IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #1 Vorige pagina | Volgende pagina
Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 29-03-2006 18:32 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 20 maart 2006 12:00 schreef Creepmime het volgende:
Vanavond weer op Canvas: Little Britain. Erg lachwekkend programma met vooral hele droge Engelse humor. (Of is dat dubbelop? Voor de liefhebber van Engelse humor, zeker een keer het proberen waard.

Schitterende reeks!!! Naast "The only gay man in the village", "I want that one" en "But yeah, but no, but yeah, but,..." vindk vooral die hotelhouder superhilarisch!!! "Butterrrrrrrr" "Miiiiiilk" Man toch, elke keer weer gieren van het lachen!!
Andere SUPERaanrader is natuurlijk "The office" met de magistrale Ricky Gervais Kga maar gauw weer es dvdtje opsteken


Member of the iso-betawuste crew!!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-03-2006 18:35 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 29 maart 2006 18:32 schreef Snoodaerdt het volgende:
Schitterende reeks!!! Naast "The only gay man in the village", "I want that one" en "But yeah, but no, but yeah, but,..." vindk vooral die hotelhouder superhilarisch!!! "Butterrrrrrrr" "Miiiiiilk" Man toch, elke keer weer gieren van het lachen!!
Andere SUPERaanrader is natuurlijk "The office" met de magistrale Ricky Gervais Kga maar gauw weer es dvdtje opsteken

Jij moet morgenavond zeker kijken naar The Sketch Show, echt superhilarisch


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-03-2006 23:26 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 29 maart 2006 18:09 schreef Oud Vuil het volgende:
Voor degenen die het nog niet kennen, vanavond op ned 3 absolutely fabulous!






The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 29-03-2006 23:29 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 maart 2006 23:26 schreef Mutilator het volgende:



Ja, is nu op. Tanning heettie, dacht ik. Ik heb natuurlijk de box.

En de losse dvd's. En de videobandenserie. En van heel vroeger zelf opgenomen op video.

Wat een verspilling, hehehe, maar goed dat het niet andersom was, anders was het helemaal zinloos.



Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 29-03-2006 23:29 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Ik zag net dat vrijdag op Discovery Civilisation een documentaire komt over Rome door... Terry Jones!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-04-2006 17:56 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Canvas is ook weert goed bezig op vlak van Britse humor
Vanavond zenden ze weer "The Fast Show" uit, wordt ook terug gieren
Dit in combinatie met Little Britain, The Sketch Show (superhilarisch , doet soms een beetje denken aan Monty Python) en binnenkort hws de nieuwe serie van Green Wing

Britse droge humor heerscht


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 03-04-2006 18:10 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 3 april 2006 17:56 schreef Beli Mawr het volgende:
Canvas is ook weert goed bezig op vlak van Britse humor
Vanavond zenden ze weer "The Fast Show" uit, wordt ook terug gieren
Dit in combinatie met Little Britain, The Sketch Show (superhilarisch , doet soms een beetje denken aan Monty Python) en binnenkort hws de nieuwe serie van Green Wing

Britse droge humor heerscht


Yessss!!!! Tis terug maandag Indeed, Little Britain én The Fast Show!!!! Bijna te mooi om waar te zijn Lachen!!!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-04-2006 18:13 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 3 april 2006 18:10 schreef Snoodaerdt het volgende:
Yessss!!!! Tis terug maandag Indeed, Little Britain én The Fast Show!!!! Bijna te mooi om waar te zijn Lachen!!!!

Zou je geloven dat ik blij ben met enkel één en Canvas


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-04-2006 23:36 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Hey klinkt leuk al die Britse comedy series op Belgische tv

quote:
Op 29 maart 2006 23:29 schreef Oud Vuil het volgende:
Ja, is nu op. Tanning heettie, dacht ik. Ik heb natuurlijk de box.

En de losse dvd's. En de videobandenserie. En van heel vroeger zelf opgenomen op video.

Wat een verspilling, hehehe, maar goed dat het niet andersom was, anders was het helemaal zinloos.



Ik heb de eerste 3 dvd's; welke zijn er nog meer uit dan?
Ik heb ook nog wel eens spin-off afleveringen gezien met dezelfde cast maar dan in een andere setting, waarin ze allemaal in dezelfde flat wonen en opeens aardig tegen het Saffie-achtige karakter zijn.
Ook afleveringen gezien die zich in de toneel-casting wereld afspelen...



METALLICA Lend Voices To Another Cartoon Series

According to a posting at TV.com, METALLICA members James Hetfield and Kirk Hammett have lent their voices to another cartoon series, titled "Death Clock Metalocalypse".

Brendon Small, known for the series "Home Movies", co-created "Death Clock Metalocalypse" about a Norwegian heavy metal band called DEATHKLOK. Although they rock to the top of the charts with gusto, they are also incredibly stupid and leave a path of destruction and mayhem behind wherever they tour. The new series will premiere in August on the Cartoon Network.

METALLICA have previously lent their voices to animated shows including "The Simpsons" and "Dave the Barbarian".

(Thanks: The 4 Horsemen Website)

Hebben mensen nog Cartoon network ipv Nickelodeon?



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-04-2006 23:38]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 04-04-2006 8:40 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ja, ik, hehe, lang leve upc digital... wanneer gaat dat geintje beginnen?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-04-2006 17:52 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

In de box zitten serie 1 t/m 4 en een exta disc met de pilot enzo. Serie 5(2 discs) heb ik ook op dvd, evenals de special Gay met whoopi goldberg uit 2003.



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 04-04-2006 23:25 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

mijn bankhang avondje zit er weer op...
wat zijn Desperate Housewives, Evelien en Grey's Anatomy toch ontzettend geweldig


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 05-04-2006 12:46 by Devilicious Pem Profiel van Devilicious Pem

quote:
Op 4 april 2006 23:25 schreef she_devil het volgende:
mijn bankhang avondje zit er weer op...
wat zijn Desperate Housewives, Evelien en Grey's Anatomy toch ontzettend geweldig


Grey's Anatomy is best leuk ja


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-04-2006 0:19 by Schaep Profiel van Schaep

Ik werd vanmiddag in de stad geïnterviewd door een vriendin die ik toevallig tegen kwam en gefilmd door haar collegae.

Ze vroeg mij wat nou mijn ultieme zomergevoel was, waarop ik wees naar de wolk waar de zon achter zat en sprak: "Als de zon straks achter die wolk vandaan komt, dan heb ik het ultieme zomergevoel."

Dat is echt gebeurd.

I'm going to be on television!

Be! Excited! Be! Be! Excited!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 06-04-2006 0:41 by Immortella Profiel van Immortella

Vanavond (als altijd) 'Criminal Minds' gekeken. FBI Profiler serie, best leuk!

Best een aanrader voor mensen die van 't genre houden...


..."Hate can only create more hate"...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-04-2006 12:19 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 6 april 2006 0:41 schreef Immortella het volgende:
Vanavond (als altijd) 'Criminal Minds' gekeken. FBI Profiler serie, best leuk!

Best een aanrader voor mensen die van 't genre houden...

Dan verkies ik toch Britse crimmie, vind ik veel leuker , op Canvas zenden ze vaak goede Britse crimmie uit


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 06-04-2006 20:06 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 6 april 2006 12:19 schreef Beli Mawr het volgende:
Dan verkies ik toch Britse crimmie, vind ik veel leuker , op Canvas zenden ze vaak goede Britse crimmie uit


En ik ben juist niet zo'n grote fan van Britse 'crimies'...
Maar goed, misschien binnenkort de tv gids maar eens checken dan om te zien wat er zoal op Canvas komt.


..."Hate can only create more hate"...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 06-04-2006 20:07 by Immortella Profiel van Immortella

Oja, vanavond weer 'Prison Break'...

Nog steeds een erg gave serie! Zou van mij wel vaker dan 1 keer per week uitgezonden mogen worden.


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-04-2006 20:08 by spectre Profiel van spectre

Jazeker half 10 weer voor de buis, ben benieuwd wat van rol die nieuwe celmaat gaat spelen, spannund!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 06-04-2006 20:10 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 6 april 2006 20:08 schreef spectre het volgende:
Jazeker half 10 weer voor de buis, ben benieuwd wat van rol die nieuwe celmaat gaat spelen, spannund!


Hehehe, 'I don't sleep'... 'at all'...

Ben benieuwd inderdaad!


..."Hate can only create more hate"...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 06-04-2006 20:22 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 6 april 2006 20:07 schreef Immortella het volgende:
Oja, vanavond weer 'Prison Break'...

Nog steeds een erg gave serie! Zou van mij wel vaker dan 1 keer per week uitgezonden mogen worden.

Ik hoop dat ze binnenkort nog eens A Touch of Frost zullen uitzenden, die serie is super


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 06-04-2006 23:48 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 6 april 2006 20:10 schreef Immortella het volgende:
Hehehe, 'I don't sleep'... 'at all'...

Ben benieuwd inderdaad!


Ennnn, het was weer ongekend spannend...
Bwah, nu weer een week wachten.


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-04-2006 0:03 by spectre Profiel van spectre

de tering, zeker nu er daadwerkelijk een gat is


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 07-04-2006 0:05 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

De laatste nieuwe Lost aflevering (218) was ook wel weer de moeite. Ik ben blij dat ze na een beetje stil gestaan te hebben, weer effe een aantal nieuwe ideeën en mogelijkheden introduceren...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-04-2006 0:07 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 7 april 2006 0:03 schreef spectre het volgende:
de tering, zeker nu er daadwerkelijk een gat is


Én ze hem overgeplaatst willen hebben..

Dit is echt één van de beste series die ik gevolgd heb .


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen