IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : (Blackmore's) Rainbow Volgende pagina
XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 31-03-2004 21:46 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

Hey hoe vet is Rainbow?!

ik draai die Rising LP (1976!) echt helemaal grijs de laatste tijd

nog meer fans? vast wel.. toch een van de voorlopers van de heavy metal enzo..


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-05-2011 18:26]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 31-03-2004 21:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Rainbow is te gek, moet wel bekennen dat ik de periode met Dio op zang toch het meest waardeer... Met inderdaad Rainbow - Rising als topper!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 31-03-2004 22:24 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Rainbow heerscht


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 01-04-2004 9:24 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

On Stage is ook een heerschend album! Zowiezo ben ik een voorstander van Live-opnames, en Ritchie Blackmore is hoe dan ook geniaal! Ook Blackmore's Night kan ik heel goed waarderen!


Like Some Snow-white Marble Eyes


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 01-04-2004 9:26 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Rainbow ken ik eigenlijk niet (waarschijnlijk een groot gat in mijn cultuur...) Kan je eens wat nummers aanraden?

Blackmore's Night vind ik overigens wel heel goed.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 01-04-2004 9:29 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 9:26 schreef DarknessThere het volgende:
Rainbow ken ik eigenlijk niet (waarschijnlijk een groot gat in mijn cultuur...) Kan je eens wat nummers aanraden?

Heel de LP "Rising" en "Down To Earth"! Verder voor mij persoonlijk "On Stage" hoewel veel mensen dat een zwak album vinden! Zie overigens: http://musicmoz.org/Bands_and_Artists/R/Rainbow/Discography/ voor een Discography


Like Some Snow-white Marble Eyes


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 01-04-2004 9:31 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Wij danken u, en zullen er vanavond eens achter zoeken...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 01-04-2004 12:40 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

ja vette muziek, speciaal de eerste drie platen met Ronnie james Dio op zang!



Griffin
Usericon van Griffin
Posted 01-04-2004 12:44 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

yep, inderdaad. Volgens mij heeft Rainbow al een behoorlijke waslijst aan bandleden gehad. Mijn favoriet is nog altijd "All night long", die geloof ik op Down to Earth staat. Finyl Vinyl is ook leuk.. en Hard to Cure hangt aan m'n muur maar is minder imo.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 01-04-2004 12:47 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Doogie White - vocals (Yngwie Malmsteen, Cornerstone, Balance of Power, Pink Cream 69)
Ritchie Blackmore - guitars (Deep Purple, Blackmore's Night)
Greg Smith - bass (Americade)
Paul Morris - keyboards
John O. Reilly - drums
Candice Night (Blackmore's Night) - backing vocals on Stranger in us All
Vocals : Ronnie James Dio (Black Sabbath)
Vocals : Joe Lynn Turner (Deep Purple, Yngwie Malmsteen)
Vocals : Graham Bonnet (Impellitteri, Alcatrazz, Anthem (Jpn))
Bass : Jimmy Bain (Dio, WWIII)
Bass : Craig Gruber (Jack Starr, The Rods)
Bass : Bob Daisley (Black Sabbath, Ozzy Osbourne, Yngwie Malmsteen)
Bass : Roger Glover (Deep Purple)
Drums : Cozy Powell (Glenn Tipton, Yngwie Malmsteen, Black Sabbath, Emerson, Lake & Powell) R.I.P. 05. April 1998
Drums : Gary Driscoll
Drums : Bobby Rondinelli (Black Sabbath, Sun Red Sun, Riot)
Drums : Chuck Bürgi
Keyboards : David Rosenthal (Hammerhead (Hol), Vinnie Moore, Yngwie Malmsteen, Whitesnake)
Keyboards : Tony Carey
Keyboards : David Stone
Keyboards : Don Airey (Alaska, Anthem (Jpn), Black Sabbath, Divlje Jagode, Empire, Glenn Tipton, Ozzy Osbourne, Sinner, Deep Purple)
Keyboards : Mickey Lee Soule

behoorlijk ja!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 01-04-2004 12:48 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

Juist, dat bedoelde ik


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 01-04-2004 13:34 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2004 12:44 schreef Griffin het volgende:
Mijn favoriet is nog altijd "All night long", die geloof ik op Down to Earth staat.


Klopt! Die heb ik op 7"
Down To Earth heb ik ook op vinyl, toffe plaat!


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 01-04-2004 14:44 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hehe inderdaad


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 06-05-2004 22:38 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

Blackmore's Night is erg verfrissend als je Rainbow gewend bent.


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 07-05-2004 18:30 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

Rainbow is geweldig. Meer kan je er niet over zeggen.


Do androids dream of electric sheep?


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-05-2004 18:40 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 1 april 2004 9:24 schreef Pink Floyd het volgende:
On Stage is ook een heerschend album! Zowiezo ben ik een voorstander van Live-opnames, en Ritchie Blackmore is hoe dan ook geniaal! Ook Blackmore's Night kan ik heel goed waarderen!

Blackmore's Night is heeeeeeeeerlijke muziek , heerlijk folky ook (luister maar eens "Let's drink together"

NP: Blackmore's Night - Morning Star


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Fristie
B.T.Y.
Usericon van Fristie
Posted 07-05-2004 18:46 by Fristie Wijzig reactieProfiel van FristieQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2004 18:40 schreef beli mawr het volgende:
Blackmore's Night is heeeeeeeeerlijke muziek , heerlijk folky ook (luister maar eens "Let's drink together"

NP: Blackmore's Night - Morning Star
Kon je niet meer smileys in je bericht kwijt?


skyvalley
Usericon van skyvalley
Posted 07-05-2004 19:03 by skyvalley Wijzig reactieProfiel van skyvalleyQuote dit bericht

de long live rock'n'roll lp is wat mij betreft hun meesterwerk.rising is ook goed,maar llr'n'r rockt wat lekkerder door.
dio's beste werk ook samen met heaven and hell en the mob rules van sabbath.


vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 09-05-2004 22:43 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

Heerlijke band, met Rising als uitschieter met het studio werk.
Op dit moment ben ik erg aan het luisteren (en op zoek naar) live opnames ten tijde van Graham Bonnet op zang. Het nummer Eyes of the world is echt vet
Ook door het drumwerk van Cozy (RIP Powell !!

[Dit bericht is gewijzigd door vitus_frank op 09-05-2004 22:45]


Der Schreckliche
Usericon van Der Schreckliche
Posted 18-05-2004 20:30 by Der Schreckliche Wijzig reactieProfiel van Der SchrecklicheQuote dit bericht

Beste Rainbow schijven zijn zeker Rainbow Rising en Long Live Rock'n'Roll...al zijn de anderen ook zeker aan te raden - met Straight Between The Eyes als goede derde!!


MajorProblem
Usericon van MajorProblem
Posted 02-06-2004 0:26 by MajorProblem Wijzig reactieProfiel van MajorProblemQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2004 22:43 schreef vitus_frank het volgende:
Op dit moment ben ik erg aan het luisteren (en op zoek naar) live opnames ten tijde van Graham Bonnet op zang.


Kijk eens op www.sharingthegroove.org

Via deze community-site kan je vele live opnames vinden. Als je rechtsboven in het menu bij [search] zoekt op Bonnet en/of Rainbow heb je er zo een paar te pakken.

Als je wilt weten hoe je de concerten kunt downloaden en beluisteren, klik dan eerst op [audio Bit Torrent Downloads] en lees dan verder onder het kopje [Getting Started]

Veel succes.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-04-2008 22:42 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Is het iemand al opgevallen dat de mainriff van het nieuwe nr van R.E.M. best erg veel lijkt op since you've been gone van Rainbow?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-04-2008 22:44 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Supernatural Superserious?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-04-2008 22:53 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik weet niet hoe dat nummer heet. Iig gaat de rif zoiets als tadada tada tadada tada tadada tada tadada.

Hehehe. Het zijn niet exact dezelfde akkoorden en aanslag, maar volgens mij is dat bewust gedaan, anders zou het 'echt' jatten geweest zijn.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2008 23:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2008 22:53 schreef De Tegenpartij het volgende:
tadada tada tadada tada tadada tada tadada.






uuuuuuuh



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-04-2008 23:12 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Luie aarsch.

Deze?


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen