IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
Bloem
Usericon van Bloem
Posted 12-09-2004 23:07 by Bloem Wijzig reactieProfiel van BloemQuote dit bericht

hmm piercings. Ik hou het bij 2. een in de bovenkant van mn oor en een in mijn tong, die er denk ik binnenkort uitgaat, ik ben em zat...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-09-2004 23:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:41 schreef Saphire het volgende:
Welke piercing heb je 't over?

Ik ben voorlopig ook uitgepierced. Kwil alleen nog wat met m'n oren, dan ben ik "klaar"
Tattooeren is veel stoerder

tepel, vorige keer had ik hem bijna uitgelaten.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-09-2004 23:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

de eerste en enige keer dat ik een piercing in mijn kop wilde laten zetten kregen ze het ding er niet doorheen. dat was niet bepaald een sensatie waar ik met vreugde aan terugdenk..


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 12-09-2004 23:22 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

quote:
Op 12 september 2004 17:34 schreef Saphire het volgende:
@Dragonsfire: Ik had nooit gedacht dat dit ooit uit mijn mond zou komen maar...WTF?! Je kan ook te ver gaan hè.

En boven je bilnaad? Bang dat je onderbroek zou afzakken ofzo?


Ik heb een periode gehad dat het (zelf) toevoegen van piercings het enige was dat me nog deed beseffen dat ik leefde (pijn is fijn, zeg maar). Dat klinkt erg dramatisch maar is een feit.
Als je dan geen plekken meer kan verzinnen omdat alles al zo'n beetje gepierced is dan kom je op dat soort locaties uit.


Be Patient, Death Will Come Eventually...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-09-2004 23:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

:S @ schreddriekje

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-09-2004 23:23]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-09-2004 23:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 23:22 schreef Dragonsfire het volgende:
Ik heb een periode gehad dat het (zelf) toevoegen van piercings het enige was dat me nog deed beseffen dat ik leefde (pijn is fijn, zeg maar). Dat klinkt erg dramatisch maar is een feit.
Als je dan geen plekken meer kan verzinnen omdat alles al zo'n beetje gepierced is dan kom je op dat soort locaties uit.

dat heet nou automutilatie, daar zijn behandelwijzes voor hoor


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 12-09-2004 23:28 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

quote:
Op 12 september 2004 17:36 schreef ghoulliette het volgende:
Hoewel Dragonsblabla erg vrouwelijk klinkt hebben we het hier toch over iemand van het mannelijk geslacht.


Hoezo klink ik erg vrouwelijk? Ik heb een hoop dingen over mijzelf gehoord; te dik, een metalhead die niet rookt en geen bier drinkt?!, grote bek etc. Maar vrouwelijk klinken zat daar tot nog toe niet bij. Leg uit..?


Be Patient, Death Will Come Eventually...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-09-2004 23:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je naam, dragonsfire is geen stoere mannelijke nickname. dat is alles. Neem je dingen altijd zo persoonlijk op?


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 12-09-2004 23:32 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

quote:
Op 12 september 2004 23:23 schreef ghoulliette het volgende:
dat heet nou automutilatie, daar zijn behandelwijzes voor hoor


Het begeleiden van mensen die o.a. automutileren in hun proces naar "genezing" is tegenwoordig zelfs mijn werk!


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 12-09-2004 23:36 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

quote:
Op 12 september 2004 23:31 schreef ghoulliette het volgende:
je naam, dragonsfire is geen stoere mannelijke nickname. dat is alles. Neem je dingen altijd zo persoonlijk op?


Ik wilde niet agressief overkomen hoor. Ik was alleen benieuwd waarom je dat vond.

Dragonsfire is overigens de naam van de band waar ik zo'n 12 jaar in heb gespeeld en die vorige maand helaas het loodje heeft gelegd.
Nooit van gehoord, hoor ik je denken. Is de reden waarom we uiteindelijk gestopt zijn meteen duidelijk.


Be Patient, Death Will Come Eventually...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-09-2004 23:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dat is wel balen ja. en je hebt idd gelijk, nooit van gehoord. Gewoon een nieuwe band beginnen


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 12-09-2004 23:40 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

We zijn al hard aan het schrijven.
Een ietwat aangepaste muziekrichting, een paar nieuwe gezichten en hopelijk wat meer geuk dan voorheen. Nu nog een stoere, mannelijke naam...


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2004 23:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:31 schreef Jenje het volgende:
bilspleet? dat zal prettig schijten


Spijkerpoepen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-09-2004 23:41 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

51 Cent


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-09-2004 23:42 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 23:41 schreef Chelman het volgende:
Spijkerpoepen.


riotshitting


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2004 23:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 23:42 schreef Shredhead het volgende:
riotshitting


LOL

En alle selfmutilators moeten eens gewoon een reality check doen i.p.v. zichzelf zo zielig vinden. Kans is namelijk goed dat ze het helemaal niet slecht hebben. Oh...en ze moeten Secretary kijken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 03-10-2004 19:33 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Net mijn neus weer gepierced, kwam vrij snel door het oude gaatje heen en ben bezig met mijn oor aan het oprekken, zit nu op de 3.2 mm wil naar de 6mm


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2004 19:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Bah, oor oprekken...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 03-10-2004 19:58 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2004 19:33 schreef Hagal het volgende:
Net mijn neus weer gepierced, kwam vrij snel door het oude gaatje heen en ben bezig met mijn oor aan het oprekken, zit nu op de 3.2 mm wil naar de 6mm


Wat wil je oprekken?


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-10-2004 19:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2004 19:58 schreef Phaestus het volgende:
Wat wil je oprekken?


Vast en zeker het gaatje in haar oor.


Lies
Usericon van Lies
Posted 03-10-2004 20:05 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Oren oprekken is fijn... Zeker als je het overtollige vel met een stanleymes mag wegsnijden.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 03-10-2004 20:12 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 3 oktober 2004 20:05 schreef Lies het volgende:
Oren oprekken is fijn... Zeker als je het overtollige vel met een stanleymes mag wegsnijden.



Hou jij niet van je lichaam?


"Sehnsucht"


Lies
Usericon van Lies
Posted 03-10-2004 20:16 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Niet bepaald. 't Is een handig iets, dat wel, maar ik ben er niet echt aan gehecht. Dus als iemand wil ruilen...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 03-10-2004 20:21 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2004 20:16 schreef Lies het volgende:
Niet bepaald. 't Is een handig iets, dat wel, maar ik ben er niet echt aan gehecht. Dus als iemand wil ruilen...


Eerst foto's ....


Rammsteiner
Burnt..
Usericon van Rammsteiner
Posted 03-10-2004 20:22 by Rammsteiner Wijzig reactieProfiel van RammsteinerQuote dit berichthttp://crazyrikky.hyves.nl/

quote:
Op 3 oktober 2004 20:16 schreef Lies het volgende:
Niet bepaald. 't Is een handig iets, dat wel, maar ik ben er niet echt aan gehecht. Dus als iemand wil ruilen...



Ja maar je kan toch iets moois van je lichaam maken zodat je er wel wat aan hebt?


"Sehnsucht"


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen