IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : lol, net bijna mn huis uitgeflikkerd door de huisbaas Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-02-2008 13:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

kan je niet in de openbare bakken dumpen hehe?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-02-2008 13:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Nee, in België maken ze de gaatjes zo klein dat er bijna niks doorkan,

al maak ik , echt waar, iedere morgen voor ik vertrek naar het werk (te voet want Alfa naar de zak), een zakje klaar, met pampers en zo,
die dump ik dan onderweg in een vuilbak onderweg, of aan een tankstation, of op het werk (beneden) of elders


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-02-2008 13:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat is echt kut dan, dan maar een eigen vuilverbranding beginnen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-02-2008 14:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2008 8:27 schreef Jenje het volgende:
Of je wordt volwassen en trekt je studentenkamertje uit?

:')

Als op m'n 31e op kamers zou wonen, zou ik zelfmoord plegen.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 07-02-2008 14:25]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-02-2008 14:28 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 7 februari 2008 14:25 schreef WhiteRider het volgende:
:')

Als op m'n 31e op kamers zou wonen, zou ik zelfmoord plegen.


Die staat genoteerd.


Bruce Banner


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 07-02-2008 14:30 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 februari 2008 14:25 schreef WhiteRider het volgende:
:')

Als op m'n 31e op kamers zou wonen, zou ik zelfmoord plegen.



Hmmmmm, gelukkig denken andere mensen er anders over. Ik heb nooit op kamers gewoond, ik heb zoveel studentenhuizen gezien dat ik gewoon wist dat het totaal niets voor mij was. Het probleem is om iets geschikts te vinden als je op kamers woont en eruit wil. Maar daar ga jij natuurlijk totaal geen problemen mee hebben



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-02-2008 14:32 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2008 14:30 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmmm, gelukkig denken andere mensen er anders over. Ik heb nooit op kamers gewoond, ik heb zoveel studentenhuizen gezien dat ik gewoon wist dat het totaal niets voor mij was. Het probleem is om iets geschikts te vinden als je op kamers woont en eruit wil. Maar daar ga jij natuurlijk totaal geen problemen mee hebben

Klopt, ik ga namelijk nooit op kamers. :') [Om dezelfde reden als die jij noemde trouwens.]

Verder suggereer ik nergens dat het makkelijk is van een kamer naar een flatje te gaan, maar volgens mij kijk je met je anus als dat je op je 31e nog niet gelukt is.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 07-02-2008 14:35 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 februari 2008 14:32 schreef WhiteRider het volgende:
Klopt, ik ga namelijk nooit op kamers. :') [Om dezelfde reden als die jij noemde trouwens.]



Heel verstandig. Ik heb het geluk gehad dat ik prima met mijn ouders overweg kon, dus ik had ook niet echt een noodzaak om op kamers te gaan.
quote:

Verder suggereer ik nergens dat het makkelijk is van een kamer naar een flatje te gaan, maar volgens mij kijk je met je anus als dat je op je 31e nog niet gelukt is.

Hehehe, vertel dat maar aan alle 30+ mensen die nog op kamers wonen. Het is gewoon een bekend probleem dat de doorstroming erg moeizaam verloopt.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-02-2008 14:37 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2008 14:35 schreef blonde rockgod het volgende:
Heel verstandig. Ik heb het geluk gehad dat ik prima met mijn ouders overweg kon, dus ik had ook niet echt een noodzaak om op kamers te gaan.


Ik kan ook prima met m'n ouders overweg, het bevalt me best hier. Ik spaar liever een paar jaar langer voor een flatje, dan dat ik datzelfde aantal jaar wegrot in een stinkend studentenhuis.

quote:
Op 7 februari 2008 14:35 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, vertel dat maar aan alle 30+ mensen die nog op kamers wonen.

Zal ik doen, bedankt voor de tip!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2008 14:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Opje 30e nog in een studentenkamertje, come on zeg, ga dan bij pa en ma wonen en geef je op bij boer zoekt vrouw ...

Ik ben echt voor regels wat dat betreft ..


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 07-02-2008 14:45 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 februari 2008 14:41 schreef Jenje het volgende:
Opje 30e nog in een studentenkamertje, come on zeg, ga dan bij pa en ma wonen en geef je op bij boer zoekt vrouw ...

Ik ben echt voor regels wat dat betreft ..


Sja, ik zou het ook niet kunnen/willen, maar het feit is dat de huizenmarkt zo vol zit dat het vaak gebeurt. En ik weet niet hoe het bij jou is, maar mijn ouders hadden 1 ding duidelijk, eruit is er nooit meer in... (niet qua onenigheid ofzo, maar nu kunnen ze lekker van de rust genieten ).



Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 07-02-2008 14:47 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Ik neem aan dat als iemand op zijn 31e nog op kamers woont, dat hij daar nog bewust zit. Anders doe je wel iets verkeerd.
Aan mij is dat ook absoluut net besteed. Ik ben blij dat ik rechtstreeks vanaf mijn ouders naar een eensgezinswoning gegaan ben .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-02-2008 14:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

*Newsflash*

Op kamers zitten hoeft niet per se in een studentenhuis.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-02-2008 14:59 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

hihihihi

Misantroopje zit nog op kamers!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-02-2008 15:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2008 14:59 schreef Psychonaut het volgende:
hihihihi

Misantroopje zit nog op kamers!
*hihi* Troopje is dan ook ongeveer 10 jaar jonger dan Chonautje.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-02-2008 15:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tjonge, ik ben echt wel superblij dat ik een paar jaar in een studentenhuis heb gewoond.

Met name de lui uit mijn eerste huis zijn altijd vrienden gebleven en we zien elkaar nog regelmatig. Mooie vriendschappen zijn dat.
Mocht ik ooit kroost krijgen, dan zou ik het wonen in een studentenhuis zeker aanmoedigen ipv in je uppie op een kamer of, nog erger, thuis bij pa en moe totdat je genoeg knaken hebt om een huis te kopen.

Gewoon een paar jaar tussen een stel anderen je eigen plek verwerven, niets mis mee.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-02-2008 15:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Op je 30+ bij je ouders zitten vind ik anders nog wel een stap triester dan op kamers.

En over uit huis geflikkerd worden, een maat van me is ooit op straat gegooid door deurwaarders en politie. Bleek dat zijn huisbaas al een maand of 3 zijn netjes betaalde huur niet had overgedragen aan de huurstichting. Zonder pardon werd hij uit zijn nest geflikkerd en binnen het uur stond hij met inboedel en al op straat. Dat was niet echt tof.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-02-2008 15:05 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2008 15:03 schreef M. het volgende:
Tjonge, ik ben echt wel superblij dat ik een paar jaar in een studentenhuis heb gewoond.

Met name de lui uit mijn eerste huis zijn altijd vrienden gebleven en we zien elkaar nog regelmatig. Mooie vriendschappen zijn dat.
Mocht ik ooit kroost krijgen, dan zou ik het wonen in een studentenhuis zeker aanmoedigen ipv in je uppie op een kamer of, nog erger, thuis bij pa en moe totdat je genoeg knaken hebt om een huis te kopen.

Gewoon een paar jaar tussen een stel anderen je eigen plek verwerven, niets mis mee.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat het mij in een studentenhuis beter bevalt dan in de periode dat ik alleen op een kamer zat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-02-2008 15:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Of bij een kettingrokende huisbazin van in de 60. *huivert* Heb ik enige tijd gedaan, en de sexueel getinte flauwe grappen van je vrienden is dan echt nog het minste waar je mee zit, dat kan ik je wel vertellen... Blij toen ik daar uit kon.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 07-02-2008 15:07 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2008 15:03 schreef Mark het volgende:
Op je 30+ bij je ouders zitten vind ik anders nog wel een stap triester dan op kamers.

En over uit huis geflikkerd worden, een maat van me is ooit op straat gegooid door deurwaarders en politie. Bleek dat zijn huisbaas al een maand of 3 zijn netjes betaalde huur niet had overgedragen aan de huurstichting. Zonder pardon werd hij uit zijn nest geflikkerd en binnen het uur stond hij met inboedel en al op straat. Dat was niet echt tof.


Mag dat zomaar?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-02-2008 15:12 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wel als je niet helemaal legaal gehuurd zit, dan heb je geen poot om op te staan. Hij stond wel geregistreerd op dat adres bij de gemeente maar niet bij de woningbouw. Dus de huurbetalingen verliepen via de officiele huurder. Dat illegaal huren gold (geldt?) trouwens voor veel studenten in Utrecht, vanwege kamergebrek.

[edit]Ik zat in die tijd ook in zo'n soort constructie, want die huisbazin zou haar weduwen&weesjes uitkering kwijtraken als er meer dan 1 persoon op dat adres ingeschreven stond.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-02-2008 15:14]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-02-2008 15:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2001 16:00 schreef Bintmeister het volgende:
ha dnog te maken met die waterschade van augustus, waardoor ik dus 1 maand huur niet betaald had. Kreeg ik gisteren dus een boze mededeling van hem onder mn deur geschoven, van dat ik zsm die huur moet over betalen, want anders bla bla. Ik meteen ff een brief opgesteld met de gang van zaken in mijn perspectief, en toch redelijk vriendelijk gehouden.

Komt hij nadat hij die brief van mij kreeg meteen boos terug, van "als jij er zo een bent, nou dan willen wij jouw hier eigenlijk neit hebben!" Hahaha (van binnen dan natuurlijk) Ik uitleggen waarom ik die brief geschreven heb, en waarom nu pas en de reden voor het niet betalen e.d.

Dus wordt ik er nu niet uitgeflikkert....
Phew!


Dus als ik het goed begrijp heb je éénzijdig bepaald maar een maand huur niet te betalen?

Je snapt vast zelf ook wel dat dit niet de juiste manier van handelen is en jij op deze manier de gene bent die in gebreke is?

Alsie je er uit had geflikkerd was een huurachterstand een volledig rechtvaardig argument geweest, lijkt mij.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 07-02-2008 15:55 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 februari 2008 15:12 schreef Mark het volgende:
Wel als je niet helemaal legaal gehuurd zit, dan heb je geen poot om op te staan. Hij stond wel geregistreerd op dat adres bij de gemeente maar niet bij de woningbouw. Dus de huurbetalingen verliepen via de officiele huurder. Dat illegaal huren gold (geldt?) trouwens voor veel studenten in Utrecht, vanwege kamergebrek.


Hmmmm, klinkt als onderhuur, en dat hoeft niet illegaal te zijn toch?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2008 15:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 februari 2008 15:55 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmm, klinkt als onderhuur, en dat hoeft niet illegaal te zijn toch?
Hoeft niet, vaak wel

Stduentenkamer is niet slecht hoor, heb me er ook toppie vermaakt, maar op je 30e er nog steeds zittne, kom op zeg ...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-02-2008 15:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 7 februari 2008 15:51 schreef XXL het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heb je éénzijdig bepaald maar een maand huur niet te betalen?

Je snapt vast zelf ook wel dat dit niet de juiste manier van handelen is en jij op deze manier de gene bent die in gebreke is?

Alsie je er uit had geflikkerd was een huurachterstand een volledig rechtvaardig argument geweest, lijkt mij.

Je snapt vast zelf ook wel dat je reageert op een post uit 2001


Zenial


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen