IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Heer ' Bin Laden biedt persoonlijk Europa vrede aan? Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-04-2004 20:54 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 15 april 2004 20:52 schreef NorthernThrone het volgende:
kunnen die ookal denken dan?

Mwa, volgens mij is het meer daar de geestelijk leiden napraten. Die gasten worden haast blindelings door hun aanhangers gevolgd.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 15-04-2004 20:55 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:26 schreef ghoulliette het volgende:
zo zal hij het idd naar de moslims toe brengen lijkt me. Wat zijn positie alleen maar zal versterken.

Moeten we daarom toegeven? Nee want wie zegt dat Bintje echt vrede wil? Wie zegt dat apeasement werkt? Als ze krijgen wat ze willen zullen ze dat uit buiten, zo van het westen wil geen oorlog dus we kunnen eisen wat we willen. Als je toegeeft maak je een zwakke indruk, extreme moslims denken niet in termen van de Verenigde Naties.



Ik denk niet dat Bintje echt vrede wil.
Als Europa toe zou geven, geeft dat extreme moslims alleen maar beter de kans aanslagen voor te bereiden.
Want vroeg of laat zal er toch weer iets mis gaan.
Het verschil in denken tussen de moslim- en de westerse wereld is gewoon te groot.

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 15-04-2004 20:55]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-04-2004 20:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:26 schreef ghoulliette het volgende:
Bintje




Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 15-04-2004 20:57 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Met dat bintje krijgt Bin Laden wel een Nederlands tintje.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 15-04-2004 20:58 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:54 schreef arrebar het volgende:
Mwa, volgens mij is het meer daar de geestelijk leiden napraten. Die gasten worden haast blindelings door hun aanhangers gevolgd.


kijk dat bedoel ik dus, volgens mij lopen ze ook maar blindelings achter zo'n leider aan...zelf denken ho maar , mag vast niet van die Allah


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 15-04-2004 20:59 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Dat doen/deden zoveel mensen. Niet alleen extremistische moslims.


F*ck hippies


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 15-04-2004 20:59 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:58 schreef NorthernThrone het volgende:
kijk dat bedoel ik dus, volgens mij lopen ze ook maar blindelings achter zo'n leider aan...zelf denken ho maar , mag vast niet van die Allah


Allah zit al lang in het Walhalla.


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 15-04-2004 21:01 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:59 schreef Frietbal het volgende:
Allah zit al lang in het Walhalla.


mocht Allah willen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-04-2004 21:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 20:59 schreef Manifest het volgende:
Dat doen/deden zoveel mensen. Niet alleen extremistische moslims.

idd, is mens eigen.


Fire
Usericon van Fire
Posted 15-04-2004 21:07 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik vind het een goed voorstel. Waarom zouden wij in gods (?) naam moslims aan willen vallen

[edit: +wij ]

[Dit bericht is gewijzigd door Fire op 15-04-2004 21:27]



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-04-2004 21:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 21:07 schreef Fire het volgende:
Ik vind het een goed voorstel. Waarom zouden in gods (?) naam moslims aan willen vallen

vallen we nu de moslims aan dan?


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 15-04-2004 21:12 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 21:09 schreef ghoulliette het volgende:
vallen we nu de moslims aan dan?


hij vraagt waarom de moslims aan willen vallen


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-04-2004 21:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 17:47 schreef Manifest het volgende:
Europa afwijzend
Europese landen hebben met grote eensgezindheid het vredesaanbod van de Saudische terrorist Osama bin Laden afgewezen. Duitsland, Engeland, Italië, Spanje en de Europese Commissie verklaarden donderdag niet met de man in zee te willen of kunnen gaan. Alleen Frankrijk heeft nog geen reactie gegeven.



Uiteraard is het lovenswaardig dat de Europese leiders aangeven dat ze niet met een gore terrorist gaan onderhandelen. Het zou namelijk betekenen dat terreur een kans van slagen heeft en een ernstig fout signaal afgeven aan alle andere potentiele groeperingen.

Dat de Fransen de gore smiechten en de lafaards niet gereageerd hebben verbaast me niks. Dat kikkervretende addergebroed gaat vast wel weer onder het mom van 'pacifisme' geld proberen te verdienen aan de situatie en hopelijk wat van hun verloren invloed in het M.O. proberen terug te winnen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-04-2004 21:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 21:12 schreef NorthernThrone het volgende:
hij vraagt waarom de moslims aan willen vallen

ow sorry niet goed gelezen

waarom zij ons aan willen vallen--> omdat zij ons als heidenen, als bedreiging zien...bijvoorbeeld?


Aart
Usericon van Aart
Posted 15-04-2004 22:43 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 21:01 schreef NorthernThrone het volgende:
mocht Allah willen




Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-04-2004 23:24 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ach, ik woon in veenendaal. ik maak me niet zo héél druk over mogelijke aanslagen in nederland.

woon je daarintegen in a'dam, r'dam of een andere grote stad...


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-04-2004 23:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 23:24 schreef webblaster wim het volgende:
woon je daarintegen in a'dam, r'dam of een andere grote stad...



Zijn er behalve die twee andere grote steden in NL dan?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-04-2004 23:27 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 april 2004 23:25 schreef Chelman het volgende:
Zijn er behalve die twee andere grote steden in NL dan?


pas nou maar op, jij. rotterdam wás al een keer de lul.


Oud Vuil.


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 16-04-2004 0:22 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Aangenomen wordt dat de stem op de band van Bin Laden is...

Pasgeleden was er op het nieuws dat er bij de CIA uitgelekt was dat BinLaden allang gevangen genomen is. Hij schijnt al maanden achter Amerikaanse tralies te zitten. Net zoals het feit dat die piemel van Irak al veel eerder te pakken genomen is dan ze lieten zien. Bush houdt m.i. de Osama-troef achter de hand tot vlak voor de verkiezingen om zo toch nog een kansje te hebben om langer te kunnen blijven zitten als president.

Persoonlijk vindt ik Bush erger dan de mannen die hij bevecht. Terroristische acties keur ik absoluut niet goed en Bush doet exact hetzelfde maar op veel grotere schaal en veel geniepiger. Als ze die lul morgen een kogel door zijn kloten jagen ren ik de straat op met een vlag in mijn handen.


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-04-2004 0:23 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 0:22 schreef Dragonsfire het volgende:
Als ze die lul morgen een kogel door zijn kloten jagen ren ik de straat op met een vlag in mijn handen.
Amerikaanse vlag?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 16-04-2004 10:51 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 22:43 schreef Aart het volgende:



tsja of ze die Allah figuur er ooit in willen hebben zeg


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-04-2004 11:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 23:27 schreef webblaster wim het volgende:
pas nou maar op, jij. rotterdam wás al een keer de lul.


Lol.. Daarom hoeft Rdam zich juist geen zorgen te maken, vallen geen historische gebouwen meer te vernietigen en er wonen te veel Islamieten

Veenendaal daarintegen, met naar Mörke's zeggen 33 kerken, is een stuk logischer doel bij een heilige oorlog


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 16-04-2004 11:43 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 11:40 schreef Valorian het volgende:
Lol.. Daarom hoeft Rdam zich juist geen zorgen te maken, vallen geen historische gebouwen meer te vernietigen en er wonen te veel Islamieten

Veenendaal daarintegen, met naar Mörke's zeggen 33 kerken, is een stuk logischer doel bij een heilige oorlog


ben ik ff blij dat ik niet in een stad woon


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 16-04-2004 18:29 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 0:22 schreef Dragonsfire het volgende:
Aangenomen wordt dat de stem op de band van Bin Laden is...

Pasgeleden was er op het nieuws dat er bij de CIA uitgelekt was dat BinLaden allang gevangen genomen is. Hij schijnt al maanden achter Amerikaanse tralies te zitten. Net zoals het feit dat die piemel van Irak al veel eerder te pakken genomen is dan ze lieten zien. Bush houdt m.i. de Osama-troef achter de hand tot vlak voor de verkiezingen om zo toch nog een kansje te hebben om langer te kunnen blijven zitten als president.



Ik ben benieuwd


F*ck hippies


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-04-2004 18:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 april 2004 11:40 schreef Valorian het volgende:
Lol.. Daarom hoeft Rdam zich juist geen zorgen te maken, vallen geen historische gebouwen meer te vernietigen en er wonen te veel Islamieten

Veenendaal daarintegen, met naar Mörke's zeggen 33 kerken, is een stuk logischer doel bij een heilige oorlog




zo had ik het nog niet bekeken. en dat van die kerken klopt.

maar we hebben ook een aantal moskeëen.

*doet een vreugdedansje*


Oud Vuil.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen