IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-01-2004 14:07 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik heb ook al een aantal piercings, maar dat had ik al verteld.
En ik heb een grote vleermuis onder op mijn rug staan. Ik ben met een idee voor mijn bovenrug bezig.
Als het mag van mijn a.s. baas dan neem ik nog wel een lippiercing. Ringetje...gaaf...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-01-2004 14:08 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 9 januari 2004 14:07 schreef zillah-morte het volgende:
Ik heb ook al een aantal piercings, maar dat had ik al verteld.
En ik heb een grote vleermuis onder op mijn rug staan. Ik ben met een idee voor mijn bovenrug bezig.
Als het mag van mijn a.s. baas dan neem ik nog wel een lippiercing. Ringetje...gaaf...


Waar ga je dan werken?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 09-01-2004 14:11 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 9 januari 2004 14:03 schreef Chelman het volgende:

Ik zou bang zijn dat ik zou blijven haken dan. (in het algemeen gesproken dan he )


Hahahahaha



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 09-01-2004 14:19 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 9 januari 2004 14:08 schreef Leviathanica het volgende:
Waar ga je dan werken?


Uwv (oude gak)... Dusch ik hoop dat het mag


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-01-2004 14:21 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik had een tepelpiercing maar die werd ik best zat dus maar verwijderd met grof geweld...ahum


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-01-2004 14:30 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 14:21 schreef invictis het volgende:
ik had een tepelpiercing maar die werd ik best zat dus maar verwijderd met grof geweld...ahum


Hey Invic!! Hoe is dat gebeurd dan?? Kun jij toevallig goed tekenen? Ik heb nog iemand nodig naast degene die er al mee bezig is om het te tekenen, kan ik ze vergelijken!



Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 09-01-2004 14:35 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 9 januari 2004 14:19 schreef zillah-morte het volgende:
Uwv (oude gak)... Dusch ik hoop dat het mag


hahaha, ga je bij UWV werken,leuk ik werk nl. ook bij de UWV maar dan de afdeling USZO,in Heerlen, in feb. wordt t 3 jaar ...eerst uitkeringen gedaan en nu tijdelijk aan t uithelpen bij de electronische postverwerking...neus-en tongpiercing is beide geen probleem ...dus...

Ik hoop dus voor je dat ze t goedvinden



7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-01-2004 14:37 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Bij schoonmaakwerk maken ze er ook geen probleem van gelukkig. Maar het is wel moeilijk om aan een baan te komen als je piercings en/of tattoo's hebt...



Hagal
Usericon van Hagal
Posted 09-01-2004 15:31 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 13:46 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Pak een naald, kook die (voor de hygiene) en druk de naald erdoor. Haal de naald er daarna uit en druk het knopje erin. Zo'n madonna piercing moet je wel staan vind ik. Het staat namelijk niet iedereen.


nah ik laat hem eruit, laat hem nog weleens overnieuw zetten.

En een madonna staat mij wel


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2004 15:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 14:37 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Bij schoonmaakwerk maken ze er ook geen probleem van gelukkig. Maar het is wel moeilijk om aan een baan te komen als je piercings en/of tattoo's hebt...


Als je zichtbare piercings/tattoo's hebt kan ik me er prima iets bij voorstellen. Je bent daar om te werken en niet om je 'persoonlijkheid te uiten', dit geldt zeker voor representatieve en/of klantcontact functies.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-01-2004 15:49 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik werk in een kledingwinkel en mijn piercings zijn daar geen probleem.
Ik heb een neusring, een lippiercing (een ring) en iets van 20 oorringen.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 09-01-2004 15:49]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 09-01-2004 16:02 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

ik heb een schattig klein vlindertje links boven in mijn oor


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-01-2004 16:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 13:41 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Ik vind het ook mooi, maar ik vind tribals een beetje afgezaagd. Bovendien moet een tattoo voor mij ook een bepaalde betekenis hebben....

een zwaard met een slang niet


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2004 16:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 16:38 schreef ghoulliette het volgende:
een zwaard met een slang niet
goh eindelijk een keer met je eens ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-01-2004 16:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 16:38 schreef Jenje het volgende:
goh eindelijk een keer met je eens ...




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2004 16:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niet doorvertellen ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2004 16:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ghouliette en Jenje waren het ergens over.....sorry ik zou het niet vertellen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 09-01-2004 17:43 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:

Als je zichtbare piercings/tattoo's hebt kan ik me er prima iets bij voorstellen. Je bent daar om te werken en niet om je 'persoonlijkheid te uiten', dit geldt zeker voor representatieve en/of klantcontact functies.


Ach, tegenwoordig wordt er veel getollereerd op het werk. Ikzelf sta voor de klas, en heb een wenkbrauwpiercing, een piercing in mn kin en 2 oorbellen in mn linker oor. En daar doen ze helemaal niet moeilijk over.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2004 17:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Daarom stuur ik mijn kinderen later naar een priveschool.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 09-01-2004 17:51 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 9 januari 2004 17:45 schreef Chelman het volgende:
Daarom stuur ik mijn kinderen later naar een priveschool.


Juist! Stel je voor dat je kinderen in aanraking komen met personen die een piercing hebben.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-01-2004 17:51 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ze zouden jou moeten piercen, aan een grote botte staak


Bruce Banner


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-01-2004 17:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 17:51 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ze zouden jou moeten piercen, aan een grote botte staak




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-01-2004 18:24 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 16:38 schreef ghoulliette het volgende:
een zwaard met een slang niet


voor mij wel, staat voor vruchtbaarheid=slang en zwaard voor mij voor bescherming, maar de slang erbij nog extra



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-01-2004 18:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 18:24 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
voor mij wel, staat voor vruchtbaarheid=slang en zwaard voor mij voor bescherming, maar de slang erbij nog extra

Ik denk dat 9 van de 10 die een zwaard & slang hebben die betekenis eraan plakken aangezien dat de standaard betekenis is ....


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 09-01-2004 18:32 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 18:25 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat 9 van de 10 die een zwaard & slang hebben die betekenis eraan plakken aangezien dat de standaard betekenis is ....


Dat maakt mij niet uit, ik vind het mooi. Ik heb zo mn eigen betekenis eraan geplakt. Bovendien heb ik mn hele leven al wat met slangen, geweldige beesten!



Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen