IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
Lies
Usericon van Lies
Posted 04-05-2005 13:36 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 1:48 schreef Saphire het volgende:
Ik zou best wel een klein bolletje in dat kuiltje middenboven mijn lip willen hebben, maar elke keer als ik het daarover heb lacht m'n vriend me uit

Ik vond die ook altijd lachwekkend, tot ik 'ns iemand zag die er echt wel mee stond.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-05-2005 13:37 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

@ Cadaveria; Een vriendin van me heeft zo'n piercing laten zetten toen we met school in Londen waren. "Jor, ik houd je hand wel vast hoor!" Best hoor. Aaargh, 't was net een kat, ik had haar nagels in mn vel staan. En ze trok ook niet zo'n blij koppie. Schijnt inderdaad aardig zeer te doen.

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 04-05-2005 13:37]


Bloodied by the thorns beside the leaves


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 04-05-2005 13:54 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Het deed idd veel pijn, maar van alle piercings die ik heb (gehad) was die toch het snelst erin oftewel het minst lang pijn tijdens het zetten zelf.

Dan vond ik de eerste keer oprekken van m'n oren en mijn twee navelpiercings toch veel erger..


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-05-2005 13:58 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ja, het oprekken van de gaatje in je oren lijkt mij inderdaad ook vrij pijnlijk. Hoe doen ze dat eigenlijk? Direct maar zo'n ding erin jassen? (Ja, wel een kleintje natuurlijk)


Bloodied by the thorns beside the leaves


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 04-05-2005 14:02 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Nah wat die gast bij mij had gedaan was vrij ongewoon hoor. Ik had al gaatjes die nog open waren maar verder nooit meer gebruikte. Die zijn dus ongeveer zo'n 1.2mm. Hij is toen meteen van 1.2 naar 2.5 gegaan

Wat ze in principe gewoon doen is er een lang (7 a 10cm?) staafje doorheen doen die van dun naar dik(ker) loopt. De piercing zetten ze tegen de achterkant van het staafje aan en halen die met het uithalen van het staafje door het gat heen.

Ik had er eerst een soort draai-oorbel door die ik zelf stukje bij beetje tot ongeveer 3mm door kon draaien en na een maand ofzo heeft hij er een 4mm tunneltje door gedaan.
De volgende stap komt ergens volgende maand. Het plugje dat ik gezien heb en wil is 9mm maar dat vind ik eigenlijk iets te groot

[edit] Ohja, het is dus eigenlijk hetzelfde als piercen, maar dan zonder naald. En het doet anders pijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 04-05-2005 14:03]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 04-05-2005 14:04 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

En toen vond ik deze foto weer


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 04-05-2005 14:09 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 13:58 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ja, het oprekken van de gaatje in je oren lijkt mij inderdaad ook vrij pijnlijk. Hoe doen ze dat eigenlijk? Direct maar zo'n ding erin jassen? (Ja, wel een kleintje natuurlijk)


ik heb het gewoon zelf gedaan, ik had een normaal gaatje, oorbelletje erbij geduwt, navelpiercing erin, oorbel erbij, oorbel eruit, navel/tongpiercing erbij. Todat ik 5 navel/tongpiercings erin had, toen een oprekker gekocht en die er door gedaan en nu heb ik een plugje. Ik heb er weinig pijn aan gehad, ok het voelt niet lekker maar geen pijn als bij het zetten van een piercing (zo'n stekende pijn)

even foto's gezocht waar het op te zien is maar ik heb geen speciale ervan genomen
hier heb ik er 4 tongpiercings in
http://img.photobucket.com/albums/v443/Hagel/2003_0101dec20040008.jpg
en zo is het uieindelijk geworden
http://img.photobucket.com/albums/v443/Hagel/2003_0101febr0050.jpg
maar ik wil nog tot de 1 cm maar laat het eerst rusten. heb hem nu 3 maandjes ofzo

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 04-05-2005 14:15]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 04-05-2005 14:17 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ik heb ook nog een tragus gehad ook zelfgezet maar ik vond hem vervelend als ik met mijn hoofd op mijn kussen ging liggen. misschien dat ik die binnekort aan de andere kant zet, of ik ga een industrial laten zetten


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-05-2005 14:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 14:04 schreef Saphire het volgende:
En toen vond ik deze foto weer


Bah.

Ik heb mijn vriendin eindelijk zover gekregen om dat lelijk ding uit haar navel te halen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 04-05-2005 15:05 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

ben op zoek naar een originele piercing, maar die bestaan blijkbaar niet meer. Da wordt een zodanig rage, dat op de duur de fun ervan is.
Ma soit. Heb lang zitten denken aan een dubbele piercing in mn tepel; gekruist...inspiratie bij Luis Rojo gehaald.

Heb in de Bodydesign in Gent ook eens info gaan vragen...en bijna allemaal die piercings zijn te doen om die te steken, maar niet om te houden.
Iemand nog een leuk idee?(geen meer in mn gezicht!)
Heb nu:
een trachus
één stretch van 4mm
6 gewoontjes in mn oor, eentje bovenaan in mn kraakbeen
ringetje in mn neus
studje onder mn lip
tongpiercing
en navelpiercing.


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-05-2005 15:46 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 4 mei 2005 14:02 schreef Saphire het volgende:
Nah wat die gast bij mij had gedaan was vrij ongewoon hoor. Ik had al gaatjes die nog open waren maar verder nooit meer gebruikte. Die zijn dus ongeveer zo'n 1.2mm. Hij is toen meteen van 1.2 naar 2.5 gegaan

Wat ze in principe gewoon doen is er een lang (7 a 10cm?) staafje doorheen doen die van dun naar dik(ker) loopt. De piercing zetten ze tegen de achterkant van het staafje aan en halen die met het uithalen van het staafje door het gat heen.

Ik had er eerst een soort draai-oorbel door die ik zelf stukje bij beetje tot ongeveer 3mm door kon draaien en na een maand ofzo heeft hij er een 4mm tunneltje door gedaan.
De volgende stap komt ergens volgende maand. Het plugje dat ik gezien heb en wil is 9mm maar dat vind ik eigenlijk iets te groot

[edit] Ohja, het is dus eigenlijk hetzelfde als piercen, maar dan zonder naald. En het doet anders pijn.


Brrrr. Lijkt me geen pretje!

quote:
Op 4 mei 2005 14:17 schreef Hagal het volgende:
Ik heb ook nog een tragus gehad ook zelfgezet maar ik vond hem vervelend als ik met mijn hoofd op mijn kussen ging liggen. misschien dat ik die binnekort aan de andere kant zet, of ik ga een industrial laten zetten

En dat lijkt opzich ook nog best hip, die tongpiercings d'r in.
Zelf piercen... Lijkt me handig, maar ik denk niet dat ik de 'guts' ervoor heb.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-05-2005 15:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 14:17 schreef Hagal het volgende:
of ik ga een industrial laten zetten
een wat?

ik heb het oprekken van mijn oren zelf gedaan. ik had er eigenlijk helemaal geen last van. Tja hoge pijngrens na zolang met een ontstoken oor rond te hebben gelopen. zo'n doorkijk dingetje vind ik ook wel leuk, maar ik vraag me af in hoeverre je er later spijt van krijgt, want dat rekt niet meer zo ver terug tot een klein gaatje. Ik wil zowiezo met tattoo's en eventuele andere opsmuck toch rekening houden met eventuele toekomstige bazen.

Edit: zelf piercen. mijn broerjte is er een meester in .. elk plekje van zijn lichaam heeft hij wel zelf gepierced. Maar hij kreeg wel flink op zijn kop van onze tatoeerder/ piercer toen hij dat vertelde.. vooral bij zijn tong en tepel. je kan daar al het gevoel in kwijt raken.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 04-05-2005 15:51]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-05-2005 15:51 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/



En dan wel de bovenste.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-05-2005 15:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 15:51 schreef CurseOfDeath het volgende:


En dan wel de bovenste.
Dat vind ik wel heel mooi. Ik heb het idd. wel eens gezien en ooit eens overwogen. maar er komt niets meer in mijn oren. been there done that.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-05-2005 15:53 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Ik vind het ook wel mooi, maar denk dat ik na straks drie gaatjes in elk oor te hebben, 1 boven in mn kraakbeen en een traguspiercing, het wel gehad heb met mn oren.


Bloodied by the thorns beside the leaves


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-05-2005 16:05 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Geneest een tongpiercing snel trouwens, iemand hier?

[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 04-05-2005 16:05]


Bloodied by the thorns beside the leaves


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-05-2005 16:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 16:05 schreef CurseOfDeath het volgende:
Geneest een tongpiercing snel trouwens, iemand hier?
volgens mij wel. Ik hoor van de mensen om me heen (die wel ballen hebben) dat het na 2 weken al helemaal normaal is.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-05-2005 16:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Je gaat toch geen tongpiercing nemen hè?


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-05-2005 16:10 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 4 mei 2005 16:07 schreef Cadaveria het volgende:
volgens mij wel. Ik hoor van de mensen om me heen (die wel ballen hebben) dat het na 2 weken al helemaal normaal is.

Oh dat zetten maakt me niks uit. Dat zelf doen zou ik alleen niet kunnen. Het is inderdaad niet slim je tong zelf te piercen, aangezien daar veel bloedvaten e.d. doorstromen.

quote:
Op 4 mei 2005 16:08 schreef Schaep het volgende:
Je gaat toch geen tongpiercing nemen hè?

Ooit Bram. Ooit. Als ik uit huis ben...


Bloodied by the thorns beside the leaves


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-05-2005 16:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 16:10 schreef CurseOfDeath het volgende:
Oh dat zetten maakt me niks uit. Dat zelf doen zou ik alleen niet kunnen. Het is inderdaad niet slim je tong zelf te piercen, aangezien daar veel bloedvaten e.d. doorstromen.


Ooit Bram. Ooit. Als ik uit huis ben...


Eerst van dat stinkhaar, en nu dit weer.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 04-05-2005 16:11 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 4 mei 2005 16:10 schreef Schaep het volgende:
Eerst van dat stinkhaar, en nu dit weer.



Bloodied by the thorns beside the leaves


Lies
Usericon van Lies
Posted 04-05-2005 17:33 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 15:50 schreef Cadaveria het volgende:
ik heb het oprekken van mijn oren zelf gedaan. ik had er eigenlijk helemaal geen last van.

Dat oprekken valt inderdaad heel erg goed mee. Heb die van mij ook zelf gedaan en die zijn nooit ontstoken geraakt of niets. Wel bij m'n linkeroor een stukje vel moeten wegsnijden toen ik van 4 naar 5 mm ging. Dat vond ik wel even vies, maar goed.

Van die industrial kan je knobbeltjes krijgen in je oor denk ik. En als je je kraakbeen te veel pierced, komt dat ook niet slim.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-05-2005 17:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 15:05 schreef EVILinetje het volgende:
ben op zoek naar een originele piercing, maar die bestaan blijkbaar niet meer.


Bmezine.com


Lies
Usericon van Lies
Posted 04-05-2005 17:56 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Erg origineel kan je die toch niet meer noemen hoor.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-05-2005 17:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 17:56 schreef Lies het volgende:
Erg origineel kan je die toch niet meer noemen hoor.


Joh..
Staan genoeg originele piercings tussen.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen