IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : op welke politieke partij ben je van plan te stemmen Vorige pagina | Volgende pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 05-12-2002 2:09 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

uhm... VVD (sorry mensen).


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-12-2002 10:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Jezus LM!

hihi...ik twijfel nog..maar ik denk SP


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 05-12-2002 10:41 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik zou t echt bij god niet weten

Is de eerste keer dat ik mag stemmen. Verdiep me dr ook helemaal niet in. Vraag aan mn ouders wel of ze een korte samenvatting geven van welke politieke partijen wat gaan doen


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-12-2002 11:03 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 5 december 2002 10:41 schreef Sorpresa het volgende:
Is de eerste keer dat ik mag stemmen. Verdiep me dr ook helemaal niet in. Vraag aan mn ouders wel of ze een korte samenvatting geven van welke politieke partijen wat gaan doen
Met andere woorden: jij laat je vormen naar het vertekende beeld dat je ouders van een partij zullen ophoesten?

Is het nou echt zo veel moeite om een zevental partijprogramma's door te lezen om te zien waar een partij nou echt voor staat, in plaats van af te gaan op het beeld dat de mensen en de pers van een partij hebben?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 05-12-2002 11:04 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 5 december 2002 11:03 schreef helmet het volgende:
Met andere woorden: jij laat je vormen naar het vertekende beeld dat je ouders van een partij zullen ophoesten?

Is het nou echt zo veel moeite om een zevental partijprogramma's door te lezen om te zien waar een partij nou echt voor staat, in plaats van af te gaan op het beeld dat de mensen en de pers van een partij hebben?


Ik laat me niet vormen dor wat mn ouders er van vinden. Tuurlijk ga ik dat nog even doorlezen. Zeker weten zelfs!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2002 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik stem op de PVDBVJDFS





Partij Voor De Bevordering Van Jenje's Financiële Staat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-12-2002 11:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb nog geen idee

Ookal heb ik nu een lichte voorkeur voor de VVD.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-12-2002 11:18 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 2:09 schreef Lord Morgoth het volgende:
uhm... VVD (sorry mensen).



Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 05-12-2002 11:18 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 5 december 2002 10:41 schreef Sorpresa het volgende:
Ik zou t echt bij god niet weten

Is de eerste keer dat ik mag stemmen. Verdiep me dr ook helemaal niet in. Vraag aan mn ouders wel of ze een korte samenvatting geven van welke politieke partijen wat gaan doen


Er zijn ook van die leuke stemwijzers op internet te vinden, die stellen je dan een aantal vragen waar je antwoord op moet geven... Aan het einde geven ze je advies over waar je op zou kunnen stemmen met een argumentatie erbij. Opzich wel nuttig om eens te doen...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2002 11:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 11:17 schreef Snaack het volgende:
Ik heb nog geen idee

Ookal heb ik nu een lichte voorkeur voor de VVD.

Hmm, volgens mij is de VVD niet zo goed voor de toekomst van de kleine podia in Nederland, en dus niet goed voor metal in nederland


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-12-2002 11:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 11:22 schreef Jenje het volgende:
Hmm, volgens mij is de VVD niet zo goed voor de toekomst van de kleine podia in Nederland, en dus niet goed voor metal in nederland


Het is voor mij vrij simpel, landelijk stem ik rechts, lokaal redelijk links/ midden.

En aangezien het voortbestaan van podia e.d. vooral afhangt van lokale politiek en linkse partijen vaak hun best doen voor het behoud van die podia maak ik me daar geen zorgen om


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 05-12-2002 11:25 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 5 december 2002 11:24 schreef Snaack het volgende:
Het is voor mij vrij simpel, landelijk stem ik rechts, lokaal redelijk links/ midden.

En aangezien het voortbestaan van podia e.d. vooral afhangt van lokale politiek en linkse partijen vaak hun best doen voor het behoud van die podia maak ik me daar geen zorgen om


Noem es voorbeelden dan?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-12-2002 11:31 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 11:25 schreef Inside-Lie het volgende:
Noem es voorbeelden dan?


Van linkse partijen die hun best doen podia te behouden??

In R'dam heeft de SP in de deelgemeente IJsselmonde imho met succes haar best gedaan de Baroeg te behouden. De christelijke partijen deden er alles aan de Baroeg te sluiten, maar helaas

De SP heeft ook actie gevoerd om Metropolis (gratis muziekfestival in het Zuiderpark) door te kunnen laten gaan, dat is helaas niet gelukt.

Het is vrij duidelijk waar, in dit geval de SP dus, zich op lokaal niveau voor inzet. En I like it! Alleen zou ik landelijk nooit en te nimmer op de SP stemmen.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 05-12-2002 11:35 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 5 december 2002 11:18 schreef Inside-Lie het volgende:
Er zijn ook van die leuke stemwijzers op internet te vinden, die stellen je dan een aantal vragen waar je antwoord op moet geven... Aan het einde geven ze je advies over waar je op zou kunnen stemmen met een argumentatie erbij. Opzich wel nuttig om eens te doen...


tnx


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-12-2002 13:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik stem links. Indien er weer geen echt linkse partij op mijn stembriefje voorkomt, dan stem ik nog maar eens ongeldig.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-12-2002 13:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 13:26 schreef Count Usher het volgende:
Ik stem links. Indien er weer geen echt linkse partij op mijn stembriefje voorkomt, dan stem ik nog maar eens ongeldig.


Sp niet links genoeg?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-12-2002 13:34 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Nee, maar de NCPN kan de deelnemingskosten niet betalen!


Dear dirty delightful old drunken old days


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-12-2002 13:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

D'66(6)


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 05-12-2002 15:34 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Ik wil graag rechts stemmen, maar ik zie weinig heil in de LPF (doh) en VVD en partijen als de NNP (kan je daar nu uberhaupt wel op stemmen?) bestaan slechts uit hersenloze neo-nazi's in mijn ogen, dus dat lijkt me ook geen goede optie.
Ik weet het werkelijk niet.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-12-2002 15:36 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

SPN


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-12-2002 15:37 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 13:26 schreef Count Usher het volgende:
Ik stem links. Indien er weer geen echt linkse partij op mijn stembriefje voorkomt, dan stem ik nog maar eens ongeldig.


Hé ja, klote is dat hé... ik wil op de KP stemmen, niet dat het er iets gaat toe doen, maar ik weet niks beters


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 05-12-2002 15:38 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 15:36 schreef wladimir het volgende:
SPN


Ik ben niet echt op de hoogte, wat is de SPN?



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-12-2002 15:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 15:36 schreef wladimir het volgende:
SPN




Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-12-2002 15:49 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 13:26 schreef Count Usher het volgende:
Ik stem links. Indien er weer geen echt linkse partij op mijn stembriefje voorkomt, dan stem ik nog maar eens ongeldig.


ben niet zo thuis in den belgische politiek, maar is het echt zo erg dan?


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 05-12-2002 15:51 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

misschien moeten we weer ff een lijstje maken?

vvd 1
pvda
cda
lpf
ln
sp
groenlinks



Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen