IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Startrek!! Vorige pagina | Volgende pagina
Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 27-02-2001 14:18 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ja waarom kunnen ze wel een lock op iemand zetten als ze iemand willen upbeamen maar niet in 1 keer raak schieten met hun phaser??

[Dit bericht is gewijzigd door Paul op 27-02-2001 14:18]


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 27-02-2001 19:51 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Fire
Usericon van Fire
Posted 27-02-2001 22:09 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 27 februari 2001 13:45 schreef Marty het volgende:
Tja, en waarom hoor je al wat iemand zegt voordat ie op z'n combatch heeft gedrukt?

En waarom kan je met 10 mensen in een holodeck meer dan honderd meter van elkaar verwijderd zijn?

Hoe kan het dat de turbolift van main deck direct naar engineering gaat terwijl dat architectonisch volgens mij in de enterprise niet echt kan?

Hoe kan het dat je Klingon soms wel klingon hoort spreken en soms niet? Schakelen ze de universal translator dan uit?

Hoe kan een shuttlecraft warpspeed bereiken zonder een warpcore?

Hoe komt het dat je een spaceship *hoort* vliegen?



Op een holodek kan alles ook zo maken dat het lijkt dat je 100 meter van elkaar afstaat!

Sorry, maar ik kijk alleen voyager

Ze zijn zo klein?????

Je hoort ze vliegen omdat het TV is. Anders is het ook zo saai. Zou jij een uur kijken naar alleen beeld Zonder geluid?

En ten tweede dat geluid klinkt er best mooi bij.




Blubber
Usericon van Blubber
Posted 28-02-2001 11:28 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Moet je eens goed je oogjes openen als de turbolift in beeld komt, dat ding kan namelijk ook verticaal bewegen. Je kan er dus alle decks mee bereiken.


Marty
Usericon van Marty
Posted 28-02-2001 11:32 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Right maar de lichtjes in de turbolift gaan altijd omhoog/omlaag....



Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 05-09-2001 15:14 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Hoe komt voyager aan haar oneindige aantal shuttles?
Hoe komt het dat ze een nieuw ras gelijk kunnen verstaan?
Hoe komt het dat van elk ras de mond in het engels beweegt?
Hoe komt het dat als je naar een planeet wil beamen dit via de transporter moet, maar als je terug wil je gewoon terug kunt gaan?


God hates us all ! God hates us all !


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 05-09-2001 15:22 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Wil je echt lachen ?

http://www.sev.com.au/toonzone/sevtrek/strips/sevtrek001.asp


gewoon de hele tijd op 'next' klikken..

[Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 05-09-2001 15:24]


God hates us all ! God hates us all !


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 05-09-2001 19:15 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

dat startrek vind ik al helemaal irritant das gewoon niet normaal GET A LIFE het gaat altijd over hetzelfde ze zien er niet uit kijk naar die sjarenka pop enzo en kijk dat misvormde monster dan met die schelde van em jezus dat kan niet meer

Startrek


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 05-09-2001 21:11 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 5 september 2001 19:15 schreef Shadowjin het volgende:
dat startrek vind ik al helemaal irritant das gewoon niet normaal GET A LIFE het gaat altijd over hetzelfde ze zien er niet uit kijk naar die sjarenka pop enzo en kijk dat misvormde monster dan met die schelde van em jezus dat kan niet meer

Startrek


hehe... goh, wat "toevallig" dat je nu net een karakter als voorbeeld noemt die maar 1 keer heeft meegespeeld. Bovendien: als je dan toch commentaar hebt, neem dan tenminste de moeite om haar naam goed te schrijven. En ja, Nederlands is een moeilijke taal he???

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 05-09-2001 21:12]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 05-09-2001 21:27 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Net5 begint in het najaar weer met ST:VOY.. hey, en over die humanoid aliens -> wie zegt dat aliens er in het echt niet zo uitzien? Dat gewoon de aliens echt 2 armen, 2 benen enzo hebben? da's de theorie volgens mij achter st (en het beperkte budget natuurlijk ).. want de wezens uit de andere dimensies (helaas komen die maar weinig voor ), die zijn dus wel computer-generated


God hates us all ! God hates us all !


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-12-2001 17:04 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Star Trek heerst. Ik kijk het nooit meer maar brengt wel nostalgische gevoelens boven... Geweldig als ze weer eens in Gene Roddenberry's tuin aan het sjokken zijn en dan zo'n alien tegen komen (lees: een gozer die onder Gene's vloerkleed gekropen is)...



Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 14-12-2001 17:48 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Okay, als je naar StarTrek kijkt, da's geen probleem, hoewel ik t af en toe toch te ver vind gaan, zo van "hoe goed en wijs en sociaal en rechtvaardig de mensheid wel niet is": je kunt als buitenaardse beschaving duizenden jaren lang goed hebben gefunctioneerd, maar zodra de Voyager aankomt, wordt in 15 minuten 10.000 jaar beschaving omgegooid en worden ze bekeerd tot goeie aardige mensjes.
Okay, niet echt t toppunt van een intelligente serie, maar je bent pas echt goed triest als je naar een StarTrek-conventie gaat: Trekkies beschouw ik toch als sociale paria's: hoe komt een volwassen, weldenkend persoon tot de conclusie dat het best wel stoer is om op een natte, druilerige zaterdag (of zondag, of wanneer die conventie dan ook gehouden wordt) in een piepschuimen harnas met een plastic/kartonnen zwaardje te gaan rondhuppelen en doen alsof je een buitenaardse krijger bent?

Mensen, krijg toch een leven...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 14-12-2001 18:09 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2001 17:48 schreef Blackjack het volgende:
Okay, als je naar StarTrek kijkt, da's geen probleem, hoewel ik t af en toe toch te ver vind gaan, zo van "hoe goed en wijs en sociaal en rechtvaardig de mensheid wel niet is": je kunt als buitenaardse beschaving duizenden jaren lang goed hebben gefunctioneerd, maar zodra de Voyager aankomt, wordt in 15 minuten 10.000 jaar beschaving omgegooid en worden ze bekeerd tot goeie aardige mensjes.
Okay, niet echt t toppunt van een intelligente serie, maar je bent pas echt goed triest als je naar een StarTrek-conventie gaat: Trekkies beschouw ik toch als sociale paria's: hoe komt een volwassen, weldenkend persoon tot de conclusie dat het best wel stoer is om op een natte, druilerige zaterdag (of zondag, of wanneer die conventie dan ook gehouden wordt) in een piepschuimen harnas met een plastic/kartonnen zwaardje te gaan rondhuppelen en doen alsof je een buitenaardse krijger bent?

Mensen, krijg toch een leven...


mm, dat van die conventies ben ik het mee eens. Dat gaat idd helemaal nergens meer over.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-12-2001 18:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ieder zijn hobby

ik zat ook met treintjes te spelen op zolder das nou ook niet zo normaal als je het zo bekijkt


Je moeder.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 14-12-2001 18:15 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2001 18:10 schreef karnivoor het volgende:
ieder zijn hobby

ik zat ook met treintjes te spelen op zolder das nou ook niet zo normaal als je het zo bekijkt


Ja, maar dan zit je in ieder geval jezelf niet voor lul te zetten in het openbaar. Of ren je ook door de straat in machinisten-outfit? Met een fluitje ofzo? en en pet?


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-12-2001 18:25 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Haha, nee die conventies zijn triest. Maar de series waren (zijn?) wel goed. Heb het dus al een hele tijd niet gezien. Keek vroeger altijd TOS en TNG. Verder heb ik Voyager en DS9 gedeeltelijk gezien.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-12-2001 18:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 december 2001 18:15 schreef Blackjack het volgende:
Ja, maar dan zit je in ieder geval jezelf niet voor lul te zetten in het openbaar. Of ren je ook door de straat in machinisten-outfit? Met een fluitje ofzo? en en pet?


betrapt


Je moeder.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 14-12-2001 19:11 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

StarTrek HEERST !!!!!

en voor de POT M*NGOLEN die dat niet begrijpen, kijk er dan niet naar !!!

Ik heb alle delen van iedere serie gezien, behalve dan die van Voyager.

De aller nieuwste serie, staat ook al in de wacht, en die gaat over het begin/ontstaan van de federation.

StarTrek HEERST !!!!!


Wiegen Meister !


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 14-12-2001 19:40 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2001 19:11 schreef Shadow_Smile het volgende:

De aller nieuwste serie, staat ook al in de wacht, en die gaat over het begin/ontstaan van de federation.

StarTrek HEERST !!!!!


Ik heb al 11 afleveringen van de nieuwe serie gezien.
Hij heet overigens gewoon Enterprise. Ziet er wel gaaf uit. Niet altijd even spannend.

En van de laatste serie (7) van voyager ben ik bij aflevering 24. (nog 2 te gaan)

En Star Trek Heerst zeker!

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 16-12-2001 23:10]


Heads I win, tails you lose


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2001 19:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

star trek heerst inderdaad en ik ben erg blij dat eindelijk het laastse seizoen van voyager uitgezonden gaat worden. en met de nieuwe serie moeten ze ook beginnen!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 14-12-2001 20:16 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Star trek HEERSCHT!

Enneh, die aflevering met Sarjenka was ook vet cool... een van de weinige waar een sfeer echt in naar voren kwam, naast die ene met Armus, die olievlek, en dubbelaflevering met die kerel van the a-team, speelde Barkley, Conspiracy heete die aflevering.

Enenh, natuurlijk 'The trouble with Tribbles' en die van DS9, waarin ze terug gaan, bijna de enige leuke wat DS9 betreft.

Enneh, ik HEB een leven, dank U.



Dit slaat nergens op.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2001 20:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2001 19:40 schreef Hirogen het volgende:
Ik heb al 11 afleveringen van de nieuwe serie gezien.
Hij heet overigens gewoon Enterprise. Ziet er wel gaaf uit. Niet altijd even spannend.




hoe heb jij dat voor elkaar gekregen? kun je die ook op internet vinden?


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-12-2001 20:33 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2001 20:31 schreef attila_de_hun het volgende:
hoe heb jij dat voor elkaar gekregen? kun je die ook op internet vinden?


Ja die zijn allen op het net te vinden.
Ik heb zelf ook deel 1 tot 11 gezien deel 12 en 13 zijn wat lastig te vinden.
grokster en andere proggies doen het wel ok.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2001 20:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zo! ik was net van de schok bekomen dat je gratis muziek van het internet kunt downloaden, blijkt dat je dus hele films etc. van internet kunt plukken! is "the lord of the rings" al te vinden op internet (en als het effe kan deel twee en drie ook )?


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-12-2001 21:01 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Als het uitgebracht is staat het kort daarna ook op het net.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen