IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2005 20:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 mei 2005 22:58 schreef Ralph Plug het volgende:
Ik droom al twee nachten achtereen dat ik met een bepaald persoon die ik graag mag picknick onder een prachtige roze bloesemboom midden in een bloemenveld met mooie witte bloemen, ergens in China. Tot nu toe heb ik deze droom twee keer gehad, en telkens is het een totale ontnuchtering om vervolgens weer wakker te worden.
Ralphie is verlieeeehiieeeft, Ralphie is verlieeeehiieeeft, Ralphie is verlieeeehiieeeft, Ralphie is verlieeeehiieeeft, Ralphie is verlieeeehiieeeft, Ralphie is verlieeeehiieeeft, Ralphie is verlieeeehiieeeft, Ralphie is verlieeeehiieeeft.

Ik droomde laatst dat ik met mijn hond in discussie ging dat ie toch maar niet over een hek van twee meter hoog met prikkeldraad moest springen ...

Weird


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 23-05-2005 22:40 by Jansuh Profiel van Jansuh

quote:
Op 23 mei 2005 20:19 schreef Schaep het volgende:
Dat doet me denken aan in twee lagen dromen, waardoor je droomt dat je wakker wordt, maf is dat.



Lol!


inderdaad schijtjes, de menselijke geest is echt verrot



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-05-2005 22:47 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Rare dromen.. zie mensen om me heen liggen die allemaal stervende zijn op de een of andere manier, en ik loop continue door. Als iemand naar me kijkt en me om hulp vraagt kan ik alleen naar ze glimlachen.

Apart.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2005 22:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 mei 2005 22:47 schreef Illusione het volgende:
Rare dromen.. zie mensen om me heen liggen die allemaal stervende zijn op de een of andere manier, en ik loop continue door. Als iemand naar me kijkt en me om hulp vraagt kan ik alleen naar ze glimlachen.

Apart.
Dat betekent dat je je niet druk maakt om zware kwesties.

Of dat je necrofiel wordt .. wat jij wil


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-05-2005 22:49 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 23 mei 2005 22:48 schreef Jenje het volgende:
Dat betekent dat je je niet druk maakt om zware kwesties.

Of dat je necrofiel wordt .. wat jij wil


Ohh, keuzes.. ehm.. ehm.. effe wachten, ik kan wel kiezen..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2005 22:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 mei 2005 22:49 schreef Illusione het volgende:
Ohh, keuzes.. ehm.. ehm.. effe wachten, ik kan wel kiezen..


Doe je wel de kisten netjes sluiten?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-05-2005 22:51 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 23 mei 2005 22:50 schreef Jenje het volgende:
Doe je wel de kisten netjes sluiten?


Tja, anders gaat het zo tochten.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 23-05-2005 22:56 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Laatst in mn droom met iemand in de auto het ravijn ingestort maar voelde heel relaxt. Wel vaag. Daarvoor een keer een droom dat 3 anderen waarvan ik 1 meisje kende 2x overreden werden door een bus waar ik ook in zat. Maar ze leefden nog en kwamen ook heel gewoon en relaxt over.. En daarvoor een keer een droom da'k in een of andere bunker op het water zat en er iets onder water aan kwam wat een behoorlijk gevaar vormde. Die 3 dromen zijn alleen niet afgedroomd zeg maar. Kweet het eind niet hehe. Vaag.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 23-05-2005 23:45 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 23 mei 2005 22:47 schreef Illusione het volgende:
Rare dromen.. zie mensen om me heen liggen die allemaal stervende zijn op de een of andere manier, en ik loop continue door. Als iemand naar me kijkt en me om hulp vraagt kan ik alleen naar ze glimlachen.

Apart.
je bent bang dat je dingen (onbewust) niet ziet


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 23-05-2005 23:47 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 23 mei 2005 23:45 schreef she_devil het volgende:
je bent bang dat je dingen (onbewust) niet ziet


Zou zomaar kunnen, ik zie genoeg dingen niet


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 25-05-2005 18:58 by Duysternesse Profiel van Duysternesse

Vaak representeren dromen hetgeen waar je of bang voor bent, of graag wilt dat datgeen gebeurt. Of iets wat is gebeurt. En dan hoef je het niet eens zelf hebben meegemaakt.


Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-05-2005 19:00 by Chantalie Profiel van Chantalie

aparte droom: Tori Amos zou optreden in Paradiso, en m'n broer had werkelijk al mijn en zijn vrienden opgetrommeld om er heen te gaan, en alleen ik mocht niet mee!
Damn, waar slaat 't op???


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 25-05-2005 19:01 by Duysternesse Profiel van Duysternesse

quote:
Op 23 mei 2005 22:56 schreef FRNK het volgende:
Laatst in mn droom met iemand in de auto het ravijn ingestort maar voelde heel relaxt. Wel vaag. Daarvoor een keer een droom dat 3 anderen waarvan ik 1 meisje kende 2x overreden werden door een bus waar ik ook in zat. Maar ze leefden nog en kwamen ook heel gewoon en relaxt over.. En daarvoor een keer een droom da'k in een of andere bunker op het water zat en er iets onder water aan kwam wat een behoorlijk gevaar vormde. Die 3 dromen zijn alleen niet afgedroomd zeg maar. Kweet het eind niet hehe. Vaag.


In jouw geval; misschien bang om naasten kwijt te raken aan nogal aparte ongelukken?


Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 25-05-2005 19:37 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 25 mei 2005 19:01 schreef Duysternesse het volgende:
In jouw geval; misschien bang om naasten kwijt te raken aan nogal aparte ongelukken?
Weekni.. het gevoel er bij was meer relaxt van 'komt wel goed' ofzo. 'k Heb zelf een paar jaartjes terug een aardig leip iets meegemaakt waarbij ik op het nippertje ad dood ben ontsnapt waardoor ik er zelf minder bang voor werd (voor zover ik daar bang voor was dan.. sta je niet echt bij stil ofzo) en meer heb ervaren dat je in dat soort leipe situaties tot veel meer in staat bent dan verwacht zeg maar. Voel je je wel wat sterker door. Kan zijn dat het daarmee te maken heeft. Nu ik er over nadenk heb ik ook wel eerder van dat soort dromen gehad. Maar niet echt als zijnde nachtmerries. Wel nare dromen maar jah.. ook wel met een relaxt gevoel. Ach

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-05-2005 19:37]


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 25-05-2005 23:57 by she_devil Profiel van she_devilhttp://shedevil.wiebel.nl

ik droomde dat k de powerpointpresentatie die k vanmiddag moest houden per ongeluk niet opgeslagen had toen k eindelijk om 3:30 mn nest in rolde...en toen werd k vanochtend best gestressed wakker...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 26-05-2005 0:03 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Ik heb gisternacht vaag gedroomd. Ik zat bij m'n ma in de (rode) auto van m'n tante (een stationwagen) en we reden van huis weg. M'n ma een ik zaten allebei op de achterbank en er zat niemand op de stoel van de bestuurder maar toch ging m'n ma (op één of andere manier) rijden

Eerst reed m'n ma tegen een karretje (zoals die er bij de TPG post zijn) aan, daarna tegen een geparkeerde auto en daarna reed ze de auto de sloot in. Ik werd toen heel geïrriteerd en toen tilde ik de auto maar uit de sloot. Dit was ook gelijk het vrij abrupte einde van mijn droom.

Ik onthoud bijna nooit dromen, vaag dat deze droom me dan wel weer bijblijft

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 26-05-2005 0:03]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2005 0:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

is het zo vaag dat moeders niet kunnen rijden dan


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 26-05-2005 7:55 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 26 mei 2005 0:35 schreef ElitE het volgende:
is het zo vaag dat moeders niet kunnen rijden dan


Nee, maar omdat dit een soort van 'universele waarheid' is, snapte ik niet waarom ik daar nou zo nodig over moest dromen


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 26-05-2005 8:45 by Duysternesse Profiel van Duysternesse

quote:
Op 25 mei 2005 19:37 schreef FRNK het volgende:
Weekni.. het gevoel er bij was meer relaxt van 'komt wel goed' ofzo. 'k Heb zelf een paar jaartjes terug een aardig leip iets meegemaakt waarbij ik op het nippertje ad dood ben ontsnapt waardoor ik er zelf minder bang voor werd (voor zover ik daar bang voor was dan.. sta je niet echt bij stil ofzo) en meer heb ervaren dat je in dat soort leipe situaties tot veel meer in staat bent dan verwacht zeg maar. Voel je je wel wat sterker door. Kan zijn dat het daarmee te maken heeft. Nu ik er over nadenk heb ik ook wel eerder van dat soort dromen gehad. Maar niet echt als zijnde nachtmerries. Wel nare dromen maar jah.. ook wel met een relaxt gevoel. Ach


Dat is inderdaad wel heel vreemd.. maar hoe bedoel je dat dan; "met een relaxt gevoel". Dat het je weinig raakt ofzo?


Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria


Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 26-05-2005 8:52 by Duysternesse Profiel van Duysternesse

quote:
Op 25 mei 2005 23:57 schreef she_devil het volgende:
ik droomde dat k de powerpointpresentatie die k vanmiddag moest houden per ongeluk niet opgeslagen had toen k eindelijk om 3:30 mn nest in rolde...en toen werd k vanochtend best gestressed wakker...


Dat zijn niet de meeste enge, maar wel de meest vervelende dromen..


Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-05-2005 9:23 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Ik heb gedroomd over Transformers. Echt. En ze waren niet duur. Ik zag er laatst 1 in de winkel. 30 euro, maar in mijn droom voor 7,95


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 26-05-2005 9:24 by Jansuh Profiel van Jansuh

Ja, had ik vannacht ook, dan denk je dat het echt gebeurde en voel je je best genaaid

Ik zat bij m'n vader en het was 18 juni (dan ga k naar fields of rock) en het was al een uurtje of 8 s'avonds. Dus ik zo: gaan we nou? ik wil nog wel wat zien. Toen werd me pa ziek ofzo, en hij kon geen auto rijden (kon ie zoiezo niet) en toen ben ik uiteindelijk niet gegaan..



Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 26-05-2005 10:56 by Duysternesse Profiel van Duysternesse

quote:
Op 26 mei 2005 9:24 schreef Jansuh het volgende:
Ja, had ik vannacht ook, dan denk je dat het echt gebeurde en voel je je best genaaid

Ik zat bij m'n vader en het was 18 juni (dan ga k naar fields of rock) en het was al een uurtje of 8 s'avonds. Dus ik zo: gaan we nou? ik wil nog wel wat zien. Toen werd me pa ziek ofzo, en hij kon geen auto rijden (kon ie zoiezo niet) en toen ben ik uiteindelijk niet gegaan..


Dat is lullig heheh..Maargoed dat't niet echt is gebeurd he


Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-05-2005 12:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

vannacht zag ik 1 voor 1 vrienden van mij vast zitten in de bagger, en toen ik ze probeerde te redden viel ik er ook in, en op het punt dat ik koppie onder ging en ik mezelf had opgegeven hield het op en ging ik weer een paar stappen terug in die droom ofzo.

ik maakte me ook niet erg druk tijdens die droom


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 26-05-2005 12:16 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Overduidelijk: je moet je schulden afbetalen, en je niet met die van vrienden bemoeien, aangezeien je dan zelf ook onder gaat.







[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-05-2005 12:16]


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen