IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
Nar'Hyarmen
zonnetje
Usericon van Nar'Hyarmen
Posted 23-07-2004 12:20 by Nar'Hyarmen Wijzig reactieProfiel van Nar'HyarmenQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2004 1:05 schreef zillah-morte het volgende:
Nou dat hoopte ik dus ook, NIET DUS



hehe ik ook ik denk, 1 week geen ongezond eten, maar toen vond ik het waterijs uit

maar goed, mijn tongpiercing zit wel best voor op mijn tong, maar een ring zou echt niet passen! (en een 2de ook niet, te kleine tong...)


O'er the surging flood of sea my spirit flies...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-07-2004 17:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 0:28 schreef Gunman het volgende:
Beetje opletten dat dat mooi door of achter de tepel zit, want dat kan er blijkbaar nogal snel uit groeien.

Eigenlijk kan de piercer daar beter opletten


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 23-07-2004 18:35 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 7:46 schreef darkforrest het volgende:
vanwaar die wijsheid Gunman?



I really don't wanna know....

*wordt misselijk en rilt*



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-07-2004 19:57 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 7:46 schreef darkforrest het volgende:
vanwaar die wijsheid Gunman?

Vriendenkrin, kennissen, even een babbel in het café,...zelf niet nee...

Ik heb ooit prul gehad met twee ringen bovenin mijn rechteroor te laten schieten,....de tweede veroorzaakte een onsteking die wel genas, maar een groei van wild vlees veroorzaakte, ...lekker laten afsmeulen
Genoeg gedoe, en die dingen zaten niet lekker onder mijn motorhelm.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 23-07-2004 21:25 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

ik heb een ringetje in me tong...
ghe ghe, niet door de tong, maar eronder, door die pees die daar zit. die is echt meesterlijk! ik lig soms helemaal dubbel van het lachen van dat ding haha


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-07-2004 21:28 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik hoorde net van m'n vader dat ze geen piercings meer zetten bij personen onder de 18. Is dat zo?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 23-07-2004 21:30 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

is dat niet alleen met ouderlijke toestemming?



cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 23-07-2004 21:31 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 21:28 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik hoorde net van m'n vader dat ze geen piercings meer zetten bij personen onder de 18. Is dat zo?


haha ik denk dat hij dat zegt zodat je geen piercing zet. ik heb (dat was wel vorig jaar) een piercing gezet in heerenveen, bij studio flash. ik was ook nog geen 18, niks geen gezeur. volgens mij vragen ze in zwolle bij psychedelic inc (of ink ofzo) ook geen leeftijd, maar dat weet ik niet zeker.
maar van de wet mogen ze niet piercen onder de 18... dus daar heb je pa het denk ik van!


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-07-2004 21:34 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 21:31 schreef cerridwen het volgende:
haha ik denk dat hij dat zegt zodat je geen piercing zet. ik heb (dat was wel vorig jaar) een piercing gezet in heerenveen, bij studio flash. ik was ook nog geen 18, niks geen gezeur. volgens mij vragen ze in zwolle bij psychedelic inc (of ink ofzo) ook geen leeftijd, maar dat weet ik niet zeker.
maar van de wet mogen ze niet piercen onder de 18... dus daar heb je pa het denk ik van!


okee, thnx. Zal morgen wel eens gaan horen bij de Piercing shop.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 23-07-2004 21:36 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 21:34 schreef VodeVilicious het volgende:
okee, thnx. Zal morgen wel eens gaan horen bij de Piercing shop.


misschien is het slimmer om te bellen ofzo. op die manier, weten ze niet hoe je eruit ziet. en wil je het later toch nog proberen, en ze denken dat je wel 18 ben (en vragen er dus niet naar) heb je mazzel gehad. als ze dus al weten dat je geen 18 ben, en ze letten er wel op kun je het zoiezo al schudden.


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-07-2004 21:38 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Mwah, dat is geen probleem. Die gast is een vriend van de famillie en kent mij ook.

Ik heb er al eens een neuspiercing laten zetten maar dat is al iets meer dan een jaar geleden.

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 23-07-2004 21:39]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-07-2004 21:53 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ik heb ook een neuspiercing. heb m al een jaartje of 7. ik heb er twee gehad (nee niet a la lenny, twee achter elkaar) en dat was best wel gaaf, ware het niet dat die tweede ontiegelijk begon te ontsteken. nverder zou ik wel een lippiercing willen maar dat kan ik niet maken met mijn werk (horeca) en ik ben doodsbenauwd voor naalden. een piercing in dat velletje aan de binnenkant van je bovenlip vind ik trouwens ook wel gaaf.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 23-07-2004 21:58 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 21:53 schreef watery black het volgende:
ik heb ook een neuspiercing. heb m al een jaartje of 7. ik heb er twee gehad (nee niet a la lenny, twee achter elkaar) en dat was best wel gaaf, ware het niet dat die tweede ontiegelijk begon te ontsteken. nverder zou ik wel een lippiercing willen maar dat kan ik niet maken met mijn werk (horeca) en ik ben doodsbenauwd voor naalden. een piercing in dat velletje aan de binnenkant van je bovenlip vind ik trouwens ook wel gaaf.


die boven in je lip vind ik er echt niet uit zien, als je lacht, en je kijkt van ver weg lijkt het net alsof je tand verrot is...


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 23-07-2004 21:59 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ik heb ook wel eens (op tv) een tandvlees piercing gezien. dat lijkt mij echt pijnlijk



watery black
Usericon van watery black
Posted 23-07-2004 22:01 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

zo'n botje door je neus is ook wel ruig....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 23-07-2004 22:01 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 21:28 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik hoorde net van m'n vader dat ze geen piercings meer zetten bij personen onder de 18. Is dat zo?

Mag best hoor. Ik ben eergisteren nog met een vriendin van me naar de piercing pro in enschede geweest. En ze is ook nog maar 16.


wuust robuust


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-07-2004 22:06 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 22:01 schreef Morbidaeth het volgende:
Mag best hoor. Ik ben eergisteren nog met een vriendin van me naar de piercing pro in enschede geweest. En ze is ook nog maar 16.


Oh, okay. Thnx.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 23-07-2004 22:12 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 22:06 schreef VodeVilicious het volgende:
Oh, okay. Thnx.



wuust robuust


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 23-07-2004 22:12 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 22:01 schreef watery black het volgende:
zo'n botje door je neus is ook wel ruig....


De Flintstones?


Hatsjikidee!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-07-2004 22:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik wil een denneboom en een roestig zwaard door mijn lichaam laten piercen om een levend eerbetoon aan de black met0l te vormen.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 23-07-2004 22:30 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 22:27 schreef Snaack het volgende:
ik wil een denneboom en een roestig zwaard door mijn lichaam laten piercen om een levend eerbetoon aan de black met0l te vormen.


mag ik het doen? ik weet wel een geschikt plekje


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 23-07-2004 22:36 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 22:27 schreef Snaack het volgende:
ik wil een denneboom en een roestig zwaard door mijn lichaam laten piercen om een levend eerbetoon aan de black met0l te vormen.


Doe er dan ook gelijk een afgebrande kerktoren bij


Hatsjikidee!


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-07-2004 22:39 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

hoef je niet eens te piercen. dat zwaard pierced zichzelf wel en die denneboom steek je hgewoon in zn reet.




[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 23-07-2004 22:39]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 23-07-2004 22:41 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 22:36 schreef Unholy Mary het volgende:
Doe er dan ook gelijk een afgebrande kerktoren bij


en die zetten we op zn hoofd.
lol


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2004 20:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ben gewoon mijn navel piercing kwijt geraakt, ergens tussen gisteravond en vanmiddag....... wel zonde, heb er maar een andere ingedaan.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen