IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Intestine Baalism Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2009 16:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ook op global domination gezien? ;p


signature


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-02-2009 16:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2009 16:01 schreef Hypnos het volgende:
ook op global domination gezien? ;p


ja schijtzooi, thanks man!!!!!!!!!!!!!!
zat te kijken zie ik opeens nieuwe IB wtf!?!!!
woei mijn jaar is gemaakt, thanks!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2009 16:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

komt binnenkort in review hier ook, ik denk Gio


signature


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-02-2009 16:06 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2009 16:05 schreef Hypnos het volgende:
komt binnenkort in review hier ook, ik denk Gio


ja doen!
mot ik hem anders reviewen, wordt die wel lekker objectief


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2009 16:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

objectief :p

ik heb hier nog een intestin liggen denkk btw

een groene (kan dat?)


signature


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-02-2009 16:13 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

da's waarschijnlijk de eerste


dit is de nieuwste;



en die groene is waarschijnlijk deze, 1e;




wil je daar vanaf dan?!



[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 19-02-2009 16:16]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-02-2009 16:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2009 16:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-02-2009 16:15 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht




Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2009 16:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2009 16:15 schreef ZelThoR het volgende:




llooll


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-02-2009 16:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Je had er 3 moeten posten nu Dan hadden we de Fibonacci reeks kunnen maken!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-02-2009 16:17 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ja promooot die handel!!!!!!!!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2009 16:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2009 16:16 schreef ZelThoR het volgende:
Je had er 3 moeten posten nu Dan hadden we de Fibonacci reeks kunnen maken!


iets van Pi?


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-02-2009 16:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2009 16:19 schreef Hypnos het volgende:
iets van Pi?

Neen.

(0)
1
1 (1+0)
2 (1+1)
3 (2+1)
5 (3+2)

enzovoorts

Reeks met wat leuke wiskundige eigenschappen, ben alleen vergeten waar het goed voor is


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-02-2009 16:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik heb hem binnen!;

neuk de buren en hier met dat bier!!!!!!!!!; HET IS FEEST!!!!!!!!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 19-02-2009 19:37 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

"Anatomy..." is een geweldig album, "Banquet..." is een klein beetje rustiger maar nog steeds zeer goed te doen.

"Ultimate Instinct" moet me nog overtuigen, maar dat heeft meer te maken dat ik de hele tijd blijf vergelijken met hun debuutalbum, wat ik een verzameling van catchy riffs en melodieën blijf vinden. Feit is en blijft dat ook "Ultimate Instinct" zo'n 95% van de huidige zogenaamde Melodische Death Metal bands wegblaast. Waar de meeste modern willen klinken, of een mix maken met Metalcore (oftewel een At The Gates II willen zijn), blijft Intestine Baalism tenminste bij de basis: Death Metal.



De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 25-08-2016 20:11 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Zit nu die eerste te luisteren. Wow! Ik had de naam wel eens voorbij zien komen, maar nooit de moeite genomen om te luisteren. Dom.




VIESPEUK!!!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen