IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : ...and justice for all....? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:25 schreef Immortella het volgende:
Sorry hoor, is dit jouw manier van discussiëren??
Telkens voorbeelden erbij halen die nergens op slaan.

Maar goed, ik zal antwoord geven: Bij mensen met Obesitas of Boulimia is het eten op zich ook niet het probleem, maar de mens zelf met al zijn problemen waardoor hij/zij zoveel gaat eten..

ja maar dat zeg ik toch ook.
Ik zeg dus dat het aan jezelf (of eigenlijk je omgeving/ waar je opgroeit wat je meemaakt) ligt, maar dat niet iedereen de zelfde uitweg kiest. Niet iedereen met een kut leven grijpt naar drugs om te vergeten. Er zijn tal van andere mogelijkheden om je aan te verslaven. En dat het grijpen naar drugs ligt aan vrienden ed. die je daarmee in contact kunnen brengen.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:27 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:25 schreef kwelgeest het volgende:
zwakkeren? je doelt op drug?
Alsof jij nooit naar iet 'grijpt'en neem van mij aan de neven effecten van drug zijn echt niet voor zwakkeren of ik moet een gigantisch mentaal mietje zijn.

Vertel, mijn waarde


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 23:28 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 28 maart 2004 23:25 schreef X-Act het volgende:
Grappig dat jullie net met zo een topic aan komen zetten. Vorige week is in België een man door een assisen-jury vrijgesproken voor de moord op z'n vrouw. Een van onze bekendste advocaten (een die regelmatig op TV komt enzo) heeft blijkbaar indruk gemaakt met z'n redevoering (de vrouw in kwestie had overspel gepleegd, een dankbaar thema lijkt het). De meesten zijn het er over eens dat de bekendheid van de advocaat mee de doorslag gegeven heeft voor de vrijspraak ("als die kerel van tv het zegt zal het wel waar zijn"). Nice !


shit dat is wel behoorlijk hoog tv-niveau... hoewel 'hoog' en 'tv-niveau' los in schil contrast staan...



Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:29 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:27 schreef ghoulliette het volgende:
ja maar dat zeg ik toch ook.
Ik zeg dus dat het aan jezelf (of eigenlijk je omgeving/ waar je opgroeit wat je meemaakt) ligt, maar dat niet iedereen de zelfde uitweg kiest. Niet iedereen met een kut leven grijpt naar drugs om te vergeten. Er zijn tal van andere mogelijkheden om je aan te verslaven. En dat het grijpen naar drugs ligt aan vrienden ed. die je daarmee in contact kunnen brengen.
ehm, ik heb geen problemen en toch gebruik ik wel eens. hoe verklaart u dat dan?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:29 schreef Brujeria het volgende:
ehm, ik heb geen problemen en toch gebruik ik wel eens. hoe verklaart u dat dan?

blijkbaar kun je jezelf niet vermaken/ verveel je je (of last van impotentie )


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 23:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:27 schreef Brujeria het volgende:
Vertel, mijn waarde
Ik heb wat mindere ervaringen gejhad met drug waarvan de neven effecten nogal lang duurden. Ik vind drug dusch gewoon echt niet voor mietjes zekjer gezien dat als je het verkeerd gebruikt er mentaal helemaal niets van je over blijft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:31 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:29 schreef ghoulliette het volgende:
blijkbaar kun je jezelf niet vermaken/ verveel je je (of last van impotentie )
ik kan me prima vermaken zonder drugs, maar waarom zou dat me ervan weerhouden om eens lekker vaag te worden met een paar vrienden? en geloof me, ik ben zo on-impotent als ik me maar kan wensen


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-03-2004 23:31 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:27 schreef ghoulliette het volgende:
ja maar dat zeg ik toch ook.
Ik zeg dus dat het aan jezelf (of eigenlijk je omgeving/ waar je opgroeit wat je meemaakt) ligt, maar dat niet iedereen de zelfde uitweg kiest. Niet iedereen met een kut leven grijpt naar drugs om te vergeten. Er zijn tal van andere mogelijkheden om je aan te verslaven. En dat het grijpen naar drugs ligt aan vrienden ed. die je daarmee in contact kunnen brengen.


Dát is waar, maar dan nog. Het drugsbeleid, of eigenlijk het ontbrekende drugsbeleid in Nederland maakt het wel erg makkelijk om naar drugs te grijpen. Je hoeft tegenwoordig niet eens meer mensen te kennen of er mee opgegroeid zijn (tsja, 't maakt 't wel makkelijker), je kan bij wijze van spreken op elke hoek van de straat een paar gram coke kopen..


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:31 schreef Brujeria het volgende:
ik kan me prima vermaken zonder drugs, maar waarom zou dat me ervan weerhouden om eens lekker vaag te worden met een paar vrienden? en geloof me, ik ben zo on-impotent als ik me maar kan wensen

zijn jouw vrienden dan niet leuk als ze helder zijn?


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:32 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:31 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb wat mindere ervaringen gejhad met drug waarvan de neven effecten nogal lang duurden. Ik vind drug dusch gewoon echt niet voor mietjes zekjer gezien dat als je het verkeerd gebruikt er mentaal helemaal niets van je over blijft.
Mag ik vragen wat je gehad hebt?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2004 23:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik vind de meeste drugs erg ongezond. Ik pretendeer verder de negatieve gevolgen van alcohol binnen de perken te kunnen houden (misschien is dat een leugen) maar verder hou ik me verre van andere verdovende/geestverruimende middelen.

Ook bevalt het hele idee me niet, controleverlies enzo... bij alcohol snap ik dat tenminste nog, bij andere substanties niet en dan wil ik gewoon weg naar huis in bed klaar.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 23:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:29 schreef ghoulliette het volgende:
blijkbaar kun je jezelf niet vermaken/ verveel je je (of last van impotentie )
je kan drug ook gewoon nem,en omdat je het lekker vind net als seks og alcohol.
Als jij veel neukt met je vriendje zeg ik toch ook niet dat dat komt doordat jullie elkaar anders dood vervelen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-03-2004 23:33 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 maart 2004 23:32 schreef Brujeria het volgende:
Mag ik vragen wat je gehad hebt?


lsd?


Oud Vuil.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 23:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:32 schreef Brujeria het volgende:
Mag ik vragen wat je gehad hebt?
meerdere bad trips in een korte tijd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 23:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:33 schreef webblaster wim het volgende:
lsd?
o.a. door een foutje waarschijnlijk ja.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2004 23:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:34 schreef kwelgeest het volgende:
meerdere bad trips in een korte tijd.

Da's echt kut, ik vond dat met wiet al erg genoeg (1 keer). Dat nooit meer, voor mij is het echt behoorlijke teringzooi.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:34 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:32 schreef ghoulliette het volgende:
zijn jouw vrienden dan niet leuk als ze helder zijn?
jazeker wel, maar waarom zou je niet eens iets doen waardoor alles anders/leuker word.

Zit je ook zo moeilijk tegen iedereen te doen die je bier verkoopt in de willemeen?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:36 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:34 schreef kwelgeest het volgende:
meerdere bad trips in een korte tijd.
|Dat lijkt me wel kut ja. zelf nooit gehad gelukkig.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 23:36 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:34 schreef M. het volgende:
Da's echt kut, ik vond dat met wiet al erg genoeg (1 keer). Dat nooit meer, voor mij is het echt behoorlijke teringzooi.
Ik heb het na die vakantie ook behoorlijk afgeleerd en nu al bijna twee jaar niets raars meer aangeraakt


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:31 schreef Immortella het volgende:
Dát is waar, maar dan nog. Het drugsbeleid, of eigenlijk het ontbrekende drugsbeleid in Nederland maakt het wel erg makkelijk om naar drugs te grijpen. Je hoeft tegenwoordig niet eens meer mensen te kennen of er mee opgegroeid zijn (tsja, 't maakt 't wel makkelijker), je kan bij wijze van spreken op elke hoek van de straat een paar gram coke kopen..


Je moet ergens het idee vandaag krijgen van "ik wil dat en dat gaan gebruiken" en dan kun je het wel vinden als je er naar zoekt. Maar tot twee jaar terug zou ik echt niet geweten hebben hoe je aan zo iets zou moeten komen, en dat het er inderdaag was in de echte wereld (buiten de films zeg maar). Super naief natuurlijk, maar er is blijkbaar een reden dat het mijn pad niet heeft gekruist en dat van andere mensen wel. En dat is echt niet omdat ik me continue happy voelde, of nooit uitging.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 28-03-2004 23:38 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

heb een tijdje wel eens wta wiet/hasj (bij voorkeur toen) gehad maar werd er juist veel te duf van om het leuk te vinden hehe



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-03-2004 23:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:34 schreef Brujeria het volgende:
jazeker wel, maar waarom zou je niet eens iets doen waardoor alles anders/leuker word.

Zit je ook zo moeilijk tegen iedereen te doen die je bier verkoopt in de willemeen?

Bier vind ik iets heel anders. Daarbij kun je veel beter controleren hoeveel je binnen krijgt en heb je veel meer controle. Het idee van controle verliezen, dat je korstondig niet zelf meer bepaald wat er met je gebeurd staat me erg tegen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-03-2004 23:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:38 schreef ghoulliette het volgende:
Bier vind ik iets heel anders. Daarbij kun je veel beter controleren hoeveel je binnen krijgt en heb je veel meer controle. Het idee van controle verliezen, dat je korstondig niet zelf meer bepaald wat er met je gebeurd staat me erg tegen.
gewoon rokend kan je het ook goed doseren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-03-2004 23:41 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 maart 2004 23:40 schreef kwelgeest het volgende:
gewoon rokend kan je het ook goed doseren.


als we het over wiet/hash hebben, dan is dat zeker waar. onze drummer zei eens tegen me, dat hij slecht aan me kon merken, of ik nou stoned was of niet. maar dat kan ook persoonlijk zijn.


Oud Vuil.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 28-03-2004 23:42 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2004 23:40 schreef kwelgeest het volgende:
gewoon rokend kan je het ook goed doseren.
Coke ook. Pillen daarintegen niet. En het ligt aan jezelf hoegoed je kunt doseren. Er zijn ook zat mensen die alcohol of sigaretten niet kunnen doseren...


EDIT: @wim: hetzelfde geldt voor mij

[Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 28-03-2004 23:43]


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen