze nu weer eens een echte drummer in de studio halen (Rob `quicksnare` Mills van o.a. shotgun justice ARGHHHH)


"Venom-achtig" is iha GOED!!!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 17-03-2004 14:34 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

HAHAH, nou er zitten minstens zoveel SLAYER invloeden in, maar qua rommeligheid hefet het iets van VENOM,alhoewel het ook wer niet ZOOO Rommelig is.

Maar die latere CD's zijn retestrak en snel.

ik kan beide periodes van RAZOR goeed waarderen!



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 17-03-2004 14:35 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ze hebben overigens ook een site home.wanadoo.nl/wim.heemskerk



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-03-2004 16:22 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

razor is tegek!, de releases die ik van ze heb vind ik allemaal gaaf. de tofste is toch wel evil invaders. echt een typische band inderdaad om met slayer en dark angel te touren, zo agressief! na hun laatste decibels zouden ze meer gaan uitbrengen dacht ik ergens gelezen te hebben maar daar was verder geen datum informatie over oid.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-03-2004 17:11 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb er in een zeer grijs verleden eens een aantal nummers van op een verzamel-teepje gehad vergezeld van bands als Onslaught en toen nog Tormentor, maar ik kan het me niet meer echt voor de geest halen. Ik weet wel dat ik het toendertijd erg vet vond.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 17-03-2004 17:54 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Gave band inderdaad. Heb hier Executioners Song op ceedee liggen (met dank aan xnegativex geloof ik) tof schijfje!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-03-2004 22:11 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik weet alleen nog, dat ze 3 albums in 1 jaar uitbrachten. of het leek er iig op. ik had wel wat op teep, thrash-achtig was het toch?


Oud Vuil.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-03-2004 8:07 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja pure thrash zelfs HAHAHHA!


Ze hebben de volgende albums uit:

1984: Armed and dangerous (MLP)
1985: Executioners song
1986: Evil Invaders
1986: Malicious Intent
1987: Custom Killing
1988: Violent Restitution
1990: Shotgun Justice
1992: Open Hostility
1997: Decibels

ed Aremed and dangerous MLP zoek ik nu al weer enkele jaren, helaasch niet zo makkelijk te vinden.


Laatst zijn de eerste drie volledige albums op CD uitgebracht officieel en voor de eerste keer, was ik heel blij mee voorheen was alleen "evil invaders" op CD te krijgen in de Roadrunner pricekiller series en die was HEEEEEEEL zeldzaam!




Orion
Usericon van Orion
Posted 18-03-2004 8:14 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Armed and dangerous heb ik nog een zeer vet t-shirt van gezien op ebay wou er ook op bieden alleen was ik verdomme 1 minuut te laat anders had ik een super vet shirt gehad voor maar $20

ik ken zelf alleen de platen :
Violent Restitution, Custom Killing en Shotgun Justice.
jammer dat ik er nooit wat van tegenkom op cd beursen.

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 18-03-2004 8:15]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-03-2004 8:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Check www.hmv.com daar kon je een half jaar geleden alle remasters kopen voor iets van $9 per stuk....

http://www.amazon.ca/exec/obidos/search-handle-url/ix=music-ca&rank=%2Bsalesrank&fqp=artist%01Razor&sz=10&pg=2/702-9382090-7029662



[Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 18-03-2004 8:29]



Orion
Usericon van Orion
Posted 18-03-2004 8:33 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

pfff op doe link die je gaf kosten ze $21


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-03-2004 9:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ken alleen Racer/ Razor x, ik weet niet hoe je het schrijft, maar dat zal vast niet de zelfde band zijn of wel?


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-03-2004 9:48 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

quote:
Op 18 maart 2004 8:33 schreef Orion het volgende:
pfff op doe link die je gaf kosten ze $21


maar dat zijn canadese dollars toch??? die zijn wel effe minder dan de USD..

maar ik heb ook de indruk dat ze duurder geworden zijn, maar ja straks zijn ze weer uitverkocht en de kans dat ze bijgedrukt worden is volgens mij nihil, je kan ook ebay.com eens proberen daar stonden ze ook altijd!

Racer X is iets HEEEEEEL anders, da's meer Shred/Hair/Glam/Power metal



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-03-2004 10:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2004 9:48 schreef enforcer het volgende:


Racer X is iets HEEEEEEL anders, da's meer Shred/Hair/Glam/Power metal

Oke, maar dat heerscht trouwens wel onwijs


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 18-03-2004 11:26 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

ah razor heerst!.. heb alleen the executioner's Song van ze.. gewoon lekker raggen.. evil invaders moet ik nog steeds eens aanschaffen hahaah
Die latere platen ken ik ook allemaal niet . Hoe zijn die?

[Dit bericht is gewijzigd door testement op 18-03-2004 11:26]


zzz


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-03-2004 11:33 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

IMO zijn de latere en met name "violent restitution" en "shotgun justice" het beste..

goed geproduceerd, vet, aggressief snel en strak...


ze hebben dan ook een andere drummer op die latere platen.

"evil invaders" is een echte underground classic...heel gaaf!



campske666
Usericon van campske666
Posted 18-03-2004 11:35 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Empeedrie


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 12-08-2006 14:02 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Eindelijk heb ik de Razor Custom Killing origineel dan wel voor 50 euro, tevens de Armed & Dangerous pic. l.p. voor 25 euro, maar deze is dit jaar uitgebracht.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 12-08-2006 15:27 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Hmm, ik heb onlangs wat Razor cd's gekocht, op het werk vandaag eerst Evil Invaders geluisterd, die ik geweldig vond, daarna Executioners Song, die ik maar zwaar matig vind. Vooral die Evil Invaders ga ik vaker luisteren, topthrash!


Nog zo stoere internet warrior.


axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 12-08-2006 15:42 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Helaas is Custom Killing alleen in Canada uitgebracht, en nog steeds niet op c.d, Met Sheepdog kan ik alles wel waarderen. Zeer zeker zijn afsluiting Violent Restitution.


acid
Usericon van acid
Posted 12-08-2006 15:57 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Ik vind het oude werk toch toffer. Prima riffs, lekker rauwe productie. Vooral "Evil Invaders" is een geweldig album. Het titelnummer is legendarisch. Of Cut Throat, wat een zang ook.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen