IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #1 Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-12-2005 23:31 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 20 december 2005 11:57 schreef MindlessMayo het volgende:
Lost is geweldig, ik wil echt graag die dvd box dus zodra ik het geld ervoor heb..



Lost heerscht! Alleen ben ik op het moment dat NET5 stopte in de zomer halverwege een seizoen verder gaan kijken via downloads, en zit ik nu dus al halverwege seizoen 2


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-12-2005 23:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 december 2005 23:31 schreef Valorian het volgende:
Lost heerscht! Alleen ben ik op het moment dat NET5 stopte in de zomer halverwege een seizoen verder gaan kijken via downloads, en zit ik nu dus al halverwege seizoen 2
En samen met mij op 11 januari te wachten


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 24-12-2005 14:45 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

quote:
Op 22 december 2005 23:03 schreef Oud Vuil het volgende:
Wat een beschamende vertoning bij de finale bij big brother. Op het eind waren alleen joost en roel over. Joost wordt met een smoesje naar de dagboekkamer gelokt en krijg t daar een blinddoek voor z'n ogen en een mp3 speler op. Dan wordt hij naar de studio gebracht. Daar gaat een deur open en joepie de poepie, joost is de winnaar. Glitters in de lucht, tranen op de wangen en bridget zegt: Nou, dat was het dan, waarop het publiek om roel begint te schreeuwen. Oja..

Ruud de wild loopt maar snel naar het huis, terwijl de aftiteling bezig is en zegt aldaar tegen roel, dat hij verloren heeft.

Geen glorieuze binnenkomst van de nr 2 roel, terwijl degene net daarvoor met veel gejuich de studio binnenkwam. (lieske dus)

Waar heeft Oud Vuil het over? Dat het een schande is. Dat.


eens!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-12-2005 14:49 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 22 december 2005 23:31 schreef Valorian het volgende:
Lost heerscht! Alleen ben ik op het moment dat NET5 stopte in de zomer halverwege een seizoen verder gaan kijken via downloads, en zit ik nu dus al halverwege seizoen 2


Oh jaloers hier, helaas gaat downloaden niet zo goed hier


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-12-2005 13:07 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 22 december 2005 23:34 schreef ZelThoR het volgende:
En samen met mij op 11 januari te wachten


Hehehe.. Inderdaad, vaag zo'n winterstopje van anderhalve maand ofzo. Uitgaande van dat Net5 gewoon door blijft uitzenden lopen ze straks nog maar een episode of 5 achter op de Amerikaanse air-dates .. Maarja, aangezien ik vrijdagavond toch vaak niet kan kijken en geen zin heb om nog anderhalve maand te wachten met verder kijken zal ook ik een van de duizenden zijn die na 11 januari al de nieuwe episode gaat binnenhalen...

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 25-12-2005 13:07]


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 25-12-2005 14:43 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Gister weer 2 afleveringen van The A Team gezien.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-12-2005 14:56 by Schaep Profiel van Schaep

Eergisteren vier afleveringen van probleemwijken!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 31-12-2005 13:40 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Vanavond vara's vuurwerk op tv.

Maar dan lachen, dus geen tv uitzending van het voormalige metalradioprogramma, wat de ouderen onder ons zich nog wel kunnen herinneren.



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 31-12-2005 14:03 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

die serie met Finkers op TV Oost is ook leuk, als is het maar om het dialect hehe


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-01-2006 20:39 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Talpa, 21.30: Op z'n Hollands (ofzoiets)

reallife met kim holland.


Ik ben een groot liefhebber van slechte tv, ik ga dan ook zeker kijken! ( hoewel ik die Kim maar een eng mens vind ) FF opnemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 02-01-2006 21:27]



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 03-01-2006 10:29 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Zondag 2 aflevering van Rome gezien. Erg mooie serie, alleen in het begin nog lastig de verschillende personage's uit elkaar te halen. Wel erg gaaf, aanrader dus.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 03-01-2006 10:34 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 3 januari 2006 10:29 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Zondag 2 aflevering van Rome gezien. Erg mooie serie, alleen in het begin nog lastig de verschillende personage's uit elkaar te halen. Wel erg gaaf, aanrader dus.

Leek me ook wel wat, maar heb het niet kunnen zien. Misschien de volgende keer maar even instromen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 03-01-2006 14:57 by madeline usher Profiel van madeline usher

Ben nu ' The young ones ' op dvd aan het bekijken. Jongens toch

al meer dan 20 jaar oud en nog altijd niet aan kracht ingeboet

Watch out! Cliff!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-01-2006 16:53 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 3 januari 2006 14:57 schreef madeline usher het volgende:
Ben nu ' The young ones ' op dvd aan het bekijken. Jongens toch

al meer dan 20 jaar oud en nog altijd niet aan kracht ingeboet

Watch out! Cliff!
Tijdloos!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-01-2006 19:08 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Kennen mensen de serie EXTRAS van de gast achter The office? Wát een briljante en vernieuwende Engelse comedyserie!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Daops
Usericon van Daops
Posted 06-01-2006 18:31 by Daops Profiel van Daops

Vanavond eerste aflevering van Little Britain op Nederland 3. Kijk dit al een tijdje op de BBC, aanrader voor liefhebbers van engelse humor


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 06-01-2006 18:42 by Iscariah Profiel van Iscariah

quote:
Op 3 januari 2006 14:57 schreef madeline usher het volgende:
Ben nu ' The young ones ' op dvd aan het bekijken. Jongens toch

al meer dan 20 jaar oud en nog altijd niet aan kracht ingeboet

Watch out! Cliff!
Neil: It was getting really hot. Then I thought oh no, I should have put out that sociology file that was burning on Rick's bed.

Vyvyan: Yeah, I did that. Trying to make Rick think I was hiding in his bedroom.

Neil: What? You set fire to Rick's bedroom? I think that's a really selfish thing to do Vyvyan. I was hiding in there - you could have given me away!



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-01-2006 18:53 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 25 december 2005 14:56 schreef Schaep het volgende:
Eergisteren vier afleveringen van probleemwijken!


wat gaaf


Suck my piss


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-01-2006 22:28 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 december 2005 14:45 schreef skitzoid kitten het volgende:
eens!


Roel heeft de twee weken na Big Brother als rustig ervaren, maar is wel een beetje geschokt. “Vooral door internet. Daar is mijn leven in het Huis nauwkeurig beschreven. Dat wist ik helemaal niet. Daar was ik wel iets te naïef over. Veel mensen hebben met me meegeleefd in het Huis. In de supermarkt lopen mensen speciaal een rondje om mij een hand te geven.”

Veel kijkers vonden het einde van Big Brother voor Roel niet leuk. “Ik heb tweehonderd mailtjes gehad van fans. Die vonden het allemaal een bagger einde. Maar zo heb ik het niet ervaren. Die shock had ik zelf niet. Toen Ruud het Huis binnen kwam en mij de video liet zien van de winnende Joost, bleef het zure gevoel weg. Ik was blij voor hem. Ik zat een beetje op te kijken tegen die Live-uitzending. Ik hoefde gelukkig het podium niet op. Dat vind ik niet zo boeiend.”
Jaloers
Maar later bleek er toch een jaloers gevoel boven te komen. “Dat kwam vooral omdat mensen het jammer vonden dat ik niet had gewonnen en ik me realiseerde wat ik met het geld kon doen.”Maar wat iedereen natuurlijk wil weten: is het nog aan met Dido? “We zitten dag en nacht op elkaars lip.” Hij is dan ook erg blij dat er geen camera’s meer om hen heen hangen. “We worden niet meer bespied!”
Laveloos

Roel kon na Big Brother ook weer zijn oude hobby’s oppakken: muziek maken en blowen.
“Maar dat laatste doe ik veel minder. Ik heb er weinig tijd voor en ik heb geen zin om laveloos naast Dido op de bank te zitten. Met de muziek gaat het goed. Aanstaande vrijdag speel ik weer live en ik ben druk bezig met mijn nieuwe plaat.”
Laatste loodjes

Roel is alweer druk bezig met de toekomst. Toen we hem belden was hij op de universiteit om zich in te schrijven voor zijn studie. “Nog vijf weken en dan ben ik klaar. De laatste loodjes. Daarna solliciteren en een huis zoeken.” Dat is dan ook wat hij het 't meeste mist: “Het simpele bestaan dat je leidt in het Huis. Je leeft van dag tot dag. Moet je wat doen, dan word je dat opgedragen door de boxen.” Ja Roel, die tijd is voorbij…


http://bigbrotherbrom.punt.nl/

Nou, dat valt dan wel weer mee.



Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 08-01-2006 22:53 by Cpt.Chaos Profiel van Cpt.Chaoshttp://www.chaos.antisociaal.nl

quote:
Op 3 januari 2006 14:57 schreef madeline usher het volgende:
Ben nu ' The young ones ' op dvd aan het bekijken. Jongens toch

al meer dan 20 jaar oud en nog altijd niet aan kracht ingeboet

Watch out! Cliff!


als ze bij die tv quiz zitten.. dat vind ik echt een hilarische aflevering; ACHTUNG!!


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-01-2006 22:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 januari 2006 20:39 schreef Oud Vuil het volgende:
Ik ben een groot liefhebber van slechte tv,
Dan heb jij de laatste tijd je tv vast vaak aan.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 08-01-2006 22:54]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-01-2006 22:56 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 januari 2006 22:54 schreef kwelgeest het volgende:
Dan heb jij de laatste tijd je tv vast vaak aan.


De tv is niet meer uit geweest sinds we commerciële tv hebben.



Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 08-01-2006 22:59 by Cpt.Chaos Profiel van Cpt.Chaoshttp://www.chaos.antisociaal.nl

hier staat dat ding sporadisch aan, na een kwartier ergernis vaak al weer uit. wat een pulp is het tegenwoordig. en daar moet je nog voor betalen ook. zucht...


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-01-2006 23:45 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 22 december 2005 23:34 schreef ZelThoR het volgende:
En samen met mij op 11 januari te wachten


LOL. Lost is nu op NET5 tijdelijk gestopt wegens LEVERINGSPROBLEMEN vanuit Amerika:

NET5 is voorlopig, volgens de fans vrij plotseling, gestopt met de populaire serie Desparate Housewives. Ook de serie Lost wordt voorlopig niet voortgezet. Oorzaak zijn leveringsproblemen vanuit Amerika.
Lees verder >>
In Amerika worden tv-series niet zo strak uitgezonden als bij ons maar ook niet zo strak opgenomen. Daardoor zou het mogelijk zijn dat we halverwege dit seizoen zouden moeten stoppen in verband met leveringsproblemen. Vandaar deze korte pauze.
Het blijven vervelende maatregelen zo midden in het seizoen. Maar ter geruststelling: in maart keren beide serie weer terug op televisie. Mét de zekerheid dat er een volledig seizoen uitgezonden wordt, aldus een woordvoerder van de zender in de Telegraaf.

Volgens de woordvoerder is er wel degelijk ruchtbaarheid gegeven aan de tijdelijke stop zetting. Per voiceover is gemeld dat het voorlopig de laatste aflevering zou zijn. Tevens is bekendgemaakt welk programma ervoor in de plaats is gekomen.


Tsja.. ze doen wel hun best bij Net5 om leuke series te krijgen. Waren er ongetwijfeld al nog maar weinig kijkers over die EN elke vrijdag prime-time tijd hadden om te kijken EN ook nog eens niet afgeschrikt waren door het splitsen van een seizoen (in de zomermaanden), dan zullen er nog minder overblijven na dit nieuws. Pas ergens in maart gaan ze dus verder. In de VS heeft het ook een maandje stil gestaan, maar toch, ik denk nu dat wel heel veel mensen de weg naar de torrent sites zullen gaan vinden.

Enneh.. 'Leveringsproblemen'? Fuck, een dag na uitzending in de VS kan ik hier al een uitzending downloading in HDTV kwaliteit (veeeel beter dan tv-kabel-kwaliteit), zonder logo's en reclames, en als ik nog een paar weken wacht heeft een fantatiekeling de uitzendingen zelfs al redelijk ok ondertiteld (niet dat dat nodig is bij lost, maar ok).. Maarja, via de officiele weg moet het kennelijk een stuk langer duren


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-01-2006 23:46 by Schaep Profiel van Schaep

Dat programma over je eigen land maken is echt een dikke vette aanrader!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen