IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Op zoek naar Wim Baelus, oud Aardschok redacteur. Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-04-2004 16:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 15:59 schreef Chelman het volgende:
denigrerende?


doe niet zo denigrerend.

maar idd, ik bedoelde dat moeilijk woord.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 15-04-2004 16:10 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

Wim


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 15-04-2004 18:22 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Wim Baelus was inderdaad een geniale rescesent! In oud Nederlandsch schreef hij over de hardere metal begin jaren negentig. Eeuwig zonde dat 'ie daar mee gestopt is.



El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 15-04-2004 18:25 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

wim baelus' resensies waren vet!

maar waarom zoek je hem?

volgens mij had hij ook een label, genaamd 'midian creations'


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-04-2004 18:41 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 18:22 schreef 1i1ith het volgende:
Wim Baelus was inderdaad een geniale rescesent!

Attila, we hebben je gelijke gevonden.

Het is resnensnent.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 18:42 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Zijn broer postte hier ooit op het forum...

Wim was best wel eXXXXXtreem OK...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 15-04-2004 18:43]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-04-2004 19:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 18:41 schreef MBMarduk het volgende:
Attila, we hebben je gelijke gevonden.

Het is resnensnent.



ROLF



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-04-2004 19:04 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

volgens mij, is hij in een band gaan spelen. maar welke...


Oud Vuil.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 19:05 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Rocket Wimpie & his Webblasters...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 15-04-2004 19:05]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-04-2004 19:08 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

nee, een belgische band.


Oud Vuil.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-04-2004 1:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 april 2004 19:04 schreef webblaster wim het volgende:
volgens mij, is hij in een band gaan spelen. maar welke...


Als zanger in de band Beatlehem; daarna in de obscuriteit verdwenen.

Wim Baelus is de beste recensent die Aardschok ooit heeft gehad; Neerlandicus in de formulering (uni-dimensionale faecalien!!!) en de kunde om elke klassieker direct te herkennen!!!

Als een scharlaken aura van druipend bloed...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-04-2004 14:54 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Beatlehem, verrek ja.

wat een naam, btw...

weird, dat hij zo ineens verdwenen lijkt te zijn uit het metalwereldje. zeker, omdat hij zo enorm enthousiast over metal was.


Oud Vuil.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 16-04-2004 18:18 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

Wim is tof


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 16-04-2004 20:40 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 18:41 schreef MBMarduk het volgende:
Attila, we hebben je gelijke gevonden.

Het is resnensnent.



hm............ de boog kan niet altijd gespannen staan, ik ben ook maar een mens... :p



Daops
Usericon van Daops
Posted 16-04-2004 20:42 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Die vent heeft voor mij de cultstatus bereikt met z'n exxxxxtreem goede schrijfstijl op hoog literair niveau.

Z'n broer Geert kwam vroeger wel eens naar optredens van m'n oude band kijken. Maar heb helaas geen contactgegevens meer..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-04-2004 21:01 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ken hem eigenlijk niet. Toen ik de Aardschok ging lezen had je Rene Veerkamp en Erik Westerveld als recencenten voor het 'hardere' werk.


Rob Guts
Vi brenner guds barn på bålet, Vi brenner guds hus
Usericon van Rob Guts
Posted 18-04-2004 0:42 by Rob Guts Wijzig reactieProfiel van Rob GutsQuote dit berichthttp://www.putrid.tk

Nou de cult is still alive zie ik wel. Ik zocht hem eigenlijk voor een column op een niet nader te specificeren en door Gouillette gelinkt metalzine genaamd Shadows of Disgust waar we natuurlijk hier de beleefdheid voor gaan opbrengen om er geen reclame voor te gaan maken. Michiel Dekker, de TDMC Wordfuhrer heeft ook al eens zijn zegje gedaan.

Denk wel dat het gaat lukken allemaal. Nogmaals bedankt voor de reacties!

quote:
Op 16 april 2004 20:42 schreef Daops het volgende:
Die vent heeft voor mij de cultstatus bereikt met z'n exxxxxtreem goede schrijfstijl op hoog literair niveau.

Z'n broer Geert kwam vroeger wel eens naar optredens van m'n oude band kijken. Maar heb helaas geen contactgegevens meer..


Ik hoop niet dat je dat erg serieus bedoelt. Ook ik zou graag nog voor een laatste maal waardig afscheid van zijn stukken willen nemen. Maar hoog literair is gewoon echt iets volledig anders. Dat is eigenlijk hetzelfde als van een Ferrari zeggen dat ie zo lekker goedkoop in de wegenbelasting is.

[Dit bericht is gewijzigd door Rob Guts op 18-04-2004 0:46]


Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-04-2004 1:54 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

precies ja...

maar hij wordt iig gemist...was stukken beter dan Anita Troel, om maar iemand te noemen...

Jezus...wat een muts...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 18-04-2004 1:55]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-04-2004 10:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 1:54 schreef Voice Of Doom het volgende:
precies ja...

maar hij wordt iig gemist...was stukken beter dan Anita Troel, om maar iemand te noemen...

Jezus...wat een muts...


Die heeft haar arm zover in de aars van After Forever dat het gewoon bij het zieke af is. Wat een dom stuk vreten is dat zeg.. Als het niet op A.F lijkt is het in haar ogen al kut. En laat ik het nou absoluut niet met haar eens zijn over A.F.... Gelukkig dat zij veel bands recenseert

Kortom Voice Of Doom, ik ben het geheel met u eens.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 18-04-2004 13:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dat is dan ook weer een unicum, niet waar?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 26-03-2011 13:13 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Wim was geniaal. Zoals al gezegd, wist hij een klassieker direct te herkennen. Helaas heb ik al die aardschokken niet meer. Ik zou ze graag eens weer lezen. Zou iemand wat Wim Baelus reviews kunnen scannen en posten?



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-06-2011 21:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Als iemand hem nog zoekt, ik kom hem net toevallig tegen op facebook.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-06-2011 21:45 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Net te laat man. Ik ben vorige week definitief gestopt met zoeken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-06-2011 21:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Als iemand hem nog zoekt, ik kom hem net toevallig tegen op facebook.
Ja, ik zag hem ook laatst voorbij komen. Maar ik kijk wel uit met toevoegen, vind al die 'x'-en zo vermoeiend om te lezen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-06-2011 21:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 21:45 schreef Onweerwolf het volgende:
Net te laat man. Ik ben vorige week definitief gestopt met zoeken.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen