IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
blackdahlia
Brutal but Believable
Usericon van blackdahlia
Posted 22-08-2006 18:47 by blackdahlia Wijzig reactieProfiel van blackdahliaQuote dit bericht

Puist uitknijpen?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-08-2006 19:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 18:41 schreef blackdahlia het volgende:
Precies daar gaat het om: de ruimte om jezelf te zijn! Blijbaar moet ik, om mijn functie op dit niveau voort te zetten, mij aanpassen. Het is alsof ik een bepaalde mate van persoonlijke vrijheid moet inleveren en dat gaat met moeite en protest.


Prive doe je thuis. Op je werk hoor je je proefsioneel te gedragen. Op je werk zit je niet 'om je zelf te zijn'. Jzelf zijn doe je maar in de kroeg.
quote:

Overigens kan een leidingggevende, bij het ontbreken van vaste afspraken, geen bindende opdrachten geven om piercings te verwijderen. Na een gesprek, hoefde dat dus ook niet!
Ik zou je op een andere manier weggewerkt hebben....nou...vooropgesteld dat ik je uberhaupt wel aangenomen had.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 19:37 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Een heleboel doen toch hun piercings uit op een sollicitatiegesprek. Als je ze daarna weer in doet is dat dan een geldige reden voor ontslag?

En ik kan het begrijpen dat als je een publiekelijke functie bekleed dat piercings mensen afschrikken, en daar mag de baas best wat van zeggen. Thuis en op school kun je jezelf zijn, op het werk zoals chelman al zei vind ik dat je profesioneel over hoort te komen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-08-2006 19:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

wat, Chelman ? kom op man......zeg ons hoe ?? wees dan ook niet zo flauw man.


Fuck the world and fuck you


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-08-2006 19:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Jamaar, het bedrijf draait toch om de werknemer! Wie is de baas dan om te zeggen dat de werknemer er niet representatief voor het bedrijf uitziet!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-08-2006 19:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 19:38 schreef mental het volgende:
wat, Chelman ? kom op man......zeg ons hoe ?? wees dan ook niet zo flauw man.
Een te dikke pens, die een slechte invloed heeft op andere werknemers.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 19:41 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 19:38 schreef Misanthrope het volgende:
Jamaar, het bedrijf draait toch om de werknemer! Wie is de baas dan om te zeggen dat de werknemer er niet representatief voor het bedrijf uitziet!


De werkgever. Als zo man denkt dat dat mensen afschrikt dan heeft hij toch het goede recht om daar wat van te zeggen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-08-2006 19:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 19:41 schreef Smoochy het volgende:
De werkgever. Als zo man denkt dat dat mensen afschrikt dan heeft hij toch het goede recht om daar wat van te zeggen.
Dude, ik ben kapitalistischer dan kapitalistisch. Ik sta aan de kant van de werkgever.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-08-2006 19:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 19:37 schreef Smoochy het volgende:
En ik kan het begrijpen dat als je een publiekelijke functie bekleed dat piercings mensen afschrikken, en daar mag de baas best wat van zeggen. Thuis en op school kun je jezelf zijn, op het werk zoals chelman al zei vind ik dat je profesioneel over hoort te komen.

Precies. Een pak of op zijn minst een nette broek en overhemd zijn vaak vereist niet omdat ze zo gaaf zijn maar omdat ze netjes, verzorgd en BOVENAL neutraal zijn.

Uiten doe je thuis.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 20:02 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 19:57 schreef Chelman het volgende:
Precies. Een pak of op zijn minst een nette broek en overhemd zijn vaak vereist niet omdat ze zo gaaf zijn maar omdat ze netjes, verzorgd en BOVENAL neutraal zijn.

Uiten doe je thuis.


idd ik kocht ook nette schoenen en overhemden voor me werk. Dat zag ik dan ook puur als werkkleding. Thuis deed ik me eigen kloffie wel weer aan. En zo hoort het ook. Maar ik moet toegeven, toen ik 16 was ik ook zoiets had van ach mensen moeten me nemen zoals ik ben zo niet fuck them. Maar als je ouder wordt, wordt je ook wijzer tenminste zeggen ze..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 22-08-2006 21:26 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

ik bleef gisteren haken aan mijn piercing en toen was ik bang dattie een stuk uitgescheurd was. Maar niks van dat gelukkig surfacepiercing ftw


You suck and that's sad


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 22-08-2006 21:29 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht



"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 22-08-2006 21:31 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

zeg dan niks ofzo


You suck and that's sad


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 22-08-2006 21:34 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

vraag dan geen aandacht meid


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 22-08-2006 21:35 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 21:35 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Bitchfight..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 22-08-2006 21:35 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

nee, dat kan jij beter.
Maargoed, even OT ipv dat jij het topic weer gaat verneuken met onzinnige en vooral nutteloze opmerkingen:

Ijsje, 8 mm's kopen??


You suck and that's sad


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2006 21:36 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik?...een topic verneuken...pls


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 22-08-2006 21:36 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 22 augustus 2006 21:35 schreef Smoochy het volgende:
Bitchfight..



killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 22-08-2006 21:37 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 21:36 schreef Smoochy het volgende:
Ik?...een topic verneuken...pls


neehee jij toch niet


You suck and that's sad


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-08-2006 22:56 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Smoochy doet meteen het hele forum

Foto's van de uitgerukte piercing !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 23-08-2006 15:56 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2006 22:56 schreef Argus het volgende:
Smoochy doet meteen het hele forum

Foto's van de uitgerukte piercing !


Ja! Zulks ter lering ende vermaeck!


Verrassend triviaal


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 23-08-2006 15:57 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

hij is niet totaal uitgerukt hij deed wel flink veel auuuuuuw maar zit nog mooi erin....zonder bloed/pus en andere toestanden


You suck and that's sad


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 23-08-2006 15:58 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

*teleurstelling*


Verrassend triviaal


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 23-08-2006 15:59 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

sorry heur ik zal de volgende keer wat bruter blijven haken


You suck and that's sad


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen