IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Hoe zou de wereld er uit zien als vrouwen dominant waren? Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 14:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

als vrouwen baas waren dan zouden er meer mannen verkracht worden (door vooral mannen), dan zouden vrouwen durven kijken ipv bekeken willen worden, minder siliconetieten verkocht worden,

meer dikke wijven (en dus ook dikke venten) zijn,
MINSTENS evenveel 00rl0g en gruw0l

en vierkante peren voor Skvllfvck


signature


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 05-09-2005 15:13 by CiNNeR Wijzig reactieProfiel van CiNNeRQuote dit berichthttp://www.themusictemple.nl

Waarom zouden er meer dikke wijven zijn? En daardoor dikkere kerels??

Waarschijnlijk gaan mannen zich dan ineens opmaken ..


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 15:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

als het vrouwelijk schoonheidsideaal van mannen niet meer de bovenhand heeft, waarom zou een vrouw zich dan nog inhouden?
Een goeie speklaag ja!

Nuja, er zou ook meer overheidsgeld in vetverbrandersonderzoekslaboratoria gestoken worden natuurlijk...






signature


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 05-09-2005 15:44 by CiNNeR Wijzig reactieProfiel van CiNNeRQuote dit berichthttp://www.themusictemple.nl

Ja zeg, ik doe mijn best! Hoewel het ook kan zijn dat frustratie minder wordt dus de speklaag ook ...

Waarschijnlijk komt plastische chirurgie weer terug in de zorgverzekering samen met allerlei fatburners en shit


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 15:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 15:44 schreef CiNNeR het volgende:
Ja zeg, ik doe mijn best! Hoewel het ook kan zijn dat frustratie minder wordt dus de speklaag ook ...

Waarschijnlijk komt plastische chirurgie weer terug in de zorgverzekering samen met allerlei fatburners en shit



de zorgverzekering? 90 euro per maand? Ben jij disabled?


signature


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 05-09-2005 15:51 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 15:13 schreef CiNNeR het volgende:
Waarom zouden er meer dikke wijven zijn? En daardoor dikkere kerels??

Waarschijnlijk gaan mannen zich dan ineens opmaken ..
Alsof mannen zich nu niet ineens opmaken. Zie het vaak genoeg. Verder zouden vrouwen best dominater mogen zijn. Eventjes de rollen omdraaien.


Disko Disko Partizani


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 15:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 15:51 schreef IJsregen het volgende:
Alsof mannen zich nu niet ineens opmaken. Zie het vaak genoeg. Verder zouden vrouwen best dominater mogen zijn. Eventjes de rollen omdraaien.


Niet te zu manneke! anders heb ik weer het "gaan we sexen"-met homo-ik-ga-je-ne-keer-pakken-attitude-gevoel... liever een echte vent dan een vrouw met mannenmanieren


signature


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 05-09-2005 15:56 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Ik snap geen flikker van je post. Snap je wel wat ik daarnet gezegd heb?


Disko Disko Partizani


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-09-2005 15:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 5 september 2005 15:51 schreef IJsregen het volgende:
Verder zouden vrouwen best dominater mogen zijn. Eventjes de rollen omdraaien.


Jorna, pak je zweep!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 16:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 15:56 schreef IJsregen het volgende:
Ik snap geen flikker van je post. Snap je wel wat ik daarnet gezegd heb?


ja... ok, even vertalen


ja, mannen schminken zich nu ook... meer en meer, kijk maar in het oh my goth topic
Vrouwen mogen dominanter zijn zeg je. ja, zeg ik, maar met grenzen. Je hebt bepaalde manwijven of vrouwen met erge mannelijke trekjes (stoer en fysisch sterkere vrouwelijke creaties) waarbij het nogwel eens durft overkomen alsof het een man is onder dat gladde huidje en dat koppel borsten.

Snorharen en andere sterke beharing zijn meestal een voorteken. Behalve bij Maroefjes, die laten hun snor staan om op hun moeder te lijken

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-09-2005 16:02]


signature


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 05-09-2005 16:02 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

@ Burzum; Hehehe, ja dat lijkt je wel wat he!

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 05-09-2005 16:02]


Disko Disko Partizani


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 05-09-2005 16:05 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 16:02 schreef Hypnos het volgende:
ja... ok, even vertalen


ja, mannen schminken zich nu ook... meer en meer, kijk maar in het oh my goth topic
Vrouwen mogen dominanter zijn zeg je. ja, zeg ik, maar met grenzen. Je hebt bepaalde manwijven of vrouwen met erge mannelijke trekjes (stoer en fysisch sterkere vrouwelijke creaties) waarbij het nogwel eens durft overkomen alsof het een man is onder dat gladde huidje en dat koppel borsten.

Snorharen en andere sterke beharing zijn meestal een voorteken. Behalve bij Maroefjes, die laten hun snor staan om op hun moeder te lijken

Maar dat zijn gewone stoere vrouwen waardoor jij je schijnbaar bedreigt voelt. Emancipatie zeg ik je!
Dominate vrouwen en snorren? Ik zie de connectie niet, sorry. Het ging om het feit dat vrouwen eens dominanter moeten zijn om het de mannen eens uit handen te nemen. Rollen omdraaien. Dat heeft verder geen ene fuck te maken met het uiterlijk van een vrouw dat neigt naar teveel mannelijke hormonen.


Disko Disko Partizani


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 05-09-2005 16:08 by CiNNeR Wijzig reactieProfiel van CiNNeRQuote dit berichthttp://www.themusictemple.nl

quote:
Op 5 september 2005 15:50 schreef Hypnos het volgende:
de zorgverzekering? 90 euro per maand? Ben jij disabled?


Toevallig wel ja Maar dat heeft dan weer niets met plastische chirurgie te maken.

Enne, dominant hoeft zeker niet fysiek sterk te zijn he! *Werpt schuine blik en haalt zweep uit achterzak*


Ow sorry, did my back hurt your knive?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 16:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 16:05 schreef IJsregen het volgende:
Maar dat zijn gewone stoere vrouwen waardoor jij je schijnbaar bedreigt voelt. Emancipatie zeg ik je!
Dominate vrouwen en snorren? Ik zie de connectie niet, sorry. Het ging om het feit dat vrouwen eens dominanter moeten zijn om het de mannen eens uit handen te nemen. Rollen omdraaien. Dat heeft verder geen ene fuck te maken met het uiterlijk van een vrouw dat neigt naar teveel mannelijke hormonen.


nee? ivm die hormonen helpt het alleszins wel...

jaja, maar mannen laten niet toe dat vrouwen domineren of zelfs op gelijke voet komen (niet in theorie). Omdat enkel hun tepels tonen wanneer ze opgewonden zijn!

...

jaja, ik weet het



nu, thuis zijn vrouwen meestal wel baas, als ze de schoppen overleeft



signature


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 05-09-2005 16:13 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 16:10 schreef Hypnos het volgende:
nee? ivm die hormonen helpt het alleszins wel...

jaja, maar mannen laten niet toe dat vrouwen domineren of zelfs op gelijke voet komen (niet in theorie). Omdat enkel hun tepels tonen wanneer ze opgewonden zijn!

...

jaja, ik weet het



nu, thuis zijn vrouwen meestal wel baas, als ze de schoppen overleeft



*zucht*
Volgens mij valt er met jou verder niet te discussieren. Jij haalt er allemaal zaken bij die ik niet kan combineren met hetgeen wat ik net gezegd heb.
En waarom zouden mannen dat niet toelaten? Zijn ze bang om hun macht te verliezen? Zie je; mannen zijn gewoon zwak.


Disko Disko Partizani


MidKnight
Burn the Holy Inquisition, Back To Superstition !!
Usericon van MidKnight
Posted 05-09-2005 16:15 by MidKnight Wijzig reactieProfiel van MidKnightQuote dit berichthttp://myspace.com/conqueredmyfears

Te veel Maria Magdalena verhalen gelezen zekers....

HAIL the da vinci code.....

same subject!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 16:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Petrus was een jaloersen bok!

Vrouwen zijn gewoon een geslacht met psychologische voordelen, als ze aan de macht komen gaan ze dat nog meer uitspelen!!!!


signature


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 05-09-2005 16:20 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Dus je geeft toe dat je bang bent de vrouwen -dan- niet aan te kunnen. Hehe.


Disko Disko Partizani


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2005 16:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Niet bang... achterdochtig!



maar van bepaalde mannen ook zu


signature


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 05-09-2005 16:36 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

In a way zijn ''vrouwen'' dominant aan het worden.. Check al die homo's man niet normaal meer hoeveel het er nu zijn.. en ze eisen steeds meer en probeer de dominante anusragger uit te hangen in public


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 06-09-2005 21:52 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

-_-" Tuurlijk jongen, tuurlijk.


Disko Disko Partizani


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-09-2005 22:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2005 16:36 schreef Shakeel het volgende:
In a way zijn ''vrouwen'' dominant aan het worden.. Check al die homo's man niet normaal meer hoeveel het er nu zijn.. en ze eisen steeds meer en probeer de dominante anusragger uit te hangen in public


ja want daar vallen lesbiennes op, op anussen....


Maar na 2 dagen summerschool met NOISE (zoek zelf maar lekker op wat dat betekend) kan ik zeggen dat de wereld er anders uit zou zien. Anders en beter, more inclusive vooral.

tjo aapjes!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-09-2005 22:02 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ongetwijfeld dat ook in een wereld waar vrouwen dominant zijn niet alles 'beter' is. Wel een wat brede en gedurfde uitspraak, Ghoullie.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-09-2005 11:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2005 22:01 schreef ghoulliette het volgende:
more inclusive vooral.



Dat zie ik niet direct als een voordeel.

Edit: Wat is NOISE? Een of ander verband van vrouwenstudies o.i.d.? Ach...vrouwenstudies....ik heb altijd ernstige twijfels bij ideologisch getinte opleidingen. Die hebben voor mij een te hoge 'preaching to the choir' gehalte.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-09-2005 11:35]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-09-2005 2:30 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

National Organisational-Incentive (for)Premature Ejaculation?

Nu Overleggen In Natte Eend?

Nights Of Intense Pussy Eating?

Nachtegaal Of Intvis, Prachtig Ei

Nutritional Orders Intended (for) Penile Enhancement

Nudity Offers Incredibly Pleasurable Ecstacy

Niets Onthoud Ik... Pakkende Ezel



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen