IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Electric Wizard Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 31-07-2012 18:33 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 12:06 schreef Tool-fan het volgende:
Ik zie ze morgen in Brugge met Sardonis


Have fun! Deze keer niet aanwezig vanwege de afstand Leuven - Brugge en moet werken de dag erna. Sardonis zie ik in september wel als support van Ramesses (ook héél benieuwd naar live) hier in Leuven.


Faustian Spirit of the Earth


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 31-07-2012 19:32 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 18:33 schreef cataclysm child het volgende:
Have fun! Deze keer niet aanwezig vanwege de afstand Leuven - Brugge en moet werken de dag erna. Sardonis zie ik in september wel als support van Ramesses (ook héél benieuwd naar live) hier in Leuven.

Merci. Ja is best een eindje rijden. Om dezelfde reden ga ik bijna nooit naar concerten in Leuven


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 02-08-2012 1:36 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Was echt ongelofelijk vet!
Een pak beter dan op graspop vorig jaar (of al 2 jaar terug?) naar mijn mening.

Sardonis was ook erg nice, al klinken sommige overgangen toch beter op cd.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-08-2012 12:59 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik vond het op Graspop toen nochtans erg genietbaar, maar in een zaal (zoals in Trix vorig jaar ook) is het sowieso vetter idd.


Faustian Spirit of the Earth


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-08-2012 13:41 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ben erg benieuwd naar morgen!



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 02-08-2012 14:08 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ja, zin in!
Toen ik ze eerder zag waren er voortdurend close-up shots van naakte chicks, ondersteboven aan kruizen en dat soort vrolijkheden. Links en rechts wat concentratiekampfootage. Benieuwd hoe dat in de smaak gaat vallen op het feestje in Venlo.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 02-08-2012 14:09]


You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-08-2012 17:17 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Vast niet zo groots opgezet met schermen... Echte naakte vrouwen perhaps? Ach, ik kom voor de muziek en gezelligheid. Alle naakte vrouwen zijn mooi meegenomen.



Moloch horridus
Beunhaas
Usericon van Moloch horridus
Posted 02-08-2012 23:14 by Moloch horridus Wijzig reactieProfiel van Moloch horridusQuote dit bericht

vet optrede gisteren in Brugge, ook Sardonis was de moeite, leuke zaal, en vooral een leuk meisje achter de bar.


hazelnootpasta
Usericon van hazelnootpasta
Posted 03-08-2012 16:24 by hazelnootpasta Wijzig reactieProfiel van hazelnootpastaQuote dit bericht

Vanavond! Ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken in die feesttent.

Ik zag op youtube dat ze in Brugge ook Supercoven speelden. Dat zou leuk zijn, het is toch een pokke-eind rijden... Supercooovveeennn!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-08-2012 10:49 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Het was VET!
Holy shit, wat een show. Megadik geluid, Funeralopolis, The Chosen Few, alles. Ha!


You have time. You are doing fine.


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 05-08-2012 15:37 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht



the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


EpicAlastis
Usericon van EpicAlastis
Posted 09-08-2012 10:32 by EpicAlastis Wijzig reactieProfiel van EpicAlastisQuote dit bericht

Het was inderdaad zeer goed in Brugge. Ik ben blij dat ik ze dan toch nog eens in een zaaltje kon zien!

Sardonis vond ik dan weer iets minder. Op bepaalde momenten trokken ze me zeker mee maar ze missen dat beetje extra.

In Brugge waren er geen beelden te zien (wel wat anders dan op Hellfest 2011).


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-05-2013 21:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nooit de moeite genomen deze band te beluisteren. Welke albums zijn de moeite waard? Zet net 'Black Masses' op en dat klinkt fijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 28-05-2013 21:34]


Moloch horridus
Beunhaas
Usericon van Moloch horridus
Posted 28-05-2013 21:36 by Moloch horridus Wijzig reactieProfiel van Moloch horridusQuote dit bericht

het gelijknamige album 'electric wizard'
dopethrone
come my fanatics

maar de rest is zeker even goed, gewoon heel de discography dus hehe.


Silence
Usericon van Silence
Posted 28-05-2013 21:46 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dank!


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 28-05-2013 22:24 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Na Black Masses lijkt Witchcult Today een logische volgende, en altijd Dopethrone.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-05-2013 0:18 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Jep, zeker Dopethrone, Witchcult Today, EW en Come My Fanatics.

Black Masses is ook goed. We Live en Let Us Prey hebben ook zeker sterke nummers, maar zijn in z'n geheel toch wat minder goed, imo.


Faustian Spirit of the Earth


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-05-2013 9:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dopethrone is momenteel de enige plaat die ik goed ken, echt heel bruut.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-07-2014 18:33 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht



bub


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-07-2014 21:36 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

lekker zwaar!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 19-08-2014 11:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Nieuwe track is, ondanks de lekkere groove, voor mij een enorme tegenvaller. Volgens mij waren ze te high om zich te realiseren dat deze riff bijna letterlijk hetzelfde is als Black Mass. Een beetje hetzelfde verhaal als met Legalize Drugs and Murder vs. een van die tracks van Witchcult Today.

http://pitchfork.com/reviews/tracks/17051-electric-wizard-sadiowitch/

Ach, ergens kan ik niet klagen, het is een lekkere track... Maarja. Toch een gemiste kans wel.



Gorath
Usericon van Gorath
Posted 20-08-2014 13:25 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

100% agree!


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 20-08-2014 14:58 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Meh



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-08-2014 15:16 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 20 augustus 2014 14:58 schreef Retardo het volgende:
Meh


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 20-08-2014 19:17 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 augustus 2014 14:58 schreef Retardo het volgende:
Meh


Yeppers. Maar dat is al een tijdje het probleem van EW


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen