IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten [deel 8] Vorige pagina | Volgende pagina
metaldennis
Rise, rise, rise, rise......Mighty dragon rise!
Usericon van metaldennis
Posted 03-04-2004 23:26 by metaldennis Profiel van metaldennis

Wat raar zeg een topic ovew klachten.
en dan niet 1 maar al 8.


One for the pain and two for my name


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 03-04-2004 23:31 by ouwe Profiel van ouwe

Ik wil even klagen over jongentjes die het raar vinden dat men klaagt.
Tja, als je naar Rhapsody luistert kom je zeker in werelden waar geen klaagzang luidt?


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 04-04-2004 15:57 by Airwolf Profiel van Airwolf

niet echt een klacht maar ook meer een vraag: als ik op active topics druk wijzigt ie de gegevens onder laatste posts niet meer en op het moment dat ik dit verstuur komt ie waarschijnlijk ook niet meer bovenaan op pagina 1 de staan. hoe kan dit?


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Nix
Usericon van Nix
Posted 04-04-2004 15:59 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 4 april 2004 15:57 schreef Airwolf het volgende:
niet echt een klacht maar ook meer een vraag: als ik op active topics druk wijzigt ie de gegevens onder laatste posts niet meer en op het moment dat ik dit verstuur komt ie waarschijnlijk ook niet meer bovenaan op pagina 1 de staan. hoe kan dit?



Je computer is waarschijnlijk onder invloed (kan gebeuren) want bij mij is alles oke.

Geloof ik.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-04-2004 2:58 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 3 april 2004 21:25 schreef Valorian het volgende:
Wordt de search engine ooit nog eens geoptimaliseerd?? Het huidige systeem zorgt ervoor dat veel topics niet gevonden worden en er dus nieuwe topics geopend worden die vervolgens gepaard met veel ergenis weer worden dichtgegooid.

Zoekt iemand bijvoorbeeld een filmtopic, dan typt hij of zij logischerwijs 'film' in in de search op titels, maar staat het algemene filmtopic niet bij de resultaten, omdat er geen spatie tussen 'film' en 'topic' staat.. Is het zo ingewikkeld om de search zo in te stellen dat hij ook op delen van woorden zoekt, en dus het 'filmtopic' vindt wanneer erg gezocht wordt op 'film', als voorbeeld?



als ik zoek vind ik meestal teveel topics, en ik moet 2 keer op de zoek konp drukken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2004 12:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Twanniemannie, als je dat true topic dichtmikt, link dan niet naar een gesloten topic

Fake ass metalhead


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-04-2004 12:27 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Ah, dat stond er niet bij in mijn database-query-output Ff verder zoeken

Alhoewel... forget it. Paul had een goed punt in dat topic

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 06-04-2004 12:29]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-04-2004 12:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat krijg je als je nerdcellen het overnemen van je ééne mensencel


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 07-04-2004 11:37 by filosofem Profiel van filosofem

Waarom is dit:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=459&page=2

topic nog open? Of betekent dat dat we nu weer allerlei topics mogen openen over films, series, etc.?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2004 11:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 april 2004 11:37 schreef filosofem het volgende:
Waarom is dit:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=459&page=2

topic nog open? Of betekent dat dat we nu weer allerlei topics mogen openen over films, series, etc.?
Ik open er een over 'finding nemo'


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 07-04-2004 11:57 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

ik vindt mn moeders usericon stom
geen joden op dit forum



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2004 12:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 7 april 2004 11:57 schreef Matthijz Filth het volgende:
ik vindt mn moeders usericon stom
geen joden op dit forum
En ook op jou stuur ik de antifa af


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-04-2004 14:28 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 7 april 2004 11:37 schreef filosofem het volgende:
Waarom is dit:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=459&page=2

topic nog open? Of betekent dat dat we nu weer allerlei topics mogen openen over films, series, etc.?


Hmm.. ben geen moderator, maar hier mijn bescheiden visie op het bovenstaande vraagstuk:

Tsja.. er zijn nog wel meer topics zoals die, er is naar mijn idee nogal overdreven gehandeld de laatste keer, voor zover ik herrinner door Morgil, door ineens een berg topics dicht te gooien om één serie topic te maken..

Vervelend is (naar mijn idee) vooral dat er veel topics geopend waren en worden voor een serie waar vervolgens drie posts in gedaan worden.. echter als een topic erg goed loopt, waarom heeft het dan geen bestaansrecht? Antwoord daarop was geloof ik dat het logischer was om álle series in één topic te gooien, maar de keerzijde van deze actie is dat je je dan kapot zoekt bínnen een topic om iets terug te vinden wat je (ooit) gelezen hebt over het onderwerp.

Oplossing zou dus zijn dat mensen alvorens topics te openen even nadenken of een topic bestaansrecht verdiend. Open je een topic over een zeer bekende serie als Monthy Python dan kan je verwachten dat er genoeg over geluld gaat worden om het topic nuttig te maken.



Al met al maakt het weinig uit wat ik er van vind, het gaat erom wat er door de mods besloten wordt, en dat is dat er geen losse serietopics geopend mogen worden. Jammer dat na een dergelijke beslissing, waar ik het dus niet mee eens ben, vervolgens niet op zijn minst consequent gehandeld wordt (met betrekking tot bijv. het monthy python topic), maarja, consequentie is wel vaker zoek hier dus dat verbaast me ook niet zoveel.

WIJZIG: Ik zie net dat een vorig monthy pyhton topic gesloten is ivm de nieuwe regelgeving omtrent tv-serietopics, dus het is eerder een gebrek aan actieve mods dan aan consequentie lijkt me zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-04-2004 14:31]


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 07-04-2004 19:20 by X-Act Profiel van X-Act

Zoals al een paar keer gemeld werkt de search niet altijd even goed. Zo worden topics over 'bier' of 'haar' (en zo zijn er echt wel een aantal) niet gevonden.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 07-04-2004 19:26 by ~Narsil Profiel van ~Narsilhttp://www.myspace.com/phobos_kim

Bij 'haar' moet je meteen op 'mannen' zoeken, dat vindt ie wel... Nu ja, in feite best lastig voor wie nieuw is en niet bekend is met het topic dat ik hier bedoel


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 07-04-2004 19:29 by X-Act Profiel van X-Act

maar ik wil vrouwen met haar


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-04-2004 19:31 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 7 april 2004 19:29 schreef X-Act het volgende:
maar ik wil vrouwen met haar


IEUW!


..."Hate can only create more hate"...


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-04-2004 19:32 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 7 april 2004 19:29 schreef X-Act het volgende:
maar ik wil vrouwen met haar




Chelman heeft wel goeie contacten in Polen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-04-2004 19:33 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 7 april 2004 19:32 schreef invictis het volgende:
Chelman heeft wel goeie contacten in Polen




..."Hate can only create more hate"...


Fire
Usericon van Fire
Posted 07-04-2004 19:34 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 7 april 2004 14:28 schreef Valorian het volgende:
Hmm.. ben geen moderator, maar hier mijn bescheiden visie op het bovenstaande vraagstuk:

Tsja.. er zijn nog wel meer topics zoals die, er is naar mijn idee nogal overdreven gehandeld de laatste keer, voor zover ik herrinner door Morgil, door ineens een berg topics dicht te gooien om één serie topic te maken..

Vervelend is (naar mijn idee) vooral dat er veel topics geopend waren en worden voor een serie waar vervolgens drie posts in gedaan worden.. echter als een topic erg goed loopt, waarom heeft het dan geen bestaansrecht? Antwoord daarop was geloof ik dat het logischer was om álle series in één topic te gooien, maar de keerzijde van deze actie is dat je je dan kapot zoekt bínnen een topic om iets terug te vinden wat je (ooit) gelezen hebt over het onderwerp.

Oplossing zou dus zijn dat mensen alvorens topics te openen even nadenken of een topic bestaansrecht verdiend. Open je een topic over een zeer bekende serie als Monthy Python dan kan je verwachten dat er genoeg over geluld gaat worden om het topic nuttig te maken.



Al met al maakt het weinig uit wat ik er van vind, het gaat erom wat er door de mods besloten wordt, en dat is dat er geen losse serietopics geopend mogen worden. Jammer dat na een dergelijke beslissing, waar ik het dus niet mee eens ben, vervolgens niet op zijn minst consequent gehandeld wordt (met betrekking tot bijv. het monthy python topic), maarja, consequentie is wel vaker zoek hier dus dat verbaast me ook niet zoveel.

WIJZIG: Ik zie net dat een vorig monthy pyhton topic gesloten is ivm de nieuwe regelgeving omtrent tv-serietopics, dus het is eerder een gebrek aan actieve mods dan aan consequentie lijkt me zo.
Dat is mooi gesproken. En ik ben het hier wel mee eens.



X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 07-04-2004 19:36 by X-Act Profiel van X-Act

quote:
Op 7 april 2004 19:32 schreef invictis het volgende:
Chelman heeft wel goeie contacten in Polen



In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Fire
Usericon van Fire
Posted 07-04-2004 19:40 by Fire (Bestuurslid stichting) Profiel van Firehttp://www.gratix.nl

quote:
Op 7 april 2004 19:20 schreef X-Act het volgende:
Zoals al een paar keer gemeld werkt de search niet altijd even goed. Zo worden topics over 'bier' of 'haar' (en zo zijn er echt wel een aantal) niet gevonden.
Klopt woorden die te veel voorkomen worden niet geindexeerd. Zouden we dat wel doen dan word de zoek functie weer erg traag en aan deze resultaten heb je toch niks.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-04-2004 20:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 7 april 2004 19:32 schreef invictis het volgende:
Chelman heeft wel goeie contacten in Polen
Durf je wel, grapjes maken over een zielig arm allochtoontje?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 07-04-2004 20:14 by Je Moeder Profiel van Je Moederhttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

quote:
Op 7 april 2004 20:11 schreef Misanthrope het volgende:
Durf je wel, grapjes maken over een zielig arm allochtoontje?


wel een allochtoontje die meer bereikt heeft dan menig internetverslaafde hier



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 07-04-2004 20:16 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 7 april 2004 20:14 schreef Je Moeder het volgende:
wel een allochtoontje die meer bereikt heeft dan menig internetverslaafde hier


Juist!


..."Hate can only create more hate"...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen