IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Melissa Auf der Maur Vorige pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2004 15:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Mijn exemplaar net binnen; valt zwaaaaar mee! Echte auto/achtbaan/tripmuziek.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-04-2004 15:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Je mag ook gewoon zeggen dat het een heerschende plaat is hoor Gay-cloak


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-04-2004 16:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2004 15:55 schreef Snaack het volgende:
Je mag ook gewoon zeggen dat het een heerschende plaat is hoor Gay-cloak
Hij heeft tijdelijk een vaste plaats in mijn speler. Met reden.

Heersch-plaat, maw.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-05-2004 9:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Vanochtend weer in de file gedraaid.

Wat een heershc CD is dit toch. Heerlijke melodieeën, erotische spanning (geen domme opmerkingen, degene die de plaat kennen weten precies wat ik bedoel), gewoon fijne nummers.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2004 9:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 9:19 schreef Chelman het volgende:
Vanochtend weer in de file gedraaid.

Wat een heershc CD is dit toch. Heerlijke melodieeën, erotische spanning (geen domme opmerkingen, degene die de plaat kennen weten precies wat ik bedoel), gewoon fijne nummers.


zo zie je maar dat files toch ergens goed voor zijn.

maar ik ben ondertussen wel redelijk benieuwd naar deze band. Ik kan er mij werkelijk geen enkel beeld bij vormen. Zit ik goed als ik denk dat het iets weg heeft van Smashing pumkins?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-05-2004 9:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Niet helemaal. Zij heeft wel bij de Pumpkins gespeeld maar de muziek is toch anders. Hoe dan ook is het iets opgewekter en minder depri dan de SP.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2004 9:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 9:47 schreef Chelman het volgende:
Niet helemaal. Zij heeft wel bij de Pumpkins gespeeld maar de muziek is toch anders. Hoe dan ook is het iets opgewekter en minder depri dan de SP.


ah, daarom heb ik daar aan moeten denken. ik heb dat ooit eens gelezen. ik ga het gewoon eesn een ker proberen. en opgewekte en niet depri muziek is perfect nu met dat lekker weer.(mogelijk interessant voor jou: de nieuwste soulfly?)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-05-2004 9:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nog niet gehoord. Heb een lang weekend dus ga ik misschien een goede sessie bij mijn lokale platenboer houden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2004 10:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2004 9:59 schreef Chelman het volgende:
Nog niet gehoord. Heb een lang weekend dus ga ik misschien een goede sessie bij mijn lokale platenboer houden.

ja, ik kwam erop toen het over opgewekte en niet depr muziek hadden. die nieuwste soulfy heeft een "positive lading" (klinkt belachelijk maar je hoort het wel) en dat vind ik toch ook wel eesn prettig naast al die zwartgalligheid en destructieve intonaties van zeer veel bands.


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 22-03-2005 15:34 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Auf der Maur past helemaal in mijn straatje qua muziek. Hoorde van mijn zus (ook alweer een jaar terug ofzo) dat de bassiste van Hole een album uit zou brengen, en dat moest en zou ik dan ook checken.
Erg lekker album, waar ik nog steeds geen genoeg van kan krijgen.



[Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 22-03-2005 15:35]


Bloodied by the thorns beside the leaves


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 22-03-2005 16:52 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Auf der Maur, ken het nu al een hele tijd, en ik vind het geweldig! Schijnt live ook heel goed te zijn, ik hoop ze ooit nog eens te zien optreden.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-03-2005 20:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2005 15:34 schreef CurseOfDeath het volgende:
Auf der Maur past helemaal in mijn straatje qua muziek. Hoorde van mijn zus (ook alweer een jaar terug ofzo) dat de bassiste van Hole een album uit zou brengen, en dat moest en zou ik dan ook checken.
Erg lekker album, waar ik nog steeds geen genoeg van kan krijgen.


Het was toch de bassiste van The Smashing Pumpkings? Of was dat 'sessie', of vergis ik mij nu gruwelijk.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 23-03-2005 20:03 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 23 maart 2005 20:01 schreef kwelgeest het volgende:
Het was toch de bassiste van The Smashing Pumpkings? Of was dat 'sessie', of vergis ik mij nu gruwelijk.

Eveneens de bassiste van TSP.


Bloodied by the thorns beside the leaves


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 23-03-2005 20:05 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2005 20:03 schreef CurseOfDeath het volgende:
Eveneens de bassiste van TSP.

enkel op het einde, daarvoor hadden de Pumpkins een andere vrouw (d'arcy ofzo) op bas


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 23-03-2005 20:25 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 23 maart 2005 20:05 schreef X-Act het volgende:
enkel op het einde, daarvoor hadden de Pumpkins een andere vrouw (d'arcy ofzo) op bas

Stimmt.


Bloodied by the thorns beside the leaves


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 23-03-2005 21:43 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 22 maart 2005 16:52 schreef Ascension het volgende:
Auf der Maur, ken het nu al een hele tijd, en ik vind het geweldig! Schijnt live ook heel goed te zijn, ik hoop ze ooit nog eens te zien optreden.


Ik heb ze vorig jaar op Lowlands gezien, maar toen viel het zwaar tegen. De plaat is zeer ok.



MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 24-03-2005 0:06 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Vorig jaar op Pukkelpop gezien. Best een goede performance hoor! Ze zong ook goed, geen adem tekorten ofzo. Tof optreden waar ik zeer van genoten heb.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-03-2005 1:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb haar 2 keer live gezien:
* in de Melkweg, was zeer ok
* op Lowlands. mwoah.. niet echt onder de indruk

Vooral die vrouwelijke gitarist moet een rotschop krijgen, beide keren dat ik ze gezien heb gekloot met niet werkende pedaaltjes enzo..

OOk heb ik een X aantal live opnames gezien van US-shows, man o man wat zong Melissa daar loeivals.. Meer "praatzingen" ofzo, totaal geen power.. Jamm0r hoor.

Maar, het album blijft geweldig, luister er graag naar


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-04-2010 10:57 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Zo, de tweede CD inmiddels enkele keren geluisterd. Ik vind hem erg vet Stuk interessanter dan de debuutplaat, zowel op muzikaal als vocaal vlak. Zie verder de review van Ralph: http://www.zwaremetalen.com/recensie/15602/Melissa-auf-der-Maur-Out-Of-Our-Minds.html


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2010 11:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Eens de Plato inlopen om'm te beluisteren dan. Vond het debuut destijds wel gaaf.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-04-2010 11:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik down wel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-06-2010 18:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Fijne CD Geen absolute hoogvlieger, maar wel erg leuk, subtiel experimenteel en lichtelijk psydelisch. Melissa's vocale voordracht hier lijkt heel erg 'los' van de realiteit, alsof ze van een afstandje de zaken beschouwt en deze bezingt met een stem die niet echt in die realiteit past. Erg apart.





Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 20-06-2010 18:53 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Idd een erg lekkere plaat, wist niet dat ze weer een nieuwe had trouwens. Father's grave met Glenn vind ik een kippevel nummer.


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen