IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Volgende pagina
Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 01-11-2001 18:30 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Hallo iedereen. Laat ik ook maar eens een keer een topic starten. Ik weet niet of er al eentje is met dit onderwerp, maar in dat geval spijt mij dat.

Ik vroeg mij namelijk af wie er hier allemaal een piercing of meerdere piercings heeft/krijgt/had, en ook wat jullie ervan vinden. Ikzelf heb een piercing(knopje) onder mijn lip en 2 oorbellen in ieder oor.


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


mighty
Usericon van mighty
Posted 01-11-2001 18:34 by mighty Wijzig reactieProfiel van mightyQuote dit bericht

tsja ik heb er maar eentje, goed verstopt onder m'n haar, in de bovenkant van m'n oor.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 01-11-2001 18:39 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

In mijn navel heb ik meestal een ringetje, en soms een bananebel. Voor de rest alleen maar oorbellen, 4 links, 4 rechts en 1 rechtsboven.

[edit] Een paar jaar geleden had ik nog 2 ringetjes in mijn rechterneusvleugel erbij. Na een flinke verkoudheid heb ik maar besloten om ze dicht te laten groeien. Beetje lastig om je neus te moeten snuiten met die ringetjes erin. [edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 01-11-2001 21:32]


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2001 18:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb er géén, heb al genoeg gaten in me lichaam


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 01-11-2001 19:10 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Haai allemaal,

Ik heb een Tepel piercing, 4 oor bellen (had er 6) twee links twee rechts.

Maar laat de laatste 2 die dicht zijn gegroei weer door prikken.

Een kleine tattoo, van "The eye of Horus" boven mij rechter borst



Wiegen Meister !


Avondmist
Damien
Usericon van Avondmist
Posted 01-11-2001 19:12 by Avondmist Wijzig reactieProfiel van AvondmistQuote dit bericht

Ik had eerst een wenkbrauwpiercing maar op een gegeven moment donderde ie er uit. (te vaak op gelegen waarschijnlijk)

Maar om dat ik de ring nog had kreeg ik van de winkel korting als ik hem weer nam, dus dat heb ik maar weer gedaan.

Dus ja ik heb een piercing in mijn wenkbrauw.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 01-11-2001 19:25 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik heb een neuspiercing, eentje onder m'n lip (labret) en had een wenkbrouw geval dat er na enkele maanden uitgedonderd is... verder drie gaatjes in m'n oren.


Dead things grow from deep inside...


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 01-11-2001 19:43 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Drie oorringen in mijn linker oor.



Heads I win, tails you lose


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 01-11-2001 19:51 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-11-2001 19:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ach een topicje meer of minder...


Je moeder.


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 01-11-2001 21:16 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Inderdaad, Karnivoor Maaruhm, Lord Morgoth, die 1e 2 topics die je noemde gaan dan wel over piercings, maar niet over wat ik hier erover vraag hè. Maar je hebt gelijk dat deze wel erg lijkt op de 3e die je noemde, dus hierbij bied ik mijn excuses aan....


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 01-11-2001 21:31 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Ik heb er twee in mijn neus. (links) een in mijn rechter wenkbrauw, 1 onder mijn lip, 1 in mijn navel en 16 in m'n oren(7 links en 9 rechts)


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 01-11-2001 21:33 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 1 november 2001 21:31 schreef Sassette het volgende:
Ik heb er twee in mijn neus. (links) een in mijn rechter wenkbrauw, 1 onder mijn lip, 1 in mijn navel en 16 in m'n oren(7 links en 9 rechts)


Zoveel??


the only pleasure is pain


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 01-11-2001 21:35 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

eentje in me linkeroor bovenin



Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 01-11-2001 21:45 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2001 21:31 schreef Sassette het volgende:
Ik heb er twee in mijn neus. (links) een in mijn rechter wenkbrauw, 1 onder mijn lip, 1 in mijn navel en 16 in m'n oren(7 links en 9 rechts)


Coohoohool!!


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 01-11-2001 23:20 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2001 21:16 schreef Black Lily het volgende:
Inderdaad, Karnivoor Maaruhm, Lord Morgoth, die 1e 2 topics die je noemde gaan dan wel over piercings, maar niet over wat ik hier erover vraag hè. Maar je hebt gelijk dat deze wel erg lijkt op de 3e die je noemde, dus hierbij bied ik mijn excuses aan....


Maakt ook geen ruk uit... Ander had ik 'm wel gesloten

Maar om even on-topic te blijven: mij zult je nooit en te nimmer met een piercing zien. Tattoo misschien, maar piercing? Nope

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 01-11-2001 23:21]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-11-2001 23:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb 3 okselpiercings (erg lekker bij het deo opspuiten) en een ringetje bij m'n sluitspier zodat m'n kont afvegen bij het poepen veel makkelijker gaat, zonder veel achterblijvende resten...


uhm, OK, sorry Ik weet niet wat ik heb vanavond, lol


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-11-2001 8:49 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

gewoon een oorbel, en offtopic, lijkt me trouwens veel moeilijker kontafvegen met zo'n ringetje in je kont
(NEEEEEE, en ik heb geen ervaring!!!!)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-11-2001 10:20 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb er helemaal geen. En dat hou ik zo...


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 02-11-2001 12:31 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2001 23:20 schreef Lord Morgoth het volgende:
Maakt ook geen ruk uit... Ander had ik 'm wel gesloten

Maar om even on-topic te blijven: mij zult je nooit en te nimmer met een piercing zien. Tattoo misschien, maar piercing? Nope


Hoezo niet?


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 02-11-2001 12:36 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ik draag zelf uberhaupt geen sieraden omdat ik ze niet prettig vind zitten.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-11-2001 12:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

OK, ik heb wel genoeg flauwe grappen gemaakt. Ook mij zul je nooit met een piercing zien, ik moet er niet aan denken om een stuk metaal ergens in m'n lichaam te jassen. Het zou 'lichaamsvreemd' voelen.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-11-2001 13:19 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

dacht ik ook van een oorbel, maar was dronken en ben overgehaald door een vriendin, en nu 'k heb ben, heb ik weer geen zin om em eruit te halen, voelt niet vreemd ofzow, maarreh een tatoo, dat weet ik nog niet, had er nooit zin in, maar laatst poste iemand hier een foto van iemand die een mega-grote tattoo lop zn rug had van een ruggegraat, en sindsdien zit ik er toch over te denken, (zo' tattoo op mn bovenarm in de trand van Darkness zou wel bruut zijn)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 02-11-2001 13:30 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik wil al heel lang een piercing door mijn tong en waarschijnlijk laat ik die binnenkort een keer zetten. Verder draag ik geen oorbellen en heb ik van moedernatuur al een "piercing" onder me lip gekregen. Ik heb namelijk een hele mooie moedervlek op dit plaats zitten


bla...bla...bla...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-11-2001 14:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

neuh... van mij hoeft het niet


Je moeder.


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 02-11-2001 16:39 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 1 november 2001 21:33 schreef Vampire_girl het volgende:
Zoveel??

Ja, het is zo leuk om te doen en als je er elk jaar wat bij doet krijg je vanzelf veel. Ik heb nu al zo'n twee jaar niks nieuws meer. Ik wil misschien nog wel een tongpiercing en nog een in mijn wenkbrauw. Ik vind een staafje met een ringetje ernaast wel gaaf staan.


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen