IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 07-04-2005 1:03 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Het is nogal Peinlich, maar ik zat laatst met CoenV over metal te lullen in een of andere vage droom. Oh, het huis stond ook in de fik, trouwens

@Coen:


Bruce Banner


slome
Usericon van slome
Posted 16-05-2005 17:29 by slome Profiel van slome

Laatst gedroomd over een Febo-muur waar je boeken en cd's uit kon halen. Dat was dikke pret totdat mijn zusje me aanreed


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-05-2005 17:30 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 7 april 2005 1:03 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Het is nogal Peinlich, maar ik zat laatst met CoenV over metal te lullen in een of andere vage droom. Oh, het huis stond ook in de fik, trouwens

@Coen:


Dat is eng.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-05-2005 17:31 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

eergister droomde ik dat ik een ijsje had en de bolletjes er van af vielen, maar ik kon ze net op tijd nog tegenhouden


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-05-2005 17:32 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 16 mei 2005 17:31 schreef she_devil het volgende:
eergister droomde ik dat ik een ijsje had en de bolletjes er van af vielen, maar ik kon ze net op tijd nog tegenhouden


Gelukkig!


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 16-05-2005 17:35 by Brujo Profiel van Brujo

...er lag een enorme kist met zwaar explosief vuurwerk verstopt onder een krant..in mijn keuken, en om zo snel mogelijk van die raketten-rotzooi af te geraken ging ik het maar afsteken.
Zonder eerst het raam open te doen.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-05-2005 17:38 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik droomde dat ik mezelf tegenkwam op een paradijselijk grasveldje en slaande ruzie kreeg met mezelf.

Nee, niet schizofreen.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-05-2005 17:39 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 16 mei 2005 17:38 schreef Slechtheid het volgende:
Ik droomde dat ik mezelf tegenkwam op een paradijselijk grasveldje en slaande ruzie kreeg met mezelf.

Nee, niet schizofreen.
hee doet me aan die paddo trip op ons oude gazon denken...hehe weet je nog?


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-05-2005 17:40 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 16 mei 2005 17:39 schreef she_devil het volgende:
hee doet me aan die paddo trip op ons oude gazon denken...hehe weet je nog?
Oooooooowja! Fukking memorabel. Ik ken 'm nog precies. Misschien iets voor in de vakantie?


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-05-2005 17:43 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 16 mei 2005 17:40 schreef Slechtheid het volgende:
Oooooooowja! Fukking memorabel. Ik ken 'm nog precies. Misschien iets voor in de vakantie?


wait for me dragon, we'll meet in the sky


slome
Usericon van slome
Posted 16-05-2005 17:50 by slome Profiel van slome

quote:
Op 16 mei 2005 17:38 schreef Slechtheid het volgende:
Ik droomde dat ik mezelf tegenkwam op een paradijselijk grasveldje en slaande ruzie kreeg met mezelf.

Nee, niet schizofreen.


Wie heeft er gewonnen?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-05-2005 17:52 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 16 mei 2005 17:50 schreef slome het volgende:
Wie heeft er gewonnen?
Dunno, de onvermijdelijk en hoogst irritant wekker eindigde het gevecht voortijdig.


slome
Usericon van slome
Posted 16-05-2005 18:15 by slome Profiel van slome

Too bad, ga je dat gevecht ooit nog eens voorzetten? Dan kunnen we geld op de winnaar inzetten


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-05-2005 18:17 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 16 mei 2005 18:15 schreef slome het volgende:
Too bad, ga je dat gevecht ooit nog eens voorzetten? Dan kunnen we geld op de winnaar inzetten
Ik win toch.

Ik vs. Ik. Hehehe.


slome
Usericon van slome
Posted 16-05-2005 18:19 by slome Profiel van slome

Vandaar dat ik er wel geld op wil inzetten


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 20-05-2005 21:10 by White Tree Profiel van White Treehttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Ik droomde laatst dat ik mezelf moest vasthouden om te voorkomen dat ik uitelkaar viel, dat lukte prima totdat m'n handen afbraken...



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-05-2005 15:44 by Schaep Profiel van Schaep

Ik was in een vreemd huis met twee mensen die ik ken en toen gingen we naar summerdance en toen moesten we fietsen maar toen was de weg opeens veranderd en toen zei de meneer haha en toen draaide ik me maar weer om maar ik moest wiet hebben en toen was ik opeens op een feestje en ging ik praten over lego en had ik een fiets van technisch lego maar die had ik even laten staan en hij stond niet op slot en toen ging ik met mensen praten en toen rende ik weer terug en toen zag ik dat iemand die ik ken de sleutel af had gebroken en mijn fiets aan het jatten was en toen schreeuwde ik naar hem en toen kwam er iemand binnen en realiseerde ik me dat het het huis van mijn oma was en toen kwam er nog iemand binnen en toen liep ik naar hem toe om te kijken of het degene was die mijn fiets had gejat maar dat was het niet en toen wou hij ruzie met me zoeken maar toen zag hij dat ik het was en zei hij dat het niets uitmaakte en opeens was het heel druk in de gang en allemaal dikke mensen waren bijna knock out door de drank en toen zag ik de broer van een vriendin van me en vroeg ik of hij de jongen die de fiets had gejat had gezien en hij zei nee maar ik ga hem wel in elkaar slaan en toen ging hij met zijn vriendin zoenen en toen liep ik maar weer naar de plek van mijn fiets toe wat de keuken van mijn oma bleek te zijn maar toen was ik opeens in een donkere ruimte waar mensen in een kring zaten en toen probeerde ik mijn slot te maken maar viel alles uit elkaar maar toen had ik opeens mijn sleutels weer terug gevonden en kon ik die in het slot doen en toen viel de afgebroken sleutel er weer uit ergens anders en de fiets zag er precies zo uit als een brommer die ik twee keer van technisch lego heb en het was echt vet vage shit maar er was nog veel meer want ik moest ook nog pinnen en ik wist niet waar summerdance was maar iemand die in het begin ook nog bij me was wel en we waren toen opeens over de weg vlakbij mijn huis aan het fietsen en dat was ook heel maf maar niet in de goede volgorde en de ingang van het feest was de ingang van mijn oude basisschool en de plek waar mijn fiets eerst stond was een disco in het dorp waar ik eerst woonde en alle personages in dit verhaal zijn echt.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-05-2005 15:50]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-05-2005 15:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

geen drugs meer voor schaepje


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-05-2005 15:52 by Schaep Profiel van Schaep

Ik schrijf het later nog wel opnieuw op een logische manier op, maar ik was bang dat ik het zou vergeten. Ik ben een beetje ziek en heb sinds die tijd heel veel vreemde dromen.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-05-2005 15:52]


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 21-05-2005 16:02 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

quote:
Op 21 mei 2005 15:44 schreef Schaep het volgende:
Ik was in een vreemd huis met twee mensen die ik ken en toen gingen we naar summerdance en toen moesten we fietsen maar toen was de weg opeens veranderd en toen zei de meneer haha en toen draaide ik me maar weer om maar ik moest wiet hebben en toen was ik opeens op een feestje en ging ik praten over lego en had ik een fiets van technisch lego maar die had ik even laten staan en hij stond niet op slot en toen ging ik met mensen praten en toen rende ik weer terug en toen zag ik dat iemand die ik ken de sleutel af had gebroken en mijn fiets aan het jatten was en toen schreeuwde ik naar hem en toen kwam er iemand binnen en realiseerde ik me dat het het huis van mijn oma was en toen kwam er nog iemand binnen en toen liep ik naar hem toe om te kijken of het degene was die mijn fiets had gejat maar dat was het niet en toen wou hij ruzie met me zoeken maar toen zag hij dat ik het was en zei hij dat het niets uitmaakte en opeens was het heel druk in de gang en allemaal dikke mensen waren bijna knock out door de drank en toen zag ik de broer van een vriendin van me en vroeg ik of hij de jongen die de fiets had gejat had gezien en hij zei nee maar ik ga hem wel in elkaar slaan en toen ging hij met zijn vriendin zoenen en toen liep ik maar weer naar de plek van mijn fiets toe wat de keuken van mijn oma bleek te zijn maar toen was ik opeens in een donkere ruimte waar mensen in een kring zaten en toen probeerde ik mijn slot te maken maar viel alles uit elkaar maar toen had ik opeens mijn sleutels weer terug gevonden en kon ik die in het slot doen en toen viel de afgebroken sleutel er weer uit ergens anders en de fiets zag er precies zo uit als een brommer die ik twee keer van technisch lego heb en het was echt vet vage shit maar er was nog veel meer want ik moest ook nog pinnen en ik wist niet waar summerdance was maar iemand die in het begin ook nog bij me was wel en we waren toen opeens over de weg vlakbij mijn huis aan het fietsen en dat was ook heel maf maar niet in de goede volgorde en de ingang van het feest was de ingang van mijn oude basisschool en de plek waar mijn fiets eerst stond was een disco in het dorp waar ik eerst woonde en alle personages in dit verhaal zijn echt.


Hey, dat had ik laatst ook!



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-05-2005 16:32 by Schaep Profiel van Schaep

Ik sta in een badkamer, waarvan de spiegel hetzelfde is als die in mijn huis en de rest van de inrichting me doet denken aan de slaapkamer van mijn ouders, en kijk uit het raam. Buiten zie ik een enorm berggebied met dichtbij mij een waslijn met vrolijk gekleurde wasknijpers en midden in het berggebied staat een windmolen. De zon is al onder aan het gaan en rood aan het worden, omdat het kennelijk avond is, maar het lijkt goed weer te zijn.
Er blijken nog drie andere mensen in het huis te zijn, een jongen waarmee ik bevriend was op de basisschool, een jongen waar ik vorig jaar mee bevriend was en een vriendin van die laatste jongen, die ik eigenlijk niet goed ken.

We moeten opschieten om naar Summerdance te gaan, maar ik moet nog pinnen en wiet halen. De dichtstbijzijnde plaats waar ik dat zou kunnen doen is in het dorp naast mijn eigen dorp, waar ik opeens ben.
We fietsen in de richting van dat dorp en het is inmiddels al erg afgekoeld. Ik neem een andere afslag dan de anderen omdat ik denk dat zij verkeerd fietsen, ook al roepen ze mij na dat ik verkeerd fiets en lachen.
Hoewel ik langs een donkere verlaten weg aan het fietsen was kwam ik opeens uit in een drukke straat, die erg veel lijkt op een straat vlakbij mijn huis, maar dan nauwer en vol mensen, onder wie een Italiaans uitziende man met een snor, die erg vrolijk lijkt te zijn. Het lijkt alsof er markt is.

Dan sta ik met mijn fiets voor de ingang van mijn oude basisschool en ga er naar binnen.
Binnen blijkt dat ik in het huis van mijn oma ben, maar dat het is veranderd en de trap naar boven is verplaatst naar de andere kant van de hal. Het is donker op een paar lichten na, die op discolichten lijken.
Iemand, volgens mij een meisje, vraagt me iets over lego en ik geef antwoord, ik kan me niet meer herinneren er gezegt werd.
Het lijkt alsof het een lego feestje is, en mijn fiets ziet eruit als een brommer van technisch lego, waar ik er twee van heb. Wel is deze fiets zo groot als een normale fiets en zit er ook een slot op.
Ik loop naar de keuken van mijn oma, die weinig meer weg heeft van een keuken doordat er overal mensen zijn en het donkerder is dan normaal, en ik zet daar mijn fiets even neer.
Ik loop van de keuken naar de hal en ga dan naar de huiskamer en de achterkamer en het is lastig om daar te komen doordat er zoveel mensen zijn. Opeens realiseer ik me dat ik mijn fiets niet op slot heb gedaan en ren ik terug naar de keuken.
De keuken ziet eruit als de discotheek waar ik jaren geleden weleens kwam, en een jongen die ik ken maar nooit heb gemogen is bezig met het meenemen van mijn fiets. Het blijkt dat hij de sleutel, die nog in het slot van mijn fiets zat, heeft afgebroken en mijn fiets ligt op de grond.
Ik schreeuw tegen de jongen en duw hem tegen de muur en hij kijkt me bang aan en is opeens weg.
Ik ga hem zoeken en loop weer terug naar de hal, waar net iemand binnenkomt en ik loop er naartoe om te kijken of het de jongen is die mijn fiets probeerde te stelen. Het blijkt een andere jongen te zijn die ik ken en hij zoekt ruzie met me totdat hij ziet wie ik ben en zegt dan dat het niets uitmaakt.
Vervolgens draai ik me om en zie dat het opeens heel druk is in de hal. Er is een grote groep mensen bijgekomen, en er ligt een dikke jongen in een spijkerjack op de grond met rode ogen, samen met nog een andere dikke jongen, die kennelijk teveel bier of drugs hebben gehad. Er staan veel mensen omheen die luidruchtig aan het praten zijn.
Opeens zie ik de broer van een vriendin en begin met hem te praten. Ik vraag hem of hij de jongen die mijn fiets probeerde te stelen had gezien, maar dat had hij niet. Wel zou hij de jongen in elkaar slaan, maar eerst wou hij nog wat anders doen, waarvan ik ben vergeten wat. Toen begon hij met zijn vriendin te zoenen en liep ik de keuken maar weer in.
De keuken was dit keer een grote donkere ruimte waar veel mensen in een kring zaten met in het midden een kampvuur. Ik ging op een stoel zitten en zag daar een groot deel van mijn fiets liggen. Ik pakte hem op en haalde hem uit elkaar, wat er makkelijk ging aangezien het lego was, zodat er alleen het slot en een beetje technisch lego overbleven.
Opeens zie ik mijn sleutels op de grond liggen en zie ik dat mijn reservesleutel nog aan de metalen ring vast zit. Ik stop deze sleutel in het slot en aan de andere kant van het slot valt het afgebroken gedeelte van de gebroken sleutel eruit. Dit is het laatste dat ik me kan herinneren.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 21-05-2005 16:45 by Jansuh Profiel van Jansuh

wat ziek

dromen opschrijven is altijd een goed idee, hoelang ik er aan denk, ik vergeet ze toch altijd.

Maar het schijnt zo te zijn dat alles wat je droomt het verwerken van je onderbewust zijn is ofzo, laatst ergens gehoord



Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-05-2005 22:58 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ik droom al twee nachten achtereen dat ik met een bepaald persoon die ik graag mag picknick onder een prachtige roze bloesemboom midden in een bloemenveld met mooie witte bloemen, ergens in China. Tot nu toe heb ik deze droom twee keer gehad, en telkens is het een totale ontnuchtering om vervolgens weer wakker te worden.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 23-05-2005 20:00 by Jansuh Profiel van Jansuh

gehe


naar is dat, heb ik ook wel eens, dan wordt je wakker, zit je nog in die VAGE droom ...




Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-05-2005 20:19 by Schaep Profiel van Schaep

Dat doet me denken aan in twee lagen dromen, waardoor je droomt dat je wakker wordt, maf is dat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen