IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Oak, Hollandsche NSBM Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 23-03-2004 14:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:14 schreef Manifest het volgende:
Heidendom werd door NS toch alleen voor propaganda doeleinden gebruikt?


Het schijnt dat de SS enzo, in het begin dat toch wel een stuk serieuser nam dan propaganda. De SS soldaten kregen echt les over de ethiek en dergelijke van de voorchristelijke religieuse aspecten van de germaanse cultuur. Daarom hadden se runes als symbool, en daarom braken ze alles af wat christelijk was.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 14:21 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 13:37 schreef Phlegyas het volgende:
Als er iemand de joden onderdrukten waren het de christenen wel, christendom-> ns


Niet alleen de christenen; Denk maar aan de Romeinen en Egyptenaren.


Verder vind ik het vereren van ome Adolf een beetje dubieus. Ik ben het best eens met veel van zijn standpunten/denkbeelden maar ik ga toch niet iemand veren die zonder rede mijn land binnenviel en mijn volk onderdrukte?
Had die kwart Jood lekker in Duitsland gelaten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Kriegshammer
Usericon van Kriegshammer
Posted 23-03-2004 14:24 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:21 schreef kwelgeest het volgende:
Niet alleen de christenen; Denk maar aan de Romeinen en Egyptenaren.


Verder vind ik het vereren van ome Adolf een beetje dubieus. Ik ben het best eens met veel van zijn standpunten/denkbeelden maar ik ga toch niet iemand veren die zonder rede mijn land binnenviel en mijn volk onderdrukte?
Had die kwart Jood lekker in Duitsland gelaten.


Dat hitler kwart joods was is wederom een mooie na oorlogse leugen, er waren natuurlijk ook lampekappen en zeep dat van joden gemaakt was.
En ons volk reikt verder dan landgrenzen, met chauvinisme bereik je niks.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 14:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Weet ik ook wel maar dan moet je je eigen volk buiten je eigen grens niet minderwaardig maken aan je eigen volk binnen je eigen grens.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-03-2004 14:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:21 schreef kwelgeest het volgende:
Niet alleen de christenen; Denk maar aan de Romeinen en Egyptenaren.




Wat wil je, een bende woestijn-apen die overal gaan verkondigen de enige waardige mensen op de wereld te zijn, die gaan zeker van tijd tot tijd eens goed op hun bek krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 14:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:28 schreef campske666 het volgende:
Wat wil je, een bende woestijn-apen die overal gaan verkondigen de enige waardige mensen op de wereld te zijn, die gaan zeker van tijd tot tijd eens goed op hun bek krijgen.
idd


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Kriegshammer
Usericon van Kriegshammer
Posted 23-03-2004 14:31 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:25 schreef kwelgeest het volgende:
Weet ik ook wel maar dan moet je je eigen volk buiten je eigen grens niet minderwaardig maken aan je eigen volk binnen je eigen grens.


"The victor will never be asked if he told the truth."
Adolph Hitler

Verdiep je eens in wat werken van Savitri Devi dan zul je merken dat hitler niet alleen op duitsland gericht was maar meer pan arisch.

Een van de redenen dat WOII verloren werd is de fout om de nsdap alleen in duitsland te beginnen. Deze had meteen in nederland, spanje, griekenland etc etc opgestart moeten worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Kriegshammer op 23-03-2004 14:34]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 14:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dan had het het op z'n minst mogen laten merken.

Spanje was in een burgeroorlog waar de fascisten als overwinaars uit zijn gekomen o.a. door materiele steun van Duitsland maar Franco heeft hun niet echt terug geholpen

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-03-2004 14:39]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 23-03-2004 14:38 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:31 schreef Kriegshammer het volgende:
"The victor will never be asked if he told the truth."
Adolph Hitler

Verdiep je eens in wat werken van Savitri Devi dan zul je merken dat hitler niet alleen op duitsland gericht was maar meer pan arisch.

Een van de redenen dat WOII verloren werd is de fout om de nsdap alleen in duitsland te beginnen. Deze had meteen in nederland, spanje, griekenland etc etc opgestart moeten worden.


Er was wel degelijk binnen Nederland een partij die zich met de NSDAP verbonden voelde, namelijk de NSB.


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-03-2004 15:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Nederland had het best werkende SS systeem van Europa (naast Duitsland), we hebben de meeste Joden getransporteerd, we waren het beste georganiseerd en we hebben het minste tegengewerkt.
hoezee


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 15:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

We hebben idd vast meer Joden exporteerd dan Polen ja


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-03-2004 15:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

weleens rondleiding gehad in de reichtag. Je zou bijna denken dat nederland pro Hitler was.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 23-03-2004 15:40 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 15:36 schreef kwelgeest het volgende:
We hebben idd vast meer Joden exporteerd dan Polen ja
Daar had je Einsatzgruppen. En vele progroms.


F*ck hippies


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 15:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 15:33 schreef ghoulliette het volgende:
Nederland had het best werkende SS systeem van Europa (naast Duitsland), we hebben de meeste Joden getransporteerd, we waren het beste georganiseerd en we hebben het minste tegengewerkt.
hoezee
Ik heb het even voor je opgezocht:
Nederland - 104.000
Belgie - 50.000
Denemarken - 1.000
Duitsland - 40.000
Frankrijk - 70.000
Italie - 17.000
Oostenrijk - 53.000
Hongarije - 200.000
Joegoslavie - 63.000
Griekenland - 73.000
Bulgarije 3.000
Roemanie - 370.000
Polen - 3.300.000
Sovjetunie - 420.000
Baltische staten 244.000

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-03-2004 16:02]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-03-2004 15:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oke meeste joden van west europa dan, nog steeds niet echt iets om trots op te zijn.

hoeveel is het eigenlijk in procentueel opzicht?


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 23-03-2004 15:59 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 15:56 schreef ghoulliette het volgende:
hoeveel is het eigenlijk in procentueel opzicht?

Dan scoort Nederland wel hoog volgens mij...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-03-2004 16:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

104.000 is sowieso niet laag te noemen lijkt me.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 16:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 15:56 schreef ghoulliette het volgende:
oke meeste joden van west europa dan, nog steeds niet echt iets om trots op te zijn.

hoeveel is het eigenlijk in procentueel opzicht?
Ik ga ze niet allemaal uirekenen maar NL wil ik wel ff voor je doen.


70%
in de Baltische staten btw 100%



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-03-2004 16:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja maar staten is mv, dat is oneerlijke concurrentie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2004 16:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 14:31 schreef Kriegshammer het volgende:
Een van de redenen dat WOII verloren werd is de fout om de nsdap alleen in duitsland te beginnen. Deze had meteen in nederland, spanje, griekenland etc etc opgestart moeten worden.
Grootste reden waarom de oorlog gewonnen is door de geallieerden is dat Hitler zo geschift als de tering was...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 16:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 16:04 schreef ghoulliette het volgende:
ja maar staten is mv, dat is oneerlijke concurrentie.
Zoals altijd een eeg sterk en onderbouwt argument

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-03-2004 16:06]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 16:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 16:05 schreef Jenje het volgende:
Grootste reden waarom de oorlog gewonnen is door de geallieerden is dat Hitler zo geschift als de tering was...
Meer infesteren in z'n duikboten had 'm een berg geholpen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 23-03-2004 16:08 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hrm
hier je nazi-fluitjes ookal gedumpt zie ik Erich..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-03-2004 16:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 16:06 schreef kwelgeest het volgende:
Meer infesteren in z'n duikboten had 'm een berg geholpen.


Dat is daar 1 gevolg van ...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2004 16:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 16:09 schreef Jenje het volgende:
Dat is daar 1 gevolg van ...
Klopt. Hij fixeerde zich veel teveel op het Oostfront.


edit: ja oost schrijf je tegenwoordig met 3-o's

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 23-03-2004 16:10]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen