IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : vegan Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2010 21:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Astronaut at hond in de ruimte

Zeven jaar geleden ging er voor het eerst een Chinese astronaut de ruimte in. In plaats van met de jongens mee te eten, bleef hij traditioneel, Chinees voedsel eten. Hoog boven de aarde zwevend at Yang Liwei er gewoon hond.

Dit heeft de eerste Chinese astronaut beschreven in zijn boek 'De negen lagen tussen hemel en aarde' dat onlangs is gepubliceerd. Liwei vloog in 2003 mee met de Shenzhou-missie.

"Veel van mijn vrienden zijn nieuwsgierig naar wat we eten en denken dat de astronauten dure delicatessen eten, zoals haaienvinnensoep of abalone", laat de Chinees weten. "Eigenlijk eten we juist heel gewoon." Voor wie hondenvlees niet gewoon genoeg vindt, at de astronaut ook gestoofde kip en gestoomde vis in de ruimte.

Ondanks dat hond in China en hier bij de lokale Chinees veel wordt bereid, staan dierenactivisten op hun achterste poten. "Yang Liwei is een rolmodel voor veel jonge mensen dus, en hij is een van de grootste helden van China", oordeelt Jill Robinson, de oprichter van Animals Asia. In 2008 speelden honden een grote rol bij het redden van vele Chinese aardbevingsslachtoffers. "We hopen dat Yang wil inzien dat honden ook helden zijn."



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-05-2010 2:34 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Man, na 10 jaar vegetarier geweest te zijn had ik echt zoiets van:
dit heeft ook echt TOTAAL geen functie. er veranderd namelijk NIETS.
elke dag kwam ik nog steeds de veediertransporten tegen en toen hoorde ik dat men van plan was megastallen te gaan bouwen. fuck it!
ik als Bourgondische Brabo HOOR gewoon vlees te eten en bakken graag!
HOP: weg idealen en gewoon weer aan de gang! Het is ZO zinloos geweest!
Degenen die VEGAN / VEGETARIER zijn: goed zo! volhouden!


Evil Dick


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-05-2010 3:19 by Schaep Profiel van Schaep

Sinds ik geen frisdrank meer drink zie ik de ene na de andere frisdrankfabrikant failliet gaan.

Ik drink nu al ruim drie jaar geen frisdrank meer en na acht maanden nam ik al een sterke vermindering waar van het aanbod van frisdranken in de schappen van supermarkten.

Vruchtensap heeft de toekomst.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-05-2010 3:28 by bokaj Profiel van bokaj

Gerst en hop zijn op een bepaalde manier ook vruchten!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-05-2010 4:46 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Als ik Discovery goed gevolgd heb is hop familie van de cannabisplant.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-05-2010 7:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Weet je het zeker?



Nee maar je hebt gelijk, en hop kan ook een rustgevende kalmerende werking geven. Al betwijfel ik sterk of het ook maar iets met de stoffen die in wietjes zitten te maken heeft. De planten staan toch redelijk ver uit elkaar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-05-2010 7:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 mei 2010 3:28 schreef bokaj het volgende:
Gerst en hop zijn op een bepaalde manier ook vruchten!


Zaden en bloemen, homo!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-05-2010 10:21 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 15 mei 2010 7:03 schreef ElitE het volgende:




Hop!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-05-2010 10:39 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 15 mei 2010 7:03 schreef ElitE het volgende:
De planten staan toch redelijk ver uit elkaar.

Dan moet je je tuin anders inrichten.


 


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-05-2010 16:36 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

Aangezien dit toch een muziek forum is, de vegan scene heeft wel een paar erg vette bands opgeleverd...was altijd hard dansen tijdens shows van de meest geweldige bands: earth crisis, liar, kindred, (oude) congress, all out war, culture, reveal, strife, turmoil, one king down, arkangel...en ik vergeet er vast nog wel een paar.
Harde muziek met een militante boodschap en zoveel geweldige shows, was echt wel een vette en coole tijd..


Evil Dick


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 16-05-2010 12:09 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

De eerstvolgende keer dat we met zulke homo´s moeten optreden plak ik stickers van grote slachterijen op mijn equipment. Encebe en Vion bijvoorbeeld.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 16-05-2010 12:13 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 15 mei 2010 16:36 schreef Crypt_666 het volgende:
Aangezien dit toch een muziek forum is, de vegan scene heeft wel een paar erg vette bands opgeleverd...was altijd hard dansen tijdens shows van de meest geweldige bands: earth crisis, liar, kindred, (oude) congress, all out war, culture, reveal, strife, turmoil, one king down, arkangel...en ik vergeet er vast nog wel een paar.
Harde muziek met een militante boodschap en zoveel geweldige shows, was echt wel een vette en coole tijd..


Martyrdöd ook toch?

Ik zelf ben trouwens al 8/9 jaar vegetariër, maar als ik het huis uit ga vrees ik dat ik die idealen maar eens aan de kant ga zetten, om de zelfde reden als Crypt_666. Ik begin het namelijk toch wel erg te missen in sommige gerechten.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 16-05-2010 12:15]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 16-05-2010 12:52 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

Ondanks dat ik zulke militante vegabands gay vind, mijn vrouw is veganist, en die mist niks. Die krijgt vitamientjes genoeg .


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 16-05-2010 14:25 by peer Profiel van peer

Ik eet vanaf mijn 15/16 de vegetarisch en daarna ben ik vegan geworden. Inmiddels ben ik bijna 29 en ik leef nog steeds. Eigenlijk ik maak me nooit zo druk om vitamines en mineralen. Als of al die dikke hamburger vreters dat wel doen. En als het echt zo ongezond blijkt te zijn, dan val ik van zelf wel een keer dood neer. Je moet ergens aan dood gaan.[/

[Dit bericht is gewijzigd door peer op 16-05-2010 14:26]


american psycho


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 16-05-2010 14:25 by peer Profiel van peer

quote:
Op 16 mei 2010 14:25 schreef peer het volgende:
Ik eet vanaf mijn 15/16 de vegetarisch en daarna ben ik vegan geworden. Inmiddels ben ik bijna 29 en ik leef nog steeds. Eigenlijk ik maak me nooit zo druk om vitamines en mineralen. Als of al die dikke hamburger vreters dat wel doen. En als het echt zo ongezond blijkt te zijn, dan val ik van zelf wel een keer dood neer. Je moet ergens aan dood gaan.


american psycho


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 16-05-2010 14:32 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Verstandig, als veganist niet op je voeding letten.
Kennis van me leeft precies zo, zij kreeg laatst in het ziekenhuis te horen dat ze ondervoed is omdat ze jarenlang niet voldoende vitaminen binnen heeft gekregen.



peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 16-05-2010 14:39 by peer Profiel van peer

Je kan ook een tekort hebben als je alleen maar leeft op drank, pizza, vlees, afhaal maaltijden en andere troep. Ik ken genoeg mensen die dat doen. Zoiezo ik zie der niet echt bepaald uit alsof ik ondervoed ben. Als je gewoon een beetje normaal eet qua, brood, fruit, pasta's, noten, soja, rijst, pasta's etc dan raak je echt niet zo maar ondervoed.Trouwens ik laat elk jaar mijn bloed of evt tekorten en dat is altijd goed dus waarom zou ik me dan druk gaan maken of ik wel genoeg vitamines en mineralen binnen krijg.


american psycho


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-05-2010 14:46 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Vlees heerst!

.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 16-05-2010 14:48 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

Vleesch Heerscht!


Here kitty kitty kitty!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-05-2010 14:50 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

vooral het vlees van lieve kleine jonge schattige onvolgroeide diertjes. mjam!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 16-05-2010 14:53 by peer Profiel van peer

Echt kansloos die figuren die altijd het zelfde zeggen en niks beters kunnen bedenken.


american psycho


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-05-2010 14:58 by Silence Profiel van Silence

Maar vlees ís dan ook erg lekker. Jammer dat het niet aan bomen groeit.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 24-08-2017 15:13]


peer
IdentiteitsCrisis
Usericon van peer
Posted 16-05-2010 15:04 by peer Profiel van peer

Nee, vleeseters maken over het algemeen altijd de zelfde trieste opmerkingen. Dat zal wel komen, omdat ze teveel onvolgroeide kippetjes hebben gegeten. Blijkbaar word je daar dus niet echt slimmer van.


american psycho


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-05-2010 15:18 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 16 mei 2010 15:04 schreef peer het volgende:
Nee, vleeseters maken over het algemeen altijd de zelfde trieste opmerkingen. Dat zal wel komen, omdat ze teveel onvolgroeide kippetjes hebben gegeten. Blijkbaar word je daar dus niet echt slimmer van.


Als je geen vlees eet ga je vaker menstrueren.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 16-05-2010 15:27 by KHPLF Profiel van KHPLF

Gefrustreerd peer ?

Ik wil wel met je meeleven anders



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen