IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Hoe zou de wereld er uit zien als vrouwen dominant waren? Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-06-2005 23:31 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2005 23:30 schreef Nix het volgende:
Wedden dat ik wel dominant ben.
Prrr.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nix
Usericon van Nix
Posted 24-06-2005 23:31 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2005 23:31 schreef Misanthrope het volgende:
Prrr.



Funky!

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 24-06-2005 23:32]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-06-2005 23:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Vr.M
Kleine Boze Wolf
Usericon van Vr.M
Posted 24-06-2005 23:48 by Vr.M Wijzig reactieProfiel van Vr.MQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2005 23:30 schreef Nix het volgende:
Wedden dat ik wel dominant ben.


Wil net zeggen, zijn er zat. Meneer zoekt verkeerd

(Dubbele naam M. Dat is alles.)


Je maintiendrai!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-06-2005 23:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Misanthrope is zeker vrijgezel aan zijn naieve opmerking te zien .......


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-06-2005 12:21 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Sin City in het begin?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 23-08-2005 14:38 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

vrouwen zijn in de meeste dingen dominanter dan mannen
en das een feit


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2005 14:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dominanter? Baziger misschien


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 15:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2005 14:58 schreef ghoulliette het volgende:
Dominanter? Baziger misschien


Vrouwen kunnen vaak ook beter verbaal oorlog voeren. Maarre dominant? Mja ik zeker weten wel, in sommige dingen. Gelukkig bestaan er dan ook weer mannen die ons wel durven af te remmen.

Alle vrouwen dominant.. lesbische wereld!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2005 15:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht




MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-08-2005 15:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht


Neh, zou niet wat voor mij zijn gok ik..


oscura
Usericon van oscura
Posted 23-08-2005 15:18 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2005 14:58 schreef ghoulliette het volgende:
Dominanter? Baziger misschien



hehe...


carcasstrid


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-08-2005 16:16 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Blazing
Usericon van Blazing
Posted 25-08-2005 16:28 by Blazing Wijzig reactieProfiel van BlazingQuote dit berichthttp://www.blazing.ws

quote:
Op 28 maart 2004 14:16 schreef Mutilator het volgende:
Een topic na aanleiding van een conclusie van Mislyd (die ik nog steeds enorm mis op dit forum)





De vrouw had in de culturen van de natuurreligies (de vroege Keltische tijd schat ik in) voor het christendom minstens een evenwaardige en waarschijnlijk zelf een hogere status dan de man; een heks betekent eigenlijk 'wijze vrouw' en bosorgies waren daar orde van de dag.

Toen kwam het christendom met z'n dogma's en heks heeft toen een nogal negatieve klank gekregen (ik zal t ff subtiel uitdrukken); ook is 't typisch dat de vrouw een duidelijk ondergeschikte rol toebedeeld krijgt (adam & eva verhaal) en in de latere religies als de islam is het zelfs exxxtreem doorgevoerd. Dan heb je nog het kuisheidsmoraal dat volgens mij slechts een deur naar een poel des verderfs creeert.

Een religie als de Bahai stelt heel duidelijk vrouwen weer als dominant; wil dat vrouwen weer de macht krijgen bijv als middel tegen oorlog omdat 'vrouwen hun kinderen neit de oorlog in sturen'.

Nou denk ik dat vrouwen zo lang onderdrukt en gehersenspoeld zijn dat dat iets te simpel geredeneerd is, maar het principe klinkt niet verkeerd; zeker als je weer de link maakt met Bonobo & vroegere tijden.

Ik stel hier eigenlijk dus mannen tegenover vrouwen als vechten tegenover neuken als in de man domineert de samenleving en vrouwen het sexgebeuren; en jah ik vechtsport graag, maar zouden we al die conflicten hebben als vrouwen aan de macht waren en een softe wereld hebben (wat niet per definitie slecht hoeft te zijn) en minder wetenschap (want wat er niet is/bestaan niet van weet mis je niet) en minder frustratie (emotioneel gemekker hebben we nl. toch al werkelijk overal) en simpelweg meer geluk?!?

Nou kunnen mensen denken dat vrouwen helemaal niet zo dominant zijn in de sex want macht erotiseert, maar ik heb een toch iets minder triviaal idee over liefde.

Thoughts anyone?


Je vergelijkt appels met peren en dus slaat het gewoon nergens op.

Je bent zo te zien een evolutionair, vergeet niet dat genen slechts het basiselement is, mensen hebben jammer genoeg een Ratio en Hogere Idealen die een dier niet hebben. Vergelijk daarom een mens nooit met een dier.

Ten tweede is de vrouw het Passieve Element. Het zou dus een teringzooi zijn met hen aan als dominante geslacht. Yin-Yang, Shiva-Shakti, Moeder Natuur en Vader Hemel, de vrouw is altijd het passieve deel geweest en de man het actieve deel.

Natuurreligies zijn overwegend Lunair, en Kosmische religies zijn Solair, het feit dat de vrouw in de natuurreligie de overhand had, zegt al genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Blazing op 25-08-2005 16:29]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-08-2005 16:54 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

;Yin-Yang, Shiva-Shakti, Moeder Natuur en Vader HemelE.D. DE EEN IS DE OORZAAK/GEVOLG VAN DE ANDERE, EN ANDERS OM. PASSIEF OF ACTIEF WISSELEND IN DE CONTEXT ZELFE.

dIE VERGELIJKING, APPEL/PEREN IS HELEMAAL GAAF!

HET IS NIET ERG ALS JE NIETS SNAPT WAT IK BEDOEL MAAR, JE DOET JEZELF TE KORT. HELEMAAL ALS JE ZELF WILT DOMINEREN.
CAPS ZIJN TEH SHIT, BETTAH RECOGNIZE!!


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2005 16:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gelukkig worden vrouwen altijd nog bang van mannen als Skulfuck, dus zijn ze altijd nog weak ass mo'fo's


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-08-2005 16:58 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 25 augustus 2005 16:54 schreef skullfuck het volgende:
;Yin-Yang, Shiva-Shakti, Moeder Natuur en Vader HemelE.D. DE EEN IS DE OORZAAK/GEVOLG VAN DE ANDERE, EN ANDERS OM. PASSIEF OF ACTIEF WISSELEND IN DE CONTEXT ZELFE.

dIE VERGELIJKING, APPEL/PEREN IS HELEMAAL GAAF!

HET IS NIET ERG ALS JE NIETS SNAPT WAT IK BEDOEL MAAR, JE DOET JEZELF TE KORT. HELEMAAL ALS JE ZELF WILT DOMINEREN.
CAPS ZIJN TEH SHIT, BETTAH RECOGNIZE!!


Sommige vrouwen hebben een appelfiguur en sommige een perenfiguurtje, dus vergelijken is moeilijk



@Jenje. Damn ben ik dan geen vrouw? Ik en bang voor Skully?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2005 16:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 augustus 2005 16:58 schreef zillah-morte het volgende:
Sommige vrouwen hebben een @Jenje. Damn ben ik dan geen vrouw? Ik en bang voor Skully?

Je geeft zelf al antwoord

Maar jij komt ook uit Friesland, dat staat buiten elke vergelijking


Blazing
Usericon van Blazing
Posted 25-08-2005 17:01 by Blazing Wijzig reactieProfiel van BlazingQuote dit berichthttp://www.blazing.ws

Spuit elf zegt ook wat. Duh, het gaat om balans en subordinatie.

LOL leuk geprobreerd lieverd! Jij bent het levende voorbeeld van hedendaagse moderne Degeneratie

nu je dit zo ontzettend goed hebt beantwoord, wat zou er gebeuren als de vrouw aan de macht is? het doet er niet toe of het oorzaak/gevolg is. Wat dikke onzin is. Ik zou eerst maar eens lezen en bovenal, het land van herkomst bezoeken voordat je onzin zaait.

quote:
Op 25 augustus 2005 16:54 schreef skullfuck het volgende:
;Yin-Yang, Shiva-Shakti, Moeder Natuur en Vader HemelE.D. DE EEN IS DE OORZAAK/GEVOLG VAN DE ANDERE, EN ANDERS OM. PASSIEF OF ACTIEF WISSELEND IN DE CONTEXT ZELFE.

dIE VERGELIJKING, APPEL/PEREN IS HELEMAAL GAAF!

HET IS NIET ERG ALS JE NIETS SNAPT WAT IK BEDOEL MAAR, JE DOET JEZELF TE KORT. HELEMAAL ALS JE ZELF WILT DOMINEREN.
CAPS ZIJN TEH SHIT, BETTAH RECOGNIZE!!


[Dit bericht is gewijzigd door Blazing op 25-08-2005 17:02]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2005 17:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff wete niet of je wijf of kerel bent, maar je bent iig wel saai


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 25-08-2005 17:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 25 augustus 2005 16:59 schreef Jenje het volgende:
Je geeft zelf al antwoord

Maar jij komt ook uit Friesland, dat staat buiten elke vergelijking

Hey die conclusie trok ik nie.
Maar ik kom niet uit Friesland, ik logeer er slechts
En toch ben ik een vrouw. Zal wel de enige zijn die niet bang is voor Skull zijn acties.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-08-2005 17:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee je kent Skully Dan weet je hoe je zijn posts moet interpreteren


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-08-2005 17:09 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

@BLAZING; BEDANKT VOOR DE COMPLIMENTEN!

WEL GAAF DAT JE MIJ GAAT VERTELLEN WAT IK MOET DOEN OOK! HET PERSEPTIEF WAAR JIJ UIT REFEREERD IS ONSTAAN UIT/DOOR CONDITIONERING, DIE VAN MIJ IS NIET ANDERS...

oNZIN BESTAAT EIGENLIJK NIET IN MIJN BOEKJE..DUS; LEES JIJ NOG MAAR EEN KEER.

DENK AAN MIJ, AL JIJ JE VRIENDIN EEN KUS GEEFT...


Suck my piss


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 05-09-2005 4:32 by CiNNeR Wijzig reactieProfiel van CiNNeRQuote dit berichthttp://www.themusictemple.nl

Tja Als je de vrouwelijke ministers in Nederland zo eens bekijkt, dan is het niet veel soeps. Maar doen de mannen het beter dan?


Ow sorry, did my back hurt your knive?


san miguel
wankspankklankyank
Usericon van san miguel
Posted 05-09-2005 12:57 by san miguel Wijzig reactieProfiel van san miguelQuote dit berichthttp://www.toxocara.com www.prostitutedisfigurement.com

Dan zou alles roze zijn en naar potpoury ofzo ruiken.En dan kwam er breezer uit de tap



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen