IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
Sassette
Usericon van Sassette
Posted 02-11-2001 16:42 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 2 november 2001 13:30 schreef Lady Rose het volgende:
Ik wil al heel lang een piercing door mijn tong en waarschijnlijk laat ik die binnenkort een keer zetten. Verder draag ik geen oorbellen en heb ik van moedernatuur al een "piercing" onder me lip gekregen. Ik heb namelijk een hele mooie moedervlek op dit plaats zitten

Is het dan niet nu tijd om er een te laten zetten. Je hebt nu vakantie kan het rustig genezen en word je baas ook niet kwaad dat je niet kunt praten.

[Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 02-11-2001 17:00]


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-11-2001 16:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 november 2001 21:31 schreef Sassette het volgende:
Ik heb er twee in mijn neus. (links) een in mijn rechter wenkbrauw, 1 onder mijn lip, 1 in mijn navel en 16 in m'n oren(7 links en 9 rechts)


een echte METALhead dus


Je moeder.


HJBS
Usericon van HJBS
Posted 02-11-2001 17:46 by HJBS Wijzig reactieProfiel van HJBSQuote dit berichthttp://www.obscenery.myweb.nl

Ik heb er 6 in m'n oren (Had er 7 in, maar eentje is dichtgegroeid. )

En ik had een wenkbrauw piercing maar die heb ik uitgedaan, was lastig als helmdrager



7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-01-2004 13:11 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Zo, ik blaas dit topic ff nieuw leven in. Ik heb 4 gewone oorbellen, boven in het oor heb ik een oorbel. Voor de rest heb ik een neuspiercing (ringetje), een tongpiercing, een lippiercing (ringetje)en een piercing onder mijn andere lippiercing (knopje)



Zo, letterlijk een metalhead of niet?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2004 13:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik vind piercings gay.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-01-2004 13:23 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 13:22 schreef Chelman het volgende:
Ik vind piercings gay.


Ik niet. Waarom vind je ze gay dan?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2004 13:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 13:23 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Ik niet. Waarom vind je ze gay dan?
Omdat de piercer zijn aars niet wilde dichtpiercen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2004 13:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 13:23 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Ik niet. Waarom vind je ze gay dan?


Ik vind de lichaam van een vrouw of man (geen flauwe opmerkingen a.u.b. ) in de natuurlijke staat, veel mooier dan met allemaal metaal erin.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2004 13:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 13:23 schreef Jenje het volgende:
Omdat de piercer zijn aars niet wilde dichtpiercen


He Steve-O!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-01-2004 13:25 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 13:24 schreef Chelman het volgende:
He Steve-O!



Die aflevering was echt lachuh!



Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 09-01-2004 13:28 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Vind een vrouw mooi met of zonder piercings. Heb echter wel een pesthekel aan lip,tong en kin piercings. Een dame met piercings (ringetjes) aan de oren, neus en/of tepels kan echter wel verdomd sexy zijn. Zolang het maar niet overdreven is.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 09-01-2004 13:29 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Ik heb neus,tong-en navelpiercing en ben er nog steeds blij mee
ik zou t ook wel op een andere plek maar dat durf ik niet



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2004 13:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb al genoeg gaten in me lichaam waar onzin uitkomt ...


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-01-2004 13:31 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 13:29 schreef Mirandarijntje het volgende:
Ik heb neus,tong-en navelpiercing en ben er nog steeds blij mee
ik zou t ook wel op een andere plek maar dat durf ik niet


Op welke andere plek dan??



Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 09-01-2004 13:32 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 9 januari 2004 13:31 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Op welke andere plek dan??


jaaaa, dat zou je wel willen weten he



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2004 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*legt broodje kaas eventjes weg*


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-01-2004 13:34 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 13:32 schreef Mirandarijntje het volgende:
jaaaa, dat zou je wel willen weten he


Jaha, natuurlijk!!! Alhoewel ikzelf er waarschijnlijk geen meer bij ga laten zetten. De volgende stap is: een tattoo. Ontwerp is in de maak. Wordt een zwaard met een slang eromheen, ga ik onderaan mn rug laten zetten!



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2004 13:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 13:32 schreef Mirandarijntje het volgende:
jaaaa, dat zou je wel willen weten he



niet 'daar'onder hoop ik?!?!?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 09-01-2004 13:39 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 9 januari 2004 13:34 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Jaha, natuurlijk!!! Alhoewel ikzelf er waarschijnlijk geen meer bij ga laten zetten. De volgende stap is: een tattoo. Ontwerp is in de maak. Wordt een zwaard met een slang eromheen, ga ik onderaan mn rug laten zetten!


ook errug gaaf, vind tattoo's onderaan de rug zowieso mooi, bijv. die tribals



7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-01-2004 13:41 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Ik vind het ook mooi, maar ik vind tribals een beetje afgezaagd. Bovendien moet een tattoo voor mij ook een bepaalde betekenis hebben....



Hagal
Usericon van Hagal
Posted 09-01-2004 13:42 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Ik had er tot gisteren in beide neusvleugels 1, maar er is er 1 uitgevallen en krijg hem er niet meer in. Nu is mijn neus helemaal rood van het prikken
Voorderest heb ik er 1 in mijn navel (aan de onderkant van mijn navel) en 1 in mijn tong. In mijn oren heb ik een paar piercingstaafjes geduwd en ik ga binnekort mijn tepelpiercing weer herzetten. Ik wil graag nog wel een *Madonna* (schuin boven mijn lip zon knopje) maar ik neem het niet in verband met werk, misschien later wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 09-01-2004 13:43]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-01-2004 13:46 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 13:42 schreef Hagal het volgende:
Ik had er tot gisteren in beide neusvleugels 1, maar er is er 1 uitgevallen en krijg hem er niet meer in. Nu is mijn neus helemaal rood van het prikken
Voorderest heb ik er 1 in mijn navel (aan de onderkant van mijn navel) en 1 in mijn tong. In mijn oren heb ik een paar piercingstaafjes geduwd en ik ga binnekort mijn tepelpiercing weer herzetten. Ik wil graag nog wel een *Madonna* (schuin boven mijn lip zon knopje) maar ik neem het niet in verband met werk, misschien later wel.


Pak een naald, kook die (voor de hygiene) en druk de naald erdoor. Haal de naald er daarna uit en druk het knopje erin. Zo'n madonna piercing moet je wel staan vind ik. Het staat namelijk niet iedereen.



Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 09-01-2004 14:01 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 9 januari 2004 13:39 schreef Chelman het volgende:
niet 'daar'onder hoop ik?!?!?


ik vind t wel mooi en vind t ook wel wat hebben



Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 09-01-2004 14:02 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 9 januari 2004 13:41 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Ik vind het ook mooi, maar ik vind tribals een beetje afgezaagd. Bovendien moet een tattoo voor mij ook een bepaalde betekenis hebben....


daar heb je ook gelijk in, ben ik met je eens



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2004 14:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 14:01 schreef Mirandarijntje het volgende:
ik vind t wel mooi en vind t ook wel wat hebben



Ik zou bang zijn dat ik zou blijven haken dan. (in het algemeen gesproken dan he )


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen