IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Electric Wizard Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 03-09-2010 0:59 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Zojuist maar even een kaartje besteld, voordat ik straks nul op rekest krijg en tegen de spreekwoordelijke traantjes van teleurstelling moet vechten.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-09-2010 4:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hier wil ik eigenlijk wel bij zijn!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-09-2010 10:29 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Gisteren voor het eerst Dopethrone gehoord. Best tof schijfje.
Binnenkort ook maar even kaartjes voor 31-10 halen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 03-09-2010 10:45 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2010 15:54 schreef verlepte theedoek het volgende:
Nais met Moss las ik , zekers even aanschouwen

Vet, Moss is erg goed.

Ik ben de laatste tijd weer helemaal hooked aan The Wizard. Mag je natuurlijk niet zeggen, maar ik denk dat ik We Live hun beste album vind.


You have time. You are doing fine.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 03-09-2010 12:06 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Dat is ook mijn favo album, voornamelijk wegens 'Flower of Evil' en 'The Sun Has Turned To Black'


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-09-2010 19:46 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Witchcult Today is toch wel het gaafst, puur vanwege die moddervette 70s productie. Heb net een maat die in Deventer woont, dus de 31ste ga ik het ook proberen! Ik was ziek toen ik in londen zat en ze daar speelden...


Dear dirty delightful old drunken old days


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-09-2010 1:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2010 19:46 schreef Schaffelaer het volgende:
Witchcult Today is toch wel het gaafst, puur vanwege die moddervette 70s productie.


Torquemada '71

Maar in z'n geheel vind ik Dopethrone onovertroffen


Faustian Spirit of the Earth


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-09-2010 1:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ik vind het mooi.


Boeiender


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 04-09-2010 15:58 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Het nieuwe album, 'Black Masses', komt overigens op 1 november uit. Ik hoop echter dat er stiekem al wat exemplaartjes beschikbaar zijn in Deventer.. één dagje voor de officiële releasedatum.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-09-2010 1:35 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Een nieuwe EW, nice!


Faustian Spirit of the Earth


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-09-2010 1:46 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Gvd wat siked.
We Live!!!!!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


rotor
Usericon van rotor
Posted 05-09-2010 1:58 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Hmmm, ik ben wss net een paar dagen later in Demtah.
Ik heb ze één keer gezien maar dat was in 2002 (Vera), megalomaan.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-09-2010 15:05 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Benieuwd naar de nieuwe ja! titel iss iig veelbelovend.


Dear dirty delightful old drunken old days


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-09-2010 6:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Daar KOMT IE AAN TOCH:



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 28-09-2010 15:58 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Weer lekker lelijk 70s retro, zoals het hoort!


Dear dirty delightful old drunken old days


number_17
Usericon van number_17
Posted 28-09-2010 16:56 by number_17 Wijzig reactieProfiel van number_17Quote dit berichthttp://www.ashladan.be

Vind het een lelijke hoes.
Kleuren combineren totaal niet..


rotor
Usericon van rotor
Posted 28-09-2010 18:03 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Ha, wat een lelijke hoes, te gek. Ik werd al een beetje moe van al die artistieke kunstwerkjes op rock 'n roll platen.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 28-09-2010 18:13 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Haha jezus wat lelijk
Maar ben wel erg benieuwd. Tha Wizard is zeer fijn op zijn tijd. Vooral Dopethrone doet het bij mij erg goed.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-09-2010 18:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Gave hoes

En zal wel weer heersen


Faustian Spirit of the Earth


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-10-2010 15:25 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Radio-rip van een track v/d nieuwe plaat. Klinkt lang niet gek, stukje 'trippier' en psychedelischer heb ik het idee!



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-10-2010 16:05 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Oh, ik maar denken dat ze een Velvet Underground nummer zouden coveren, toen ik de tracklist voor het eerst zag.


Ik, Wil Schuurman


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 11-10-2010 16:10 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ha, dat dacht in inderdaad ook, en mijn tweede gedachte was dat het gebaseerd was op de novelle van Leopold von Sacher-Masoch. Maarre, nee, het schijnt gebaseerd te zijn op een jaren '60 thriller:

http://en.wikipedia.org/wiki/Venus_in_Furs_%281969_film%29


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-10-2010 16:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2010 15:25 schreef nuclearwarfare het volgende:
Radio-rip van een track v/d nieuwe plaat. Klinkt lang niet gek, stukje 'trippier' en psychedelischer heb ik het idee!



Vet!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-10-2010 19:23 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2010 10:29 schreef kwelgeest het volgende:
Gisteren voor het eerst Dopethrone gehoord. Best tof schijfje.


Ik gisteren ook voor het eerst, in de trein, dopjes in, Funeralopolis doet het dan erg goed. Nu de rest van het album afluisteren.
Witchcult Today ben ik al een paar keer aan begonnen en die is in het begin erg fijn, maar het wordt wat lastig om mijn aandacht erbij te houden na die eerste paar nummers.
Ik kijk dan ook redelijk uit naar 31-10, voor mij in de tentamenweek, maar ik wil het toch niet missen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-10-2010 19:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 19:23 schreef Nimbus het volgende:
Ik gisteren ook voor het eerst, in de trein, dopjes in, Funeralopolis doet het dan erg goed. Nu de rest van het album afluisteren.
Witchcult Today ben ik al een paar keer aan begonnen en die is in het begin erg fijn, maar het wordt wat lastig om mijn aandacht erbij te houden na die eerste paar nummers.
Ik kijk dan ook redelijk uit naar 31-10, voor mij in de tentamenweek, maar ik wil het toch niet missen.
Witchcult Today net bestelt. Wellicht dat ik'm nog wat rondjes kan laten draaien voor de 31ste.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen