IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : GG Allin Volgende pagina
Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 09-04-2004 16:54 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

BRUTAL!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 10-04-2004 18:18]


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 09-04-2004 17:03 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Toevallig heb ik vorige week die gast kunnen zien op een dvd Jezus wat een freak! niet best, naakt optreden voor het podium neerschijten en je harses ermee insmeren, GADVERDAMME, en het ook nog eens weggooien het publiek in...,je zal maar net een biertje aan het bestellen zijn en je krijgt een stuk stront voor je bek. Die gast had duidelijk een probleem. Ik ben blij voor hem dat ie dood is.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-04-2004 17:05 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

GG Allin is echt wel een freak maar die video is echt super om te kijken, als hij op een school een banaan door zijn reet haalt en daarna naar de leerlingen werpt geniaal.....

Suck my ass it smells is wel een grappig nummer.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 09-04-2004 18:06 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

hehehehe geil man



grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 10-04-2004 7:19 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

ROFL
Dat is eens wat anders dan het gekots van Exhumed.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-04-2004 13:26 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Wow kennen mensen dit?
Echt weirde shit. Extreem, wel erg grappig


http://www.ggallin.com/

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 10-04-2004 13:27]


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 10-04-2004 17:49 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Die when you die!!!!

Die gast declasseert de meeste 'bad boys' van nu tot koorknaapjes...

Ziek to the maxxx...


We don't take it, we just fake it...


nekro
Usericon van nekro
Posted 10-04-2004 17:56 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2004 17:03 schreef BARABAS het volgende:
Toevallig heb ik vorige week die gast kunnen zien op een dvd Jezus wat een freak! niet best, naakt optreden voor het podium neerschijten en je harses ermee insmeren, GADVERDAMME, en het ook nog eens weggooien het publiek in...,je zal maar net een biertje aan het bestellen zijn en je krijgt een stuk stront voor je bek. Die gast had duidelijk een probleem. Ik ben blij voor hem dat ie dood is.

Hij maakte muziek tusen het schijten door ?!? Wow.......


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 10-04-2004 18:11 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 10 april 2004 17:56 schreef nekro het volgende:
Hij maakte muziek tusen het schijten door ?!? Wow.......


en de term schijtmuziek is geboren



Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 10-04-2004 23:00 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

fuck nepbloed en varkenshoofden

GG is for real \m/


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 11-04-2004 19:42 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

schop


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 20-08-2004 14:44 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

zonder GG had goregrind nooit bestaan!



NP gg allin - needle up my cock

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 20-08-2004 14:48]


Suck my piss


skyvalley
Usericon van skyvalley
Posted 21-08-2004 13:07 by skyvalley Wijzig reactieProfiel van skyvalleyQuote dit bericht

heb de hated dvd en een boel lp's van hem alsook een boek.
waanzinnig natuurlijk,maar je moet het wel eens gezien hebben.
al is het maar als tegen reactie op al die nep mtv punkbands.

[Dit bericht is gewijzigd door skyvalley op 21-08-2004 13:08]


vitus_frank
DOOM or be DOOMED
Usericon van vitus_frank
Posted 23-08-2004 23:14 by vitus_frank (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van vitus_frankQuote dit bericht

Ik heb ook nog een video-opname, waarbij hij een beetje hulp nodig heeft om te poepen....
Hij duwt een grote spuit, gevuld met water in zijn kont en spuit dit water zijn anus in.
Hierna kom de poep er soepel uit, waarna hij een deel in zijn gezicht smeert en een deel het publiek ingooit...
Hij heeft zijn toernee's nooit kunnen afmaken. Ofwel werd hij gearresteerd, ofwel werd hij door het publiek dusdanig mishandeld dat hij niet verder kon.
Je verveelde je in ieder geval nooit tijdens zijn optredens.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-08-2004 23:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

En hij blijkt zelfmoord te hebben gepleegd door z'n kop lang genoeg tegen een lantaarnpaal te rammen...
Toch wil ik uit nieuwsgierigheid die docu-film "Hated" wel eens zien.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jerome
Usericon van Jerome
Posted 24-08-2004 15:05 by Jerome Wijzig reactieProfiel van JeromeQuote dit bericht

moet je doen, kan je ook nog genieten van hoe hij blij als een klein kind zich laat onderpissen als verjaardagscadeau


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 24-08-2004 16:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En wat voor muziek maakte de beste man?

Of gaat het daar niet om?


Oud Vuil.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-08-2004 16:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2004 16:22 schreef webblaster wim het volgende:
En wat voor muziek maakte de beste man?

Of gaat het daar niet om?
baggerpunk. Enorm slecht!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lord Gore
black metal zuigt als dikke stront
Usericon van Lord Gore
Posted 24-08-2004 18:19 by Lord Gore Wijzig reactieProfiel van Lord GoreQuote dit bericht

kwam laatst een ouwe verzamelaar van Fudgeworthy Records tegen en daar stond deze dude ook op. Vond het wel coole shit ( alleen de geluidskwaliteit was nog rotter als bij Black Metal bands ) Heeft d'r iemand hier een lijst met spul van hem, of zelfs spul wat ie wegdoet ?? Ik neem het gaarne over !


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 25-08-2004 11:25 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 23:40 schreef NecRobert het volgende:
En hij blijkt zelfmoord te hebben gepleegd door z'n kop lang genoeg tegen een lantaarnpaal te rammen...
Toch wil ik uit nieuwsgierigheid die docu-film "Hated" wel eens zien.


Die gast is in zijn slaap aan een overdosis heroine overleden...


We don't take it, we just fake it...


Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 28-08-2004 1:37 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

IM INFECTED WITH AIDS
I FUCK EVERY DAY
I KILL EVERYTHING I FUCK \\M/

NP: GG ALLIN - I KILL EVERYTHING I FUCK


THE DWARVES ZIJN OOKWEL VET BTW


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 28-08-2004 13:14 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com



Of Probeer river city rapists maar eens , ook ziekelijk lekkere punk.

Anders is Mondo Generator ook wel in hetzelfde straatje te vinden, over the top schreeuwpunk van Nick Olivieri en mannen


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-08-2004 13:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

kansloze bende zie ik al aan de teksten


"This one is older than shit, heavier than time!"


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 28-08-2004 13:50 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Het scheen dat hij vroeger wel normaal is geweest. Ik weet niet wanneer het misgegaan is


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 28-08-2004 15:41 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2004 1:37 schreef Dopethrone het volgende:
IM INFECTED WITH AIDS
I FUCK EVERY DAY
I KILL EVERYTHING I FUCK \M/

NP: GG ALLIN - I KILL EVERYTHING I FUCK





Moet je de cover die Grand Belial's Key van dat nummer heeft gemaakt ook eens proberen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-03-2005 23:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 23:40 schreef NecRobert het volgende:
Toch wil ik uit nieuwsgierigheid die docu-film "Hated" wel eens zien.


Vanavond toevallig gezien in Waterfront. Daar draaien ze tegenwoordig om de week een film/ docu in het café.

What can I say.. Zieke gast, wel erg fascinerend en amusant om hem "aan het werk" te zien, hehe.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen