IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het grote wat heb ik laatst gedroomd en wat betekent mijn droom-topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 27-05-2005 21:32 by Jansuh Profiel van Jansuh

quote:
Op 26 mei 2005 23:31 schreef Sneeuwwitje het volgende:
ovulaties?



Vette droom, vet spannend enzo



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-05-2005 22:36 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 22 mei 2005 22:58 schreef Ralph Plug het volgende:
Ik droom al twee nachten achtereen dat ik met een bepaald persoon die ik graag mag picknick onder een prachtige roze bloesemboom midden in een bloemenveld met mooie witte bloemen, ergens in China. Tot nu toe heb ik deze droom twee keer gehad, en telkens is het een totale ontnuchtering om vervolgens weer wakker te worden.


Byron is een toffe vent, he?


Bruce Banner


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-05-2005 3:29 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 27 mei 2005 22:36 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Byron is een toffe vent, he?


Tip: het is niet Byron. Raadt verder.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 28-05-2005 13:19 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 28 mei 2005 3:29 schreef Ralph Plug het volgende:
Tip: het is niet Byron. Raadt verder.
Ron Jeremy?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 29-05-2005 11:24 by M. Profiel van M.

Ik droomde dat ik bij het buitenaards reptielenvolk hoorde, en dat de mensen ons gingen aanvallen met gekloonde soldaten die uit gekloonde moeders kwamen. Die moeders waren werkelijk prachtige vrouwen en die gekloonde soldaten echt toonbeelden van menselijke superioriteit en macht.
Maar ik was dus van het reptielenvolk en in oorlog met de mensheid. Gelukkig had ik een aantal goede wapens. Ik werd achtervolgd in mijn ruimtejager door vijandelijke piloten maar na veel kunst- en vliegwerk wist ik te ontkomen.
Toen landde ik bij een plek waar dus van die gekloonde baby's werden geboren en hun eerste maanden doormaakten, het zag er eigenlijk uit als een paar barakken bij elkaar. Ik naar binnen, op zoek naar de moeders + baby's om ze te beschieten met mijn wapen. Ik vond ze ook in een kamer, zes werkelijk prachtige vrouwen die hun wolken van baby's aan het zogen waren. Maar goed, oorlog is oorlog en ik schoot op ze met mijn wapen, als ze geraakt werden werden ze eerst groen, zwollen ze op, en kotsten daarna de hele kamer onder met bizar veel kots. Iedereen was dood, de baby's, en de vrouwelijke helft van de "ouders", toen kwam, uit de kamer daarnaast, de mannelijke helft.... en dat was zo'n stereotype redneck van een jaar of vijftig, perverseling, vies hemdje aan, petje op, stoppelbaard, dikke pens, zwetend, bijna de vliegen om hem heen, die kwam dus eens kijken wat er aan de hand was.
Mijn missie was volbracht, ik kon hem niet schieten want mijn word-groen-en-kots-wapen werkte niet op volwassen mannen, dus ik moest weg. Terug naar mijn schip, waarmee ik weg vloog, op weg naar huis.

Vette droom!

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 29-05-2005 11:25]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 29-05-2005 12:04 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

Cool

Ik had vannacht een evil droom, weet niet meer waar ie precies over ging maar dr kwam bloed in voor en skulls en bliksem


slome
Usericon van slome
Posted 30-05-2005 0:30 by slome Profiel van slome

quote:
Op 29 mei 2005 11:24 schreef M. het volgende:
Ik droomde dat ik bij het buitenaards reptielenvolk hoorde, en dat de mensen ons gingen aanvallen met gekloonde soldaten die uit gekloonde moeders kwamen. Die moeders waren werkelijk prachtige vrouwen en die gekloonde soldaten echt toonbeelden van menselijke superioriteit en macht.
Maar ik was dus van het reptielenvolk en in oorlog met de mensheid. Gelukkig had ik een aantal goede wapens. Ik werd achtervolgd in mijn ruimtejager door vijandelijke piloten maar na veel kunst- en vliegwerk wist ik te ontkomen.
Toen landde ik bij een plek waar dus van die gekloonde baby's werden geboren en hun eerste maanden doormaakten, het zag er eigenlijk uit als een paar barakken bij elkaar. Ik naar binnen, op zoek naar de moeders + baby's om ze te beschieten met mijn wapen. Ik vond ze ook in een kamer, zes werkelijk prachtige vrouwen die hun wolken van baby's aan het zogen waren. Maar goed, oorlog is oorlog en ik schoot op ze met mijn wapen, als ze geraakt werden werden ze eerst groen, zwollen ze op, en kotsten daarna de hele kamer onder met bizar veel kots. Iedereen was dood, de baby's, en de vrouwelijke helft van de "ouders", toen kwam, uit de kamer daarnaast, de mannelijke helft.... en dat was zo'n stereotype redneck van een jaar of vijftig, perverseling, vies hemdje aan, petje op, stoppelbaard, dikke pens, zwetend, bijna de vliegen om hem heen, die kwam dus eens kijken wat er aan de hand was.
Mijn missie was volbracht, ik kon hem niet schieten want mijn word-groen-en-kots-wapen werkte niet op volwassen mannen, dus ik moest weg. Terug naar mijn schip, waarmee ik weg vloog, op weg naar huis.

Vette droom!




Je kijkt te veel tekenfilms...


Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 30-05-2005 10:53 by Duysternesse Profiel van Duysternesse

In oorlog met de mensheid,, hehe

:Dromen over oorlog voorspelt zakelijke tegenslagen en veel huiselijke onenigheid.Dromen dat uw land een oorlog verliest geeft aan dat er een ommezwaai op zakelijk of politiek gebied te verwachten is. Uw belangen zullen hierdoor geschaad worden. Als u droomt van de overwinning zult u het zakelijk druk krijgen en een goed gezinsleven hebben.

Dromen dat u een buitenaards wezen ontmoet geeft aan dat u in contact zult komen met mensen die u vreemd vindt. Aanvankelijk zult u zich in hun bijzijn niet op uw gemak voelen, maar zij zullen een positieve bijdrage leveren aan datgene waar u mee bezig bent "..."



Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 14-06-2005 15:29 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

A recurring dream.. in ieder geval het eerste deel.

Ik loop door m'n oude woonwijk heen, op weg naar het grasveld waar ik vroeger altijd voetbalde en zoop. Ik loop het bospad op, sla links naar het veld, en wat blijkt: Het veld is weg. Het was een enorm veld, en nu is het een grasmatje van 5 bij 5 meter ofzo.. de weilanden eromheen zijn ook weg, daar is nu allemaal bos. Er zijn in tegenstelling tot de 2 ingangen die er eerst waren nu wel 20 van die krengen, en bij elke ingang staat een politieagent te bewaken.. er loopt een paadje omheen.. Het lijkt wel een Madurodamplaatje. En dan sla ik weer linksaf, een pad dat er eerst helemaal niet was en kom op een stuk asfalt terecht waar een vliegtuig staat te wachten.. dat vliegtuig rijdt net aan, en ik zit erin. Dan sta ik weer buiten en zie dat twee mannen aan het vliegtuig te jatten zijn, maar de brandstofslang zit er nog in.. rijden dat ding, tot de slang spant.. het vliegtuig komt net van de grond, ik zit er weer in.. het vliegtuig ramt de grond in, en dan sta ik opeens buiten en ben aan het wegrennen van de vlammenzee.. een stuk van de staart knalt weg, precies achter mij aan, maar ik ren NET snel genoeg.. als ik aan het eind van de strip asfalt kom tikt het brokstuk net tegen m'n schenen aan en ik spring er overheen. En dan hoor ik een voiceover die zegt 'Een man is vanmiddag op miraculeuze wijze ontsnapt aan een vliegtuigramp.. '.



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-06-2005 15:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Heb altijd al gedacht....vanwaar die nickname? Maar ik snap 'm nu


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-06-2005 15:57 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ik stond laatst op een plein wat bier te tanken met een maat van me. We horen ergens wat herrie en besluiten de zaak te gaan onderzoeken. Bron van de herrie blijkt Marilyn Manson, die ergens een optreden aan het verzorgen is. Op een gegeven moment wordt ik door hem uit het publiek gekozen om samen met hem verkleed als sinterklaas een kerktoren te gaan beklimmen. Via de buitenkant! Eenmaal boven wurmt hij zich door een klein raampje naar binnen en ik volg hem. Eenmaal zelf door het raampje gekropen is MM verdwenen en bevindt ik me plots in een uiterst luxe suite die van een of andere koninklijke scheen te zijn. Het eerste wat me opviel was het prachtige, in goud gehulde toilet waar ik meteen een royal dump op ging nemen. De wekker eindigde het.

Andere:

Ik kwam in een kamer waar een poedelnaakt meisje stond te janken. Toen ik vroeg wat er aan de hand was, zei ze dat haar klant verstek had laten gaan. Het was dus een prostituee. Het eindigde met het feit dat ik had geregeld dat ik er voor 1 euro op mocht, want nadat ik had uitgelegd dat ik erg weinig geld had en nog shag moest kopen, bleek ze er symphatiek.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-06-2005 16:00 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ooit eens toen ik nog op de kleuterschool zat gedroomt dat ik een soort robot/transformer was en dat ik aan het vechten was in een klaslokaal... Opeens zei ik: "Ik moet even naar de W.C." Dus ik naar de w.c., loop daar naar de wastafel, doe me gulp open en begin te plassen, toen werd ik gewekt door iets nats...



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-06-2005 16:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Op de kleuterschool droom je nog niet van dat soort dingen. Hoe oud was je?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-06-2005 16:48 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 14 juni 2005 16:43 schreef NecRobert het volgende:
Op de kleuterschool droom je nog niet van dat soort dingen. Hoe oud was je?

5/6?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-06-2005 16:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

trage leerling?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-06-2005 16:51 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ehm groep een en twee noemen we toch kleuterschool?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-06-2005 16:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

hmm ik begin nu te twijfelen. ik dacht dat ik jonger was...naja whatever...

Zullen we deze discussie maar laten voor wat het is?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-06-2005 16:58 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL




robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 14-06-2005 17:48 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

Ik heb gedroomd dat ik rijk en knap was.
En ik had een flinke harem met +-50 vrouwen..

en toen werd ik wakker, en nu?


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-06-2005 17:51 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 14 juni 2005 17:48 schreef robbemans het volgende:
en nu?
Ijskouwe douche.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-06-2005 17:53 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 14 juni 2005 17:48 schreef robbemans het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik rijk en knap was.
En ik had een flinke harem met +-50 vrouwen..

en toen werd ik wakker, en nu?
Met een zak geld naar Thailand maybe?

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 14-06-2005 17:53]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-06-2005 11:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

tering denet had ik een droom waarin elke situatie het ergste gebeurde wat er kon gebeuren, toen ik wakker werd was ik nog super schrikachtig


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


slome
Usericon van slome
Posted 22-06-2005 12:00 by slome Profiel van slome

Heh heh, ik heb een paar nachten terug gedroomd dat ik op tv zag dat griekse heerschkip giftig was. En dat ik Ralph Plug nog wou waarschuwen maar dat ik zijn telefoonnummer niet wist. (wat irl ook klopt)

Trés vreemde droom was dat...


slome
Usericon van slome
Posted 11-07-2005 10:34 by slome Profiel van slome

Ik droomde 3 kwartier geleden dat ik een soort revolverheld was die zich in een gebouw bevond wat een beetje op een winkelcentrum en ziekenhuis in een leek. Het was er iig druk. Ik zat op iemand te schieten die ik al tig keer doorzeefd had maar nog naar me toe liep met een grijnzend gezicht, terwijl de rest van het (winkelend? Ik weet niet eens wat die mensen in dat gebouw te zoeken hadden, ik droom kennelijk ook over figuranten ) publiek gewoon een beetje rondliep. Toen ik mijn revolver weer leeg had geschoten vluchtte ik een trappenhuis in om hem weer te laden. Toen werd ik wakker.

Dit soort dromen heb ik trouwens wel vaker, het is niet altijd met schieten (bijna nooit eigenlijk) maar vaak zit ik met een breekijzer of een barkruk op iemand (soms een bekende van me) in te slaan terwijl die alleen maar breder begint te grijnzen. Je zou haast wat achter deze dromen willen zoeken.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-07-2005 10:35 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 11 juli 2005 10:34 schreef slome het volgende:
Ik droomde 3 kwartier geleden dat ik een soort revolverheld was die zich in een gebouw bevond wat een beetje op een winkelcentrum en ziekenhuis in een leek. Het was er iig druk. Ik zat op iemand te schieten die ik al tig keer doorzeefd had maar nog naar me toe liep met een grijnzend gezicht, terwijl de rest van het (winkelend? Ik weet niet eens wat die mensen in dat gebouw te zoeken hadden, ik droom kennelijk ook over figuranten ) publiek gewoon een beetje rondliep. Toen ik mijn revolver weer leeg had geschoten vluchtte ik een trappenhuis in om hem weer te laden. Toen werd ik wakker.

Dit soort dromen heb ik trouwens wel vaker, het is niet altijd met schieten (bijna nooit eigenlijk) maar vaak zit ik met een breekijzer of een barkruk op iemand (soms een bekende van me) in te slaan terwijl die alleen maar breder begint te grijnzen. Je zou haast wat achter deze dromen willen zoeken.


Dawn of the dead gezien toevallig?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen