IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
Lies
Usericon van Lies
Posted 04-05-2005 17:59 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Tenzij de piercing door een haar gestoken is of boven je kop zweeft of iets dergelijks... nee.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-05-2005 18:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 17:59 schreef Lies het volgende:
Tenzij de piercing door een haar gestoken is of boven je kop zweeft of iets dergelijks... nee.


edit, wegens foutje uh oops enzo.

Hee maar ik weet wel een orignele piercing, waarom geen metalen buis door je hoofd piercen, linker oor in en rechter oor uit

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 04-05-2005 18:09]


Lies
Usericon van Lies
Posted 04-05-2005 18:06 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Jee, nu krijg ik nog een identiteitscrisis ook. Ik ben EVILinetje toch helemaal niet!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-05-2005 18:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 18:06 schreef Lies het volgende:
Jee, nu krijg ik nog een identiteitscrisis ook. Ik ben EVILinetje toch helemaal niet!


Ochjeetjemineetjedepeetje..
Jullie lijken ook allemaal op mekaar!

Nah zal ik eens lief editten dan zucht.. pff blah.. zucht..


Luthien20
Usericon van Luthien20
Posted 21-08-2006 11:06 by Luthien20 Wijzig reactieProfiel van Luthien20Quote dit bericht

- Navelpiercing
- Tongpiercing
- 2 Wenkbrauwpiercings
- Lippiercing

En binnenkort volgen er meerdere


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 21-08-2006 11:12 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

heb er op dit moment 24 maar ik heb er 27 gehad. Wil er weer eentje terug door mijn neusschot.


You suck and that's sad


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 21-08-2006 11:15 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Ik heb 12 oorbellen, 1 industrial en een conch in mijn oor en een 6 cm lange industrial horizontaal door mijn navel ( al zitten daar nu 2 losse sieraadjes in, iets comfortabeler, bewegingsvrijheid enzo )


Verrassend triviaal


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 21-08-2006 14:29 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Waarom zijn er twee open?


Disko Disko Partizani


Shadows & Rain
Usericon van Shadows & Rain
Posted 21-08-2006 20:03 by Shadows & Rain Wijzig reactieProfiel van Shadows & RainQuote dit bericht

Ik vind piercings wel vet, maar ze zijn 'het' niet meer voor mij.

Nu heb ik er 2 in mijn rechter wenkbrouw en eentje onder mijn lip. Ohja, en eentje in mijn tragus.

In totaal ben ik wel 15 piercings gehad, maar gelukkig niet op hetzelfde moment


blackdahlia
Brutal but Believable
Usericon van blackdahlia
Posted 21-08-2006 21:50 by blackdahlia Wijzig reactieProfiel van blackdahliaQuote dit bericht

Heeft iemand van jullie wel eens toestanden gehad rondom de piercings op het werk?

Toen mijn baas mij vroeg op een conferentie een presentatie te geven werd ik aangesproken op mijn (blijkbaar niet) representatieve voorkomen. Met name mijn piercings waren ineens een probleem!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-08-2006 21:53 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik heb daar gelukkig nog nooit last mee gehad.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 21-08-2006 21:54 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik moest mijn neuspiercing en oorbellen uitdoen (alleen de onderste mocht blijven zitten) en mijn ringen afdoen toen ik in een dierenwinkel werkte, want dat werkte shockerend. Terwijl ik een net neusknopje had (nu een bloemetje. yay! ) en ik mn haar vaak los had zodat je de bovenste oorbellen toch (bijna) niet zag en mijn ringen er slechts 4 waren en niets met doodshoofden erop ofzo. Maarja....

Nouja, niet piercingwaardig misschien maar heeft wel met sieraden te maken wat piercings uiteindelijk ook zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 21-08-2006 21:55]


Subtiel kamerolifantje


Nix
Usericon van Nix
Posted 21-08-2006 21:55 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Dat bloemetje is wel erg shockerend. Brrrrrrrrr!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-08-2006 21:59 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 21 augustus 2006 11:12 schreef killerbarbie het volgende:
heb er op dit moment 24 maar ik heb er 27 gehad. Wil er weer eentje terug door mijn neusschot.

Tel je ringetjes door je oren mee als piercings?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-08-2006 23:41 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 21:50 schreef blackdahlia het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens toestanden gehad rondom de piercings op het werk?

Toen mijn baas mij vroeg op een conferentie een presentatie te geven werd ik aangesproken op mijn (blijkbaar niet) representatieve voorkomen. Met name mijn piercings waren ineens een probleem!
Vreemd he.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Shadows & Rain
Usericon van Shadows & Rain
Posted 22-08-2006 11:49 by Shadows & Rain Wijzig reactieProfiel van Shadows & RainQuote dit bericht

Dat hypocriete gedoe mag wel wat minder.. piercings vinden ze meestal wel shockerend of niet reprenstatief, maar het word wel geacepteerd als die tutjes met vreselijke hoepel of kroonluchters in hun oren steken.


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 22-08-2006 13:03 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 21:59 schreef Leviathanica het volgende:
Tel je ringetjes door je oren mee als piercings?


bovenin wel. Onderin alleen als het stretchers zijn.


You suck and that's sad


blackdahlia
Brutal but Believable
Usericon van blackdahlia
Posted 22-08-2006 18:25 by blackdahlia Wijzig reactieProfiel van blackdahliaQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 11:49 schreef Shadows & Rain het volgende:
Dat hypocriete gedoe mag wel wat minder.. piercings vinden ze meestal wel shockerend of niet reprenstatief, maar het word wel geacepteerd als die tutjes met vreselijke hoepel of kroonluchters in hun oren steken.


Ja daar ben ik het mee eens. Live and let live! Er zijn zoveel andere dingen waar je je beter druk over kan maken.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2006 18:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

welkom in de échte wereld


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-08-2006 18:28 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 21:50 schreef blackdahlia het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens toestanden gehad rondom de piercings op het werk?

Toen mijn baas mij vroeg op een conferentie een presentatie te geven werd ik aangesproken op mijn (blijkbaar niet) representatieve voorkomen. Met name mijn piercings waren ineens een probleem!


Er is een tijd en plek voor alles. Als jij op een conferentie moet spreken en je chef vindt dat ze eruitmoeten dan heb je je daar aan te houden. Als het niet bevalt dan staat je volgens mij niks in de weg om een andere job te zoeken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


blackdahlia
Brutal but Believable
Usericon van blackdahlia
Posted 22-08-2006 18:29 by blackdahlia Wijzig reactieProfiel van blackdahliaQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2006 23:41 schreef Misanthrope het volgende:
Vreemd he.


Wat er vreemd aan was is de timing. Ik ben aangenomen mét piercings en werk er al heel lang. Er is geen beleid noch zijn er afspraken over wat representatief is.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-08-2006 18:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 18:29 schreef blackdahlia het volgende:
Wat er vreemd aan was is de timing. Ik ben aangenomen mét piercings en werk er al heel lang. Er is geen beleid noch zijn er afspraken over wat representatief is.


Niks vreemds dus. Je bent waarschijnlijk op een interne functie aangenomen waar het idd minder uitmaakt. Voorwaarde om externe communicatie te plegen (conferentie) was om het metaal uit je gezicht te halen. Dat lijkt me niet zo moeilijk om te vatten.


Maar ja..er zijn meer mensen die het lastig vinden om priveuitingen en hun werk gescheiden te houden. Want daar gaat het eigenlijk om.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 22-08-2006 18:32 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 11:49 schreef Shadows & Rain het volgende:
Dat hypocriete gedoe mag wel wat minder.. piercings vinden ze meestal wel shockerend of niet reprenstatief, maar het word wel geacepteerd als die tutjes met vreselijke hoepel of kroonluchters in hun oren steken.

Kroonluchters vind ik nog altijd sympathieker overkomen dan stiereneusringen, kanibaallellen en nog van dat fraais. Hoepeltjes zijn HOT.


mvg wk10


blackdahlia
Brutal but Believable
Usericon van blackdahlia
Posted 22-08-2006 18:41 by blackdahlia Wijzig reactieProfiel van blackdahliaQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 18:32 schreef Chelman het volgende:
Niks vreemds dus. Je bent waarschijnlijk op een interne functie aangenomen waar het idd minder uitmaakt. Voorwaarde om externe communicatie te plegen (conferentie) was om het metaal uit je gezicht te halen. Dat lijkt me niet zo moeilijk om te vatten.


Maar ja..er zijn meer mensen die het lastig vinden om priveuitingen en hun werk gescheiden te houden. Want daar gaat het eigenlijk om.


Precies daar gaat het om: de ruimte om jezelf te zijn! Blijbaar moet ik, om mijn functie op dit niveau voort te zetten, mij aanpassen. Het is alsof ik een bepaalde mate van persoonlijke vrijheid moet inleveren en dat gaat met moeite en protest.

Overigens kan een leidingggevende, bij het ontbreken van vaste afspraken, geen bindende opdrachten geven om piercings te verwijderen. Na een gesprek, hoefde dat dus ook niet!


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 22-08-2006 18:44 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Mijn werkgever vind mijn opgeblazen kop niet representatief. Wat moet ik nu?


Nog zo stoere internet warrior.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen