IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 18-09-2007 20:22 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 20:19 schreef MMayo het volgende:
Dat bloederige deel heb ik ook gehad bij een van mijn helix piercings, bleef wel een week bloeden (omdat ik er op sliep). Ga je de piercing er helemaal uithalen?


Ik weet niet of het nodig is om 'm er helemaal uit te halen. Een langer staafje is ook al een goede oplossing, maar omdat ie zo kenkerscheef is hoop ik dan niet dat het ding tegen mijn hoofd aan prikt.

Ik vond het al vreemd dat de piercer vertelde dat een conchpiercing pijnlijk is en het een lange genezingstijd heeft. Was bij het andere exemplaar namelijk niet zo. Waarschijnlijk geldt het alleen voor piercings die je bij hun laat zetten.


Verrassend triviaal


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-09-2007 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarom ben je daar heen gegeaan dan?

Als ik de vergelijking met tattoo's trek betaal ik liever wat meer zodat ik bij mijn favo tatooeerder ben ..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-09-2007 20:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 20:22 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ik weet niet of het nodig is om 'm er helemaal uit te halen. Een langer staafje is ook al een goede oplossing, maar omdat ie zo kenkerscheef is hoop ik dan niet dat het ding tegen mijn hoofd aan prikt.

Ik vond het al vreemd dat de piercer vertelde dat een conchpiercing pijnlijk is en het een lange genezingstijd heeft. Was bij het andere exemplaar namelijk niet zo. Waarschijnlijk geldt het alleen voor piercings die je bij hun laat zetten.


Welke piercer ben je geweest dan?


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 18-09-2007 20:25 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 20:23 schreef Jenje het volgende:
Waarom ben je daar heen gegeaan dan?

Als ik de vergelijking met tattoo's trek betaal ik liever wat meer zodat ik bij mijn favo tatooeerder ben ..

Omdat er ook mensen zijn die er zeer tevreden over zijn. Ze hebben op zich een goede naam.
Morgen gewoon naar mijn eigen piercer, wel zo veilig (en verdomme, nog goedkoper ook!)

@ Mmayo: Queen of Rings, Rotterdam.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 18-09-2007 20:26]


Verrassend triviaal


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-09-2007 20:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2007 20:25 schreef Ohneschwanz het volgende:
@ Mmayo: Queen of Rings, Rotterdam.


Hmz, die schijnt wel goed te zijn. Stom dan, zoiets! Nouja ik ga zelf altijd naar Spike & Inky in Zwolle.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 18-09-2007 20:30]


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 19-09-2007 20:23 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Zo, er vandaag een langer staafje in laten zetten. Nu is het kloppende gevoel in ieder geval weg.
Volgens mij ben ik er gewoon ziek van. Die klieren in mijn nek aan die kant zijn dik, ik heb een vage blauwe plek van achter mijn oor richting mijn kaak lopen en ben wat koortsig. Leuk joh, lichaamsdecoratie


Verrassend triviaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-09-2007 20:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

bij een conchpiercing is hij toch door het kraakbeen heen? kraakbeen duurt erg veel langer om dicht te groeien. normale piercing iets van 6 weken, terwijl een kraakbeen piercing 3 tot 9 maanden duurt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 19-09-2007 20:30 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Dat verschilt nogal. Mijn andere conchpiercing was binnen een maand al zo goed als genezen.
Mijn industrial, wat ook kraakbeen is, deed er inderdaad een half jaartje over.


Verrassend triviaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-09-2007 20:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm dan heb je misschien wat ongeluk of een minder schone piercbeurt gehad.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 19-09-2007 20:33 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2007 20:32 schreef ElitE het volgende:
hmm dan heb je misschien wat ongeluk of een minder schone piercbeurt gehad.

Zie vorige posts. Scheef gezet, met een te kort staafje.


Verrassend triviaal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-09-2007 20:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah okee dat is wel even balen dan. Nouja gewoon honing met peper erop smeren, dat werkt ontsmettend


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-09-2007 20:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Calendulan spray is minder plakkerig


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-09-2007 20:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

en daarmee werkt het ook minder, hoe meer het plakt hoe beter, ook hier kan ducktape de situatie redden.


ducktape, omdat ik het waard ben!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


slome
Usericon van slome
Posted 19-09-2007 22:32 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2007 20:55 schreef ElitE het volgende:
omdat ik het waard ben!





MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-09-2007 22:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2007 20:55 schreef ElitE het volgende:
ducktape, omdat ik het waard ben!



Ik vind jou het ook wel waard om je te duct-tapen hoor


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-09-2007 23:25 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik heb zo nu en dan echt wel weer zin om gepierced, getatoëerd of geverfd te worden, maar dat zijn meer rebelse impulsen waar ik niet aan toegeef.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 25-09-2007 20:25 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

@Schaep; Hoe zit het nou met je plannen voor je wenkbrauwpiercing?
@Ohneschwanz; Djies!!
Dat lijkt me niet oké nee.
Laat die piercer voor de rest ook maar links liggen, jugh!
Zou hem er niet uithalen als ik jou was.
Je hebt dan de kans dat de 'ontsteking' naar binnen toe slaat. Zou er even mee naar een GOEDE piercer.
Heb wel meer slechte verhalen gehoord over Queen of Rings.

Ik ben weer van 10mm naar 8mm gegaan.
Vond 10mm te groot voor mijn mini lellen. Slaap nu zonder plug/tunnel erin, zodat t gaatje weer wat terug krimpt.
Leuke is dat, als ik met t uitgaan ofzo, wel 10mm in wil, ze er zo inkunnen.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 25-09-2007 20:29]


Disko Disko Partizani


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-09-2007 2:07 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 20:25 schreef IJsregen het volgende:
@Schaep; Hoe zit het nou met je plannen voor je wenkbrauwpiercing?


Ik denk niet meer dat het hem gaat worden, hoewel ik er zo af en toe nog wel over twijfel.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-09-2007 15:18 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Nounou! Afhaker!


Disko Disko Partizani


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 27-09-2007 15:20 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

quote:
Op 19 september 2007 20:55 schreef ElitE het volgende:
en daarmee werkt het ook minder, hoe meer het plakt hoe beter, ook hier kan ducktape de situatie redden.


ducktape, omdat ik het waard ben!

eendenband?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-09-2007 15:21 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2007 15:18 schreef IJsregen het volgende:
Nounou! Afhaker!


Haha, was het beter met ja?

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 27-09-2007 15:21]


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-09-2007 15:30 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Natuurlijk! Haha!


Disko Disko Partizani


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-09-2007 15:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nou ja, mijn vader is wel twee keer weer begonnen met roken, dus opzich heb ik er nog één van hem te goed, maar ik weet nog niet of ik het zelf wel beter vond.



Toen was ik natuurlijk wel redelijk sexy. Met mijn bochel.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 28-09-2007 18:06 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

*mopper mopper*
Grr.. stomme conchpiercing!
Moest vandaag langs de huisarts voor controle omdat ondanks de antibiotica zooi de zwelling niet weg gaat en de ontsteking zich uitbreid tot in mijn gehoorgang. Als het maandag niet beter is word ik doorverwezen.
Ik vind het zelf allemaal reuze meevallen, maar de huisarts is bang dat er een bacterie in mijn kraakbeen gaat zitten, als dat gebeurd 'ben je de lul'. Hmm okee..
Dilemma: uithalen of niet uithalen? Als ik de piercing eruit haal kan de zooi er niet meer uit, als ik 'm erin laat kan het zijn dat de antibiotica geen vat heeft op een bacterie die op het staal kan zitten.
*twijfel*


Verrassend triviaal


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 28-09-2007 18:14 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik zou hem eruit halen, er zijn genoeg plekken over die je kan piercen. Doe dat dan wel bij goede piercers in het vervolg



Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen