IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Startrek!! Volgende pagina
Fire
Usericon van Fire
Posted 24-02-2001 18:29 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik vond net dit bericht:
Starting Saturday, February 24, the AVRO is going to start broadcasting the reruns of Star Trek: Voyager's season five. The AVRO broadcasted the last episode of season six on January 8th.

Since Voyager's season seven is not yet available to be broadcasted on Dutch television, the AVRO is now going to broadcast reruns. According to the AVRO, season seven will probably not be broadcasted before 2002. At this time it is not known whether season six will be rerun this year too.

Op startrek.nl

En het gaat nog heel lang duren voor dat de volgende serie begint

p.s. De vijfde serie wordt weer uitgezonden op ned 2 om 17.08u



Blubber
Usericon van Blubber
Posted 24-02-2001 18:44 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2001 18:29 schreef Fire het volgende:
Ik vond net dit bericht:
Starting Saturday, February 24, the AVRO is going to start broadcasting the reruns of Star Trek: Voyager's season five. The AVRO broadcasted the last episode of season six on January 8th.

Since Voyager's season seven is not yet available to be broadcasted on Dutch television, the AVRO is now going to broadcast reruns. According to the AVRO, season seven will probably not be broadcasted before 2002. At this time it is not known whether season six will be rerun this year too.

Op startrek.nl

En het gaat nog heel lang duren voor dat de volgende serie begint

p.s. De vijfde serie wordt weer uitgezonden op ned 2 om 17.08u


idd, ik zag het net op TV, errug gaaf


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 24-02-2001 22:25 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Ik geef het ruiterlijk toe, maar ik ben me er terdege van bewust dat het triest is...

Ik ben Star-trek fan...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 24-02-2001 23:40 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2001 22:25 schreef Lord Morgoth het volgende:
Ik geef het ruiterlijk toe, maar ik ben me er terdege van bewust dat het triest is...

Ik ben Star-trek fan...


Stel je niet aan man...


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 25-02-2001 2:33 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

quote:
Op 24 februari 2001 22:25 schreef Lord Morgoth het volgende:
Ik geef het ruiterlijk toe, maar ik ben me er terdege van bewust dat het triest is...

Ik ben Star-trek fan...


I agree... triest... diep triest.......


Please give blood. Vampires are an endangered species!


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 25-02-2001 11:44 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2001 2:33 schreef HagratH het volgende:
I agree... triest... diep triest.......


Kun je me een goede reden geven waarom??


Marty
Usericon van Marty
Posted 25-02-2001 17:02 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Ik las laatst trouwens dat ze bezig zijn met de finishing touches van Startrek X (10e film) en dat ze ook gaan beginnen met een 5e reincarnatie van star trek!

Dus voor de trekkies.. voorlopig nog genoeg plezier in het vooruitschiet!

(Persoonlijk zou ik het wel tof hebben gevonden als Babylon 5 nog een paar episodes meer zou hebben gekend)



Fire
Usericon van Fire
Posted 25-02-2001 20:08 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 25 februari 2001 2:33 schreef HagratH het volgende:
I agree... triest... diep triest.......

Helemaal niet triest... Startrek is de beste SF - serie dat er is met veel waarheid erin en technische dingen die nog uitgevonden gaan worden!

Het enige overdreven eraan is dat iedereen dezelfde taal spreekt



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 25-02-2001 20:37 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 25 februari 2001 11:44 schreef Blubber het volgende:
Kun je me een goede reden geven waarom??


Startrek fan zijn schijnt nou niet echt het toonbeeld van mannelijkheid te zijn... vandaar.

Maarja dan maar wat minder mannelijk en wat een startrek


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 26-02-2001 8:58 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Lekker boeien, sterrenkunde en wetenschap (natuurkunde) boeien mij nou eenmaal. En als je dan naar star trek kijkt, zie je dingen die zoals fire al zij theoretisch mogelijk zijn. Behalve dan dat alle soorten er hetzelfde uitzien, en dezelfde taal spreken.

Dat star trek geen toonbeeld is van mannelijkheid heid, maakt dat nou uit...

[Dit bericht is gewijzigd door Blubber op 26-02-2001 8:58]


Marty
Usericon van Marty
Posted 26-02-2001 9:34 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Ze spreken niet allemaal dezelfde taal! Je kijkt duidelijk niet vaak genoeg!

Ze hebben een universal translator die ervoor zorgt dat iedereen elkaar kan verstaan! Er is een episode dat ze een nieuw ras ontmoeten waar de universal translator niet mee om kan gaan, daar heeft ie een paar uur voor nodig voordat hij doorheeft wat ze uiteindelijk zeggen.



Blubber
Usericon van Blubber
Posted 26-02-2001 10:30 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2001 9:34 schreef Marty het volgende:
Ze spreken niet allemaal dezelfde taal! Je kijkt duidelijk niet vaak genoeg!

Ze hebben een universal translator die ervoor zorgt dat iedereen elkaar kan verstaan! Er is een episode dat ze een nieuw ras ontmoeten waar de universal translator niet mee om kan gaan, daar heeft ie een paar uur voor nodig voordat hij doorheeft wat ze uiteindelijk zeggen.


Oeps ff vergeten, maar toch blkijf ik erbij dat de rassen veel op elkaar lijken, ik heb die aflevering met de uni. trans. ook gezien, dat was toch bij: The nex generation??


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 26-02-2001 10:32 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Oja voor ik het vergeet, voor de mensen die Net 5 kunnen ontvangen, dus niet Fire

Net 5 gaat vanaf donderdag 1 maart beginnen met het uitzenden van Voyager, ze beginnen met aflevering 1. Ze zenden het elke werkdag om 6 uur uit i.p.v. tng.


Marty
Usericon van Marty
Posted 26-02-2001 10:58 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2001 10:30 schreef Blubber het volgende:
Oeps ff vergeten, maar toch blkijf ik erbij dat de rassen veel op elkaar lijken, ik heb die aflevering met de uni. trans. ook gezien, dat was toch bij: The nex generation??


Jep.. geloof het wel dat dat in TNG was. Wat betreft die rassen.. je heb wel gelijk. Veel van de rassen zijn wel humanoide.. misschien dat dat in Startrek V series wat beter wordt. Maar vergeleken met de TOS is er al heel wat veranderd.. daar waren klingons gewoon blanke mensen met een sikkie!



Blubber
Usericon van Blubber
Posted 26-02-2001 11:05 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Oke, dit gaat wel heel ver, ik vondt deze fote van de star trek conventie in zwolle:



Van links naar rechts, de eerste twee moeten Klingons zijn , de derde is Borg.

Ik vindt dat zwaard wat zij in haar klauw heeft wel koel ogend...


Marty
Usericon van Marty
Posted 26-02-2001 11:47 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Tis dat je het zegt wat ze moeten zijn want ik had het niet zo snel gezien.. tja.. die Borg implantaat wel, maar de rest... niet echt geslaagd... behalve het zwaard (bathleth? of zo?)



Fire
Usericon van Fire
Posted 26-02-2001 13:04 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 26 februari 2001 10:32 schreef Blubber het volgende:
Oja voor ik het vergeet, voor de mensen die Net 5 kunnen ontvangen, dus niet Fire

Net 5 gaat vanaf donderdag 1 maart beginnen met het uitzenden van Voyager, ze beginnen met aflevering 1. Ze zenden het elke werkdag om 6 uur uit i.p.v. tng.


Blubber kan je die eerste paar afleveringen niet ff opnemen voor mij?? Dan neem ik morgen wel ff een band mee! Ik ben bezig om zo snel mogelijk ook dat net5 te krijgen!




Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 26-02-2001 14:26 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 26 februari 2001 11:05 schreef Blubber het volgende:
Oke, dit gaat wel heel ver, ik vondt deze fote van de star trek conventie in zwolle:

[plaatje]

Van links naar rechts, de eerste twee moeten Klingons zijn , de derde is Borg.

Ik vindt dat zwaard wat zij in haar klauw heeft wel koel ogend...
Wat een ongelooflijk stelletje lozers zijn dat zeg ... ik heb er wel eens een paar op de HCC beurs zien rondlopen. (een borg in een federation pakkie ... ha ha ha ha )


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 26-02-2001 16:25 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2001 11:47 schreef Marty het volgende:
Tis dat je het zegt wat ze moeten zijn want ik had het niet zo snel gezien.. tja.. die Borg implantaat wel, maar de rest... niet echt geslaagd... behalve het zwaard (bathleth? of zo?)


Daarom schreef ik er ook bij wat ze voorstelde, stelletje eikels...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 26-02-2001 16:25 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2001 13:04 schreef Fire het volgende:
Blubber kan je die eerste paar afleveringen niet ff opnemen voor mij?? Dan neem ik morgen wel ff een band mee! Ik ben bezig om zo snel mogelijk ook dat net5 te krijgen!




Was ik al van plan, kwil ze capturen en dan op CD gooien...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 26-02-2001 17:18 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 26 februari 2001 16:25 schreef Blubber het volgende:
Daarom schreef ik er ook bij wat ze voorstelde, stelletje eikels...
pfoe .. met verkeerde been uit bed gestapt?


Fire
Usericon van Fire
Posted 26-02-2001 19:36 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 26 februari 2001 16:25 schreef Blubber het volgende:
Was ik al van plan, kwil ze capturen en dan op CD gooien...

Moet ik die band nog meenemen

Trouwens ik zag vandaag die foto ook in de krant wat onzinnig verhaal stond eronder.. en die nepborg is inderdaad niet echt geslaagd. Maar het gaat ook meer om de techniek in Startrek!



Blubber
Usericon van Blubber
Posted 26-02-2001 22:49 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2001 17:18 schreef Paul het volgende:
pfoe .. met verkeerde been uit bed gestapt?


euhh... sorry mensen, zo had ik het nog niet bekeken.... Ik bedoelde eigenlijk dat die lui op die foto een stelletje eikels zijn...

Shit happens...



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 26-02-2001 23:20 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik met toegeven dat ik ook wel bijna alle star trek afleveringen heb gezien. In het begin door mn broeder (L M) maar daarna zeker omdat ik het zelf ook leuk vindt.

Trouwens die injectie-spuit-zonder-naald-dingen (..) worden al op kleine schaal gebruikt, men name bij kleine kinderen die bang voor een naald zijn..


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 27-02-2001 12:41 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 26 februari 2001 9:34 schreef Marty het volgende:
Ze spreken niet allemaal dezelfde taal! Je kijkt duidelijk niet vaak genoeg!

Ze hebben een universal translator die ervoor zorgt dat iedereen elkaar kan verstaan! Er is een episode dat ze een nieuw ras ontmoeten waar de universal translator niet mee om kan gaan, daar heeft ie een paar uur voor nodig voordat hij doorheeft wat ze uiteindelijk zeggen.


Maar als ze een universal translator hebben, waarom vallen de mondbewegingen van de aliens dan samen met de door de uni. trans. getransleerde engelse taal??


Marty
Usericon van Marty
Posted 27-02-2001 13:45 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Tja, en waarom hoor je al wat iemand zegt voordat ie op z'n combatch heeft gedrukt?

En waarom kan je met 10 mensen in een holodeck meer dan honderd meter van elkaar verwijderd zijn?

Hoe kan het dat de turbolift van main deck direct naar engineering gaat terwijl dat architectonisch volgens mij in de enterprise niet echt kan?

Hoe kan het dat je Klingon soms wel klingon hoort spreken en soms niet? Schakelen ze de universal translator dan uit?

Hoe kan een shuttlecraft warpspeed bereiken zonder een warpcore?

Hoe komt het dat je een spaceship *hoort* vliegen?

En voor wat meer humoristische approach rond het waarom gebeuren kijk hier eens

En voor de scientific approach kijk eens bij onze nasa vrienden.

[Dit bericht is gewijzigd door Marty op 27-02-2001 13:59]



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen