IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-04-2005 18:23 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2005 17:51 schreef Saphire het volgende:
Sommige mensen hebben dan ook gezichten die niet opgeleukt hoeven te worden met stukjes staal


Zoals dat gezicht van u


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 29-04-2005 18:29 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

hier en daar een piercing vind ik wel ok. Als het maar subtiel blijft, en geen oudijzertentoonstelling word. Het mag accentueren, niet overheersen.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 29-04-2005 20:38 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2005 18:29 schreef Brujeria het volgende:
hier en daar een piercing vind ik wel ok. Als het maar subtiel blijft, en geen oudijzertentoonstelling word. Het mag accentueren, niet overheersen.


Indeed. En daarom heb ik ook alle behalve één in mijn gezicht eruit gehaald.

Mayo:


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Lies
Usericon van Lies
Posted 29-04-2005 20:41 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2005 18:29 schreef Brujeria het volgende:
hier en daar een piercing vind ik wel ok. Als het maar subtiel blijft, en geen oudijzertentoonstelling word. Het mag accentueren, niet overheersen.
Brr, dat doet me denken aan een van onze lokale TMF-wijven. Brrr!



[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 29-04-2005 20:44 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ja, da's niet mooi. Teveel piercings vind ik sowieso niet mooi, helemaal niet in iemands gezicht. Dat wordt hartstikke druk ende lellik.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 29-04-2005 20:55 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

yep. 1 of in sommige gevallen 2 is ok. maar als je met iemand aan het praten bent en je hebt constant het idee dat je tegen een stalen plaat loopt te loeren is gewoon irritant.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 29-04-2005 21:28 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

en ze heeft nog valse tieten ook


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-04-2005 21:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 april 2005 20:41 schreef Lies het volgende:
Brr, dat doet me denken aan een van onze lokale TMF-wijven. Brrr!



Die ringetjes zijn wel handig, draad aan vastmaken en "kom hier hij!" **snok**


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-04-2005 11:16 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 29 april 2005 18:09 schreef Lies het volgende:
Ik ken toch iemand wiens moeder haar neusring eruit gesleurd heeft hoor.


Gestoord!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-04-2005 11:17 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 29 april 2005 15:37 schreef Saphire het volgende:
Ligt er wel heel sterk aan naar welke piercingshop je gaat. Degene waar ik het meeste naartoe gegaan ben (SkinArt in Utrecht) hanteerd de "18+ of met ouder erbij"-regel

Levia: Als jij een keer door een fotograaf zo op de foto gezet wordt dat je bek open valt van verbazing (omdat je er dus wél mooi uitziet) zul je er wel anders over denken, trust me


Met kleding aan ja, zo'n fotorepertage heb ik een keer gehad.
Ik leek niet eens op mezelf.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 30-04-2005 11:18 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Nee hoor, zo hoort het ook. Beetje niet naar je moeder lopen luisteren. Zo horen de ongehoorzame pubers aangepakt worden.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-04-2005 11:20 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Er zijn wel ergere dingen dan het hebben van piercings.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 30-04-2005 11:20 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

No shit!

En normale moeders proberen zelfs dat op te lossen.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 30-04-2005 11:21 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

mijn moeder riep het ook altijd, maar ze heeft het nooit gedaan


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Slet
Usericon van Slet
Posted 02-05-2005 22:58 by Slet Wijzig reactieProfiel van SletQuote dit bericht

~ tong
~ tragus in beide oren
~ stretching (1 cm) in beide oren
voorlopig ook ff niets meer...


~ I'm an instant star. Just add water and stir~


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-05-2005 23:03 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 30 april 2005 11:21 schreef Hagal het volgende:
mijn moeder riep het ook altijd, maar ze heeft het nooit gedaan


De mijne ook niet.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


darkforrest
www.sephyros.nl
Usericon van darkforrest
Posted 03-05-2005 8:12 by darkforrest Wijzig reactieProfiel van darkforrestQuote dit berichthttp://   www.sephyros/nl

ik heb er twee
tong en tepel



Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 03-05-2005 20:39 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Hij zit er dus in, nr. 2, en ik voel m helemaal niet, ondanks heftig tuinieren. De volgende gaat er op advies van de piercer over zo'n 2 maanden in. Er kwam nog een stagair om de hoek koekeloeren, omdat dit soort dingen maar weinig voorkwam.

En piercings er weer uithalen, is dat niet ongelofelijk zonde van het geld? Die krengen zijn echt duur man!


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 03-05-2005 21:14 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

een navelpierc toch? je ging er een project van maken? foto?

en piercings zijn idd verslavend

ik heb/had trouwens:
lower navelpiercing
madonna (2x gezet)
tong
neusring ( beiden kanten gehad, nu nog 1)
0.6 mm opgerekt oorgat
en nog wat normale oorringetjes (had er ooit 24, nu nog 6)
en ik had een tepelpiercing



Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 04-05-2005 1:48 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een of twee tepelpiercings wil. Het kan heel mooi zijn maar aan de andere kant voegt het voor mij ook niet echt iets toe.

Piercings eruit halen kan gezien worden als zonde van het geld, is het wel ook een beetje, maar ze zijn gewoon niet permanent en als je 'n piercing zat bent is het belachelijk om 'm erin te laten.

Ik zou best wel een klein bolletje in dat kuiltje middenboven mijn lip willen hebben, maar elke keer als ik het daarover heb lacht m'n vriend me uit


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 04-05-2005 8:24 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Leuk topic!

Ik heb een heel klein zilveren knopje in mijn neus, 8 oorbellen in elk oor en een ringetje in mijn navel. Die oorbellen en navelpiercing zijn nauwelijks zichtbaar, ik heb mijn haar buiten de deur nooit in een staart en ik loop ook niet constant met m'n buik te koop. Ik werk nu al bijna anderhalf jaar bij hetzelfde bedrijf en mijn baas merkte gisteren per toeval de hoeveelheid oorbellen in mijn oortjes pas op.

Mensen die zoveel mogelijk piercings nemen om zogezegd andere mensen te 'shockeren' vind ik maar zielig.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-05-2005 13:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2005 20:39 schreef Killing Zoe het volgende:
Hij zit er dus in, nr. 2, en ik voel m helemaal niet, ondanks heftig tuinieren. De volgende gaat er op advies van de piercer over zo'n 2 maanden in. Er kwam nog een stagair om de hoek koekeloeren, omdat dit soort dingen maar weinig voorkwam.

En piercings er weer uithalen, is dat niet ongelofelijk zonde van het geld? Die krengen zijn echt duur man!

Naar een festivall gaan is duurder, en ik heb er toch 2 jaar lang plezier van gehad, en de herinnering blijft toch. Het gelukkig ost geen 1000 euro ofzo

En erin laten zitten omdat het anders zonde van je geld is is natuurlijk geen goed idee


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-05-2005 13:31 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

wat is een tragus?

geen piercings hier. heb wel altijd een tongpiercing willen hebben, maar ik denk dat ik daar niet goed op zal reageren. in beide oren heb ik een piercing laten zetten en die zijn nooit genezen, die heb ik er ook door een arts moeten laten uitknippen. oh ja en een neusringetje gehad, maar aangezien ik 10 van de 12 maanden verkouden ben, gaat dat ook irriteren op een gegeven moment.

verder hou ik het op 3 oorbellen. 1 zelf gezet.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-05-2005 13:34 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Een tragus-piercing;



Bloodied by the thorns beside the leaves


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-05-2005 13:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

auw..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen