IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : The Smashing Pumpkins Vorige pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-06-2012 18:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2012 18:25 schreef bokkie666 het volgende:
Ja, waarschijnlijk pakte het toch niet zo lekker uit met die EP's. Ik las er ook erg weinig over in de regulier media.

Klopt, en dat terwijl heer Corgan dacht dat het wel zo moest ivm het veranderende muziekluisterklimaat. Pruter, ik vind losse nummers en korte releases vaak juist hinderlijk
quote:
Je bent zelf stom en dat zal wel vanwege designtechnische redenen zijn. Staat wel strakker zo.

Doet er niet toe dat ik stom ben! Staat inderdaad strakker, en daarnaast spreekt het voor mij ook gewoon makkelijker uit. In een Nederlandse zin, dan, in een Engelse zin boeit het niet zo.
quote:
Ik vond haar altijd wel lekker. Ze is wel afgetakeld.

http://www.rollingstone.com/music/news/smashing-pumpkins-bassist-darcy-wretzky-jailed-20110210

Ik vond haar wel redelijk: vaak wel echt mooi op foto's maar volgens zat daar behoorlijk wat werk aan Nu is het niks meer


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 14-06-2012 18:44 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Heb je de The Aeroplane Flies High compilatie wel eens gechecked? Staan ook een aantal erg goede nummers op uit de Mellon Collie -periode.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-06-2012 18:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nee! Moet ik ook nog gaan doen, dus


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-06-2012 20:07 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Die nieuwe moet ik ook maar eens gaan checken. Zeitgeist heeft me nooit gegrepen.

Machina/The Machines of God vind ik trouwens erg onderschat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-06-2012 23:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Absoluut. Prima plaat. En ik heb ook een zwak voor Adore die volgens mij ook vaak vergeten wordt.


I wish I was a butterfly


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-06-2012 23:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Adore is ook ok ja.

Die nieuwe beluisterd. Ik weet het niet. Het gevoel bekruipt me dat deze muziek eigenlijk wel een beetje ingehaald is door de tijd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen